HEY WAT IS DIT NOUquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:18 schreef Opdekop het volgende:
DAT PAST NIET. Ik wil alleen DW dan.
Nee.quote:
HOUVANJOUquote:
De liefde van je leven, jeweet.quote:
Tering, anders dump je even een bestand van 12MB in het topic.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:21 schreef justmattie het volgende:
Ik vond net deze stadsplattegrond van Cluj-Napoca, dat ligt in Roemenië
[ afbeelding ]
Nicequote:Op woensdag 9 juni 2010 00:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Tering, anders dump je even een bestand van 12MB in het topic.
Ik ben denk ik de enige die je flikkerschoenen negeert.quote:
Mijn flikkerschoenen..quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben denk ik de enige die je flikkerschoenen negeert.
Ging jij niet in je bed rotten?
Die bedoel ik neit.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:26 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Mijn flikkerschoenen..
[ afbeelding ]
BAZENSCHOENEN
Nee. Hoeveel paar schoenen heb je?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:28 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
En dit is nog een paar die ik heb, bedoel je deze?
Nu beledig je Ez hequote:
Nu 7.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Hoeveel paar schoenen heb je?
Ik geloof je niet.quote:
Ga jij eens weg ja.quote:
Jawel. Sowieso, Ez heeft toffe schoenen.quote:
Zou jij niet slapen?quote:
Dus?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ga zelf weg. Je woont niet eens in Leeuwarden.
Jij in Groningen tochquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ga zelf weg. Je woont niet eens in Leeuwarden.
Vrouwen en schoenenquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:33 schreef Opdekop het volgende:
HEY BITCHES STOP EENS MET SPAMMEN. Moet ik nu ook nog streng worden? Nohhhh.
Ik ben aan het sparen voor laarzen van honderd euro.FML
Ik wil wel met je mee als je ze gaat kopen, kan ik beoordelen of ze goed staan ja of nee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:33 schreef Opdekop het volgende:
Leuke stad, maar er gaat niks boven Liwwaddenquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Soms wel soms niet, tegenwoordig ben ik er zeker 2 keer per week.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dien moeke op de pleequote:Op woensdag 9 juni 2010 00:33 schreef Opdekop het volgende:
Die ik wil zijn niet in de winkel te koop. Bestellen, en dan gewoon keihard hopen dat ze passen. #wateenkutlevenquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik wil wel met je mee als je ze gaat kopen, kan ik beoordelen of ze goed staan ja of nee.
Dan kom ik bij je thuis, gaan we lekker thee drinken en koekjes eten. Maken we er een heel speciaal moment van.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:38 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Die ik wil zijn niet in de winkel te koop. Bestellen, en dan gewoon keihard hopen dat ze passen. #wateenkutleven
DEAL - weet je het zeker? Ik kan niet reanimeren dus hou je een beetje in, oké. BIJ VOORBAAT DANK.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan kom ik bij je thuis, gaan we lekker thee drinken en koekjes eten. Maken we er een heel speciaal moment van.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAT GEZELLIGG EN IK KAN WEL REANIMEREN DUS DAT SCHEELT WEER. BIJ VOORBAAT DANK DANKJE.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:40 schreef Opdekop het volgende:
[..]
DEAL - weet je het zeker? Ik kan niet reanimeren dus hou je een beetje in, oké. BIJ VOORBAAT DANK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |