He meiden, mijn bange voorgevoelens waren helaas waar.... helemaal geen bevruchtingen dus aan ISCI poging 1 is een abrupt einde gekomen

.
Ik was er veel verdrietiger onder dan ik dacht. Ik baal omdat ik het gevoel hebt dat mijn lichaam geen kans heeft gekregen om zich te 'bewijzen' en ik maak me natuurlijk zorgen voor de komende pogingen want 5 eitjes en geen bevruchting is echt niet goed

. Je weet dat de kans na een terugplaatsing maar zo'n 15% is maar van de 100% die start met een poging heeft geloof ik wel 85% een terugplaatsing dus het voelt wel of we echt bij de 'slechtste' 15% zitten.
Weet je, toen ik 2,5 jaar geleden hier postte waren er ook wat bezig voor een 2e en stiekem dacht ik toch: heel rot maar je hebt al een kind dus wees daar blij mee en zie dit als een eventuele bonus
(en mensen zonder kinderen hebben meer recht op 1 kind dan jij op een 2e
). En na de geboorte van Jasja toen we het hadden over een 2e vond ik dat eigenlijk nog steeds zo, en zelfs nu kan ik mijn redenering nog helemaal volgen maar gevoelsmatig werkt het voor mij nu toch echt anders. Ik denk dat het komt omdat ons leven nu al helemaal is ingericht op een kind. Als het helemaal niet gelukt was hadden we ons leven denk ik op een andere manier ingevuld maar nu staan we al om 6.30 naast ons bed en zitten we bij de kinderboerderij. Het plaatje is er al maar het voelt niet compleet. Ik heb ook altijd het idee (mijn fixatie natuurlijk) dat echt 95% van de gezinnen meer dan een kind heeft. En als die broertjes en zusjes zo leuk met elkaar spelen (of elkaar zo leuk de hersenen inslaan

) gun ik dat Jasja ook. In plaats van dat wij nu heel graag nog een kindje willen, zouden we ook zo graag een zusje of broertje voor Jasja willen. Ze heeft ook al geen nichtjes of neefjes.. En ik ken heus mensen die enigst kind waren en echt geen rotleven hebben maar ik vind het een eenzaam gevoel.
Kortom, als jullie denken: heel rot Madelieve maar je hebt al een kind dus wees daar blij mee en zie dit als een eventuele bonus (en ik heb meer recht op een kind dan jij) dan snap ik dat dus helemaal

.
O ja, details hebben we trouwens nog niet (kwaliteit eitjes, hoeveel hebben ze er proberen te bevruchten, hoe zag zaad eruit enz.), over circa 2 weken hebben we gesprek in het AMC en dan wordt deze poging geevalueerd en de nieuwe poging besproken.
Zo, eind van de egopost: Tally, is ga duimen voor een mooie uitgangsecho en een succesvolle poging! O ja, en natuurlijk alvast gefeliciteerd!