Ga eens bevallen johquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:52 schreef CrazyPrincess het volgende:
Eeen jompel voor mij
Maar ik geloof dat ik echt doorga voor de magische 42
Leuk plaatje pze
Ik zei gister ook tegen een vriendin dat ik alle kwaaltjes die er bij horen voor lief neem en zelfs langer dan 42 weken wil lopen, als ik maar een kindje krijgquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:51 schreef CrazyPrincess het volgende:
Het heeft even geduurd voor ik zwanger was, dus nu wil ik optimaal genieten van die zwangerschap
En ik hoop zo hard dat jullie snel volgen. Voor alle dames natuurlijk, maar sommige lopen hier echt al veeeeeeeeeeeeeeeeel te lang rond
Mopje.. De drie pogingen die door de verzekering worden vergoed zijn de puncties hequote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:56 schreef mijsje het volgende:
ik hoop dat een van de komende drie (als dat nodig is) pogingen dé poging is, anders hebben we toch een soort van probleempje...
quote:Op maandag 7 juni 2010 09:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Mopje.. De drie pogingen die door de verzekering worden vergoed zijn de puncties he
Als je bij een goede punctie onwijs veel eitjes hebt van goede kwaliteit stopt het dus niet bij 3 terugzettingen.
Daarmee gaan ze door tot de goede kwaliteit embryo's op zijn
Hier beetjeGister was bloed verloren. Dus de IUI is mislukt. Maar nu wachten tot het doorzet
Dan kan ik weer verder
Welke van de 3 namen heb jij dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:28 schreef Madelieve het volgende:
Yep, die komen door de hormonen. Je ben dus volkomen normaal
.
Cisco ik zag in het namentopic dat we dezelfde meisjesnaam op ons lijstje hadden staan.
Men, ik heb echt een buik alsof ik 6 maanden zwanger ben. Meen me te herinneren dat dat komt omdat de plek waar de eiblaasjes zitten zich na de punctie vult met vocht.
O ja, ik heb trouwens geslapen van half twaalf tot half vier, waren echt goede drugs.
Pfiew, dank voor de geruststelling!quote:Op maandag 7 juni 2010 21:28 schreef Madelieve het volgende:
Yep, die komen door de hormonen. Je ben dus volkomen normaal
.
zonder hormonen had ik zelfs steeds maar 1 (dominant) ei, en eigenlijk maar 1 keer een kleiner eitje aan de andere kant gezien... m'n gyn zei dat dat het eitje was voor de komende maand...quote:Op maandag 7 juni 2010 21:12 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wat ik me afvraag he, ik heb op de echo's meestal maar 1 groot dominant ei. Dan nog ongeveer 2 kleintjes aan de andere kant, maar dat was het dan voor zover ik kan zien. Is dat dan zo weinig of komen die vele eitjes door de hormonen die jullie gebruiken?
Hopelijk is het voor madelieve dan raak en voor jou dan ookquote:Op maandag 7 juni 2010 22:15 schreef mijsje het volgende:
[..]
zonder hormonen had ik zelfs steeds maar 1 (dominant) ei, en eigenlijk maar 1 keer een kleiner eitje aan de andere kant gezien... m'n gyn zei dat dat het eitje was voor de komende maand...Madelieve, ik lees altijd geïnteresseerd mee met een ander als die vertelt over wat ze meemaakt hier, maar ik merk dat ik jouw berichtjes nu heel anders lees... ik lees het nu meer met het idee: dat heb ik over ongeveer een week of 3 tot 4...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |