abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 april 2010 @ 10:59:35 #51
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80439702
Dames, ik denk nog steeds aan jullie en blijf gewoon stug doorduimen. Binnenkort gaan er weer dames overstappen naar het volgende topic, ik weet het zeker

Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_80444044
Zo onhandig dit! Zou dinsdag weer terug komen voor een echo, maar heb vandaag een positieve ovulatietest in mijn handen. Nu ga ik toch maar morgen even, stel je voor dat we te laat zijn dinsdag. Vinden ze op mijn werk ook vast fijn.
pi_80444264
Zijn ze in het weekend niet te bereiken PZE?
pi_80444441
Nee, ik krijg het bericht dat ze gesloten zijn als ik bel.
pi_80448956
Oh balen zeg... Nou morgen maar direct erheen...
pi_80456798
Dat vind ik ook, hopelijk blijft mijn ei nog even zitten.
pi_80462284
pze
pi_80466757
* mijsje meeduimt voor het ei van pze...

ik ben de afgelopen dagen ziek geweest, grieperig met verkouden... (nee, kon je niet weten, had ik niemand verteld) daarvoor heb ik ook een zware antibioticakuur gekregen van de dokter (blijf maar steeds verkouden, ben nu al ongeveer 8 maanden aan één stuk verkouden, behalve in december 2 weken niet toen ik ook al een antibioticakuur kreeg van de dokter...) dus nu moet ik weer helemaal beter worden... en zo niet, een retourtje naar de huisarts dus...
en ow ja, kuch, gisteren ongesteld geworden...
maar goed, morgen ga ik weer werken, dus welterusten allemaal!
pi_80469703
Mijsje, hopelijk ben je nu snel over je verkoudheid heen. Je had vast al verwacht dat deze poging niet gelukt was, maar toch was het misschien weer even slikken. Iui was het niet voor jullie, ik hoop echt dat IVF dat wel is.
pi_80488700
Mocht er iemand willen weten hoe het met mijn ei is: die was pas 14mm en ook mijn bmslijmvlies was nog te dun. Dus geen idee waarom die ovutest positief was... Gek hoor. Nu woensdag weer terug komen, hopelijk vrijdag inseminatie. Gek lijf.
pi_80488822
PZe, wat bizar! Zeiden ze er nog iets over, dat je test nu wel al positief was? Zou het kunnen dat je hiervoor misschien ook steeds te vroeg een positieve test had?

Nou ja, wel goed dat ie dus nog niet gesprongen is en je alle kansen nog hebt deze maand!

Mijsje, wat vervelend dat je maar ziek blijft!!
pi_80488823
Wat vreemd prinses. Heb je vandaag nog een ovu test gedaan?
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_80490217
Mijn ovutestje was net zo goed als positief. Als ik geen echo gehad had vandaag, had ik gedacht dat mijn ei gejumpt was. Ze begreep ook niet waarom hij positief was gisteren, mompelde iets over lh en menopur, dat gebruik ik niet. Ze was een assistente en eerlijk gezegd was ze een beetje klunzig, ik zag mijn bm eerder dan haar.
pi_80490269
Was dit je eerste meting dan PZE? Het zou niet kunnen dat er 2 eitjes aan het groeien waren en er toch 1 gesprongen is?
pi_80490737
Dit was de 4e echo al Orea, vrijdag was er eentje van 11mm te zien die dus nu 14mm was. Is dus niet gesprongen, dat kan echt niet.
pi_80491169
Jeetje PZE; wat raar dat je ei nog niet rijp was maar wel een positieve ovulatie in handen. Op zich wel fijn dat je ei nog niet gesprongen is, zijn jullie nog niet te laat. Maar zou het altijd zo zijn geweest? Dan is er ook een kans dat jullie steeds te vroeg deden sexen. Nou ja, het zal een raadsel blijven. Fijn dat je ei er nog zit en op naar de iui komende vrijdag! Ik duim voor je!
pi_80491405
Dat zei mijn vriend ook Poezebeest... Maar toen ik temperatuurde klopte het wel redelijk allemaal. Nou ja, ze bekijken het nu in elk geval goed.
  maandag 19 april 2010 @ 19:01:52 #68
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_80491490
gelukkig dat je ei nog niet gesprongen is.. maar wel raar dat je wel een positieve ovutest had maar toch geen ei-sprong.. Op naar vrijdag ik ga hard voor je duimen
Be happy with the little things in life
pi_80493041
voor het nog groeiende eitje van PZE
ik heb me eens laten vertellen dat ovutesten met golven positief kunnen uitslaan, omdat het eitje dan op springen staat, maar dat het dan nog niet hoeft te springen zodat het nog kan doorgroeien... en het is mogelijk om überhaubt meerdere LHpieken in je cyclus te hebben, ook vlak voor je menstruatie is mogelijk... maar wat er allemaal van waar is... ik heb eigenlijk geen idee... (en daarmee is dit dus de meest nutteloze post dit topic... )

bedankt meiden, ik voel me wel al wat beter, maar nog steeds verkouden... maar ja, de kuur duurt 2 weken, dus ik kan nog even vooruit tot het echt over moet zijn...
en pze, ik had inderdaad niet verwacht dat het deze poging raak zou zijn... ik noemde dit niet eens meer een poging, en we hebben ook niet denderend ons best gedaan om het een goeie poging te laten zijn... (al lag dat ook meer aan mij dan aan manlief... ik was er even zo klaar mee deze maand...)
pi_80493804
Mijsje, dat van die meerdere LH-pieken heb ik in oktober meegemaakt, toen had ik 3 dagen achter elkaar een positieve test, waarbij ik persoonlijk ook het vermoeden had dat er sprake zou kunnen zijn van een dubbele eisprong.

Toen ik vorige maand aan het eind van mijn cyclus weer met ovutesten bezig was om te kijken of er wat te zien kon zijn meldde Flugeltje ook dat er vlak voor je menstruatie soms een piek is waardoor een ovutest dan ook uitslaat.

Succes dames
pi_80495653
PZE, gelukkig dat je eisprong niet geweest is van 't weekend, maar wel gek zeg! Kun je het niet bij de gyn zelf navragen?

Mijsje, jammer dat je toch weer ongesteld bent geworden, ook al verwachtte je er niet al te veel van... Beterschap ook!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_80496478
Kan wel Jose, maar ik geloof dat hij er dan ook geen verklaring voor heeft. Het ei zit er nog, hoe het verder zit kan me weinig schelen eerlijk gezegd. Het is geen exacte wetenschap, dat is me wel duidelijk.
  maandag 19 april 2010 @ 20:56:19 #73
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_80496696
quote:
Op maandag 19 april 2010 19:37 schreef mijsje het volgende:
voor het nog groeiende eitje van PZE
ik heb me eens laten vertellen dat ovutesten met golven positief kunnen uitslaan, omdat het eitje dan op springen staat, maar dat het dan nog niet hoeft te springen zodat het nog kan doorgroeien... en het is mogelijk om überhaubt meerdere LHpieken in je cyclus te hebben, ook vlak voor je menstruatie is mogelijk... maar wat er allemaal van waar is... ik heb eigenlijk geen idee... (en daarmee is dit dus de meest nutteloze post dit topic... )

bedankt meiden, ik voel me wel al wat beter, maar nog steeds verkouden... maar ja, de kuur duurt 2 weken, dus ik kan nog even vooruit tot het echt over moet zijn...
en pze, ik had inderdaad niet verwacht dat het deze poging raak zou zijn... ik noemde dit niet eens meer een poging, en we hebben ook niet denderend ons best gedaan om het een goeie poging te laten zijn... (al lag dat ook meer aan mij dan aan manlief... ik was er even zo klaar mee deze maand...)
oh mijsje ik had helemaal over je heen gelezen.. beterschap hopelijk slaat de kuur goed aan. Geniet lekker van de rust samen, zodat je lekker uitgerust aan de ivf kan beginnen, en dat je er even klaar mee bent is logisch het is een heftige tijd geweest..
pi_80536150
dank je droomvrouwtje ik hoop het ook, maar vooralsnog ben ik nog steeds verkouden, en ik heb de kuur al 5 dagen... (misschien verwacht ik te veel en te snel, maar ik had van een zware kuur verwacht dat ik nu in ieder geval niet meer verkouden zou zijn...)
en ik moet zeggen, ik kijk iedere dag benieuwd in de brievenbus of er al post van het AMC in zit...
pi_80546658
mijsje beterschap

Hier helaas, maar wel zoals ik verwachten ongesteld geworden (pijnlijke boobs iets ervoor)
Veel te vroeg dat wel... was het altijd netjes 35 dagen, vorige keer ineens 32 en nu dus 30 dagen.
Ik ga deze maand maar eens aan de ovu testen, om te zien hoe wat en wanneer.
Op naar ronde 17 en deze cyclus mag ik weer komen voor een samenlevingstest, alleen geen idee welke dag ik moet langskomen..
Wel beter dat ik het nu ben, dan ben ik het vrijdag in het vliegtuig niet meer zo erg
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_80546698
PZE fijn dat je ei er nog zit.. niet van het weekend gesprongen is
pi_80548006
Cisco, wat balen dat het niet gelukt is.
hopelijk komt er wat zinnigs uit de samenlevingstest.
pi_80561631
Daar was ik weer... Mijn ei was 18,5mm dus morgen inseminatie. Ik werd meteen in het ziekenhuis geprikt, dus dat hebben we ook weer gehad voor deze ronde. Kreeg geen pregnyl, maar iets wat hetzelfde doet want dat hadden ze nog liggen. Ik heb er op een gekke manier wel lol in om er zo mee bezig te zijn. We zijn al zo lang bezig met zinloze pogingen, heb nu echt het gevoel dat er iets gebeurt. Ondanks dat ik heeel goed weet dat de kans niet ineens megagroot is nu, is het voor mijn gevoel een fijne stap.
pi_80561691
Nu wordt het inderdaad echt spannend pze. Hoe laat is de inseminatie?
pi_80561836
Om half 12, een uurtje eerder moeten we de zwemmers inleveren. Mijn lief heeft de hele dag 'vrij', dus kunnen we alles deze keer fijn samen doen.
pi_80561858
Toevallig Otrivelle PZE?

Wat spannend ik ga heeeeeel erg hard voor je duimen!
pi_80562060
quote:
Op woensdag 21 april 2010 15:36 schreef Orea het volgende:
Toevallig Otrivelle PZE?
Ik weet het niet... Erg he? Heb niet eens gekeken naar de verpakking. Nou ja, het zal wel goed zijn. (Al denk ik er zelden zo over, nu kan ik toch niet meer terug. ) Het was iig veel duurder dan Pregnyl en het was al gemengd, zeg maar gewoon in 1 spuit.
pi_80562432

Ach ja, ook niet druk over maken het is óf pregnyl óf otrivelle, dus denk dat je die dan hebt gehad!

Maar spannend!!!
pi_80565554
actie voor PZE!!! en inderdaad, het maakt niet uit wat het is, als je maar je eisprong krijgt rond de tijd van de inseminatie... (deden ze niet moeilijk over hoe ver van te voren qua tijd je de spuit kreeg? bij mij waren ze nogal stipt dat ik precies 36 uur voor de afspraak van de inseminatie de pregnyl moest nemen...)
pi_80565586
PZE heel veel succes met de inseminatie
pi_80565749
Dank voor alle jompels!
Mijsje: het moest wel meteen, maar verder had ze het nergens over. Ik heb er wel vertrouwen in dat het goed gaat. Ook zonder pregnyl zou mijn ei morgen springen...
pi_80566196
dan is het wel fijn dat ze met medicijnen (welk dan ook) toch nog een beetje kunnen sturen en dan insemineren maar... ik duim voor je meid, dat het hier echt stopt voor je, en je dan 38 weken kunt gaan genieten van alle moeite...
pi_80566393
Ja hoor, mijsje heeft me weer aan het huilen gekregen!
pi_80566536
PZE, wat spannend! Ik zal morgen heel hard voor je duimen!
pi_80567033
quote:
Op woensdag 21 april 2010 17:36 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ja hoor, mijsje heeft me weer aan het huilen gekregen!
kusje erop, over?
pi_80573593
Ja tuurlijk. Soms vergeet ik weleens waar we het allemaal voor doen. Het stond er zo lief, zo echt. Vandaar.
pi_80574333

ik herken het wel hoor, ik vraag me ook wel eens af waar we het nou allemaal voor doen. (niet dat ik dat echt vergeet hoor...) maar het is zo'n klinisch verhaal ondertussen, dat ik me niet voor kan stellen dat ik straks ook misschien zwanger kan zijn van een heel echt kindje... het echte, spontane, spannende gevoel is er bij ons hier wel af. we zijn nu vooral bezig met het knutselen van... en dat is wel eens moeilijk om dat terug te leiden naar het oorspronkelijke doel, namelijk een kindje krijgen...
pi_80575095
quote:
Op woensdag 21 april 2010 15:30 schreef prinseszondererwt het volgende:
Daar was ik weer... Mijn ei was 18,5mm dus morgen inseminatie. Ik werd meteen in het ziekenhuis geprikt, dus dat hebben we ook weer gehad voor deze ronde. Kreeg geen pregnyl, maar iets wat hetzelfde doet want dat hadden ze nog liggen. Ik heb er op een gekke manier wel lol in om er zo mee bezig te zijn. We zijn al zo lang bezig met zinloze pogingen, heb nu echt het gevoel dat er iets gebeurt. Ondanks dat ik heeel goed weet dat de kans niet ineens megagroot is nu, is het voor mijn gevoel een fijne stap.
De kans is inderdaad niet supergroot, maar die kans is hier nu 1 jaar en 4 maanden... elke kans is er één!
Ik ga voor je duimen PZE!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  woensdag 21 april 2010 @ 23:09:47 #94
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_80580679
oeh spannend PZE ik ga heel hard voor je duimen.. En ik steek morgen een kaarsje aan voor alle dames hier, voor mijsje, voor poezebeest, voor PZE, voor twentemeisje, voor jullie allemaal, dat er dit jaar nog kleine grote wondertjes mogen gebeuren
pi_80584838
PZE heel veel sterkte vandaag (als je dit leest is het bij jullie donderdag)
Ik hoop dat het met je eerste keer IUI raak is en jullie over aantal maandje mooi kindje krijgen!

Ik duim vanaf hier heel erg hard voor jou en je

donderdag 22 april 2010 @ 07:57:24 #96
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_80585461
mijsje nog steeds verkouden, hopelijk houdt dat snel op! Is het niet een allergie? Al post gehad?

Cisco, waardeloos dat je weer ongesteld bent geworden

PZE ik duim voor je vandaag!!! Het moet wel haast een hele mooie dag worden want mijn lieve kleine zusje haar vliezen zijn gebroken en de weeen begonnen . Ik hoop zo dat het bij jullie snel raak is met de IUI! Ook voor jou een dikke .

Droomvrouwtje en flugeltje voor jullie lieve woorden!

Hier neemt de spanning ook een beetje toe, ik leef (zonder twijfel net als jullie allemaal) toch elke keer weer naar het einde van zo'n cyclus toe. De vorige keer werd ik 11 dagen na mijn eisprong al ongesteld, dat zou dus in theorie al zondag kunnen zijn. Als ik nu heel hard 'ik wil het niet, ik wil het niet, ik wil het niet' roep, denken jullie dan dat mijn menstruatie zo schrikt en weg zal blijven .

Nog wel grappige achtergrondinfo, mocht ik deze cyclus wel zwanger zijn geraakt dan is dat de tweede keer dat ik zwanger zou raken in de week dat een van mijn zusje bevalt . Ik durf er echter niet op te hopen
pi_80585693
Ik denk aan je PZE!
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_80589082
Veel succes vandaag PZE!
pi_80592336
Het is kwart over 12. Als alles goed is gegaan is pze pupo
pi_80593315
Joepiedepoepie, alles gelukt! Spannende twee weken voor de boeg. Lief dat jullie zo meeleven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')