abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82586631
spannend Madelieve, ik hoop op een mooi aantal bevruchte eitjes...

verder gewoon even een voor iedereen
  donderdag 10 juni 2010 @ 08:24:14 #52
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_82601644
spannend Madelieve.. Ik hoop dat er meerdere bevruchtingen zijn..
Be happy with the little things in life
pi_82602044
Morgen (op mijn verjaardag) heb ik een uitgangsecho (wat een rare naam blijft het toch).
Als het morgen goed is mag ik savonds weer beginnen met spuiten en hopelijk dit keer wel voor een IVF behandeling.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 10 juni 2010 @ 08:49:12 #54
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_82602139
Alvast gefeliciteerd met je verjaardag Tally. En ook spannend voor jou dus. Ik hoop dat je dit keer wel voor IVF kan gaan..
pi_82615573
Gefeliciteerd met je verjaardag alvast tally!

Madelieve wat was de uitslag? Waren er bevruchtingen?
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_82629107
Tally, ik hoop heel erg voor jou dat het nu eindelijk door mag gaan!

Madelieve, ik hoop heel erg op een PUPO nu!!!
pi_82631521
Tally alvast gefeliciteerd, hopelijk een mooie echo op je verjaardag!

Madelieve, kom eens vertellen... Hoe is het gegaan?
pi_82637645
He meiden, mijn bange voorgevoelens waren helaas waar.... helemaal geen bevruchtingen dus aan ISCI poging 1 is een abrupt einde gekomen .

Ik was er veel verdrietiger onder dan ik dacht. Ik baal omdat ik het gevoel hebt dat mijn lichaam geen kans heeft gekregen om zich te 'bewijzen' en ik maak me natuurlijk zorgen voor de komende pogingen want 5 eitjes en geen bevruchting is echt niet goed . Je weet dat de kans na een terugplaatsing maar zo'n 15% is maar van de 100% die start met een poging heeft geloof ik wel 85% een terugplaatsing dus het voelt wel of we echt bij de 'slechtste' 15% zitten.

Weet je, toen ik 2,5 jaar geleden hier postte waren er ook wat bezig voor een 2e en stiekem dacht ik toch: heel rot maar je hebt al een kind dus wees daar blij mee en zie dit als een eventuele bonus (en mensen zonder kinderen hebben meer recht op 1 kind dan jij op een 2e ). En na de geboorte van Jasja toen we het hadden over een 2e vond ik dat eigenlijk nog steeds zo, en zelfs nu kan ik mijn redenering nog helemaal volgen maar gevoelsmatig werkt het voor mij nu toch echt anders. Ik denk dat het komt omdat ons leven nu al helemaal is ingericht op een kind. Als het helemaal niet gelukt was hadden we ons leven denk ik op een andere manier ingevuld maar nu staan we al om 6.30 naast ons bed en zitten we bij de kinderboerderij. Het plaatje is er al maar het voelt niet compleet. Ik heb ook altijd het idee (mijn fixatie natuurlijk) dat echt 95% van de gezinnen meer dan een kind heeft. En als die broertjes en zusjes zo leuk met elkaar spelen (of elkaar zo leuk de hersenen inslaan ) gun ik dat Jasja ook. In plaats van dat wij nu heel graag nog een kindje willen, zouden we ook zo graag een zusje of broertje voor Jasja willen. Ze heeft ook al geen nichtjes of neefjes.. En ik ken heus mensen die enigst kind waren en echt geen rotleven hebben maar ik vind het een eenzaam gevoel.

Kortom, als jullie denken: heel rot Madelieve maar je hebt al een kind dus wees daar blij mee en zie dit als een eventuele bonus (en ik heb meer recht op een kind dan jij) dan snap ik dat dus helemaal .

O ja, details hebben we trouwens nog niet (kwaliteit eitjes, hoeveel hebben ze er proberen te bevruchten, hoe zag zaad eruit enz.), over circa 2 weken hebben we gesprek in het AMC en dan wordt deze poging geevalueerd en de nieuwe poging besproken.

Zo, eind van de egopost: Tally, is ga duimen voor een mooie uitgangsecho en een succesvolle poging! O ja, en natuurlijk alvast gefeliciteerd!
  donderdag 10 juni 2010 @ 21:20:02 #59
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_82638110
Hè verdorie Madelieve .
pi_82638693
He Madelieve ondanks dat het een kleine kans is, deze uitslag, reken je er niet helemaal op... Ga je nu de komende poging weer over op de Menopur? Of wacht je eerst het gesprek af over kwaliteit van de eitjes e.d.?

Sterkte joh! En ik kan me je verhaal indenken, maar zo moet je het niet zien hoor.. Ook al heb je een kindje, al heb je er 4, dan nog kan dat verlangen wel heel diep zitten
pi_82638939
Shit Madelieve, dat is echt heel erg balen. Hopelijk was het pech, komt het volgende keer goed. En ja, dat je al een kindje hebt maakt dat het nu in mijn ogen minder erg lijkt. Maar ik weet dat dat alleen maar komt doordat ik het helemaal niet hebben van een kindje als een groot gemis ervaar. Mocht ik ooit zo lucky zijn en voor een tweede mogen gaan, dan voel ik het waarschijnlijk net zo als jij nu.
  donderdag 10 juni 2010 @ 21:46:58 #62
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_82639430
Daar reken je ook niet op zeg geen bevruchting...
Sterkte Madelieve, want dit is een behoorlijke domper
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_82640239
Jullie zijn lief
@ Orea, als het zo moeizaam gaat vind ik dat je na 2 echt moet ophouden met zeuren hoor en tevreden moet zijn . Ik neig inderdaad wel naar Menopur maar inderdaad maar even de analyse afwachten...
@Saffier, ik was er eigenlijk wel bang voor, bij de vorige pogingen waren er 8 en 5 eitjes en beide leverde maar 1 embryo op - en het verschil tussen een en geen is natuurlijk niet zo groot .... + weer ouder + dit keer ingevroren zaad maakte het plaatje al niet zo rooskleurig...
pi_82640291
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:01 schreef Madelieve het volgende:
Jullie zijn lief
@ Orea, als het zo moeizaam gaat vind ik dat je na 2 echt moet ophouden met zeuren hoor en tevreden moet zijn . Ik neig inderdaad wel naar Menopur maar inderdaad maar even de analyse afwachten...
Maar dat maakt het verlangen niet minder erg, dat is wat ik bedoelde verder snap ik je helemaal hoor!
pi_82640398
Weet ik joh dat je het zo bedoelde
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:24:16 #66
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_82641544
Oh madelieve balen meid .. En dat je zo voelt mag echt wel hoor en ik snap ook wel dat tegenstrijdig van het verstandelijk en gevoelsmatig. Maar soms weet je gewoon dat je gezin niet compleet is. En dat gewoon nog 1 of 2 kindjes meer bij horen.. Het verlangen is het zelfde of je er nou geen 1,2 of weet ik veel hebt. Een verlangen kan heel sterk en alles overheersend zijn.
pi_82651292
Madelieve wat ontzettend balen
pi_82657721
We mogen weer beginnen
Ik ga niet over op de menopur omdat de gyn aangeeft dat mijn cyclus met puregon beter te sturen is.
Nu wel meteen dubbele dosis als de laatste keer. Maar ach. Lekker belangrijk.
We zijn weer begonnen
pi_82673794
Madelieve, wat is dat rot zeg... niet eens één bevrucht eitje... ik ben benieuwd wat er uit de evaluatie naar voren gaat komen voor je...
ik vind zelf dat of je nou voor je eerste, je tweede, je derde of welk kindje dan ook gaat, je verlangen is naar zoveel kindjes, en als dat niet lukt, is het gevoel van gemis heel groot... wat dat betreft maakt het voor mij niet uit of je dan al een kindje hebt of niet... maar ik kan me ook goed voorstellen dat mensen inderdaad er anders over denken als jij hoor

Tally helemaal goed!
en natuurlijk van harte GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 17:44:08 #70
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_82675129
Tally weer begonnen
En van Harte gefeliciteerd met je verjaardag
pi_82676209
Dank jullie
pi_82734699
Tally, beetje laat, maar nog gefeliciteerd...

Madelieve wat een naar nieuws.... Dikke dikke knuffel!

Heb verder even heel snel bijgelezen. Ben even weggeweest en had een paar weken geen laptop (nu weer wel! hij doet het weer! ) Dus heb niet op alle berichten kunnen reageren... maar ik denk wel aan jullie! Dikke kus voor alle dames hier!

Ik ben zelf weer begonnen met een nieuwe cyclus. A.s donderdag afspraak met de gyn over hoe we nu verder gaan. Ik kom van de week even verder bijpraten! Fijne zondag dames!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  zondag 13 juni 2010 @ 11:40:35 #73
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_82735367
Ook ik ben even afwezig geweest, hectische week omdat het 7 weken oude zoontje van mijn zusje deze week in Groningen is opgenomen omdat hij een Pylorushypertrofie bleek te hebben. Vorige week is hij ook al 3 dagen ter observatie in het ziekenhuis hier opgenomen, maar toen werd nog aangenomen dat het hevige spugen door reflux werd veroorzaakt.

Hij had echter ook al te lang niet gepoept en omdat hij ook weer was afgevallen en uitdrogingsverschijnselen vertoonde, werd hij maandag weer opgenomen en dinsdag met de ambulance naar het UMCG in Groningen. Daar is hij donderdag geopereerd en dat is gelukkig goed gegaan! Beter nog, terwijl ik dit tiep belde mijn zusje om te vertellen dat ze vanmiddag al naar huis mogen!

Heb nog niet alles bijgelezen maar:
- Tally gefeliciteerd meis! Zowel nog met je verjaardag als met het nieuwe startschot!
- Madelieve wat naar, sterkte meid!
- een dikke knuffel voor alle andere meiden!

Hier zit ik inmiddels op dag 49 van deze cyclus . Ik kan wel janken, dachten we dat die cycli weer een beetje lekker normaal liepen, komt dit er weer bij. Kl_tezooi...

Wel raar dat het twee keer direct na 'interventie in mijn baarmoeder' (curretage na miskraam en nu de HSG) gebeurt. Maar dat is misschien stom toeval. Gelukkig hebben we woensdag weer een afspraak bij de gyn, dan maar eens een een echo laten maken om te zien wat er daarbinnen allemaal aan de hand is.

Hoopvol is wel (daar herinnerde mijn zusje me deze week nog even aan) dat het kleine manneke waar ik het hierboven over heb is verwekt tijdens een periode van 4 maanden waarin mijn zusje niet ongesteld is geworden. Over een voltreffer gesproken

[ Bericht 0% gewijzigd door twentemeisje op 13-06-2010 14:15:46 ]
  zondag 13 juni 2010 @ 12:35:51 #74
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_82737002
Isla Ik hoop dat er snel wat actie voor je komt en dat je verder kunt..

TM pff schiet ook niet op zeg, ben benieuwd wat er uit de echo komt.. En dat is idd wel hoopvol dat van je zus. En gelukkig gaat het met je neefje ook weer beter

Voor de rest van de meiden een dikke en knuffel
pi_82737844
Isla, welkom terug. Pas op met drinken in de buurt van je laptop he?!

TM, dubbel waardeloos zeg. Gelukkig gaat het met je neefje alweer beter, maar 49 dagen is natuurlijk niet handig. Maar blijkbaar is het een 'familiekwaaltje' als je zus ook zo'n lange cyclus had? Hopelijk voor jullie ook een voltreffer!
pi_82762906
Ik wil graag uit de openingspost. Ik ben niet zwanger, ik wil er gewoon even uit. Uitleg volgt nog wel keer

Ik wens en hoop dat jullie geweldige meiden heel snel zwanger zijn!!
pi_82764426
Cisco, hopelijk is het niet iets ergs waardoor je uit de op wil. Hopelijk kom je snel, met goed nieuws, terug.
  zondag 13 juni 2010 @ 22:26:47 #78
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_82765051
he Cisco toch .. Idd wat pze hopelijk is het niks ernstig en kom je snel terug met goed nieuws..

* hele dikke virituele knuffel geeft
pi_82778458
Sterkte Cisco
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  maandag 14 juni 2010 @ 11:06:17 #80
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_82778723
* twentemeisje geeft een dikke kus aan Cisco
pi_82779148
Cisco... wat moet ik nou zonder jou? .....
Ik hoop dat alles goed met je is. Dikke knuffel in ieder geval.

TM ik hoop ook op een voltreffer voor jou. Mijn schoonzusje is gestopt met de pil, nooit ongesteld geweest, wel zwanger. Dus het kan!

Droomvrouwtje bedankt. Ik hoop ook dat we meteen door kunnen!

PZE ik zal voorzichtig zijn met mn laptop....
pi_82798142
Mijn man en ik gaan uit elkaar, dat is de reden dat ik uit alle lijsjes wil.
Isla jij red het alleen, al mijn gebeden en duimen wat ik regelmatig voor mezelf deed zullen nu naar jou gaan!
Alle andere meiden, ook voor jullie zal ik bidden en duimen!

Ik ga jullie missen, maar mijn avondtuur stopt hier,stopt vandaag. Zojuist weer mijn eerste pil geslikt
pi_82798251
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:53 schreef Ciscostar het volgende:
Mijn man en ik gaan uit elkaar, dat is de reden dat ik uit alle lijsjes wil.
Isla jij red het alleen, al mijn gebeden en duimen wat ik regelmatig voor mezelf deed zullen nu naar jou gaan!
Alle andere meiden, ook voor jullie zal ik bidden en duimen!

Ik ga jullie missen, maar mijn avondtuur stopt hier,stopt vandaag. Zojuist weer mijn eerste pil geslikt
pi_82798812
Cisco; wat ontzettend klote dat je relatie voorbij is. Veel sterkte en hopelijk zien we je ooit nog een keer terug. In ieder geval een dikke knuffel voor jou

Mijsje; hoe gaat het met jou?

Madelieve; ook voor jou een dikke knuffel vanwege de eitjes die niet bevrucht wilden worden, ook klote zeg!

Tally weer begonnen, veel succes!

Isla; donderdag weer gesprek met de gyn, ben benieuwd wat het plan gaat zijn!

Wij hebben volgende week onze afspraak in Nijmegen, vind het echt wel spannend worden nu!
  maandag 14 juni 2010 @ 19:17:19 #85
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_82799320
Jemig Cisco wat heftig, ik was er al een beetje bang voor omdat je zo pardoes uit het lijstje wilde. Heel veel sterkte meis!
pi_82799512
Lieve lieve Cisco, wat een ontzettend verdrietig nieuws! Ik schrik er echt van. Heel veel sterkte de komende tijd, meid. Bedankt voor al je lieve woorden. Ik hoop dat je je ooit hier weer komt melden. Dikke knuffel en
pi_82799581
Ja Poezebeest we gaan gelijk op nu he? Het worden spannende weken voor ons!
pi_82799712
Zeker spannend, voor mijn gevoel gaan we nu pas echt beginnen, hopelijk snel de Tese en dan weten we of we door kunnen voor ICSI of KID.
pi_82800045
lieve Cisco, wat een verdrietig nieuws... was het ook voor jou een verrassing? ik had helemaal niet het idee uit je posts dat het niet zo goed ging... (natuurlijk hoeft dat ook niet in posts verteld te worden ) sterkte meid, en een dikke knuffel...
pi_82800471
spannend poezebeest! het is bijna volgende week!

hier gaat het best goed. ik heb nu 5 dagen decapeptyl geprikt, en het ziet er prima uit. ik moet nu vanavond beginnen met de gonal, en dan heb ik zaterdag de volgende echo. ik ben zo benieuwd hoeveel eitjes er gaan groeien...

Isla, ook voor jou dus spannend om te zien hoe het zal gaan de komende tijd... ik blijf ook voor jou duimen!

jeetje TM, wat heftig met je neefje... fijn dat hij weer thuiskomt!
  maandag 14 juni 2010 @ 19:53:17 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_82801300
Ciscostar, jeetje zeg! Dikke
pi_82801514
Cisco Wat ontzettend klote! Ik wens je veel sterkte
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Jubileum moderator maandag 14 juni 2010 @ 20:02:13 #93
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_82801906
Heel veel sterkte Cisco...
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_82802011
Wat heftig Cisco, sterkte.

Poezebeest en Isla gelijk op! Hopelijk zijn jullie strakjes lekker samen zwanger.

Mijsje, fijn dat het goed gaat allemaal. Zaterdag spannend voor je, hopelijk zitten er mooie eitjes.

Morgen mag ik weer voor een eerste echo, dag 13. Hopelijk is er alweer een mooi eitje te zien.
pi_82802037
Cisco, sterkte!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_82802556
quote:
Op maandag 14 juni 2010 19:38 schreef mijsje het volgende:
spannend poezebeest! het is bijna volgende week!

hier gaat het best goed. ik heb nu 5 dagen decapeptyl geprikt, en het ziet er prima uit. ik moet nu vanavond beginnen met de gonal, en dan heb ik zaterdag de volgende echo. ik ben zo benieuwd hoeveel eitjes er gaan groeien...

Isla, ook voor jou dus spannend om te zien hoe het zal gaan de komende tijd... ik blijf ook voor jou duimen!

jeetje TM, wat heftig met je neefje... fijn dat hij weer thuiskomt!
Ik mag woensdag weer
  maandag 14 juni 2010 @ 20:18:42 #97
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_82802932
Cisco! Sterkte meis
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_82803774
Cisco, sterkte
pi_82805383
Jeetje, Cisco, ik kijk even snel in dit topic en lees dan jouw verdrietige bericht. Wat ontzettend naar en moeilijk voor je. Heel heel veel sterkte!
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
  maandag 14 juni 2010 @ 20:58:25 #100
61183 leonieke
Dan toch?
pi_82805479
Cisco, ik wist niet dat er problemen waren. Veel sterkte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: