Goed gedrogeerd.quote:
Raar, m;n kleren passen niet meerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:11 schreef justmattie het volgende:
Operatie gelukt? Hoe voelt het op nu cup E te hebben
Met mij ook goed
Aan m;n tieten dus, volgens Matthijs.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:22 schreef Opdekop het volgende:
Waar ben je aan geopereerd DevilsWhore ?
Lekker aan de morfine?
justmattie, ik weet niet of ik nou wel of niet naar school zal gaan. Als ik niet ga moet ik stofzuigen, als ik wel ga.. moet ik me aankleden...
Wel een mooi hoofd.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:36 schreef Opdekop het volgende:
Ja maar ik weet nu hoe hij eruit ziet, dus ik geloof het niet. Sneaky hoofd heeft hij.
Maar dat is wel raar, ik heb ook een keer heel veel morfine gehad 's nachts en toen 8 uur 's ochtends een onderzoek, stond die middag alweer op straat.
weet ik toch schatjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:37 schreef justmattie het volgende:
_! Leuk compliment weer Ilse
@ Ix grapje toch
Niet overdrijvenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wel een mooi hoofd.
Goed bezig geweest dus
Kusjekroelquote:
Doe ik ook niet.quote:
vooral niet vergeten dat ik 11 pillen moet slikken vandaag, en morgen ook weer 11.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Kusjekroel
Maar mooi dat het aardig gaat
Neu. Zijn al groot genoeg.quote:
Okquote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:07 schreef Opdekop het volgende:
Nohh hij wel hoor !
Donderdag weerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:24 schreef Opdekop het volgende:
OKÉ - ik ga niet meer naar school. Ik heb er de kracht niet meer voor.
Krijg je nietquote:
Wat is dát dan ?!?!?quote:
algemene vrije dag hequote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:26 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Wat is dát dan ?!?!?
Slecht hoooooooooor.
Goed zoeken dan vind je ;t welquote:
Ze is nog geen 18 en kan dus niet in KPDquote:
LET JIJ OOIT WEL OP ALS IK PRAAT?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:54 schreef justmattie het volgende:
Gewoon door naar het HBO juhhhhh
Gister zei je dat dat gewoon konomdat ik overgestapt was van MBO naar een andere MBO opleiding
Kloptquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:07 schreef Opdekop het volgende:
....Jij zei dat je die opleiding wél had afgerond maar dat je niet naar het HBO kon omdat het een totaal andere richting was.....
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ze is nog geen 18 en kan dus niet in KPD
Dat kan heus wel, vriendin van me heeft OA muziek gedaan en doet nu HBO V.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:07 schreef Opdekop het volgende:
....Jij zei dat je die opleiding wél had afgerond maar dat je niet naar het HBO kon omdat het een totaal andere richting was.....
ze is nog geen 18 en mag daar dus niet inquote:
vraag toegang dan?quote:
Hoe kan ik nu niet begrijpen wat je bedoeltquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vraag toegang dan?
Alhoewel er actievere bdsm fora zijn dan KEl, als je bergijpt wat ik bedoel
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:52 schreef Opdekop het volgende:
ONWEER ROMMELDEBOMMEL
Dat soe samar kinne!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:53 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Hoe kan ik nu niet begrijpen wat je bedoelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |