Liegen tegen onze ouders is het moeilijkste (beste vrienden/vriendinnen weten het) Mijn schoonouders zitten steeds te vissen en zien me liever vandaag dan morgen zwanger zijn, maar we vertellen ze het niet omdat ik niet zo'n hoogte krijg van mijn moeder. Ze zegt steeds nee kinderen moet je pas later nemen, je bent nog jong ga eerst van jezelf en vrije tijd genieten etc Misschien vind ze het harstikke leuk en is het puur beschermingspraat, zodat je bewuster over je keuze nadenkt ofzo. Durf het haar dus niet te vertellen omdat ik bang ben dat ze negatief reageerd. Wil het haar zó graag vertellen(en als zij het weet dan vertellen we het mijn schoonouders ook meteen)quote:Op maandag 26 april 2010 19:45 schreef prinseszondererwt het volgende:
Herkenbaar Isla... Wij houden het toch nog even voor ons voor de ouders. Tot we echt moeten liegen denk ik. Lastig allemaal.
Heb al 2x samenlevingstest gehad.. Verkeerde dag of iets mis bij mij, gaan nu dag 23 proberen. En ook ala hsg gehad. Hopenlijk wijst test 3 inderdaad iets uitquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:29 schreef IslaBonita het volgende:
Jeetje TM wat heftig allemaal. Ik hoop zo dat het allemaal meevalt met je vader. Je hebt het echt niet makkelijk meid. Ik hoop dat dit een beter jaar voor je wordt, op alle fronten.![]()
Wel fijn dat er nu van alles onderzocht wordt. En zoals Cisco zegt, het stopt niet na een HSG hoor!
Cisco fijn dat je aan de beurt bent voor je knie. En dat de samenlevingstest wordt gedaan. Er zit nu eindelijk een beetje schot in!
eerste 2 testen waren bij gyn, 3de ook. Ze denkt dat ze te vroeg was op dag 14 en 16 en daarom nu op dag 23. Afgelopen maand kon dag 23 niet ivm vakantie en maand ervoor moesten we afzeggen vanwege migrianequote:Op dinsdag 27 april 2010 19:04 schreef IslaBonita het volgende:
Oh Cisco, dat is waar ook. De eerste ST is al een tijdje geleden he? Wel gek dat je voor de derde keer moet, ik heb er één gedaan vorig jaar bij de HA, was geen zaadcel te vinden dus werd gelijk doorgestuurd naar de gyn. De HA twijfelde dus niet aan zijn eigen kundigheid of dat het misschien op het verkeerde moment was gedaan... En dan nog heb je er niet heel veel aan zegt men.(als er zaadjes gevonden worden is het goed, als er niks gevonden wordt is het niet meteen helemaal fout...duh) Ik hoop dat de rest dan van de onderzoeken dan ook in gang wordt gezet, want je bent al een hele tijd bezig!
Enneh...die knie hoeft het babymaking niet in de weg te zitten toch? Als je er maar gewoon lekker bij kan liggen...
quote:Op woensdag 28 april 2010 17:02 schreef twentemeisje het volgende:
Ik heb vandaag bijna 30 kilometer gefietst, een goed begin dus
quote:Op woensdag 28 april 2010 17:02 schreef twentemeisje het volgende:
Wat een goed nieuws Isla! Hopelijk kun je hem heel snel verrassen!
Ik heb vandaag bijna 30 kilometer gefietst, een goed begin dus
TM, wat een schatjequote:Op vrijdag 23 april 2010 15:08 schreef twentemeisje het volgende:
Voor iedereen een dikke kus en dank voor de lieve woorden!
Ik ben dolgelukkig, vannacht is mijn neefje geboren. Het was een zware klus van 24 uur (eerst niet genoeg ontsluiting) die helaas resulteerde in een keizersnede omdat hij niet genoeg wilde zakken. Voor mijn zusje was het een verlossing. Alles is goed met haar en haar mannetje.
Ik moet 'm gewoon even spammen
:
[ afbeelding ]
Hopelijk hebben we snel allemaal zo'n prachtkind in onze armen!
Hier gaat alles prima, misschien ook wel een fijne opsteker voor jullie. Als het dan uiteindelijk lijkt te lukken zakt de ellende snel weg... Na de eerste voorzichtigheid ben ik nu gewoon net als iedere andere zwangere... Het wordt dus beter, ook voor julliequote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:07 schreef IslaBonita het volgende:
Flugeltje je blijft zo met ons begaan! Wat lief!Alles goed met jou?
Je bent de allerliefste hèhèquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:25 schreef flugeltje het volgende:
Cisco, jouw tijd en de tijd van alle meiden hier komt absoluut ook![]()
Ik blijf duimen voor jullie dames, hoop met heel m'n hart dat de nieuw te nemen stappen voor jullie allemaal succes opleveren...
* iedereen eens effe een fikse knuffel geeft
Klopt!!!!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:41 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Je bent de allerliefste hèhè
Ik heb al iets gekocht voor Willem op vakantieEn ik zou het zooo gaaf vinden om nog even "samen" zwanger te zijn
En als ik zwanger ben is isla het ook (hebben we elkaar beloofd hihi
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |