oh mijsje ik had helemaal over je heen gelezen.. beterschapquote:Op maandag 19 april 2010 19:37 schreef mijsje het volgende:
voor het nog groeiende eitje van PZE
![]()
ik heb me eens laten vertellen dat ovutesten met golven positief kunnen uitslaan, omdat het eitje dan op springen staat, maar dat het dan nog niet hoeft te springen zodat het nog kan doorgroeien... en het is mogelijk om überhaubt meerdere LHpieken in je cyclus te hebben, ook vlak voor je menstruatie is mogelijk... maar wat er allemaal van waar is... ik heb eigenlijk geen idee... (en daarmee is dit dus de meest nutteloze post dit topic...)
bedankt meiden, ik voel me wel al wat beter, maar nog steeds verkouden... maar ja, de kuur duurt 2 weken, dus ik kan nog even vooruit tot het echt over moet zijn...
en pze, ik had inderdaad niet verwacht dat het deze poging raak zou zijn...ik noemde dit niet eens meer een poging, en we hebben ook niet denderend ons best gedaan om het een goeie poging te laten zijn...
(al lag dat ook meer aan mij dan aan manlief... ik was er even zo klaar mee deze maand...)
Ik weet het niet...quote:
kusje erop, over?quote:Op woensdag 21 april 2010 17:36 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ja hoor, mijsje heeft me weer aan het huilen gekregen!![]()
De kans is inderdaad niet supergroot, maar die kans is hier nu 1 jaar en 4 maanden... elke kans is er één!quote:Op woensdag 21 april 2010 15:30 schreef prinseszondererwt het volgende:
Daar was ik weer... Mijn ei was 18,5mm dus morgen inseminatie. Ik werd meteen in het ziekenhuis geprikt, dus dat hebben we ook weer gehad voor deze ronde. Kreeg geen pregnyl, maar iets wat hetzelfde doet want dat hadden ze nog liggen. Ik heb er op een gekke manier wel lol in om er zo mee bezig te zijn. We zijn al zo lang bezig met zinloze pogingen, heb nu echt het gevoel dat er iets gebeurt. Ondanks dat ik heeel goed weet dat de kans niet ineens megagroot is nu, is het voor mijn gevoel een fijne stap.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |