Ben er weer even....
Jeetje Madelieve wat heftig. Je klinkt inderdaad heel moedig en sterk, en waarschiijnlijk kun je niet anders. Ik zit af en toe een beetje te zwelgen in zelfmedelijden, maar als ik jouw verhaal lees schaam ik me een beetje...
Je had het over Abcoude. Dan woon ik vlakbij je: Driemond. Dat moet je vast wel kennen. (veel mensen kennen het dorpje niet) Je bent m'n buuf!
Mijsje wat ongelooflijk K*T!!!!!

Ik duim net zo hard met de andere meiden mee dat deze IUI raak is! En duim ook voor een tweeling voor jou en Joene, eigenlijk hebben jullie het dubbel en dwars verdiend om na zo'n lange en moeilijke tijd twee cadeautjes te krijgen in plaats van één! -niet dat één niet fantastisch is natuurlijk....maar twee zou wel de slagroom op de taart zijn!-
PZE ik ben alweer druk aan het duimen voor je. Spannende weken zijn het weer!
Jose afvallen is moeilijk he? Hopelijk is het de komende tijd wat makkelijker, in de zomer eet je toch wat meer salades en fruit enzo. (maar helaas gaan er ook wat meer flessen rosé en prosecco doorheen..

) Succes in ieder geval!
Hier zit ik weer in de wachtweken. Alhoewel, na het nieuws dat de zaadjes van mn vent niet zijn verbeterd en we beginnen met IUI in augustus, heb ik niet veel hoop meer dat het "natuurlijk" lukt. Ben er niet somber over hoor, integendeel, heb het nu juist los kunnen laten. Ben er gewoon voor het eerst niet meer zo mee bezig. We hebben het wel een paar keer in de vruchtbare dagen gedaan, en ik temperatuur ook nog steeds (kan er op de één of ander manier nog niet mee stoppen, misschien komende maand) maar ik denk nu niet bij elk dingetje en pijntje dat het misschien wel raak is. Want die kans is gewoon heel klein. Heb lekker met een roseetje op het strand gehangen en me niet schuldig gevoeld dat ik een paar keer een slaappil heb geslikt. Wat relaxed! Dus eigenlijk zit ik niet in de wachtweken, want ik wacht nergens meer op.
Ben wel bang dat de zaadjes van mn vent nog slechter worden, want het is bloedheet op z'n werk nu, ze hebben geen airco en hij zit weg te zweten met z'n zaakje. En hij kan er niks tegen doen! (hij gaat nou ook weer niet met een zak ijs op z'n zaakje zitten met z'n collega's erbij..)..
En ohja, waarschijnlijk word ik komende week voor het eerst tante!!! Mijn schoonzus is 1 juli uitgerekend!
Voor de rest van de dames een dikke kus!