bedankt meiden... het is inderdaad echt een domper...
 bedankt meiden... het is inderdaad echt een domper...  er waren nog 3 bruikbare follikels over, dus definitief geen punctie... ik heb vanmorgen een shot pregnyl gekregen in het ziekenhuis, en morgen is de inseminatie. (een spoed-inseminatie...terwijl je normaal na je pregnyl 36 uur moet wachten...) 3 follikels was wel de grens of je nog een IUI ervan kan maken. waren het er 4 geweest, had het ziekenhuis dat niet meer gedaan. als ik dan toch ongesteld word, dan word ik met een echo gecheckt of alle follikels echt goed weg zijn om met de volgende ronde te starten. (er is in ieder geval geen poging verloren nu...) de volgende keer gaan we doen met het dubbele aan gonal, dan per avond 300 IE. kijken of daar wel wat bij overblijft...
  er waren nog 3 bruikbare follikels over, dus definitief geen punctie... ik heb vanmorgen een shot pregnyl gekregen in het ziekenhuis, en morgen is de inseminatie. (een spoed-inseminatie...terwijl je normaal na je pregnyl 36 uur moet wachten...) 3 follikels was wel de grens of je nog een IUI ervan kan maken. waren het er 4 geweest, had het ziekenhuis dat niet meer gedaan. als ik dan toch ongesteld word, dan word ik met een echo gecheckt of alle follikels echt goed weg zijn om met de volgende ronde te starten. (er is in ieder geval geen poging verloren nu...) de volgende keer gaan we doen met het dubbele aan gonal, dan per avond 300 IE. kijken of daar wel wat bij overblijft... 

helemaal mee eens!quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:53 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ah oké, op die manier. Wel balen dat ze dus niet mooi doorgroeien..
Oh bah dat is ook niks zo op je laatste werkdag, daar wil je dan ook niet echt mee bezig zijn
Ik ga voor je duimen meid, ik gun het je zo graag (alle meiden in dit topic hoor) maar het wordt ook gewoon eens tijd voor goed nieuws toch??
* geeft alle meiden een dikke knuffel

CP, ik hoop het, het zou mooi zijn, dan hoeft de IVF niet eens...
 CP, ik hoop het, het zou mooi zijn, dan hoeft de IVF niet eens...  maar van de andere kant, durf ik er ook niet te veel op te hopen... *mompelt iets over zelfbescherming*
 maar van de andere kant, durf ik er ook niet te veel op te hopen... *mompelt iets over zelfbescherming*

ik ben weer thuis, ik heb het weer binnen... nu weer 2 weken wachten... de kansen zijn nu wel optimaal voor IUI, maar goed, als dat zo geweldig zou lukken, zou ik niet zijn doorgestuurd voor IVF. er is een kansje, dus we hebben evengoed hoop, maar ik durf het gewoon niet te hard uit te spreken...
 ik ben weer thuis, ik heb het weer binnen... nu weer 2 weken wachten... de kansen zijn nu wel optimaal voor IUI, maar goed, als dat zo geweldig zou lukken, zou ik niet zijn doorgestuurd voor IVF. er is een kansje, dus we hebben evengoed hoop, maar ik durf het gewoon niet te hard uit te spreken...  verder gaat het wel, hier ook vanavond een welverdiende bbq!
 verder gaat het wel, hier ook vanavond een welverdiende bbq!  

quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:44 schreef DuchessX het volgende:
Hé Mijsje & Joene...
Ik blijf hard duimen voor jullie hoor

Bedankt lieve Duch!
 Bedankt lieve Duch! dat ligt niet aan jou hoor, maar omdat het bij mij in m'n hoofd flink te druk is en overstroomt qua gedachten en dingen die ik niet mag vergeten...
  dat ligt niet aan jou hoor, maar omdat het bij mij in m'n hoofd flink te druk is en overstroomt qua gedachten en dingen die ik niet mag vergeten...  

Geeft niks, dat weet je tochquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:25 schreef mijsje het volgende:
[..]

Bedankt lieve Duch!
ik pm en mail veel te weinig op het moment, ik zou er gewoon voor moeten gaan zitten, maar op de een of andere manier komt het er niet van, kan ik me er niet goed toe zetten...dat ligt niet aan jou hoor, maar omdat het bij mij in m'n hoofd flink te druk is en overstroomt qua gedachten en dingen die ik niet mag vergeten...
 Heel logisch dat je je hoofd nodig hebt voor andere dingen
 Heel logisch dat je je hoofd nodig hebt voor andere dingen  

Ik meen me althans te herinneren dat jij geen enkel bezwaar hebt tegen een duo.
 Ik meen me althans te herinneren dat jij geen enkel bezwaar hebt tegen een duo. . Het komt goed, daar ben ik van overtuigd! Al is het zelfs met deze stimulans nog best lastig vind ik.
. Het komt goed, daar ben ik van overtuigd! Al is het zelfs met deze stimulans nog best lastig vind ik.  

Duch!
 Duch! 
 Twentemeisje, ik heb inderdaad geen problemen met een duo
 Twentemeisje, ik heb inderdaad geen problemen met een duo  alles is welkom... alleen, m'n gyn heeft wel problemen met een tweeling. hij zei: een tweelingzwangerschap is een complicatie... omdat het vaak niet helemaal gaat zoals het hoort bij een tweeling... maar goed, als het komt, ben ik met allebei evenblij!
 alles is welkom... alleen, m'n gyn heeft wel problemen met een tweeling. hij zei: een tweelingzwangerschap is een complicatie... omdat het vaak niet helemaal gaat zoals het hoort bij een tweeling... maar goed, als het komt, ben ik met allebei evenblij!  
  Flugel
 Flugel  ik hoop ook voor een superIUI, de tijd zal het leren... (twee weken om precies te zijn
 ik hoop ook voor een superIUI, de tijd zal het leren... (twee weken om precies te zijn  )
 ) heerlijk!
 heerlijk!

Lekker gegeten dat zeker!
 Lekker gegeten dat zeker!

quote:Op zondag 27 juni 2010 10:05 schreef Tally het volgende:
Mijn BBQ was wel oke.Lekker gegeten dat zeker!
Geen bier. Want ik voelde me toch niet helemaal lekker.
Dat bleek ook wel toen ik gister op de TT zat (in mijn witte broek) en een bloeding kreeg.
Dit had de gyn gezegd maar niet dat het zo snel zou gebeuren
Gisteravond begonnen aan de provera. En dat nu 10 dagen slikken en dan terug komen bij de gyn.
Ik lig al lekker in de tuin en vandaag krijgen ze mij hier niet weg!
 bah meid, dat is balen, zit je te ontspannen op de TT, gebeurt dat... naja, die bloeding ben je kwijt in ieder geval...
 bah meid, dat is balen, zit je te ontspannen op de TT, gebeurt dat... naja, die bloeding ben je kwijt in ieder geval... ga ik straks ook doen. eerst maar eens naar tuincentrum en wat in de tuin doen, dan kan het genieten beginnen!
 ga ik straks ook doen. eerst maar eens naar tuincentrum en wat in de tuin doen, dan kan het genieten beginnen!  

. Nu ligt ze uitgeteld in bed en vanmiddag op bezoek bij papa.
 . Nu ligt ze uitgeteld in bed en vanmiddag op bezoek bij papa.

. Het ziekenhuis vindt ze trouwens wel geweldig met een trap waar je heel hard van kan rennen, een miniambulance en af en toe een ijsje. En natuurlijk papa die bedolven worden onder dikke zoenen
 . Het ziekenhuis vindt ze trouwens wel geweldig met een trap waar je heel hard van kan rennen, een miniambulance en af en toe een ijsje. En natuurlijk papa die bedolven worden onder dikke zoenen   . Ze is een paar dagen met mijn ouders op de camping geweest en vond dat helemaal te gek, komende week gaat we nog een paar dagen.
 . Ze is een paar dagen met mijn ouders op de camping geweest en vond dat helemaal te gek, komende week gaat we nog een paar dagen.

Ja, heeeeel druk!quote:Op maandag 28 juni 2010 16:57 schreef prinseszondererwt het volgende:
Hoe gaat het met iedereen? Veel juffen natuurlijk, dus net zo druk als ik denk ik.
 Echt de laatste loodjes. Mijn (superleuke) duo gaat naar een andere school binnen de stichting, dus een afscheid komende week...zie ik wel een beetje tegenop, ik ben daar zo slecht in
 Echt de laatste loodjes. Mijn (superleuke) duo gaat naar een andere school binnen de stichting, dus een afscheid komende week...zie ik wel een beetje tegenop, ik ben daar zo slecht in  ... Maar goed, voor haar erg leuk en gelukkig kunnen we zo nu en dan afspreken aangezien zij tegenover de dierentuin woont waar we allebei een abonnement op hebben
 ... Maar goed, voor haar erg leuk en gelukkig kunnen we zo nu en dan afspreken aangezien zij tegenover de dierentuin woont waar we allebei een abonnement op hebben  .
.  ... Maaaar; 4 augustus voor het eerst naar de diëtiste en als ik dan over een tijdje wat afgevallen ben gaan we eens kijken of ik weer een eigen cyclus krijg en dan zien we wel weer verder...!
 ... Maaaar; 4 augustus voor het eerst naar de diëtiste en als ik dan over een tijdje wat afgevallen ben gaan we eens kijken of ik weer een eigen cyclus krijg en dan zien we wel weer verder...!  

Ik duim net zo hard met de andere meiden mee dat deze IUI raak is! En duim ook voor een tweeling voor jou en Joene, eigenlijk hebben jullie het dubbel en dwars verdiend om na zo'n lange en moeilijke tijd twee cadeautjes te krijgen in plaats van één! -niet dat één niet fantastisch is natuurlijk....maar twee zou wel de slagroom op de taart zijn!-
  Ik duim net zo hard met de andere meiden mee dat deze IUI raak is! En duim ook voor een tweeling voor jou en Joene, eigenlijk hebben jullie het dubbel en dwars verdiend om na zo'n lange en moeilijke tijd twee cadeautjes te krijgen in plaats van één! -niet dat één niet fantastisch is natuurlijk....maar twee zou wel de slagroom op de taart zijn!- 
  ) Succes in ieder geval!
 ) Succes in ieder geval! 

(zonder dat ik het weet haha!) Gaasperplas fiets ik altijd langs als ik naar het Bijlmerplein ga! Grappig!
 (zonder dat ik het weet haha!) Gaasperplas fiets ik altijd langs als ik naar het Bijlmerplein ga! Grappig!

quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:24 schreef McLaura het volgende:
Mijsje... vanaf mijn vakantie-adres heb ik even bijgelezen..... niks aan zeg, zo'n gestaakte ivf!
Hopelijk is dit de beste IUI ever!
 ik hoop het ook... maar een gunstig punt, we zitten straks nog steeds in poging 1... (hopelijk hebben we die niet eens meer nodig...
 ik hoop het ook... maar een gunstig punt, we zitten straks nog steeds in poging 1... (hopelijk hebben we die niet eens meer nodig...  )
 )  

Geniet van je vakantie!! Gaan jullie nog weg?? oeh ik las verkeerd, waar gaan jullie naar toe
 Geniet van je vakantie!! Gaan jullie nog weg?? oeh ik las verkeerd, waar gaan jullie naar toe 

Hopelijk maakt de vakantie het een beetje goed! veel plezier!
  Hopelijk maakt de vakantie het een beetje goed! veel plezier! 

Het voelt heel raar, extra speciaal, toch wel heel anders dan wanneer je vriendinnen bevallen...Dit nieuwe persoontje heeft ook jouw genen....gek hoor!
 Het voelt heel raar, extra speciaal, toch wel heel anders dan wanneer je vriendinnen bevallen...Dit nieuwe persoontje heeft ook jouw genen....gek hoor! 

En.. gefeliciteerd met je neefje (ben wel benieuwd naar de naam trouwens
  En.. gefeliciteerd met je neefje (ben wel benieuwd naar de naam trouwens   
   )
 ) 

! Rust lekker uit allemaal!
 ! Rust lekker uit allemaal!   

pze ook weer niks...
 pze ook weer niks...  

gefeliciteerd met je neefje!
 gefeliciteerd met je neefje!  

| Forum Opties | |
|---|---|