en Cisco gaat lekker 2 weken op vakantie.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:19 schreef twentemeisje het volgende:
Lieve meiden, even een dikke knuffel voor jullie allemaal.
Ik ben een beetje afwezig de laatste tijd, wilde er even niet zoveel meer mee bezig zijn. Beetje struisvogelpolitiek zeg maar.
Ben vanmorgen naar 't ziekenhuis geweest. Zit op dag 13 in de cyclus en er is een echo gemaakt. Was nog niet duidelijk of er wat goed gaat doorgroeien (waarschijnlijk te vroeg om dat te zeggen, was ook te verwachten gezien de lengtes van mijn cycli). Maar omdat het de vorige keer ook zo snel groeide durfde ze niet tot maandag te wachten en mag ik zaterdag terugkomen voor een echo.
We hebben de HSG besproken en die gaan we na deze cyclus inplannen. Anders had het nu maandag al gemoeten (onder voorbehoud van geen eisprong) en dat was wat krap. Later is geen optie omdat we dan misschien een goede eicel zouden verprutsen met het doorspoelen van de eileider.
De progresteron na de eisprong was iets aan de lage kant, maar niet absurd laag. Ik kan er wel zwanger om worden maar het zou mooier zijn wanneer dat nog iets hoger zou zijn.
Ik ga even bijlezen om te zien hoe het met jullie is!
quote:Op vrijdag 9 april 2010 08:09 schreef Ciscostar het volgende:
Iedereen dikke
Komende 2 weken hebben jullie rust van mij, ben nu op Schiphol, over uurtje gaan we vliegen
Veel plezier!quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:20 schreef prinseszondererwt het volgende:
Het laatste nieuws:
en Cisco gaat lekker 2 weken op vakantie.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:16 schreef mijsje het volgende:
dat zou mooi zijn twentemeisjeik duim voor je dat het mooi doorzet tot woensdag/donderdag
Hier ben ik het ook volledig mee eens mijsje.quote:zo zou ik ook niemand anders meewillen naar een echo dan m'n man (en ms m'n zusje) en bij een eventuele bevalling wil ik echt alleen m'n man bij me en niemand op de gang of in de buurt die binnen zoveel minuten binnenstuiven... dat vind ik te intiem en van ons...
quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:10 schreef prinseszondererwt het volgende:
TM, ik hoop dat de volgende echo een mooi ei laat zien.![]()
Ik snap het wel pze, maar tegelijkertijd lijkt het me ook zo moeilijk om het er niet over te hebben. Maar nu heb ik misschien makkelijk praten, ik ben gezegend met een kringetje familie en vrienden die niet van de "En??? Gelukt?" zijn, dat scheelt natuurlijk.quote:tsja, het is een beetje wat mijsje schrijft, mijn eigen ouders zijn het probleem niet. Maar mijn schoonmoeder wil ik hier niet in betrekken eigenlijk. En het is zo intiem allemaal, ik verras ze ook liever met een test. Aan de andere kant: het is niet niks en het is fijn om het te delen. Toch heb ik ook geen zin in elke maand En? Is het gelukt? Vandaar. Zo gaan we naar vrienden die er wel van weten, kunnen we even spuien.
Heb ik ook op die manier gedaanquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:48 schreef Tierrr het volgende:
Kun je dan niet doen zoals ik? Het wel vertellen, zodat je het kwijt kunt en hopelijk wat begrip krijgt...
Maar er ook direct bij vermelden dat je er geen zin in hebt dat het elke maand gevraagd wordt en dat je er dus zelf wel over begint als je wat wil vertellen?
Hopelijk hoef je niet al te lang met die naalden aan de gang meis en is het snel raak!quote:Op maandag 12 april 2010 17:14 schreef prinseszondererwt het volgende:
Zo, de pregnyl is in huis. Ik vind de kleinste naald ook nog best groot...![]()
Maar goed, morgenvroeg echo en prikinstructie. Brr. Ik vind het maar eng.
Hoe gaat het met alle dames die overal en nergens op wachten?
niks slap hoor, mijn eerste keer heb ik het bij de huisarts laten doen, kon ik mooi nog even meekijken hoe het ook alweer moest... vanaf ronde 2 met pregnyl ben ik het pas zelf gaan doen...quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:25 schreef prinseszondererwt het volgende:
18mm, dan zal hij wel springen binnenkort. Goed gegroeid dus, dat is mooi! Zou hij donderdag al zover zijn?
Ik vind het eigenlijk wel een beetje slap om niet zelf te prikken. Misschien vraag ik vrijdag alsnog wel instructie...
Mijsje, wat ben je stil. Gaat het goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dank je dat je naar me vraagt...ik lees op het moment ook niet zo heel veel hier... ben er gewoon niet bij met m'n gedachten...
oh mijsje ik had helemaal over je heen gelezen.. beterschapquote:Op maandag 19 april 2010 19:37 schreef mijsje het volgende:
voor het nog groeiende eitje van PZE
![]()
ik heb me eens laten vertellen dat ovutesten met golven positief kunnen uitslaan, omdat het eitje dan op springen staat, maar dat het dan nog niet hoeft te springen zodat het nog kan doorgroeien... en het is mogelijk om überhaubt meerdere LHpieken in je cyclus te hebben, ook vlak voor je menstruatie is mogelijk... maar wat er allemaal van waar is... ik heb eigenlijk geen idee... (en daarmee is dit dus de meest nutteloze post dit topic...)
bedankt meiden, ik voel me wel al wat beter, maar nog steeds verkouden... maar ja, de kuur duurt 2 weken, dus ik kan nog even vooruit tot het echt over moet zijn...
en pze, ik had inderdaad niet verwacht dat het deze poging raak zou zijn...ik noemde dit niet eens meer een poging, en we hebben ook niet denderend ons best gedaan om het een goeie poging te laten zijn...
(al lag dat ook meer aan mij dan aan manlief... ik was er even zo klaar mee deze maand...)
Ik weet het niet...quote:
kusje erop, over?quote:Op woensdag 21 april 2010 17:36 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ja hoor, mijsje heeft me weer aan het huilen gekregen!![]()
De kans is inderdaad niet supergroot, maar die kans is hier nu 1 jaar en 4 maanden... elke kans is er één!quote:Op woensdag 21 april 2010 15:30 schreef prinseszondererwt het volgende:
Daar was ik weer... Mijn ei was 18,5mm dus morgen inseminatie. Ik werd meteen in het ziekenhuis geprikt, dus dat hebben we ook weer gehad voor deze ronde. Kreeg geen pregnyl, maar iets wat hetzelfde doet want dat hadden ze nog liggen. Ik heb er op een gekke manier wel lol in om er zo mee bezig te zijn. We zijn al zo lang bezig met zinloze pogingen, heb nu echt het gevoel dat er iets gebeurt. Ondanks dat ik heeel goed weet dat de kans niet ineens megagroot is nu, is het voor mijn gevoel een fijne stap.![]()
ik denk niet aan een allergie, het gedraagt zich echt als verkoudheid... (alleen vreemd nu dat het nog steeds niet wegtrekt, terwijl ik al een week die zware antibiotica-kuur heb... ik word er alleen maar heel moe van...)quote:Op donderdag 22 april 2010 07:57 schreef twentemeisje het volgende:
mijsje nog steeds verkouden, hopelijk houdt dat snel op! Is het niet een allergie? Al post gehad?![]()
Cisco, waardeloos dat je weer ongesteld bent geworden![]()
![]()
PZE ik duim voor je vandaag!!! Het moet wel haast een hele mooie dag worden want mijn lieve kleine zusje haar vliezen zijn gebroken en de weeen begonnen. Ik hoop zo dat het bij jullie snel raak is met de IUI! Ook voor jou een dikke
.
Droomvrouwtje en flugeltjevoor jullie lieve woorden!
Hier neemt de spanning ook een beetje toe, ik leef (zonder twijfel net als jullie allemaal) toch elke keer weer naar het einde van zo'n cyclus toe. De vorige keer werd ik 11 dagen na mijn eisprong al ongesteld, dat zou dus in theorie al zondag kunnen zijn. Als ik nu heel hard 'ik wil het niet, ik wil het niet, ik wil het niet' roep, denken jullie dan dat mijn menstruatie zo schrikt en weg zal blijven.
Nog wel grappige achtergrondinfo, mocht ik deze cyclus wel zwanger zijn geraakt dan is dat de tweede keer dat ik zwanger zou raken in de week dat een van mijn zusje bevalt. Ik durf er echter niet op te hopen
![]()
Lief...quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:42 schreef IslaBonita het volgende:
Ik ben heel erg nerveus. Zo erg dat ik s'avonds moeite heb met in slaap komen. Gelukkig mag ik me maandag al om 7:15 melden, ben ik er er meteen van af. Dames als jullie nog tips hebben, hoor ik het graag!
Zal dit weekend mijn vriendenkring op de hoogte brengen. De meesten weten nog niks, heb het al die tijd verborgen gehouden. Zie daar ook wel een beetje tegenop. Maar ik zal een week thuis blijven en dat valt niet meer te verbergen.. Ben benieuwd hoe ze reageren... ik hou jullie op de hoogte.
Verder nog even een knuffel voor Tierr, Ahava, José, Evenstar. Pvoess, Cisco (fijne vakantie!) Flugel, Droomvrouwtje, Leonieke, Soneal, Kolonia, Crazy Princess, Brighteyes, Orea, Mc Laura en iedereen die ik vergeten ben: de zwangere en nog-niet zwangere dames die altijd lieve, bemoedigende woorden hebben en advies geven als het nodig is!
Lieverd, je hebt wat gemist... ik ben één van de mazzelkonten die er uiteindelijk tóch nog redelijk makkelijk doorheen is gefietst... ben 10 weken zwanger!quote:
Liegen tegen onze ouders is het moeilijkste (beste vrienden/vriendinnen weten het) Mijn schoonouders zitten steeds te vissen en zien me liever vandaag dan morgen zwanger zijn, maar we vertellen ze het niet omdat ik niet zo'n hoogte krijg van mijn moeder. Ze zegt steeds nee kinderen moet je pas later nemen, je bent nog jong ga eerst van jezelf en vrije tijd genieten etc Misschien vind ze het harstikke leuk en is het puur beschermingspraat, zodat je bewuster over je keuze nadenkt ofzo. Durf het haar dus niet te vertellen omdat ik bang ben dat ze negatief reageerd. Wil het haar zó graag vertellen(en als zij het weet dan vertellen we het mijn schoonouders ook meteen)quote:Op maandag 26 april 2010 19:45 schreef prinseszondererwt het volgende:
Herkenbaar Isla... Wij houden het toch nog even voor ons voor de ouders. Tot we echt moeten liegen denk ik. Lastig allemaal.
Heb al 2x samenlevingstest gehad.. Verkeerde dag of iets mis bij mij, gaan nu dag 23 proberen. En ook ala hsg gehad. Hopenlijk wijst test 3 inderdaad iets uitquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:29 schreef IslaBonita het volgende:
Jeetje TM wat heftig allemaal. Ik hoop zo dat het allemaal meevalt met je vader. Je hebt het echt niet makkelijk meid. Ik hoop dat dit een beter jaar voor je wordt, op alle fronten.![]()
Wel fijn dat er nu van alles onderzocht wordt. En zoals Cisco zegt, het stopt niet na een HSG hoor!
Cisco fijn dat je aan de beurt bent voor je knie. En dat de samenlevingstest wordt gedaan. Er zit nu eindelijk een beetje schot in!
eerste 2 testen waren bij gyn, 3de ook. Ze denkt dat ze te vroeg was op dag 14 en 16 en daarom nu op dag 23. Afgelopen maand kon dag 23 niet ivm vakantie en maand ervoor moesten we afzeggen vanwege migrianequote:Op dinsdag 27 april 2010 19:04 schreef IslaBonita het volgende:
Oh Cisco, dat is waar ook. De eerste ST is al een tijdje geleden he? Wel gek dat je voor de derde keer moet, ik heb er één gedaan vorig jaar bij de HA, was geen zaadcel te vinden dus werd gelijk doorgestuurd naar de gyn. De HA twijfelde dus niet aan zijn eigen kundigheid of dat het misschien op het verkeerde moment was gedaan... En dan nog heb je er niet heel veel aan zegt men.(als er zaadjes gevonden worden is het goed, als er niks gevonden wordt is het niet meteen helemaal fout...duh) Ik hoop dat de rest dan van de onderzoeken dan ook in gang wordt gezet, want je bent al een hele tijd bezig!
Enneh...die knie hoeft het babymaking niet in de weg te zitten toch? Als je er maar gewoon lekker bij kan liggen...
quote:Op woensdag 28 april 2010 17:02 schreef twentemeisje het volgende:
Ik heb vandaag bijna 30 kilometer gefietst, een goed begin dus
quote:Op woensdag 28 april 2010 17:02 schreef twentemeisje het volgende:
Wat een goed nieuws Isla! Hopelijk kun je hem heel snel verrassen!
Ik heb vandaag bijna 30 kilometer gefietst, een goed begin dus
TM, wat een schatjequote:Op vrijdag 23 april 2010 15:08 schreef twentemeisje het volgende:
Voor iedereen een dikke kus en dank voor de lieve woorden!
Ik ben dolgelukkig, vannacht is mijn neefje geboren. Het was een zware klus van 24 uur (eerst niet genoeg ontsluiting) die helaas resulteerde in een keizersnede omdat hij niet genoeg wilde zakken. Voor mijn zusje was het een verlossing. Alles is goed met haar en haar mannetje.
Ik moet 'm gewoon even spammen
:
[ afbeelding ]
Hopelijk hebben we snel allemaal zo'n prachtkind in onze armen!
Hier gaat alles prima, misschien ook wel een fijne opsteker voor jullie. Als het dan uiteindelijk lijkt te lukken zakt de ellende snel weg... Na de eerste voorzichtigheid ben ik nu gewoon net als iedere andere zwangere... Het wordt dus beter, ook voor julliequote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:07 schreef IslaBonita het volgende:
Flugeltje je blijft zo met ons begaan! Wat lief!Alles goed met jou?
Je bent de allerliefste hèhèquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:25 schreef flugeltje het volgende:
Cisco, jouw tijd en de tijd van alle meiden hier komt absoluut ook![]()
Ik blijf duimen voor jullie dames, hoop met heel m'n hart dat de nieuw te nemen stappen voor jullie allemaal succes opleveren...
* iedereen eens effe een fikse knuffel geeft
Klopt!!!!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:41 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Je bent de allerliefste hèhè
Ik heb al iets gekocht voor Willem op vakantieEn ik zou het zooo gaaf vinden om nog even "samen" zwanger te zijn
En als ik zwanger ben is isla het ook (hebben we elkaar beloofd hihi
)
Morgen is toch al 14 dpo? Voel je al wat? (ik heb over je gedroomd, althans je avatarquote:Op maandag 3 mei 2010 19:36 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik moet nog tot vrijdag wachten, dan is het 14 dagen na de iui.
Poppejans heeft bij mij ook zo'n droom gehad, meen ik mij te herinnerenquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:48 schreef prinseszondererwt het volgende:
Haha happy, leuk altijd die dromen! Ik hoop dat je gelijk krijgt ooit, deze ronde voel ik echt weer he-le-maal niks, dus ga er maar weer vanuit dat ik morgen of vrijdag ongesteld ga worden. Maar een heel klein beetje spannend zal het wel blijven denk ik. Jeetje Daan is alweer 2 maanden, wat gaat het toch hard. Inderdaad wel tof dat bijna iedereen van 'toen' nu een klein hummeltje heeft.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 08:01 schreef prinseszondererwt het volgende:
Tsja, als je je zwanger kon dromen...
Maar helaas, hier is iui 1 officieel mislukt. Spotting en lage temperatuur dus jammerdebammer.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:25 schreef twentemeisje het volgende:
Duimen jullie even voor me? Ik heb om 15.30u die HSG en ik ben een beetje misselijk van de zenuwen...![]()
Zo herkenbaar meid..... Het zegt zo weinig en misschien betekent het niks voor je, maar ik leef met je mee!quote:Op donderdag 6 mei 2010 08:22 schreef prinseszondererwt het volgende:
Lief happy. Ik kan dat positieve even niet opbrengen deze keer. Zit even in de onverschillige fase, we zien wel of het ooit lukt. Maar echt teleurgesteld ben ik ook niet, de kans was echt niet groot natuurlijk.
Ik mag dan nu wel een ventje boven hebben slapen, maar dat betekent niet dat ik niet meer weet hoe het was. Al denk ik heel vaak dat jullie in dit topic denken 'ja, makkelijk lullen Lau, jij hebt Thijs!'.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:09 schreef prinseszondererwt het volgende:
McLaura, het betekent zeker wel wat. Lief van je.
Zo denk ik niet hoor, Laura. Ik vind het heel lief en bijzonder dat je zo met ons meeleeft.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:23 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik mag dan nu wel een ventje boven hebben slapen, maar dat betekent niet dat ik niet meer weet hoe het was. Al denk ik heel vaak dat jullie in dit topic denken 'ja, makkelijk lullen Lau, jij hebt Thijs!'.
Gelukkig TM! dan is dat iegquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:51 schreef twentemeisje het volgende:
Creatief zijn Cisco!
Lieve meiden bedankt!Het is me gelukkig 100% meegevallen!
Ik voelde het inbrengen van het slangetje in de baarmoeder helemaal niet, alleen het opblazen van het ballonnetje was wat pijnlijk. Ieder lijf is natuurlijk anders gebouwd, bij mij was het kennelijk zodanig dat dit onderzoek meeviel. Heb nu een beetje krampende pijntjes in de onderbuik, inderdaad te vergelijken met menstruatiepijn. En het bloed wat, maar dat zal al gauw veel lijken door de contrastvloeistof die ook weer mee naar buiten loopt. Wel erg naar voor de meiden waarbij het wel veel pijn deed. Je ligt daar al niet voor je lol of op je gemak en als het dan ook nog eens helse pijn doet, bah.
Maar het belangrijkst is natuurlijk dat de uitslag gewoon goed is. De vloeistof liep mooi naar alle 'uithoeken' van mijn voortplantingsstelsel en dus een voldoende! Ook dat scheelt weer kopzorgen. Kortom: allemaal goed nieuws!
Ik heb een keer of zes nierstenen gehad en dat heb ik ervaren als een hel (ik lag toen rollend van de pijn op de grond in het ziekenhuis, smekend aan de verpleging of ze me nog meer morfine wilden geven). Ik ben heel erg opgelucht dat me dit vanmiddag zo mee is gevallen, want ik had natuurlijk ook weer net alle ervaringen gelezen die ik niet moest lezen...
Ik sluit me bij Ahava aan, je bent gewoon lief. Niks makkelijk lullen, Thijs is ook niet heel makkelijk in elkaar geknutseld. (En trouwens, wat dan nog. Je leeft gewoon lief mee.)quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:23 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik mag dan nu wel een ventje boven hebben slapen, maar dat betekent niet dat ik niet meer weet hoe het was. Al denk ik heel vaak dat jullie in dit topic denken 'ja, makkelijk lullen Lau, jij hebt Thijs!'.
Ik denk er precies zo over, maar voel me soms bezwaard om hier te posten. Terwijl ik ook nog wel weet dat ik het iig niet zo heb ervaren en dat het altijd fijn is om te weten dat anderen met je meeleven. Toch vind ik het moeilijk hier te posten, maar ik denk heel vaak aan jullie.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:23 schreef McLaura het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:11 schreef Ahava het volgende:
Fijn dat het is meegevallen, TM! En dat alles er goed uitziet. Wie weet, behoor jij tot degenen die verhoogd vruchtbaar is na een HSG. Ik duim ervoor!
Meiden, ik zie dit jaar zo op tegen moederdag. Ik haat die dag. En alle reclames voor moederdag ook. Zo. Dat moest er even uit.
ik sluit me helemaal aan bij wat Poezebeest zegt, ik waardeer het ook heel erg dat er mensen meeleven, wel of geen kindje... Ik vind het ook superfijn en heel erg lief dat er aan ons gedacht wordt! Ik kan me het gevoel van bezwaard wel voorstellen, maar het is wmb helemaal niet nodig!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk er precies zo over, maar voel me soms bezwaard om hier te posten. Terwijl ik ook nog wel weet dat ik het iig niet zo heb ervaren en dat het altijd fijn is om te weten dat anderen met je meeleven. Toch vind ik het moeilijk hier te posten, maar ik denk heel vaak aan jullie.
Moederdag is ook een moeilijke dag, iedere keer weer.
dikkevoor alle meiden hier!
Lief dat je het vraagt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:52 schreef prinseszondererwt het volgende:
Trouwens Ahava, moederdag is ook een moeilijk dag hier hoor. Bah.
Hoe gaat het verder met je?![]()
Ik ook.... of in elk geval een kijkje kon laten nemen naar het resultaat van al dit wachten en alle frustraties!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:30 schreef IslaBonita het volgende:
Voor jou gaat de tijd waarschiijnlijk veel te langzaam Poezebeest. Ik wou dat ik je met een tijdmachine vooruit in de tijd kon schieten.![]()
quote:Op zondag 9 mei 2010 11:20 schreef McLaura het volgende:
Bedankt voor de reacties op mijn 'drempelvrees' van dit topic. In de tijd dat ik hier met lege handen zat, zijn er ook meiden vertrokken (Jose81 en Diaan) en toen vond ik het leuk dat die regelmatig even lieten horen hoe het ging en lieten merken dat ze meeleefden.
Ik hoop het ook dat het voldoende wasquote:Op maandag 10 mei 2010 10:49 schreef IslaBonita het volgende:
Jeetje Cisco wat onwijs balen....![]()
Het schiet niet op zo he? Maar ik hoop dat het door die ene keer dat je bovenop je vent bent gesprongen gewoon raak is nu!![]()
Hoop dat de pijn heel snel veel minder wordt.
Geen idequote:Op maandag 10 mei 2010 11:37 schreef twentemeisje het volgende:
Waarom doen ze geen follikelmetingen Cisco? Dan weten ze toch precies wanneer ze die samenlevingtest moeten doen?
quote:Op maandag 10 mei 2010 10:58 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wat Isla zegt Cisco, dat sucks. Een maand is lang, ik weet er alles van.![]()
Mijsje, hoe ben je gisteren door gekomen?
quote:Op maandag 10 mei 2010 12:50 schreef twentemeisje het volgende:
Zit bijna te grienen hier (ben ook behoorlijk aan de huil lately), wat een verdriet mijsje. Ik word alleen al helemaal naar bij het idee dat ik mijn moeder ooit moet missen (hopelijk wordt ze eerst nog 100) en voor jou is dat de harde realiteit... Ik kan niets anders doen dan er nog maar een knuffel en eentegenaan te gooien lieve mijsje.
Dit was precies wat ik ook wilde zeggen... dus ik sluit me hier helemaal bij aan!!quote:Op maandag 10 mei 2010 13:52 schreef McLaura het volgende:
Lieve Mijsje, wat een vervelende moederdag zo! Geen moeder meer, en zelf geen mama. Je moeder kan ik niet voor je terugwensen, maar ik hoop toch echt dat je volgend jaar op moederdag zelf moeder (in spé) bent.
heel vervelend, baal er ook ontzettend vanquote:Op maandag 10 mei 2010 14:35 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Dit was precies wat ik ook wilde zeggen... dus ik sluit me hier helemaal bij aan!!![]()
![]()
![]()
Cisco, wat jammer dat je nu weer een ronde over hebt moeten slaan... Hopelijk volgende maand meer succes inderdaad!![]()
Droomvrouwtje, mocht je dit nog lezen; heel, heel, heeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier op je trouwdag!!Geniet ervan!! Het is zo bijzonder om mee te maken..!
pze, Laura, Jose...quote:Op maandag 10 mei 2010 13:52 schreef McLaura het volgende:
Lieve Mijsje, wat een vervelende moederdag zo! Geen moeder meer, en zelf geen mama. Je moeder kan ik niet voor je terugwensen, maar ik hoop toch echt dat je volgend jaar op moederdag zelf moeder (in spé) bent.
nabloeden kan, maar geloof niet zoveel dagen erna. Maar alles kan natuurlijkquote:Op maandag 10 mei 2010 18:56 schreef twentemeisje het volgende:
Je bent nog niet te laat met je wensen poezebeest, droomvrouwtje trouwt vrijdag pas.
Even een vraagje: ik ging net naar het toilet en schrok daar ff. Er zat een grote bloedvlek in mijn unterhose. Bij het afvegen zat er weefsel en 'vers' bloed bij. Zou dit door de HSG komen? Als het aanhoudt bel ik morgen wel even met de fertiliteitspoli, maar kon zijn dat een van jullie er ervaring mee heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |