abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81364417
Welkom in het Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat- topic. Wanneer je net begint met proberen zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Vorig deel: Als zwanger worden / blijven niet zo makkelijk gaat #79

Handige Linkjes
Freya
Foliumzuur
KI en IUI
IVF
PCOS

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

Mijsje:
Augustus 2007 gestopt met de pil. In juli 2008 zwanger, resulteerde in een miskraam. Kleine operaties gehad om een vleesboompje te verwijderen en een eileider open te krijgen. Daarna nog een periode zelf proberen om zwanger te worden. In september 2009 nog niet gelukt, dus terug naar de gynaecoloog. helaas is ook de zesde IUI mislukt. er wordt nu overgegaan op IVF. De informatiebijeenkomst in het AMC is op 25 mei. dan gaat de IVF van start.

prinseszondererwt
In november 2007 de pil de deur uit gedaan. Na 9 maanden nog niet ongesteld geworden, dus door naar de gyn. Die schrijft primolut en clomid 50 mg voor. Na 3 rondes met 50 mg wordt de dosis verhoogd naar 100 mg. Hiermee volgens ovutesten en temperaturen wel een eisprong. Augustus 2009: 8e ronde met 100 mg alweer... Oktober 2009: Even gestopt met clomid en zowaar zelf een eisprong. April 2010: starten met IUI zonder hormonen wegens antilichamen bij de zwemmers van mijn lief.

Winterstormpje
Vanaf puberteit problemen rondom de voortplantingsorganen. Operatie eileider cyste - eileider verwijderd. Operatie verklevingen rondom verwijderd. Diagnose PCOS.
Juli 2008 miskraam rond 8 weken. Daarna onderzoeken na uitblijven menstruatie vanaf juli 2008 tot dec 2008/juli 2009 tot heden. Diagnose versterkt PCOS. Eind januari uitslagen onderzoeken en start medicatie waarschijnlijk clomid.

Ciscostar:
In december 2008 gestopt met de pil.
De cyclus werd steeds langer.Na een tijdje bleeft deze netjes op 35 dagen. Bij poging 9 gestart met het opmeten van mijn temparatuur. Van mijn temparatuur werd ik niet veel wijzer (ging op en neer) en bij de ovulatietesten kwam ook geen duidelijk streep. Nadat poging 12 mislukte (iets meer dan een jaar) zijn we naar de huisarts gegaan.
De huisarts verwees ons door naar de gyn. Bloedtesten, spermatesten en 2 samenlevingstesten volgende snel. Helaas was er op dag 14 & 16 van de samenlevingstest niks te zien, bij poging 15 was ik nog steeds niet zwanger dus kreeg ik een HSG. Mijn eileiders zijn mooi open en het zag er goed uit.
Ik krijg nu nog een keer (3de keer) een samenlevingstest. Deze nu op dag 23, later dan normaal vanwege mijn langere cyclus. Samenlevingstest van mei doorgeschoven naar juni (op ovulatietest was op dag 18 een duidelijke eisprong)

[ Bericht 6% gewijzigd door mijsje op 13-05-2010 16:18:06 ]
pi_81364642
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 22:37 schreef Ciscostar het volgende:
Klopt van de hechting, wond eromheen nog ontstoken. Nu langzaam aan meer bewegen en zwelling laten afzakken.
En als ik weer normaal kan bewegen ga ik een paar kilo afvallen! Heb laatste weken (meer dan normaal) te veel gegeten, gesnaaid, niet veel bewogen..Was al te zwaar, maar bleef dooreten enzo. Emotie eter
Baal verschrikkelijk van mijn lichaam en gewicht! Tijd om er snel wat te doen!

TM fijn dat het bloeden gestopt is! Ik nu ook in twente op de camping bij mams (lees 'redelijk' luxe stacaravan met groter bed dan Thuis )

mijsje bedankt voor de tip, ik pm de modjes vrijdag even

Sluit ik zomaar het topic, maar op telefoon is een nieuwe openen niet makkelijk. Wil iemand anders een nieuwe openen? Kan dan meteen mijn verhaal er bij in de openingspost?
je staat erbij hoor
wat goed dat je wat met je gewicht gaat doen veel plezier nog in Twente! (geniet maar van TMs zonnetje straalt vast hard genoeg voor jullie beitjes )
  donderdag 13 mei 2010 @ 00:14:09 #3
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_81367311
Voel je 't zonnetje Cisco?

Waar staan jullie op de camping in Twente? Ootmarsum? Weerselo? Hopelijk klaart het echte weer ook een beetje op! Morgen lekker naar de boekenmarkt, zou fijn zijn als het dan droog is!

Welterusten you all!
pi_81368148
Daar zijn we allemaal weer, in deel 80!
Laten we wederom hopen dat dit de laatste is.
pi_81377303
TM: staan in markelo, zonnetje schijnt hier af en toe
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_81378796
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 00:39 schreef prinseszondererwt het volgende:
Daar zijn we allemaal weer, in deel 80!
Laten we wederom hopen dat dit de laatste is.
dat hoop ik ook!
pi_81379014
Lijkt me echt klote als je graag zwanger wilt worden en het lukt maar niet. Gelukkig is er vaak wel een oplossing in iui of ivf. Bij ons was het juist omgekeerd... Met 99,9% betrouwbare voorbehoudsmiddelen toch zwanger... Nu een prachtige en lieve welkome dochter van een half jaar.

Ik wens jullie ook het geluk toe van een kindje. En gelukkig zal dat voor de meesten ook gebeuren! Vrienden van me hebben met succes een iui behandeling ondergaan.
Whatever...
pi_81379206
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 13:50 schreef Spanky78 het volgende:
Lijkt me echt klote als je graag zwanger wilt worden en het lukt maar niet. Gelukkig is er vaak wel een oplossing in iui of ivf. Bij ons was het juist omgekeerd... Met 99,9% betrouwbare voorbehoudsmiddelen toch zwanger... Nu een prachtige en lieve welkome dochter van een half jaar.

Ik wens jullie ook het geluk toe van een kindje. En gelukkig zal dat voor de meesten ook gebeuren! Vrienden van me hebben met succes een iui behandeling ondergaan.
geniet van je mooie dochter! Bedankt voor je medeleven.

Mijn verhaaltje in de openingspost erg lang zie ik nu. Morgen wat inkorten.
pi_81379529
Mijsje als jij nog kan aanpassen kun je mijn verhaal veranderen in dit:

In december 2008 gestopt met de pil.
De cyclus werd steeds langer.Na een tijdje bleeft deze netjes op 35 dagen. Bij poging 9 gestart met het opmeten van mijn temparatuur. Van mijn temparatuur werd ik niet veel wijzer (ging op en neer) en bij de ovulatietesten kwam ook geen duidelijk streep. Nadat poging 12 mislukte (iets meer dan een jaar) zijn we naar de huisarts gegaan.
De huisarts verwees ons door naar de gyn. Bloedtesten, spermatesten en 2 samenlevingstesten volgende snel. Helaas was er op dag 14 & 16 van de samenlevingstest niks te zien, bij poging 15 was ik nog steeds niet zwanger dus kreeg ik een HSG. Mijn eileiders zijn mooi open en het zag er goed uit.
Ik krijg nu nog een keer (3de keer) een samenlevingstest. Deze nu op dag 23, later dan normaal vanwege mijn langere cyclus. Samenlevingstest van mei doorgeschoven naar juni (op ovulatietest was op dag 18 een duidelijke eisprong)
pi_81383706
lief van je Spanky78... dat moet ook schrikke geweest zijn, door je voorbehoedsmiddelen heen... maar fijn dat je zo'n lieve mooie (en natuurlijk welkome) dochter hebt!

is het zo beter Cisco? bah, jij nu ook al anderhalf jaar bezig...
pi_81385704
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 16:20 schreef mijsje het volgende:
lief van je Spanky78... dat moet ook schrikke geweest zijn, door je voorbehoedsmiddelen heen... maar fijn dat je zo'n lieve mooie (en natuurlijk welkome) dochter hebt!

is het zo beter Cisco? bah, jij nu ook al anderhalf jaar bezig...
bedankt! Het is alsnog een lap tekst, maar is niet anders.
Ik inderdaad alweer Anderhalf jaar bezig,gaat vlot

[ Bericht 1% gewijzigd door Ciscostar op 13-05-2010 23:04:09 ]
pi_81393013
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:13 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

bedankt! Het is alsnog een lap tekst, maar is niet anders.
Anderhalf jaar alweer, gaat vlot

het is inderdaad vlot... het is net alsof we nog maar net bezig zijn ook hier, en als ik dan qua tijd ga kijken, is dat alweer zoooooo lang... maar goed, het gaat wel snel... 25 mei komt ook hard dichterbij... (ik heb geen nagels meer om nog te bijten... ben aan de velletjes naast de nagels begonnen... ik heb nu dus echt geen mooie vingers meer... )
pi_81396292
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 20:23 schreef mijsje het volgende:

[..]

het is inderdaad vlot... het is net alsof we nog maar net bezig zijn ook hier, en als ik dan qua tijd ga kijken, is dat alweer zoooooo lang... maar goed, het gaat wel snel... 25 mei komt ook hard dichterbij... (ik heb geen nagels meer om nog te bijten... ben aan de velletjes naast de nagels begonnen... ik heb nu dus echt geen mooie vingers meer... )
#geen
pi_81397712
Mijsje, ik hoop toch zo dat jij (en ik) de 3 jaar niet gaan vol maken... Een vriendin zei laatst: ik heb geen enkele wens voor 2010, ik wens alleen dat jij zwanger zult worden. Dat is hier ook wel van toepassing.
pi_81399797
Het is snel 25 mei, je kunt beter op een stokje bijten (beter voor je nagels)

En pze en mijsje, jullie zijn gewoon heel snel zwanger en halen die 3 jaar gewoon niet!
pi_81469673
Wat is het stil hier.......

Inderdaad Mijsje en PZE, dit jaar gaat het gewoon lukken. Nog voordat jullie de drie jaar halen.

Ik ben ongesteld geworden. Had een beetje meer hoop....en dat heb ik nog steeds. Voor de volgende ronde dan, ronde 18. Ben er wel ok onder. De maanden dat ik verdrietig werd toen ik steeds weer ongesteld werd, zijn voorbij. (hoop ik )
We gaan er weer vol goede moed tegenaan!

Cisco, ik reken op jou nu! Jij moet die streepjes gaan plassen, ook al heb je niet al je kansen kunnen benutten... Al nieuws? En is de pijn van je knie al minder?
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_81481249
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 21:29 schreef IslaBonita het volgende:
Wat is het stil hier.......

Inderdaad Mijsje en PZE, dit jaar gaat het gewoon lukken. Nog voordat jullie de drie jaar halen.

Ik ben ongesteld geworden. Had een beetje meer hoop....en dat heb ik nog steeds. Voor de volgende ronde dan, ronde 18. Ben er wel ok onder. De maanden dat ik verdrietig werd toen ik steeds weer ongesteld werd, zijn voorbij. (hoop ik )
We gaan er weer vol goede moed tegenaan!

Cisco, ik reken op jou nu! Jij moet die streepjes gaan plassen, ook al heb je niet al je kansen kunnen benutten... Al nieuws? En is de pijn van je knie al minder?
Ik vond het ook al zo stil hier.
Balen isla dat je ongesteld bent geworden Op naar ronde 18. Eind januari/begin februari kindjes ook heel mooi!
Ik bang dat ik met je mee ga naar ronde 18. Gisteren zijn de pijnlijke borsten begonnen, en als dat week voor nod is dat een teken van ongesteld worden. We zien het wel.
pi_81483101
Isla en Cisco, dat is niet de bedoeling meiden... Obladi oblada dan maar weer he? Volgende maand hebben jullie hopelijk meer geluk!
Ik mag overmorgen weer voor de 1e echo voor ronde 2 iui. Dan is het al dag 12, dus hopelijk eind van de week inseminatie. Huspakee, gewoon doorgaan met die banaan. Aan ons doorzettingsvermogen zal het niet liggen!
pi_81483729
Isla en Cisco...

PZE, en wel 10 minuten blijven liggen na de inseminatie he? er is wetenschappelijk bewezen dat er dan grotere kansen zijn dat het lukt dan wanneer je meteen opstaat... Ik duim weer voor je!
  zondag 16 mei 2010 @ 13:19:33 #20
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81485809
En wij hebben trouwens de avond van de gelukte inseminatie (die was om 11u 's ochtends) ook nog seks gehad

Dames, ik hoop zo erg om jullie heel vlug in Z&G te zien Vaak vind ik het moeilijk om hier iets te posten, maar ik volg jullie nog steeds op de voet.
Een dikke knuffel wil ik jullie ook nog geven... gewoon omdat jullie hem zo goed kunnen gebruiken.
pi_81486027
dat is wel mazzel Leonieke, dat je dan dubbele kans hebt gehad... hier bij ons is gezegd dat we geen seks meer mochten hebben vanaf de dag van de pregnyl... om zoveel mogelijk goed zaad bij elkaar te hebben voor de inseminatie... dat hebben we dus ook braaf gedaan steeds...

ik vind het lief dat je hier ook nog meeleest en ook post. net als bij missSly en laura, vind ik het fijn om de "succesverhalen" hier ook nog terug te zien
  zondag 16 mei 2010 @ 13:28:31 #22
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81486109
Wij hebben er ook braaf geen seks voor gehad (om zoveel mogelijk goed zaad te hebben) maar 's avonds dacht ik: "al zit er maar één zaadje in, het is misschien dat zaadje dat we nodig hebben"
pi_81487109
Cisco wat balen! Manlief mag dus misschien zijn geluksgetal gaan veranderen. In 18 dan! Maarreh... geen bloed geeft moed dus het kan toch nog? Toch nog maar even duimen dan..

Goeie tips Leonieke en Mijsje...
Ik hoop dat ik in juli mag beginnen met IUI. 9 juni hebben we een afspraak met de gyn, dan krijgen we te horen wat de plannen verder zijn. Wil het niet meer afwachten...tijd voor actie!

PZE wat gaat de tijd snel! Tweede ronde IUI, spannend, hopelijk word dit hem!

[ Bericht 14% gewijzigd door IslaBonita op 16-05-2010 14:23:21 ]
pi_81490214
Nou ja beetje spuit elf, maar lees en leef hier nog altijd mee...Dit is 5 jaar het topic geweest waar ik poste..
Post hier nu ook zoveel minder mee, praktisch niet zelfs, omdat het inderdaad voelt als: heb je haar weer! Weet wel dat het ook wel niet zo werkt...Want hoop doet leven!!

Dan nog maar eens laten weten dat ik veel aan jullie denk en heel erg voor jullie duim!! Echt heel erg!!
pi_81492471
Leo en Orea, wat lief dat jullie ook deze ronde weer zo meeleven. Gewoon doen hoor, het voelt absoluut niet vervelend. En ik moet inderdaad ook 10 minuten blijven liggen, daar kwamen ze in het zkh zelf mee. Anders had ik er ook om gevraagd hoor. Enne, ik zal Leo's advies ter harte nemen. 's Avonds kunnen we best ook nog even seksen. Why not. Steek de kaarsjes maar weer aan zegt de gyn.
pi_81492956
Hier nog een lurker die niet te vaak uit lurkstand komt. Ik leef echt enorm met jullie mee
pi_81496392
Inderdaad ik heb nog een week tot nod, dus kan nog niet roepen dat deze poging mislukt is!
17, daar hadden we nog discussie over.. Want eerste keer was ongesteld worden na stoppen van de pil, dus in theorie dit poging 16 en volgende cyclus 17..

PZE spannend hoor, hopenlijk 2de keer raak. Eerste keer moest je lichaam eraan wennen en nu is het bekend dus gewoon raak haha!!

Orea, CP en leonieke en andere oud gediendes/lurkers.. Jullie zijn altijd welkom. Juist jullie weten wat we doormaken etc. En jullie lieve woorden zijn altijd heel welkom en fijn! En dat jullie niet zo vaak lezen/reageren.. Logisch! Jullie zijn druk aan het broeden op jullie mooie kindje waar jullie hard voor gewerkt hebben en lang op hebben gewacht!

pi_81513486
zow even weer een teken van leven van mijn kant.
giga druk met mijn werk en prive
twee maanden al niet ongesteld weer.
heb nu een kuur met preg.... gehad weer om de ongesteldheid proberen op te wekken zodat ik met een begincyclus kan gaan beginnen.
maar goed het werkte de vorige keer ook niet dus heb er een hard hoofd in.
ondertussen proberen aan mijn eetpatroon te werken zodat ik iets afval.
ik ben niet heel stevig maar elke kilo schijnt verschil uit te maken.

ik ben toen ook door mijn spiraaltje heen zwanger geraakt twee jaar geleden maar helaas is het niet blijven plakken.
nu naar 2 jaar heb ik er zo moeite mee dat het zo moeizaam gaat.
ik ben er zo klaar voor.
ik rammel de pan uit zogezegd.

nou ja stap voor stap zeggen ze dan......

dikke xxxxxx en knuffel voor iedereen hier
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_81525225
Winterstorm hopelijk helpt de preg snel, en komt je ongesteldheid dit keer wel! Ik ga duimen voor je
pi_81531220
Hier van start gegaan met het '"gezonde eten/afvallen" Geen avondsnacks meer zoals chips,stokbrood met kruidenboter, ijs etc en overdag ook geen cake of chocolade of andere troep (die je krijgt bij verjaardagen van cliënten, collega met vreetkick etc ) Omdat ik nog thuis ben vandaag (knie,ziektewet) heb ik een balans/fruitdag. Vanmorgen 1 Peer, net 1 appel op en om 15 uur een kiwi.
Hopelijk kan ik het allemaal volhouden, ben ik snel wat meer tevreden over mijn lichaam en bevorderd wat kilo's minder de vruchtbaarheid
pi_81551912
Winterstormpje ik hoop ook dat de preg snel gaat werken. Jij bent nou ook al zo'n lange tijd bezig. Het wordt echt tijd dat jij nu eens een keertje zwanger raakt.....

Cisco, wat goed! Hoop ook dat je het volhoudt.
Dus beide dames... succes met afvallen! (En TM natuurlijk ook!)
pi_81576206
Ik wil het toch heel even van me afschrijven.

Ik ging zondag even gezellig mee met mijn moeder naar een gezamenlijke verjaardag van mijn neef (25) en zijn vriendin (24). Hing daar in de gang een poster met alle maanden uitgelegd van je zwangerschap. Ik zag hem wel, maar dacht nog.. misschien leuke opvulling van hun huis
Komt mijn tante binnen en maakt bijna meteen de opmerking naar de vriendin van mijn neef; je ziet er moe uit, maar dat is over paar weken wel over. Ik wist toen genoeg en vroeg hoever ze was (8 weken) Ik feliciteerde ze en was de rest van de verjaardag erg stil. Ik gun het ze, een mooi kindje, de zwangerschap alles. Maar ik schrok gewoon en had zoiets van ieder ander wel en wij niet en wij zijn al zo lang bezig.

De reden dat ik het verder niet zo zie zitten is dit;
Mijn neef heeft nooit eerder een vriendin gehad, ineens vorig jaar 14 maart kreeg hij iets met haar, maand later kochten ze samen een huis en vroeg hij haar ten huwelijk. Voor de hele familie en grote schok. Mijn tante heeft het er erg moeilijk mee (oom ook) (het gaat allemaal veel te snel) en nu zijn ze dus zwanger.
Mijn moeder heeft nog met mijn tante gesproken 's avonds, mijn tante is er niet heel blij mee. Ze vertelde ook dat mijn neef nog een tijd wilde wachten, maar zijn vriendin dacht er anders over.
Ze wonen net samen, zij heeft haar baan opgezegd omdat ze het geen leuk werk vond. Nu had ze wel iets anders gevonden maar dat kan niet meer vanwege haar zwangerschap. Nu gaat ze rustig opzoek, ze wil nu schoonmaakwerk doen ofzo. Mijn neef is al 5 jaar vakkenvuller. Beide hebben ze hun opleiding vroegtijdig beëindigd en hun hoogste diploma is hun middelbare school. Ik hoop dat het gewoon goed gaat komen, gelukkig heeft mijn neef een goede familie achter zich (wij, mijn oom en tante) dus het kindje zal niks te kort gaan komen.. maar toch.
pi_81577055
Tja dat blijft toch soms best moeilijk...
Jij en je vent zijn er klaar voor, stabiele relatie, vast inkomen, eigen huisje... en willen zo graag een kindje. En het lukt maar niet. En een stel, dat er duidelijk nog niet helemaal klaar voor is, daar "lukt" het zo makkelijk. En natuurlijk wens je iedereen altijd het beste. En hoop je van harte dat ze bij elkaar blijven en alles goed uitpakt. En daar zal je als tante ook je best voor doen. Maar soms voelt het zo ongelooflijk oneerlijk... Wanneer zijn wij nou een keer aan de beurt? Het is soms best moeilijk, en dat kun je hier ook gewoon kwijt. Want alle dames hier weten hoe het voelt. En we zijn er om je op te beuren als je je zo voelt. En dat doe ik dan ook maar. Ik geloof echt dat het voor de meeste dames hier echt wel een keer gaat gebeuren. En juist omdat we zo ontzettend veel geduld moeten hebben, vaak slecht nieuws moeten incasseren, tussen hoop en twijfel leven, denk ik dat als het lukt, wij nét iets dankbaarder zullen zijn dan stellen bij wie alles zo makkelijk lijkt te gaan.(niet dat zij niet dankbaar zijn..maar je snapt me wel denk ik) Als je vaak genoeg de angst hebt gehad misschien nooit moeder te worden, zul je de hemel te rijk zijn als je ooit wel een kindje op de wereld zet. Ik kan dan ook niet wachten tot ik zwanger raak en de eerste zwangerschapskwaaltjes krijg...kom maar op!
Meid kop op, onze tijd komt wel! (jouw tijd is volgende maand! )
pi_81577758
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:43 schreef IslaBonita het volgende:
Tja dat blijft toch soms best moeilijk...
Jij en je vent zijn er klaar voor, stabiele relatie, vast inkomen, eigen huisje... en willen zo graag een kindje. En het lukt maar niet. En een stel, dat er duidelijk nog niet helemaal klaar voor is, daar "lukt" het zo makkelijk. En natuurlijk wens je iedereen altijd het beste. En hoop je van harte dat ze bij elkaar blijven en alles goed uitpakt. En daar zal je als tante ook je best voor doen. Maar soms voelt het zo ongelooflijk oneerlijk... Wanneer zijn wij nou een keer aan de beurt? Het is soms best moeilijk, en dat kun je hier ook gewoon kwijt. Want alle dames hier weten hoe het voelt. En we zijn er om je op te beuren als je je zo voelt. En dat doe ik dan ook maar. Ik geloof echt dat het voor de meeste dames hier echt wel een keer gaat gebeuren. En juist omdat we zo ontzettend veel geduld moeten hebben, vaak slecht nieuws moeten incasseren, tussen hoop en twijfel leven, denk ik dat als het lukt, wij nét iets dankbaarder zullen zijn dan stellen bij wie alles zo makkelijk lijkt te gaan.(niet dat zij niet dankbaar zijn..maar je snapt me wel denk ik) Als je vaak genoeg de angst hebt gehad misschien nooit moeder te worden, zul je de hemel te rijk zijn als je ooit wel een kindje op de wereld zet. Ik kan dan ook niet wachten tot ik zwanger raak en de eerste zwangerschapskwaaltjes krijg...kom maar op!
Meid kop op, onze tijd komt wel! (jouw tijd is volgende maand! )
Dan piep je wel anders
Maar dat mag gelukkig ook

Ik moest gisteren bloed laten prikken in het ziekenhuis. En dat is ook het ziekenhuis waar we bijna de hele behandeling hebben gehad. Waar ik twee keer een of meerdere nachten heb gelegen i.v.m. de behandeling. En waar ik ook ga bevallen (is de planning ). En toen ik aan kwam lopen voelde ik me ineens heel emotioneel. Eigenlijk wel blij dat ik niet thuis ga bevallen, maar het cirkeltje rond kan maken door daar te bevallen.
Al die emoties die even naar boven kwamen borrelen. Tranen achter m'n oogbollen

Meiden, ik hoop zooooooo hard dat jullie over een jaar ook mee kunnen praten over zwangerschapskwaaltjes enzo. Ik weet zo goed hoe het voelt om anderen steeds maar voor te moeten zien gaan. En inderdaad soms ook mensen die het gevoelsmatig allemaal wat minder goed voor elkaar hebben. Zo oneerlijk...

Een hele grote knuffel voor jullie allemaal
pi_81578074
Cisco het blijft moeilijk om steeds weer andere mensen voor te laten gaan. Ik hoop echt dat het heel binnenkort jullie beurt is
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:03 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]
Ik moest gisteren bloed laten prikken in het ziekenhuis. En dat is ook het ziekenhuis waar we bijna de hele behandeling hebben gehad. Waar ik twee keer een of meerdere nachten heb gelegen i.v.m. de behandeling. En waar ik ook ga bevallen (is de planning ). En toen ik aan kwam lopen voelde ik me ineens heel emotioneel. Eigenlijk wel blij dat ik niet thuis ga bevallen, maar het cirkeltje rond kan maken door daar te bevallen.
Al die emoties die even naar boven kwamen borrelen. Tranen achter m'n oogbollen
Ik had precies hetzelfde gevoel, wou ook het cirkeltje rondmaken in Jette en ben daarom ook nog veranderd van gynaecologe. En dan net voor het vertrek uit het ziekenhuis (de 5e dag) nog een geboortekaartje binnenbrengen op de dienst fertiliteit. En drie dagen later een brief in de bus van het CRG met felicitaties voor de geboorte van Thomas.
pi_81578716
Meiden jullie zijn ontzettend lief! Dikke voor jullie!
pi_81578958
jullie zijn lief
pi_81585123
Van mij ook even een gemeende knuffel!
Ik reageer hier inderdaad ook nooit, maar lurk wel altijd mee.
pi_81589649
Och Cis, dat is inderdaad even moeilijk dan. Ik hoop dat ze het gaan redden, het klinkt niet als heel makkelijk iig.

Ik had vanmorgen al een mooi ei van 16 bij 17 mm, dus mag ik woensdagavond pregnyl prikken (ga ik zelf doen) en dan vrijdagmorgen inseminatie. Dus gewoon maar 1 echo deze keer, dat is nog eens wat anders dan de 5 van vorige maand.
pi_81590283
pze wat fijn dat je maar één echo nodig hebt gehad Maakt toch veel verschil uit dat je niet om de twee dagen over en weer moet rijden.

Ik duim alvast voor vrijdagochtend
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:58:16 #41
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_81595162
zo het word een tijd dat ik ook weer wat van mij laat horen. Heb vluchtig bij gelezen.. Bedankt voor alle felicitaties.. we hadden echt een super dag..

Ik had gelezen dat @mijsje de brief binnen had.. Weer een stapje vooruit in de goede richting..

@cisco dat gevoel ken ik wel hoor.. Je wilt zo graag. Ik heb het ook hoor dat ik schrik en denk waarom zij wel en ik niet.. Is helemaal niet erg dat je zo voelt, en nu is natuurlijk helemaal dubbel als je naar je neef kijkt en dan naar je eigen situatie en tot de conclusie komt dat je zelf alles op een rijtje hebt: Goede stabiele relatie, werk en een leuk huis, en dat zij nu pas beginnen.. dat komt soms hard aan.. * *geeft een hele dikke knuffel

@pze oeh spannend ik ga weer heel hard duimen voor je ..

@winterstormpje ik hoop dat de preg snel gaat werken en je weer een cyclus gaat krijgen

@alle meiden die hier toch nog mee lezen.. Post gerust hoor.. Jullie geven mij in iedergeval hoop dat het toch nog goed gaat komen. En succes verhalen zijn altijd mooi om te lezen

@alle ander meiden die hier posten en die ik vergeten ben te noemen een dikke knuffel
Be happy with the little things in life
pi_81602114
Hey Droomvrouwtje, getrouwde vrouw...
het is fijn dat het nu bijna gaat beginnen, maar man oh man... die punctie... ik ben echt zo bang... ik zag gisteren iets in de folder van het AMC (had ik op internet bekeken) over hoe ze de punctie doen. (ik dacht, dan kan me dat wat geruststellen...) maar ik zag hoe ze de naald inbrengen... de tranen rolden over m'n wangen... toen las ik ook dat er ook narcose gegeven wordt in sommige gevallen... ik ga dus zeker vragen welke gevallen daarvoor in aanmerking komen... maar goed, het is het waard hoor, als we hierdoor echt eindelijk papa en mama mogen worden, maar ik ben echt zooo bang...
  woensdag 19 mei 2010 @ 10:48:22 #43
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_81614773
Dames ik lees, duim en voel nog steeds heel erg met jullie mee....

Volgende maand streepjesregen afspreken?

mijsje
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 19 mei 2010 @ 10:52:01 #44
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81614915
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:45 schreef mijsje het volgende:
Hey Droomvrouwtje, getrouwde vrouw...
het is fijn dat het nu bijna gaat beginnen, maar man oh man... die punctie... ik ben echt zo bang... ik zag gisteren iets in de folder van het AMC (had ik op internet bekeken) over hoe ze de punctie doen. (ik dacht, dan kan me dat wat geruststellen...) maar ik zag hoe ze de naald inbrengen... de tranen rolden over m'n wangen... toen las ik ook dat er ook narcose gegeven wordt in sommige gevallen... ik ga dus zeker vragen welke gevallen daarvoor in aanmerking komen... maar goed, het is het waard hoor, als we hierdoor echt eindelijk papa en mama mogen worden, maar ik ben echt zooo bang...
Mijsje... punctie is gewoon heel eng, zeker de eerste keer. Ik was al in paniek voordat ze begonnen. Je kunt je pinnen op de 10 minuutjes die ze bezig zijn. Vragen mee te tellen als het niet teveel eitjes zijn... Dat soort dingen.. En gewoon vragen om een goede pijnstilling. Morfine of een roesje zijn best prettig.
De punctie die ik helemaal in paniek was is me ook zwaar tegen gevallen.. Maar bij de andere 2 wist ik wat me er te wachten stond en de laatste heb ik gewoon heel rustig mezelf vooral gericht op rustig blijven ademen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_81615799
Mijsje ik hoop dat die punctie mee gaat vallen. Ik hou zelf ook totaal niet van dat soort dingen (met naalden) Volgende week heb je het al achter de rug, denk dat maar

Droomvrouwtje en flugel --> jullie zijn lief

PZE vrijdag poging 2 deze keer is het raak! Fijn dat je nu minder echo's hoeft!

Hier nemen de pijnlijke boobs af, dus zal morgen of vrijdag wel ongesteld worden.
pi_81616530
PZE, ik hoop heel hard dat deze poging raak is!

Mijsje. Wanneer is de grote dag?

Cisco: de moed niet opgeven hoor, het is tenslotten poging 17 .

Alle andere dames:
pi_81618615
offtopic: Ik net stoer praten tegen mijsje over die naalden en punctie.. pff nou hier is mijn knie/hechting begonnen met te ontsteken. Moet nu dus over een uur in het ziekenhuis zijn en dan gaan ze ernaar kijken. Helemaal zenuwachtig en buikpijn nu (kan echt heeeel slecht tegen dit soort dingen)

ontopic: oke we houden de moed erin Maar we hadden nog een discussie of dit wel poging 17 is vanwege het volgende: poging 1 was de eerste keer na het stoppen van de pil, dus eigenlijk kun je die niet meereken. Dus eigenlijk zou dit dus ronde 16 zijn en volgende ronde nr 17...

@kolonia: geloof dat mijsje 25 of 26 mei moet
pi_81624857
Nienna, Droomvrouwtje, Ticootje, Flugeltje, Kolonia: jullie zijn ook al zo lief (voor iedereen)

Droomvrouwtje gefeliciteerd! Hoe voelt het nu, om "de vrouw van" te zijn?

Cisco pechvogel! Enneh..je weet: Als dit hem niet wordt deze ronde wordt het de komende maand, hebben we afgesproken. Veel sterkte vanmiddag!

Mijsje wat fijn dat er nu schot in de zaak komt...en ja wat eng allemaal! Ik hoop dat het een beetje gaat meevallen. En vraag gewoon om een roesje als dat kan hoor!
(hoop dat je 26 mei aan de beurt bent, is mijn verjaardag, en voor mijn verjaardag wil ik dat jij zwanger raakt! )

Ook een kus voor de rest die meelurkt!
pi_81625427
bedankt allemaal voor de lieve woorden, en ticootje, bedankt voor het delen van je ervaringen... ik ga zeker vragen of een roesje mag/kan...
Kolonia, ik mag 25 mei naar het AMC voor de inschrijving en de informatiedag... (dus zeker nog niet zwanger voor je verjaardag Isla... ) op die dag is ook de rondleiding over de afdeling door een verpleegkundige.
zijn er hier ook mensen die ook in het AMC zijn geweest voor de IVF?

Cisco, wat balen van je knie, ik kan me voorstellen dat het vreselijk zeer doet en dat je er niet op zit te wachten om daarvoor naar de arts terug te moeten...
pi_81626208
Ik leef nog! Hechting is eruit, nu wachten tot de ontsteking weg is en dan dinsdag hopelijk weer aan het werk! Nou mijsje, die punctie ga jij ook overleven (is voor een goed doel)

Ja isla anders de volgende ronde en dan trek ik jou en de rest gewoon mee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')