quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:58 schreef Metalfrost het volgende:
Wat is dat groate gebouw ast Liwwadden ùt riedst, 't liekt oranje met brùnig iets, ik geloof richting wâldwei
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:20 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Laat ok mar, ik bin in de war met Groaningen, die het dat gebouw:
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Gasunie+Building,+Groningen,+The+Netherlands&sll=53.193592,5.798515&sspn=0.000918,0.00232&ie=UTF8&hq=&hnear=Gasuniegebouw,+Concourslaan+17,+9727+Groningen,+Nederland&ll=53.200686,6.552765&spn=0.003644,0.00928&t=h&z=17
Ah! Ik ken geen ilse.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:53 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ik ben ik. Mwiihihihih. Oke, ik ben Ilse.
Met je gesprek toch doosquote:Op maandag 7 juni 2010 13:59 schreef Opdekop het volgende:
Klaar met wat? Ik drink nu een pakje multivitamine. Kom maar even hoi zeggen.
Welk gesprek? Ik zit toch te computeren!quote:Op maandag 7 juni 2010 14:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
Met je gesprek toch doos
Ik ga zo naar huis blijf je daar boven of ga je ook naar huis?
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:02 schreef Opdekop het volgende:
Oh je paste het al aan hihihihi speciaal voor mij hihihihi.
Oke, ik ga Communicatie studeren op NHL waarschijnlijk. Richting PR en woordvoerdster die shizzleeeee jwz.
Nee. Want dan ga je weg uit LWD.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:04 schreef Opdekop het volgende:
Oke, ik ga waarschijnlijk Communicatie studeren op de NHL.
Zo hee. WTF HAPPENED TO ME. Leuker dan Windesheim? Ik ga namelijk volgend jaar naar Deltion College in Zwolle, dan zou Windesheim een logischere optie zijn. TOCH
Ik doelde meer op dat je hier dan weggaat, dit topic.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:05 schreef Opdekop het volgende:
Ja, Leeuwarden is niet zoveel soeps. Maar de NHL lijkt me dan wel weer soepserereriger dan Windesheim. Ik sieen wel even juhh.
Justmattie waar blijf je?
Ook goed!quote:Op maandag 7 juni 2010 14:09 schreef Opdekop het volgende:
Dag, ik kan wel dubbelspammen hoor! Dan blijf ik Ljouwert én ga ik in Zwolle spammen. LEUK MAN.
Pak 'mquote:Op maandag 7 juni 2010 14:23 schreef Opdekop het volgende:
Hij maakt gemene grapjes over mijn scooter
quote:Op maandag 7 juni 2010 15:09 schreef Opdekop het volgende:
Man het is op FOK! al net zo rustig als hier in het gebouw. WAT IS DATTTTDANNNNN?
Waar binne de rellenquote:Op maandag 7 juni 2010 15:14 schreef Socios het volgende:
[..]
_!
FOK! is juist druk momenteel!
Veel commotie om het verdwijnen van FOK!silver-layout en de TVP. Ik doe er van alles aan om beide te behouden.
Dat is mijn schuld denk ik, ik ging laatst 500+ plaatjes postenquote:Op maandag 7 juni 2010 15:58 schreef justmattie het volgende:
GODVER er staan 31 plaatjes in de OP en nu zijn er ineens maar 30 toegestaan
Niet weer hequote:Op maandag 7 juni 2010 16:57 schreef Opdekop het volgende:
Misschien ga ik morgen wel weer even naar skoalle!
Dan moeten we jou ritueel stenigenquote:Op maandag 7 juni 2010 17:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat is mijn schuld denk ik, ik ging laatst 500+ plaatjes posten
bedankt, onze OP is nuquote:Op maandag 7 juni 2010 17:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat is mijn schuld denk ik, ik ging laatst 500+ plaatjes posten
Dou staast er al een keer of wat in, dou bist oek skuldig aan OP vervuilingquote:Op maandag 7 juni 2010 20:07 schreef neen het volgende:
Plaatjesbeperking? Wat een onzin
Ik heb wel een nieuwe avatar
Oke. Hest al sin an ut nieuwe voetbalseizoen?quote:
Ik hew mien kaartsie al betaald weest welquote:Op maandag 7 juni 2010 20:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Oke. Hest al sin an ut nieuwe voetbalseizoen?
Ik oek, bin benieuwt welk plaatsie er nou op komt.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:57 schreef neen het volgende:
[..]
Ik hew mien kaartsie al betaald weest wel
Doei.quote:
Nee wurd weer een anderequote:
Het plaatsje op die kaart self juhquote:
Zelfde als vandaag als ik zo naar buiten kijk.quote:
Was oek wel duudelijk nou.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:20 schreef neen het volgende:
Zeg dat dan juh!
In Arnhem was het vandaag een genot buiten weest wel, toen ik vanochtend ut liwwadden vertrok, vertrok ik met regen
Logicaquote:Op maandag 7 juni 2010 21:22 schreef Opdekop het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA
Domme liwwadders - plaatsje/plaatsje - plekje/plaatje - HAHAHAHAAHAH.
Dat is niet echt een vrouwending trouwensquote:
Nee sorryquote:Op maandag 7 juni 2010 21:27 schreef Opdekop het volgende:
Ik ben dan ook stiekem een man. Stoppeltjes en kaaklijn/brede schouders/grove handen/etc zijn je niet opgevallen vanmiddag?
Ik moet tot 16:00quote:Op maandag 7 juni 2010 21:40 schreef Opdekop het volgende:
Jawis, als ik niet vergeet naar skoalle te gaan.
s'Morgens? Voor half elf nogquote:Op maandag 7 juni 2010 21:42 schreef Opdekop het volgende:
Best genôch. Ik kom wel even naar skoalle.
Goed bezigquote:Op maandag 7 juni 2010 21:50 schreef Opdekop het volgende:
Nee, dat gaat hem niet worden.
Misschien ga ik wel even op de fiets, fokking sportief.
Goed gedrogeerd.quote:
Raar, m;n kleren passen niet meerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:11 schreef justmattie het volgende:
Operatie gelukt? Hoe voelt het op nu cup E te hebben
Met mij ook goed
Aan m;n tieten dus, volgens Matthijs.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:22 schreef Opdekop het volgende:
Waar ben je aan geopereerd DevilsWhore ?
Lekker aan de morfine?
justmattie, ik weet niet of ik nou wel of niet naar school zal gaan. Als ik niet ga moet ik stofzuigen, als ik wel ga.. moet ik me aankleden...
Wel een mooi hoofd.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:36 schreef Opdekop het volgende:
Ja maar ik weet nu hoe hij eruit ziet, dus ik geloof het niet. Sneaky hoofd heeft hij.
Maar dat is wel raar, ik heb ook een keer heel veel morfine gehad 's nachts en toen 8 uur 's ochtends een onderzoek, stond die middag alweer op straat.
weet ik toch schatjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:37 schreef justmattie het volgende:
_! Leuk compliment weer Ilse
@ Ix grapje toch
Niet overdrijvenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wel een mooi hoofd.
Goed bezig geweest dus
Kusjekroelquote:
Doe ik ook niet.quote:
vooral niet vergeten dat ik 11 pillen moet slikken vandaag, en morgen ook weer 11.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Kusjekroel
Maar mooi dat het aardig gaat
Neu. Zijn al groot genoeg.quote:
Okquote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:07 schreef Opdekop het volgende:
Nohh hij wel hoor !
Donderdag weerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:24 schreef Opdekop het volgende:
OKÉ - ik ga niet meer naar school. Ik heb er de kracht niet meer voor.
Krijg je nietquote:
Wat is dát dan ?!?!?quote:
algemene vrije dag hequote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:26 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Wat is dát dan ?!?!?
Slecht hoooooooooor.
Goed zoeken dan vind je ;t welquote:
Ze is nog geen 18 en kan dus niet in KPDquote:
LET JIJ OOIT WEL OP ALS IK PRAAT?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:54 schreef justmattie het volgende:
Gewoon door naar het HBO juhhhhh
Gister zei je dat dat gewoon konomdat ik overgestapt was van MBO naar een andere MBO opleiding
Kloptquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:07 schreef Opdekop het volgende:
....Jij zei dat je die opleiding wél had afgerond maar dat je niet naar het HBO kon omdat het een totaal andere richting was.....
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ze is nog geen 18 en kan dus niet in KPD
Dat kan heus wel, vriendin van me heeft OA muziek gedaan en doet nu HBO V.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:07 schreef Opdekop het volgende:
....Jij zei dat je die opleiding wél had afgerond maar dat je niet naar het HBO kon omdat het een totaal andere richting was.....
ze is nog geen 18 en mag daar dus niet inquote:
vraag toegang dan?quote:
Hoe kan ik nu niet begrijpen wat je bedoeltquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vraag toegang dan?
Alhoewel er actievere bdsm fora zijn dan KEl, als je bergijpt wat ik bedoel
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:52 schreef Opdekop het volgende:
ONWEER ROMMELDEBOMMEL
Dat soe samar kinne!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:53 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Hoe kan ik nu niet begrijpen wat je bedoelt
Met mij?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:33 schreef Opdekop het volgende:
Dag, ik ga zeker met jou msnen
Deeeeenksttttt.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:35 schreef Opdekop het volgende:
Oke......
Jouw e-mailadres heb ik toch niet
In plaats van dat je me een mooie smiley stuurt, had je ook je e-mailadres kunnen pmen.quote:
I knowquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:36 schreef Opdekop het volgende:
Sorry dat ik zo'n grote mond heb hoor, justmattie. Maar dit is het internet. Hier kan het
quote:
Nee hoor. Probeer jij weer onschuldige meisjes te hosselen?quote:
Dat jij met mensen afspreekt op het forum om ze te neuken hoeft niet te betekenen dat ik dat ook doe.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee hoor. Probeer jij weer onschuldige meisjes te hosselen?
Dan moet ik eerst eens afspreken om seks.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat jij met mensen afspreekt op het forum om ze te neuken hoeft niet te betekenen dat ik dat ook doe.
Hoi, afspreken en neuken?quote:
Je snapt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst eens afspreken om seks.
Nee, vertel eens.quote:
Ik had het niet tegen jouquote:
Dan toch lekker niet.quote:
HEY WAT IS DIT NOUquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:18 schreef Opdekop het volgende:
DAT PAST NIET. Ik wil alleen DW dan.
Nee.quote:
HOUVANJOUquote:
De liefde van je leven, jeweet.quote:
Tering, anders dump je even een bestand van 12MB in het topic.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:21 schreef justmattie het volgende:
Ik vond net deze stadsplattegrond van Cluj-Napoca, dat ligt in Roemenië
[ afbeelding ]
Nicequote:Op woensdag 9 juni 2010 00:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Tering, anders dump je even een bestand van 12MB in het topic.
Ik ben denk ik de enige die je flikkerschoenen negeert.quote:
Mijn flikkerschoenen..quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben denk ik de enige die je flikkerschoenen negeert.
Ging jij niet in je bed rotten?
Die bedoel ik neit.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:26 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Mijn flikkerschoenen..
[ afbeelding ]
BAZENSCHOENEN
Nee. Hoeveel paar schoenen heb je?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:28 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
En dit is nog een paar die ik heb, bedoel je deze?
Nu beledig je Ez hequote:
Nu 7.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Hoeveel paar schoenen heb je?
Ik geloof je niet.quote:
Ga jij eens weg ja.quote:
Jawel. Sowieso, Ez heeft toffe schoenen.quote:
Zou jij niet slapen?quote:
Dus?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ga zelf weg. Je woont niet eens in Leeuwarden.
Jij in Groningen tochquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ga zelf weg. Je woont niet eens in Leeuwarden.
Vrouwen en schoenenquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:33 schreef Opdekop het volgende:
HEY BITCHES STOP EENS MET SPAMMEN. Moet ik nu ook nog streng worden? Nohhhh.
Ik ben aan het sparen voor laarzen van honderd euro.FML
Ik wil wel met je mee als je ze gaat kopen, kan ik beoordelen of ze goed staan ja of nee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:33 schreef Opdekop het volgende:
Leuke stad, maar er gaat niks boven Liwwaddenquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Soms wel soms niet, tegenwoordig ben ik er zeker 2 keer per week.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dien moeke op de pleequote:Op woensdag 9 juni 2010 00:33 schreef Opdekop het volgende:
Die ik wil zijn niet in de winkel te koop. Bestellen, en dan gewoon keihard hopen dat ze passen. #wateenkutlevenquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik wil wel met je mee als je ze gaat kopen, kan ik beoordelen of ze goed staan ja of nee.
Dan kom ik bij je thuis, gaan we lekker thee drinken en koekjes eten. Maken we er een heel speciaal moment van.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:38 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Die ik wil zijn niet in de winkel te koop. Bestellen, en dan gewoon keihard hopen dat ze passen. #wateenkutleven
DEAL - weet je het zeker? Ik kan niet reanimeren dus hou je een beetje in, oké. BIJ VOORBAAT DANK.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan kom ik bij je thuis, gaan we lekker thee drinken en koekjes eten. Maken we er een heel speciaal moment van.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAT GEZELLIGG EN IK KAN WEL REANIMEREN DUS DAT SCHEELT WEER. BIJ VOORBAAT DANK DANKJE.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:40 schreef Opdekop het volgende:
[..]
DEAL - weet je het zeker? Ik kan niet reanimeren dus hou je een beetje in, oké. BIJ VOORBAAT DANK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |