Op twitter stuur je geen berichten naar 'iemand', je stuurt ze naar 'iedereen' (behalve als je een slotje hebt). Bij DM's werkt dat natuurlijk anders, die zijn wel gewoon privé.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bij Hyves moet je je vrienden indelen in groepen zoals collega's, schol etc. Kan dat niet in twitter? Dat je lists maakt en de mensen van die list een tweet/dm stuurt?
Een van de veelposters (@vanmaanen, tevens kersverse vaderquote:Op maandag 14 juni 2010 00:43 schreef 3keernix het volgende:
Volgens mij zijn ruim 2,500 tweets bij mij door het afvoerputje te gaan, sta op minder dan 1000, dat is raar?
Je bent ze niet kwijt, alleen de teller is stukquote:Op maandag 14 juni 2010 01:00 schreef 3keernix het volgende:
Vreemd, noujah we beginnen we maar opnieuw
Ach, daar heeft twitter wel meer last van gehad.... in het echt heb ik er +12000 nu 873.quote:Op maandag 14 juni 2010 08:06 schreef Jabberwocky het volgende:
Mijn teller doet het nog, maar ik heb dan ook nog niet zo'n hoog aantal.
Ik zit nu op 999, terwijl het er eigenlijk 55600+ moeten zijn..quote:Op maandag 14 juni 2010 08:55 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ach, daar heeft twitter wel meer last van gehad.... in het echt heb ik er +12000 nu 873.
Komt wel goed schatje!
Tof gedaan.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.guardian.co.uk/football/world-cup-match-replay
Mooie oplossing.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
Op twitter stuur je geen berichten naar 'iemand', je stuurt ze naar 'iedereen' (behalve als je een slotje hebt). Bij DM's werkt dat natuurlijk anders, die zijn wel gewoon privé.
Dus lists maken zal niet helpen
Je kan wel aparte accounts maken voor werk, privé, vrienden, vage kennissen, etc en die op slot gooien...
Gaat idd 'lekker'quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:21 schreef Sirolf het volgende:
Flinke #fail op Twitter nu... tweets komen random 1 tot tig keer hetzelfde binnen, met verschillende ID-nummers.
quote:kmobs #whiletwitterwasdown I found out why twitter was dead. The whale was stuck in oil. Proof: http://twitpic.com/1wx2dw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |