Morgen is toch al 14 dpo? Voel je al wat? (ik heb over je gedroomd, althans je avatarquote:Op maandag 3 mei 2010 19:36 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik moet nog tot vrijdag wachten, dan is het 14 dagen na de iui.
Poppejans heeft bij mij ook zo'n droom gehad, meen ik mij te herinnerenquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:48 schreef prinseszondererwt het volgende:
Haha happy, leuk altijd die dromen! Ik hoop dat je gelijk krijgt ooit, deze ronde voel ik echt weer he-le-maal niks, dus ga er maar weer vanuit dat ik morgen of vrijdag ongesteld ga worden. Maar een heel klein beetje spannend zal het wel blijven denk ik. Jeetje Daan is alweer 2 maanden, wat gaat het toch hard. Inderdaad wel tof dat bijna iedereen van 'toen' nu een klein hummeltje heeft.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 08:01 schreef prinseszondererwt het volgende:
Tsja, als je je zwanger kon dromen...
Maar helaas, hier is iui 1 officieel mislukt. Spotting en lage temperatuur dus jammerdebammer.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:25 schreef twentemeisje het volgende:
Duimen jullie even voor me? Ik heb om 15.30u die HSG en ik ben een beetje misselijk van de zenuwen...![]()
Zo herkenbaar meid..... Het zegt zo weinig en misschien betekent het niks voor je, maar ik leef met je mee!quote:Op donderdag 6 mei 2010 08:22 schreef prinseszondererwt het volgende:
Lief happy. Ik kan dat positieve even niet opbrengen deze keer. Zit even in de onverschillige fase, we zien wel of het ooit lukt. Maar echt teleurgesteld ben ik ook niet, de kans was echt niet groot natuurlijk.
Ik mag dan nu wel een ventje boven hebben slapen, maar dat betekent niet dat ik niet meer weet hoe het was. Al denk ik heel vaak dat jullie in dit topic denken 'ja, makkelijk lullen Lau, jij hebt Thijs!'.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:09 schreef prinseszondererwt het volgende:
McLaura, het betekent zeker wel wat. Lief van je.
Zo denk ik niet hoor, Laura. Ik vind het heel lief en bijzonder dat je zo met ons meeleeft.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:23 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik mag dan nu wel een ventje boven hebben slapen, maar dat betekent niet dat ik niet meer weet hoe het was. Al denk ik heel vaak dat jullie in dit topic denken 'ja, makkelijk lullen Lau, jij hebt Thijs!'.
Gelukkig TM! dan is dat iegquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:51 schreef twentemeisje het volgende:
Creatief zijn Cisco!
Lieve meiden bedankt!Het is me gelukkig 100% meegevallen!
Ik voelde het inbrengen van het slangetje in de baarmoeder helemaal niet, alleen het opblazen van het ballonnetje was wat pijnlijk. Ieder lijf is natuurlijk anders gebouwd, bij mij was het kennelijk zodanig dat dit onderzoek meeviel. Heb nu een beetje krampende pijntjes in de onderbuik, inderdaad te vergelijken met menstruatiepijn. En het bloed wat, maar dat zal al gauw veel lijken door de contrastvloeistof die ook weer mee naar buiten loopt. Wel erg naar voor de meiden waarbij het wel veel pijn deed. Je ligt daar al niet voor je lol of op je gemak en als het dan ook nog eens helse pijn doet, bah.
Maar het belangrijkst is natuurlijk dat de uitslag gewoon goed is. De vloeistof liep mooi naar alle 'uithoeken' van mijn voortplantingsstelsel en dus een voldoende! Ook dat scheelt weer kopzorgen. Kortom: allemaal goed nieuws!
Ik heb een keer of zes nierstenen gehad en dat heb ik ervaren als een hel (ik lag toen rollend van de pijn op de grond in het ziekenhuis, smekend aan de verpleging of ze me nog meer morfine wilden geven). Ik ben heel erg opgelucht dat me dit vanmiddag zo mee is gevallen, want ik had natuurlijk ook weer net alle ervaringen gelezen die ik niet moest lezen...
Ik sluit me bij Ahava aan, je bent gewoon lief. Niks makkelijk lullen, Thijs is ook niet heel makkelijk in elkaar geknutseld. (En trouwens, wat dan nog. Je leeft gewoon lief mee.)quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:23 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik mag dan nu wel een ventje boven hebben slapen, maar dat betekent niet dat ik niet meer weet hoe het was. Al denk ik heel vaak dat jullie in dit topic denken 'ja, makkelijk lullen Lau, jij hebt Thijs!'.
Ik denk er precies zo over, maar voel me soms bezwaard om hier te posten. Terwijl ik ook nog wel weet dat ik het iig niet zo heb ervaren en dat het altijd fijn is om te weten dat anderen met je meeleven. Toch vind ik het moeilijk hier te posten, maar ik denk heel vaak aan jullie.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:23 schreef McLaura het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:11 schreef Ahava het volgende:
Fijn dat het is meegevallen, TM! En dat alles er goed uitziet. Wie weet, behoor jij tot degenen die verhoogd vruchtbaar is na een HSG. Ik duim ervoor!
Meiden, ik zie dit jaar zo op tegen moederdag. Ik haat die dag. En alle reclames voor moederdag ook. Zo. Dat moest er even uit.
ik sluit me helemaal aan bij wat Poezebeest zegt, ik waardeer het ook heel erg dat er mensen meeleven, wel of geen kindje... Ik vind het ook superfijn en heel erg lief dat er aan ons gedacht wordt! Ik kan me het gevoel van bezwaard wel voorstellen, maar het is wmb helemaal niet nodig!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk er precies zo over, maar voel me soms bezwaard om hier te posten. Terwijl ik ook nog wel weet dat ik het iig niet zo heb ervaren en dat het altijd fijn is om te weten dat anderen met je meeleven. Toch vind ik het moeilijk hier te posten, maar ik denk heel vaak aan jullie.
Moederdag is ook een moeilijke dag, iedere keer weer.
dikkevoor alle meiden hier!
Lief dat je het vraagt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:52 schreef prinseszondererwt het volgende:
Trouwens Ahava, moederdag is ook een moeilijk dag hier hoor. Bah.
Hoe gaat het verder met je?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |