abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81041504
Maandag gyn gebeld, dinsdag 11 mei mijn samenlevingstest.
Ze vroeg aantal keer of het wel klopte de assistent dat ik hem op dag 23 moet.. Jaaaá dat klopt, tenminste dat hopen we. Dag 23 had de gyn uitgerekend met behulp van mijn temp lijst én het feit van cyclus van 35 dagen.
Eisprong in ieder geval nog niet geweest, ovulatietesten nog geen streep (dag 16 getest, vandaag is het dag 17, test rond 17 uur(
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_81042647
Hopelijk is dat de juiste dag Cisco!
  woensdag 5 mei 2010 @ 12:54:06 #203
57497 happyme28
I'm so happy
pi_81046468
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:36 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik moet nog tot vrijdag wachten, dan is het 14 dagen na de iui.
Morgen is toch al 14 dpo? Voel je al wat? (ik heb over je gedroomd, althans je avatar die was zwanger. Kwam denk omdat we gister met Vlindur hadden over wanneer we zwanger waren geworden en wanneer begonnen enzo). Mijn duimen draaien in ieder geval

Ook voor de rest van de meiden natuurlijk die ik het ook zo hard gun om zo'n kleintje te mogen krijgen
pi_81061353
Haha happy, leuk altijd die dromen! Ik hoop dat je gelijk krijgt ooit, deze ronde voel ik echt weer he-le-maal niks, dus ga er maar weer vanuit dat ik morgen of vrijdag ongesteld ga worden. Maar een heel klein beetje spannend zal het wel blijven denk ik. Jeetje Daan is alweer 2 maanden, wat gaat het toch hard. Inderdaad wel tof dat bijna iedereen van 'toen' nu een klein hummeltje heeft.
pi_81064520
Ik hoop dat het gewoon raak is voor je pze!
Streepje begint donkerder te worden (cd17) Hopenlijk zitten we op dinsdag dan goed, anders te laat.
  woensdag 5 mei 2010 @ 22:18:42 #206
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81065585
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 20:48 schreef prinseszondererwt het volgende:
Haha happy, leuk altijd die dromen! Ik hoop dat je gelijk krijgt ooit, deze ronde voel ik echt weer he-le-maal niks, dus ga er maar weer vanuit dat ik morgen of vrijdag ongesteld ga worden. Maar een heel klein beetje spannend zal het wel blijven denk ik. Jeetje Daan is alweer 2 maanden, wat gaat het toch hard. Inderdaad wel tof dat bijna iedereen van 'toen' nu een klein hummeltje heeft.
Poppejans heeft bij mij ook zo'n droom gehad, meen ik mij te herinneren
pi_81075079
Dames, dan ga ik mijn best doen te dromen dat álle dames hier zwanger zijn, ok?
Ik droom hele nachten lang, dus zou moeten lukken, zou je zeggen...

pi_81075330
Tsja, als je je zwanger kon dromen...
Maar helaas, hier is iui 1 officieel mislukt. Spotting en lage temperatuur dus jammerdebammer.
  donderdag 6 mei 2010 @ 08:06:45 #209
57497 happyme28
I'm so happy
pi_81075365
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 08:01 schreef prinseszondererwt het volgende:
Tsja, als je je zwanger kon dromen...
Maar helaas, hier is iui 1 officieel mislukt. Spotting en lage temperatuur dus jammerdebammer.

Maar mei is ook een goede maand om zwanger te raken
pi_81075536
Lief happy. Ik kan dat positieve even niet opbrengen deze keer. Zit even in de onverschillige fase, we zien wel of het ooit lukt. Maar echt teleurgesteld ben ik ook niet, de kans was echt niet groot natuurlijk.
pi_81075558
K*t pze
  donderdag 6 mei 2010 @ 08:28:28 #212
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_81075612
Hè, crap, PZE, ik had het zó gehoopt..
3!
pi_81076144
PZE.
pi_81077605
pze
Het is ook zo moeilijk om positief te blijven. Gelukkig hoeft dat ook niet.
* CrazyPrincess zet grote doos chocola neer voor alle dames die het nodig hebben
  donderdag 6 mei 2010 @ 10:31:46 #215
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81078013
pze jammer dat de eerste IUI mislukt is. Ik hoop zo erg dat de tweede jou wel jullie wondertje oplevert.
pi_81078751
PZE; wat ontzettend balen dat de eerste poging is mislukt, een dikke knuffel voor jou!
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:25:33 #217
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_81087053
PZE wat balen zeg! Snap helemaal dat je nu even in die onverschillige modus schiet! Natuurlijk had je je er meer van voorgesteld, in ieder geval gehoopt.

Duimen jullie even voor me? Ik heb om 15.30u die HSG en ik ben een beetje misselijk van de zenuwen...
pi_81087482
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:25 schreef twentemeisje het volgende:

Duimen jullie even voor me? Ik heb om 15.30u die HSG en ik ben een beetje misselijk van de zenuwen...
heel veel succes
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_81089411
Dank allemaal, het komt wel goed. Ooit.

TM, nog maar 10 minuutjes... Zet hem op! Als je dit hebt gehad is alleen de bevalling nog erger.
pi_81089600
He PZE...... .... Wat onwijs balen meid. Zo begrijpelijk, dat je er even heel erg onverschillig van word. Dat heen en weer geslingerd worden tussen hoop en teleurstelling, dat is zo naar..
Je hoeft nu even helemaal niet positief te zijn. Even goed balen. En chocola eten. En lief voor jezelf zijn. Dikke dikke knuffel.

Cisco, spannend! Aan de slag jij, deze ronde moet het hem worden! Ronde 17, !

TM, ik was te laat om je succes te wensen, maar waarschijnlijk ben je NU aan de beurt, dus ik denk aan je! Kom je nog even vertellen hoe het is gegaan?
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_81091054
Waardeloos, PZE! Het duurt allemaal veel te lang. Ik herken het gevoel dat je de hoop verliest wel hoor. Ik kan je allemaal heel veel sterkte wensen.

TM, ik hoop dat het meevalt voor je!
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_81092113
TM hoe is het gegaan? Ook door een hel gegaan van de pijn? En nog belangrijker, wat was de uitslag??

Aan de slag zal moeilijk gaan, morgen knie operatie! Maar vanavond komt het goed en hopenlijk kunnen we zondag op 1 of andere manier ook seks hebben hèhè
pi_81092189
Hahaha er is vast wel een manier te vinden Cisco...
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  donderdag 6 mei 2010 @ 17:51:47 #224
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_81095550
Creatief zijn Cisco!

Lieve meiden bedankt! Het is me gelukkig 100% meegevallen!

Ik voelde het inbrengen van het slangetje in de baarmoeder helemaal niet, alleen het opblazen van het ballonnetje was wat pijnlijk. Ieder lijf is natuurlijk anders gebouwd, bij mij was het kennelijk zodanig dat dit onderzoek meeviel. Heb nu een beetje krampende pijntjes in de onderbuik, inderdaad te vergelijken met menstruatiepijn. En het bloed wat, maar dat zal al gauw veel lijken door de contrastvloeistof die ook weer mee naar buiten loopt. Wel erg naar voor de meiden waarbij het wel veel pijn deed. Je ligt daar al niet voor je lol of op je gemak en als het dan ook nog eens helse pijn doet, bah.

Maar het belangrijkst is natuurlijk dat de uitslag gewoon goed is. De vloeistof liep mooi naar alle 'uithoeken' van mijn voortplantingsstelsel en dus een voldoende! Ook dat scheelt weer kopzorgen. Kortom: allemaal goed nieuws!

Ik heb een keer of zes nierstenen gehad en dat heb ik ervaren als een hel (ik lag toen rollend van de pijn op de grond in het ziekenhuis, smekend aan de verpleging of ze me nog meer morfine wilden geven). Ik ben heel erg opgelucht dat me dit vanmiddag zo mee is gevallen, want ik had natuurlijk ook weer net alle ervaringen gelezen die ik niet moest lezen...
  donderdag 6 mei 2010 @ 17:54:44 #225
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81095649
twentemeisje wat goed dat het zo goed is meegevallen én dat de resultaten ook nog eens goed waren

Ik heb ook 2 keer nierstenen gehad en idd, liggen rollen op de grond van de pijn. De dokter zei me achteraf toen ik dat vertelde (ik had ook geen last van het onderzoek) dat ik door de ervaring met die nierstenen misschien wel pijn had, maar omdat het minder was dan met de nierstenen dat ik het misschien wat minimaliseerde.
  donderdag 6 mei 2010 @ 18:02:07 #226
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_81095897
Thanks leonieke!

Ik heb ook het idee dat mijn pijngrens wat is opgeschoven na die nierstenen, ik dacht de eerste keer serieus dat ik dood zou gaan (er zit er nu volgens mij weer een aan te komen, het 'zeurt' er al een paar weken). Van de 6x moest er twee keer een operatie aan te pas komen omdat ie er vanzelf niet uit wilde. Het zit hier helaas in de familie, mij paps en enkele van mijn ooms en nichtjes hebben het ook.
  donderdag 6 mei 2010 @ 18:19:15 #227
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_81096454
PZE, meiske toch

Kan begrijpen dat je even geen positiviteit op kunt brengen, dan houden wij voor dit keer voor jou de moed er wel in

TM fijn dat het meeviel meis!

Cisco, hoop dat het voor jou ook mee gaat vallen morgen. Enne, je hebt je knie natuurlijk niet perse nodig voor de sex
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:01:56 #228
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_81103929
PZE, wat jammer dat deze eerste IUI mislukt is...

TM, fijn dat de HSG zo is meegevallen en dat alles er goed uit ziet!

CrazyPrincess... als ik toch zie dat jij alweer tegen eind loopt... tjonge, wat gaat het hard!! En ook Flugeltje is al een heel eind op weg... wat mooi en bijzonder toch om te zien...!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_81104509
Fijn dat het is meegevallen, TM! En dat alles er goed uitziet. Wie weet, behoor jij tot degenen die verhoogd vruchtbaar is na een HSG. Ik duim ervoor!

Meiden, ik zie dit jaar zo op tegen moederdag. Ik haat die dag. En alle reclames voor moederdag ook. Zo. Dat moest er even uit.
pi_81104652
Tm; Fijn dat de HSG is meegevallen en dat de uitslag goed is. Laat je vanavond maar goed verwennen!

Cisco; Heel veel succes met de operatie morgen en laat je daarna ook maar flink verwennen. Succes met het herstel!
pi_81109134
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 08:22 schreef prinseszondererwt het volgende:
Lief happy. Ik kan dat positieve even niet opbrengen deze keer. Zit even in de onverschillige fase, we zien wel of het ooit lukt. Maar echt teleurgesteld ben ik ook niet, de kans was echt niet groot natuurlijk.
Zo herkenbaar meid..... Het zegt zo weinig en misschien betekent het niks voor je, maar ik leef met je mee!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_81110932
Fijn dat het zo meeviel TM! Goed gedaan.

McLaura, het betekent zeker wel wat. Lief van je.
pi_81111159
Fijn dat je HSG meeviel TM, en super dat alles netjes open is!
Hier zojuist laatste hapje eten en drinken gehad, vanaf nu nuchter! Gaan zo slapen, maar eerst nog even klussen (alle kansen goed benutten hèhè )

pi_81111528
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 23:09 schreef prinseszondererwt het volgende:

McLaura, het betekent zeker wel wat. Lief van je.
Ik mag dan nu wel een ventje boven hebben slapen, maar dat betekent niet dat ik niet meer weet hoe het was. Al denk ik heel vaak dat jullie in dit topic denken 'ja, makkelijk lullen Lau, jij hebt Thijs!'.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_81120467
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 23:23 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ik mag dan nu wel een ventje boven hebben slapen, maar dat betekent niet dat ik niet meer weet hoe het was. Al denk ik heel vaak dat jullie in dit topic denken 'ja, makkelijk lullen Lau, jij hebt Thijs!'.
Zo denk ik niet hoor, Laura. Ik vind het heel lief en bijzonder dat je zo met ons meeleeft.
pi_81120542
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 17:51 schreef twentemeisje het volgende:
Creatief zijn Cisco!

Lieve meiden bedankt! Het is me gelukkig 100% meegevallen!

Ik voelde het inbrengen van het slangetje in de baarmoeder helemaal niet, alleen het opblazen van het ballonnetje was wat pijnlijk. Ieder lijf is natuurlijk anders gebouwd, bij mij was het kennelijk zodanig dat dit onderzoek meeviel. Heb nu een beetje krampende pijntjes in de onderbuik, inderdaad te vergelijken met menstruatiepijn. En het bloed wat, maar dat zal al gauw veel lijken door de contrastvloeistof die ook weer mee naar buiten loopt. Wel erg naar voor de meiden waarbij het wel veel pijn deed. Je ligt daar al niet voor je lol of op je gemak en als het dan ook nog eens helse pijn doet, bah.

Maar het belangrijkst is natuurlijk dat de uitslag gewoon goed is. De vloeistof liep mooi naar alle 'uithoeken' van mijn voortplantingsstelsel en dus een voldoende! Ook dat scheelt weer kopzorgen. Kortom: allemaal goed nieuws!

Ik heb een keer of zes nierstenen gehad en dat heb ik ervaren als een hel (ik lag toen rollend van de pijn op de grond in het ziekenhuis, smekend aan de verpleging of ze me nog meer morfine wilden geven). Ik ben heel erg opgelucht dat me dit vanmiddag zo mee is gevallen, want ik had natuurlijk ook weer net alle ervaringen gelezen die ik niet moest lezen...
Gelukkig TM! dan is dat ieg
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  vrijdag 7 mei 2010 @ 09:33:53 #237
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_81120719
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 09:25 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Gelukkig TM! dan is dat ieg
pi_81121126
quote:

[..]

Ik sluit me bij Ahava aan, je bent gewoon lief. Niks makkelijk lullen, Thijs is ook niet heel makkelijk in elkaar geknutseld. (En trouwens, wat dan nog. Je leeft gewoon lief mee.)

Trouwens Ahava, moederdag is ook een moeilijk dag hier hoor. Bah.
Hoe gaat het verder met je?
  Moderator vrijdag 7 mei 2010 @ 11:04:26 #239
5428 crew  miss_sly
pi_81123298
quote:

[..]

Ik denk er precies zo over, maar voel me soms bezwaard om hier te posten. Terwijl ik ook nog wel weet dat ik het iig niet zo heb ervaren en dat het altijd fijn is om te weten dat anderen met je meeleven. Toch vind ik het moeilijk hier te posten, maar ik denk heel vaak aan jullie.

Moederdag is ook een moeilijke dag, iedere keer weer.

dikke voor alle meiden hier!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_81147460
Cisco; al bijna de samenlevingstest, spannend, ben benieuwd of er iets uit komt!

Isla; hoe is het bij jou?

Mclaura en Miss_sly; kan me voorstellen dat jullie je bezwaard voelen om hier te posten omdat jullie wel een kleintje hebben, maar ik vind het niet erg als anderen hier mee posten die wel een kleintje hebben. Jullie hebben ook een traject doorgemaakt en weten wat wij doormaken, de onzekerheden en de stress. Ik waardeer het juist en ik vind het ook heel lief wanneer mensen met ons meeleven, of ze nu wel of geen kleintje hebben.

Voor iedereen hier een dikke knuffel omdat het bijna moederdag is, voor ons allen een moeilijke dag denk ik, want het is toch een confrontatie dat wij geen moeder zijn, terwijl we dat zo ontzettend graag willen.
pi_81155033
Ja bijna de samenlevingstest nr 3, dinsdag pas (duurt nog ff ) Nu eerst herstellen van mijn knie operatie (vandaag gehad, en tjee wat valt het tegen, best veel pijn en pijnstillers helpen niet echt ) maar goed hoeven pas maandagavond in actie te komen
pi_81155906
Owh ja, dinsdag duurt nog ff. Ben een beetje de dagen kwijt, heb veel vrij gehad namelijk. Vervelend dat je napijn hebt van de operatie. Flink aan de pijnstillers en goed rusten zodat je maandag weer aan de slag kunt Beterschap in ieder geval
pi_81163086
TM, wat fijn dat het je alles is meegevallen! wat fijn dat er ook verhalen zijn die het gemiddelde weer omhoog halen! ik vond het al zo verdrietig dat er zoveel verhalen als de mijne waren...
ik ben trots op je, je hebt het weer mooi gedaan!

Cisco, ik hoop dat jouw knie gauw weer herstelt van de operatie! Wat voor pijnstillers heb je gekregen? ik hoop dat je maandagavond goed in actie kan komen!
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:11 schreef Ahava het volgende:
Fijn dat het is meegevallen, TM! En dat alles er goed uitziet. Wie weet, behoor jij tot degenen die verhoogd vruchtbaar is na een HSG. Ik duim ervoor!

Meiden, ik zie dit jaar zo op tegen moederdag. Ik haat die dag. En alle reclames voor moederdag ook. Zo. Dat moest er even uit.
ik weet wat je bedoelt... dit jaar ook heel dubbel voor mij... én ik ben zelf nog niet mama, én ik heb niet meer zelf een mama... van mij mag het dit jaar worden overgeslagen...
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik denk er precies zo over, maar voel me soms bezwaard om hier te posten. Terwijl ik ook nog wel weet dat ik het iig niet zo heb ervaren en dat het altijd fijn is om te weten dat anderen met je meeleven. Toch vind ik het moeilijk hier te posten, maar ik denk heel vaak aan jullie.

Moederdag is ook een moeilijke dag, iedere keer weer.

dikke voor alle meiden hier!
ik sluit me helemaal aan bij wat Poezebeest zegt, ik waardeer het ook heel erg dat er mensen meeleven, wel of geen kindje... Ik vind het ook superfijn en heel erg lief dat er aan ons gedacht wordt! Ik kan me het gevoel van bezwaard wel voorstellen, maar het is wmb helemaal niet nodig! dikke knuffel voor jullie!

hier ook een beetje nieuws...
we kwamen vanavond terug van een paar daagjes bij mijn paps en aansluitend in Antwerpen (ik schaam me diep, ik heb de laatste tijd helemaal niet veel verteld hier... ) en in de brievenbus zat gewoon DE brief... ik mag samen met mannetjelief op dinsdag 25 mei me melden in het AMC, dan worden we eerst ingeschreven als nieuwe patient, daarna krijgen we een rondleiding op de poli van de afdeling voortplantingsgeneeskunde, dan kunnen we naar collegezaal 4 waar we dan de informatiemiddag gaan krijgen... het gaat gebeuren, het balletje gaat rollen, we gaan beginnen met de IVF...
pi_81164453
Jompels voor mijsje, want dé brief is binnen en nog deze maand dé dag dat het voor jullie gaat beginnen, wat ontzettend spannend allemaal!
En je moet je ook niet bezwaard voelen als je hier even niet komt posten, ik verwacht van niemand dat ze hier dagelijks of wekelijks posten, dat doe ik zelf ook niet. Ik post wanneer ik daar behoefte aan heb en de ene keer is dat vaker dan de andere keer, vooral nu we in de wachtfase zitten ben ik hier wat minder postend te vinden, want meelezen doe ik wel, vaak 's avonds voor het slapen gaan ff checken op mijn gsm.
Voor jou een extra dikke knuffel voor komende zondag, is allemaal niet makkelijk
pi_81165745
Mijsje DE brief is binnen! Let's go!
pi_81168941
Mijsje, wat goed zeg! Deze maand gaat het voor jullie beginnen. Erg spannend natuurlijk, maar het betekent ook: kansen!!

Cisco, sterkte met je knie!
Nog geen dikke streep op je ovutestjes?

Twentemeisje, wat fijn dat de HSG mee is gevallen en alles er goed uit zag, zeg! Daar doe je het voor!

En verder voor iedereen hier heel veel sterkte voor moederdag...
  zaterdag 8 mei 2010 @ 09:53:50 #247
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_81169497
Allereerst een dikke knuffel voor jou mijsje, dat de volgende moederdag er maar een mag zijn waarop jij mama bent! Vandaar ook een omdat het gaat beginnen deze maand!

Natuurlijk hoop ik voor alle meiden hier (en natuurlijk ook voor mezelf ) dat de volgende moederdag er eentje zal zijn die van het geluk uit z'n voegen barst! Dat we allemaal maar mama mogen zijn dan!

Cisco, hopelijk herstelt je knie goed en heb je er niet veel pijn meer van. Misschien moet je even de kamasutra google'n voor maandag, wellicht kun je je knie dan ontlasten .

McLaura en miss_sly: ik geloof niet dat er hier iemand is die zo over jullie (berichtjes) denkt, ik in ieder geval niet! Jullie zijn toch juist het voorbeeld dat het allemaal gewoon goed gaat komen?

Had gisteren nog wel wat last van mijn onderbuik (erger dan de dag van de HSG zelf), maar al met al is het me dus echt 100% meegevallen. Inderdaad wel fijn dat er (en nu gelukkig die van mezelf) ook positieve verhalen over die HSG zijn, scheelt misschien voor een ander die nog moet. Het hoeft dus gelukkig niet altijd heel veel pijn te doen.

En voor iedereen die tegen morgen opziet ook nog een dikke vette knuffel!
pi_81170258
TM, het schijnt ook enorm te schelen dat ze bij jou een ballonnetje hebben gebruikt. Bij mij ging het nog ouderwets met ijzeren tangen enzo... Dat maakt echt veel verschil.

Cisco, you go girll!

Trouwens, ik ga dinsdag over een week (de 18e) weer naar het ziekenhuis voor de eerste echo van poging twee. Dan is het al dag 12, dus al bijna tijd voor poging twee. Nieuwe ronde... toch weer nieuwe kansen.

[ Bericht 0% gewijzigd door prinseszondererwt op 08-05-2010 10:53:44 ]
pi_81170344
Ja, eindelijk is daar dan DE brief, mijsje! Hoe voelt dat het nu gaat beginnen? Heb je iets gehad aan die korte periode van 'rust'?

Die moederdag is voor ons allemaal moeilijk en confronterend dus en voor jou dubbel, mijsje. Ik zal aan jullie denken morgen ; dat doe ik toch al vrijwel elke dag al post ik niet elke dag. Wat betreft het posten, ben ik het helemaal met Poezebeest eens. Voel je niet verplicht altijd te posten. Soms is het juist heel goed om even los te komen van alles, niets om je schuldig over te voelen.
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 09:52 schreef prinseszondererwt het volgende:
Trouwens Ahava, moederdag is ook een moeilijk dag hier hoor. Bah.
Hoe gaat het verder met je?
Lief dat je het vraagt. Het gaat op zich best redelijk maar het duurt langer dan ik dacht voor ik er weer "ben". Ik ben bijvoorbeeld nog niet fulltime aan het werk. Maar goed, dat komt wel weer.
Wat betreft IVF, we zijn nog niet weer begonnen en ik weet ook niet wanneer (en of?) dat gaat gebeuren. We weten zelfs de uitslagen van de onderzoeken nog niet; ik kan me er maar niet toe zetten het ziekenhuis te bellen. Dat laat ik dus nog maar even.

Hoe is het met jou? Lukt het een beetje om toch weer je moed bij elkaar te rapen? Gaan jullie nu verder met een volgende IUI?
  zaterdag 8 mei 2010 @ 10:51:44 #250
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_81170360
Toen we het vooraf met de gyn over de HSG hadden zei ze ook dat de techniek veranderd was. Dat het slangetje met ballonnetje veel minder pijnlijk was dan de manier waarop ze het eerst deden. Wellicht komen er vanaf nu steeds meer verhalen als de mijne!

Jemig pze, wat gaat de tijd toch snel, poging twee alweer! Ik duim voor je .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')