Ga eens bevallen johquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:52 schreef CrazyPrincess het volgende:
Eeen jompel voor mij
Maar ik geloof dat ik echt doorga voor de magische 42
Leuk plaatje pze
Ik zei gister ook tegen een vriendin dat ik alle kwaaltjes die er bij horen voor lief neem en zelfs langer dan 42 weken wil lopen, als ik maar een kindje krijgquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:51 schreef CrazyPrincess het volgende:
Het heeft even geduurd voor ik zwanger was, dus nu wil ik optimaal genieten van die zwangerschap
En ik hoop zo hard dat jullie snel volgen. Voor alle dames natuurlijk, maar sommige lopen hier echt al veeeeeeeeeeeeeeeeel te lang rond
Mopje.. De drie pogingen die door de verzekering worden vergoed zijn de puncties hequote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:56 schreef mijsje het volgende:
ik hoop dat een van de komende drie (als dat nodig is) pogingen dé poging is, anders hebben we toch een soort van probleempje...
quote:Op maandag 7 juni 2010 09:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Mopje.. De drie pogingen die door de verzekering worden vergoed zijn de puncties he
Als je bij een goede punctie onwijs veel eitjes hebt van goede kwaliteit stopt het dus niet bij 3 terugzettingen.
Daarmee gaan ze door tot de goede kwaliteit embryo's op zijn
Hier beetjeGister was bloed verloren. Dus de IUI is mislukt. Maar nu wachten tot het doorzet
Dan kan ik weer verder
Welke van de 3 namen heb jij dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:28 schreef Madelieve het volgende:
Yep, die komen door de hormonen. Je ben dus volkomen normaal
.
Cisco ik zag in het namentopic dat we dezelfde meisjesnaam op ons lijstje hadden staan.
Men, ik heb echt een buik alsof ik 6 maanden zwanger ben. Meen me te herinneren dat dat komt omdat de plek waar de eiblaasjes zitten zich na de punctie vult met vocht.
O ja, ik heb trouwens geslapen van half twaalf tot half vier, waren echt goede drugs.
Pfiew, dank voor de geruststelling!quote:Op maandag 7 juni 2010 21:28 schreef Madelieve het volgende:
Yep, die komen door de hormonen. Je ben dus volkomen normaal
.
zonder hormonen had ik zelfs steeds maar 1 (dominant) ei, en eigenlijk maar 1 keer een kleiner eitje aan de andere kant gezien... m'n gyn zei dat dat het eitje was voor de komende maand...quote:Op maandag 7 juni 2010 21:12 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wat ik me afvraag he, ik heb op de echo's meestal maar 1 groot dominant ei. Dan nog ongeveer 2 kleintjes aan de andere kant, maar dat was het dan voor zover ik kan zien. Is dat dan zo weinig of komen die vele eitjes door de hormonen die jullie gebruiken?
Hopelijk is het voor madelieve dan raak en voor jou dan ookquote:Op maandag 7 juni 2010 22:15 schreef mijsje het volgende:
[..]
zonder hormonen had ik zelfs steeds maar 1 (dominant) ei, en eigenlijk maar 1 keer een kleiner eitje aan de andere kant gezien... m'n gyn zei dat dat het eitje was voor de komende maand...Madelieve, ik lees altijd geïnteresseerd mee met een ander als die vertelt over wat ze meemaakt hier, maar ik merk dat ik jouw berichtjes nu heel anders lees... ik lees het nu meer met het idee: dat heb ik over ongeveer een week of 3 tot 4...
Maar dat maakt het verlangen niet minder erg, dat is wat ik bedoeldequote:Op donderdag 10 juni 2010 22:01 schreef Madelieve het volgende:
Jullie zijn lief![]()
@ Orea, als het zo moeizaam gaat vind ik dat je na 2 echt moet ophouden met zeuren hoor en tevreden moet zijn. Ik neig inderdaad wel naar Menopur maar inderdaad maar even de analyse afwachten...
quote:Op maandag 14 juni 2010 18:53 schreef Ciscostar het volgende:
Mijn man en ik gaan uit elkaar, dat is de reden dat ik uit alle lijsjes wil.
Isla jij red het alleen, al mijn gebeden en duimen wat ik regelmatig voor mezelf deed zullen nu naar jou gaan!
Alle andere meiden, ook voor jullie zal ik bidden en duimen!
Ik ga jullie missen, maar mijn avondtuur stopt hier,stopt vandaag. Zojuist weer mijn eerste pil geslikt
Ik mag woensdag weerquote:Op maandag 14 juni 2010 19:38 schreef mijsje het volgende:
spannend poezebeest!het is bijna volgende week!
hier gaat het best goed. ik heb nu 5 dagen decapeptyl geprikt, en het ziet er prima uit. ik moet nu vanavond beginnen met de gonal, en dan heb ik zaterdag de volgende echo. ik ben zo benieuwd hoeveel eitjes er gaan groeien...Isla, ook voor jou dus spannend om te zien hoe het zal gaan de komende tijd... ik blijf ook voor jou duimen!
jeetje TM, wat heftig met je neefje... fijn dat hij weer thuiskomt!
quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:12 schreef Madelieve het volgende:
He Mijsje, jouw medicatietraject verschilt dan wel van die van mij. Ik moest uiterlijk 5 dagen voor de start van de menstruatie beginnen met de Decapeptyl, na start menstruatie na 5 dagen en echo en als die goed is starten met Gonal (ik begon uiteindelijk met Gonal bij de 2e echo, 10 dagen na start menstruatie). Maar in dat traject spuit je dus al minimaal 10 dagen Deca voordat je begint met de Gonal.
Ik ga duimen voor lekker veel eitjes van superkwaliteit!
Poezebeest en Isla, veel succes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be happy with the little things in life
als je [ me = ] dan je tekst en dan weer [ / me ]doet alleen dan zonder de spaties.. Ik wist het ook niet tot dat manlief het uitlegde..quote:Op maandag 14 juni 2010 22:24 schreef Poezebeest het volgende:
* vangt ook een klavertje vier op, maar weet niet hoe ik de tekst in het rood kan zetten
Dankjewel mefke
ik denk dat je Cisco bedoelt...quote:Op maandag 14 juni 2010 22:48 schreef Jose81 het volgende:
oooh Mefke, wat rot dat jullie relatie en jouw (jullie) droom nu dan ook zo abrupt stopt... heel veel sterkte.Wat tegenstrijdig, zeg, dat je nu weer aan de pil begonnen bent...
![]()
Ciscoquote:Op maandag 14 juni 2010 18:53 schreef Ciscostar het volgende:
Isla jij red het alleen, al mijn gebeden en duimen wat ik regelmatig voor mezelf deed zullen nu naar jou gaan!
Ik ga jullie missen, maar mijn avondtuur stopt hier,stopt vandaag. Zojuist weer mijn eerste pil geslikt
Hoe kunnen ze dat zien eigelijk? En wat als het eitje groot genoeg isquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:03 schreef prinseszondererwt het volgende:
Even egopost: ei was pas 10,5mm dus vrijdag terugkomen voor echo twee. Spannend nog dus.
Met een dildo-echoquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dat zien eigelijk? En wat als het eitje groot genoeg is
sorry voor de vragen maar intresse
Lig in die periode dan even in het ziekenhuisquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Met een dildo-echoNee, met een inwendige echo kunnen ze controleren hoeveel eitjes er zijn en hoe groot ze precies zijn.
Als ze 17-18mm zijn ze groot genoeg en dan komt er een Pregnyl-spuit aan te pas om de eisprong op te wekken. 36u later volgt normaal gezien de inseminatie.
Aangezien eitjes opeens vlug kunnen veranderen moet er dus regelmatig gecontroleerd worden
Jeetje, Cisco... wat ingrijpend.... sterkte!quote:Op maandag 14 juni 2010 18:53 schreef Ciscostar het volgende:
Geeft niks, het is ook heel spannend allemaal! Ik hoop op een hele tros eitjes!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:08 schreef mijsje het volgende:
pze, je eitje groeit dus wel mooi!
ik kan niet wachten tot zaterdag, dat ik kan kijken wat er bij mij te zien is qua eitjes... ik merk dat ik het lastig vind om m'n geduld goed te bewaren. ik ben sneller geïrriteerd... niet alleen thuis, maar ook op school...
Pssst ze heeft je geblokkeerdquote:
sssshhht... het was zo... per ongeluk verkeerde knopje bij het wissen, blokkeer je zo je vent...quote:
Aaah ik zie een tik foutquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:17 schreef IslaBonita het volgende:
Tally ik begreep je berichtje niet over die eenheden, is dat goed of slecht? (sorry maar heb er nog niet zo heel veel verstand van) Ik hoop natuurlijk dat het goed is/komt!
![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:42 schreef IslaBonita het volgende:
Oeh Mijsje spannend! Lekker om nog even de stad in te gaan! Je gaat toch naar AMC?
Kleine tip, mocht je met de auto gaan; die kun je gratis neer zetten bij Dalsteindreef (is ook Amsterdam Zuidoost, tien min van AMC) daar tegenover heb je metrostation Venserpolder en zit je met 15 min in de stad)
Enneh...veel succes morgen!![]()
PZE derde poging maandag en Droomvrouwtje MRI maandag, wordt spannende dag voor jullie dames!![]()
Winterstormpje gecondoleerd... wat verdrietig. Hopelijk heb je nu gauw goed nieuws te melden...
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:30 schreef McLaura het volgende:
Mijsje, je gaat dit merken hoor, vooral de dag voor de punctie. Je hebt dan echt een vol gevoel, maar hopelijk voor een heel goed doel!!!
Dat suckt! Maar wel verstandig als je bloeduitslag niet goed is. Als je overstimulatie hebt kunnen ze ook niet terugplaatsen, en als ze wel terugplaatsen en je bent zwanger wordt de ellende alleen maar groter...quote:Op maandag 21 juni 2010 12:20 schreef Tally het volgende:
Telefoontje gehad. Punctie gaat niet door. De uitslag van mijn bloed was niet goed.
quote:Op maandag 21 juni 2010 12:20 schreef Tally het volgende:
Telefoontje gehad. Punctie gaat niet door. De uitslag van mijn bloed was niet goed.
Ik hoop het ook, maar ik vind het het belangrijkste dat we duidelijkheid gaan krijgen, wellicht al over 8 weken! Al is dat niet de duidelijkheid die ik hoop te krijgen. Maar dan kunnen we in ieder geval door. En zolang de artsen nog niet zeggen dat het niet gaat lukken houd ik hoop. Maar ook een slag om de arm omdat we al zoveel teleurstellingen hebben gehad en ik daar beter mee om kan gaan als ik van het slechte uitga. En we hebben natuurlijk een alternatief, dus het is niet zo dat het echt helemaal ophoudt zometeen en ik mijn wens aan de kant moet zetten. Het enige wat er kan gebeuren is dat er geen biologisch kindje van manlief komt. klinkt wel heel makkelijk, maar hier is wel heeeeeel goed over nagedacht door onsquote:Op maandag 21 juni 2010 19:56 schreef mijsje het volgende:
poezebeest,ik proef zowel berusting als hoop als moed als voorzichtigheid uit je post... Ik hoop dat je over een paar weken mooi nieuws krijgt en dat je inderdaad op de lijst mag voor icsi. ik blijf voor je duimen hoor!
Oh sjit zeg...quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:10 schreef Joene het volgende:
Mijsje komt vanavond zelf wel even de rest vertellen denk ik , IVF=IUI geworden.
k*tquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:10 schreef Joene het volgende:
Mijsje komt vanavond zelf wel even de rest vertellen denk ik , IVF=IUI geworden.
Sjit.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:10 schreef Joene het volgende:
Oké dit is echt k*t zeg. Mijsje tochquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:10 schreef Joene het volgende:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:10 schreef Joene het volgende:
helemaal mee eens!quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:53 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ah oké, op die manier. Wel balen dat ze dus niet mooi doorgroeien..
Oh bah dat is ook niks zo op je laatste werkdag, daar wil je dan ook niet echt mee bezig zijn![]()
Ik ga voor je duimen meid, ik gun het je zo graag (alle meiden in dit topic hoor) maar het wordt ook gewoon eens tijd voor goed nieuws toch??
* geeft alle meiden een dikke knuffel
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:44 schreef DuchessX het volgende:
Hé Mijsje & Joene...![]()
Ik blijf hard duimen voor jullie hoor
Geeft niks, dat weet je tochquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:25 schreef mijsje het volgende:
[..]
![]()
Bedankt lieve Duch!
ik pm en mail veel te weinig op het moment, ik zou er gewoon voor moeten gaan zitten, maar op de een of andere manier komt het er niet van, kan ik me er niet goed toe zetten...dat ligt niet aan jou hoor, maar omdat het bij mij in m'n hoofd flink te druk is en overstroomt qua gedachten en dingen die ik niet mag vergeten...
quote:Op zondag 27 juni 2010 10:05 schreef Tally het volgende:
Mijn BBQ was wel oke.Lekker gegeten dat zeker!
Geen bier. Want ik voelde me toch niet helemaal lekker.
Dat bleek ook wel toen ik gister op de TT zat (in mijn witte broek) en een bloeding kreeg.
Dit had de gyn gezegd maar niet dat het zo snel zou gebeuren
Gisteravond begonnen aan de provera. En dat nu 10 dagen slikken en dan terug komen bij de gyn.
Ik lig al lekker in de tuin en vandaag krijgen ze mij hier niet weg!
Ja, heeeeel druk!quote:Op maandag 28 juni 2010 16:57 schreef prinseszondererwt het volgende:
Hoe gaat het met iedereen? Veel juffen natuurlijk, dus net zo druk als ik denk ik.![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:24 schreef McLaura het volgende:
Mijsje... vanaf mijn vakantie-adres heb ik even bijgelezen..... niks aan zeg, zo'n gestaakte ivf!
Hopelijk is dit de beste IUI ever!
Dit is precies hoe mijn ene vriendin ook reageerde nadat ze het slechte nieuws hadden gehoord. Ze zei 'aan de ene kant voelde ik gelijk een soort van opluchting, dat we niet nog verder het traject in waren gegaan en dat we dan alsnog geen zwangerschap zouden hebben gehad. Maar aan de andere kant is dit ook wel heel hard'.quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:18 schreef Poezebeest het volgende:
Hier nog steeds in de wacht. Soms zou ik willen dat de uitslag niet goed is en we niet door kunnen. Dat zou heel jammer zijn want dan komt er geen biologisch kindje van mijn man. Het zou wel duidelijkheid geven en we hoeven geen heel tese en icsi traject in met alle onzekerheden en kunnen verder met een donor. Hoewel ik ook bang ben dat mijn man alsnog afhaakt en dan? Ik weet niet wat er dan gebeurd. Ik zou het verschrikkelijk vinden wanneer ik nooit mama word en ik weet niet of ik daarmee kan leven. Nou ja, eerst de uitslag maar eens afwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |