abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80747386
Isla, fijn dat je er zo goed doorheen gekomen bent! en dat je vriendin niet kan begrijpen waarom je het haar niet verteld hebt... tja, dat blijf je houden, dat mensen zich gepasseerd voelen omdat je een keuze maakt die je voor jullie maakt... je kan het niet iedereen naar de zin maken, maar van de andere kant gezien mogen mensen dat ook niet van je verlangen. fijn in ieder geval dat je er wel over kon praten met haar. misschien komt ze volgende week wel met een veel fijner gevoel bij je dat gun ik je.

Asy, ik heb je alweer een pm gestuurd, stom dat ik niet in de gaten had dat m'n pmbox vol zat... ik zat iedere dag braaf te checken of je terug had gestuurd...
pi_80755829
quote:
Op maandag 26 april 2010 19:45 schreef prinseszondererwt het volgende:
Herkenbaar Isla... Wij houden het toch nog even voor ons voor de ouders. Tot we echt moeten liegen denk ik. Lastig allemaal.
Liegen tegen onze ouders is het moeilijkste (beste vrienden/vriendinnen weten het) Mijn schoonouders zitten steeds te vissen en zien me liever vandaag dan morgen zwanger zijn, maar we vertellen ze het niet omdat ik niet zo'n hoogte krijg van mijn moeder. Ze zegt steeds nee kinderen moet je pas later nemen, je bent nog jong ga eerst van jezelf en vrije tijd genieten etc Misschien vind ze het harstikke leuk en is het puur beschermingspraat, zodat je bewuster over je keuze nadenkt ofzo. Durf het haar dus niet te vertellen omdat ik bang ben dat ze negatief reageerd. Wil het haar zó graag vertellen(en als zij het weet dan vertellen we het mijn schoonouders ook meteen)

Isla, fijn dat goed gegaan is. Rust maar lekker uit
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_80762773
Voor Mijsje. Bedankt Cisco. Mijn moeder is juist een stresskip, als ik haar van te voren over die operatie had verteld had zij een hartaanval gekregen. Zij maakt zich altijd zo extreem zorgen om ons (haar kinderen) dat ze er zelf aan onder door gaat. Ze zal er nog meer over in zitten dan ik als ik haar vertel dat het zwanger worden niet zo makkelijk gaat. En dat kan ik er aan de ene kant niet bij hebben, ik wil er positief over blijven. En aan de andere kant, het is toch mijn lieve mammie, bij wie ik uit wil huilen. Mijn schoonmoeder daarentegen, is een ander verhaal. Ze heeft het nooit over kleinkinderen, ze is niet in mij geinteresseerd. Als haar zoons maar werken en sparen, dan is het goed. En kinderen kosten geld, dus ik denk dat ze er niet om zit te springen. Maar wie weet draait ze om. Vroeger moest ze me niet, nu is alles ok, maar ze wordt nooit die warme schoomoeder die ik graag had willen hebben. Maakt ook verder niet uit...en dit is waaaaayyyy off topic.
Dus ik ben er nog niet uit of ik het mijn ouders ga vertellen, maar mijn schoonmoeder hoort het pas als het raak is.
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  dinsdag 27 april 2010 @ 13:43:01 #154
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_80764904
Lieve meiden, wat is er weer een hoop geschreven en gebeurd. Een dikke zoen voor jullie allemaal (beetje 'gemakkelijk', maar het is een beetje druk in mijn hoofd waardoor ik niet echt iets fatsoenlijk getikt krijg).

Gisteren kwam mijn lievelingsnichtje (ook een goede vriendin van me) me vertellen dat ze zwanger is. Dat was weer even heftig. Uiteraard ben ik ontzettend blij voor haar, maar ik wil ook zo ontzettend graag. We hebben samen even lekker gehuild. Ze weet wel dat ik haar alle geluk van de wereld wens, maar dat de emoties even om voorrang vochten.

Zij kreeg op de dag dat ik eigenlijk was uitgerekend een miskraam (waar ik bij was...). Hoe bedenk het? Net als dat mijn zusje vorige week beviel op de dag die destijds als eerste dag van mijn zwangerschap werd gerekend. Allemaal van die datum-toevalligheden...

Het is sowieso een spannende week. Deze week krijgt mijn lieve paps namelijk de uitslag van onderzoeken die moeten uitwijzen of hij de ziekte van Parkinson heeft. Ik word al beroerd als ik er aan denk, wat een ellende. We zijn ook echt bang dat het wel zo is, gezien hij aan een aantal (typische) kenmerken voldoet en de neuroloog dit ook als vermoeden heeft uitgesproken. Er ligt een hele dikke knoop in mijn maag. Het is gewoon even allemaal een beetje teveel het afgelopen jaar.

Isla: ik heb morgen weer een gesprek, onder meer over de uitslag van de progesteron die geprikt is. De tijd tussen mijn eisprong en menstruatie is ook niet overdreven lang (11 dagen) en omdat de progesteron de vorige keer aan de lage kant was is dit misschien wel 'iets'. Maar eerst eens horen hoe dat zit. Ben benieuwd wat ze nog meer willen gaan doen in dit stadium. Ben ook een beetje bang dat ze ons naar huis gaan sturen als de HSG niets uitwijst. 'Probeert u het nog maar een half jaartje'... Geen idee hoor, maar dat is gewoon iets dat ik vrees.

Is het dan alleen maar kommer en kwel? Nee, ik heb net heerlijk een hele tijd geknuffeld met mijn lieve kleine neefje . Het is een voorbeeldkindje en het gaat fantastisch met hem en zijn mama!
  dinsdag 27 april 2010 @ 13:55:33 #155
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_80765360
Zie nu overigens net de brief van het ziekenhuis in de brievenbus liggen. Volgende week donderdag (dag 11 na begin menstruatie) is de HSG.
pi_80765668
Ze sturen je echt niet naar huis na de HSG als daar niks uitkomt. Mijn eileiders zijn open maar toch nog niet zwanger, ze gaan bij mij gewoon door met de onderzoeken.

Beetje on en beetje offtopic; vanmorgen gebelt door het ziekenhuis, maandag wordt ik geopereerd aan mijn knie. Best wel spannend! Zit dan op dag 15 van mijn cyclus,maar mijn cyclus is altijd wat langer en eisprong later dus ik hoop dat het deze maand wat gaat worden.. Ga vanmiddag in ieder geval voor 11 mei afspraak maken voor samenlevingstest
pi_80773636
Jeetje TM wat heftig allemaal. Ik hoop zo dat het allemaal meevalt met je vader. Je hebt het echt niet makkelijk meid. Ik hoop dat dit een beter jaar voor je wordt, op alle fronten.
Wel fijn dat er nu van alles onderzocht wordt. En zoals Cisco zegt, het stopt niet na een HSG hoor!

Cisco fijn dat je aan de beurt bent voor je knie. En dat de samenlevingstest wordt gedaan. Er zit nu eindelijk een beetje schot in!
pi_80774130
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:29 schreef IslaBonita het volgende:
Jeetje TM wat heftig allemaal. Ik hoop zo dat het allemaal meevalt met je vader. Je hebt het echt niet makkelijk meid. Ik hoop dat dit een beter jaar voor je wordt, op alle fronten.
Wel fijn dat er nu van alles onderzocht wordt. En zoals Cisco zegt, het stopt niet na een HSG hoor!

Cisco fijn dat je aan de beurt bent voor je knie. En dat de samenlevingstest wordt gedaan. Er zit nu eindelijk een beetje schot in!
Heb al 2x samenlevingstest gehad.. Verkeerde dag of iets mis bij mij, gaan nu dag 23 proberen. En ook ala hsg gehad. Hopenlijk wijst test 3 inderdaad iets uit
pi_80774583
TM, wat veel aan je hoofd joh! Dat is allemaal best heftig in zo'n korte tijd. Hopelijk valt het mee met je vader. En succes morgen natuurlijk!

Cisco, spannend joh. Operaties zijn niet goed voor je seksleven, maar na de HSG ben je toch extra vruchtbaar dus dan komt het misschien dan goed.

Isla, herkenbaar van die moeders. Ook hier een lieve stresskip als mama. Mijn schoonmoeder is minder erg dan de jouwe, maar heb toch geen behoefte om het met haar te delen.
pi_80776905
Oh Cisco, dat is waar ook. De eerste ST is al een tijdje geleden he? Wel gek dat je voor de derde keer moet, ik heb er één gedaan vorig jaar bij de HA, was geen zaadcel te vinden dus werd gelijk doorgestuurd naar de gyn. De HA twijfelde dus niet aan zijn eigen kundigheid of dat het misschien op het verkeerde moment was gedaan... En dan nog heb je er niet heel veel aan zegt men.(als er zaadjes gevonden worden is het goed, als er niks gevonden wordt is het niet meteen helemaal fout...duh ) Ik hoop dat de rest dan van de onderzoeken dan ook in gang wordt gezet, want je bent al een hele tijd bezig!
Enneh...die knie hoeft het babymaking niet in de weg te zitten toch? Als je er maar gewoon lekker bij kan liggen...
pi_80777334
Nog even een vraagje voor de dames die ooit een laparascopie hebben gehad: heeft het je eisprong vervroegd of vertraagd? En je menstruatie? Ben zelf even in de war, had vanochtend een hoge temp maar aankomend weekend moet mijn ei pas springen. Nouja zal mijn temp morgen maar even afwachten.. Verder nog weinig symptomen (en nog geen ovutestjes gebruikt) Je hoort vaker dat je na de laparascopie extra vruchtbaar bent, dus wil er even goed gebruik van maken! (al moet ik er nu nog niet aan denken )
pi_80779048
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 19:04 schreef IslaBonita het volgende:
Oh Cisco, dat is waar ook. De eerste ST is al een tijdje geleden he? Wel gek dat je voor de derde keer moet, ik heb er één gedaan vorig jaar bij de HA, was geen zaadcel te vinden dus werd gelijk doorgestuurd naar de gyn. De HA twijfelde dus niet aan zijn eigen kundigheid of dat het misschien op het verkeerde moment was gedaan... En dan nog heb je er niet heel veel aan zegt men.(als er zaadjes gevonden worden is het goed, als er niks gevonden wordt is het niet meteen helemaal fout...duh ) Ik hoop dat de rest dan van de onderzoeken dan ook in gang wordt gezet, want je bent al een hele tijd bezig!
Enneh...die knie hoeft het babymaking niet in de weg te zitten toch? Als je er maar gewoon lekker bij kan liggen...
eerste 2 testen waren bij gyn, 3de ook. Ze denkt dat ze te vroeg was op dag 14 en 16 en daarom nu op dag 23. Afgelopen maand kon dag 23 niet ivm vakantie en maand ervoor moesten we afzeggen vanwege migriane En nu weer me knie, maar laat hem dit x gewoon doorgaan. We verzinnen wel een manier haha

PZE: van extra vruchtbaar zijn afgelopen cyclus niks van gemerkt

TM: veel sterkte met je vader
pi_80780539
Oh vandaar Cisco. Wel goed dat je dan nu met ovutestjes aan de slag gaat, kun je zelf in ieder geval uitvissen of het op de juiste dag wordt gedaan!
pi_80780581
Oh en dat extra vruchtbaar schijnt voor de eerste drie maanden na de HSG te gelden! Dus aan de slag jij!
pi_80782489
Ik zit nu in die derde maand, hopelijk helpt het inderdaad... Het gevoel van extra kans is in elk geval fijn.
pi_80782735
PZE ik val in herhaling maar toch:
  woensdag 28 april 2010 @ 11:10:07 #167
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_80797812
Thanks voor jullie wensen meiden

Cisco: succes met je knie-operatie, hopelijk valt het mee en raakt je eisprong er niet door ontregeld. Hopelijk nu wel een goede samenlevingstest!

Isla: mijn moeder is ook een vreselijk lief stresskipje, alles voor haar kids (ze mag best wel wat meer aan zichzelf denken zo af en toe)

PZE: ik duim nog even hard mee dat die derde maand na HSG je het geluk brengt dat we je allemaal zo wensen!

Ben net terug van een heftig gesprek in het ziekenhuis. Het blijkt dus dat het progesteron nog lager was de vorige keer. Het zou dus zomaar eens kunnen dat we hier de reden van het niet zwanger worden te pakken hebben. De HSG volgende week moet uitwijzen of alles wel goed doorgankelijk is. Als dat zo is dan is een hormoonbehandeling de aangewezen stap. Alleen.... daarvoor moet ik dus eerst nog 9 kilo afvallen.

Dat is natuurlijk logisch en goed, maar het is tegelijkertijd zo moeilijk nu ik zo slecht in mijn vel zit. Ik ben een echte emotie-eter en dat moet ik dus aan gaan pakken. Hopelijk lukt het me om dit er binnen een niet al te lange tijd (geen zorgen, ik ga niet aan een crashdieet hoor) af te krijgen. Zou dan natuurlijk ook zomaar kunnen dat mijn cyclus en de bijbehorende lichaamsstofjes zich al uit zichzelf herstellen...

Ik ga nu lekker even uitwaaien op de fiets, het weer is hier heerlijk dus maar eens op pad.
pi_80809393
TM als dat het is ben je inderdaad al een heel stuk verder! En het mooiste zou zijn als je het dan "natuurlijk" op kunt lossen door af te vallen. Wel pittig als dat nu zou moeten in deze moeilijke periode, misschien kun je het nog even uitstellen? Of rustig aan proberen wat minder te snoepen en iets meer te bewegen? Dan kan het best lukken zonder meteen heel drastisch te gaan lijnen.. Hoe dan ook, wel lastig! Maar je bent wel een stapje verder!

Vanochtend belde mn gyn, even uitleggen wat hij had gezien en gedaan. Die cystes waren dus ook endometriose, en alles is nu weg. Hij was helemaal enthousiast, hij zei: verras me! (hij bedoelde dus; word jij nu maar zwanger!) Dat gaf wel een beetje hoop.
Toen belde mijn manager, om te vragen of ik alweer kon werken! (twee dagen na de operatie! Dacht het niet.. )
  woensdag 28 april 2010 @ 17:02:23 #169
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_80810276
Wat een goed nieuws Isla! Hopelijk kun je hem heel snel verrassen!

Ik heb vandaag bijna 30 kilometer gefietst, een goed begin dus
pi_80811282
quote:
Op woensdag 28 april 2010 17:02 schreef twentemeisje het volgende:

Wat goed! Dat is een heel goed begin!
pi_80813593
quote:
Op woensdag 28 april 2010 17:02 schreef twentemeisje het volgende:
Wat een goed nieuws Isla! Hopelijk kun je hem heel snel verrassen!

goed zo
pi_80819250
TM, wat goed dat je meteen zoveel gefietst hebt! Ik roep maar even: na mijn afvalrace had ik plots weer een eigen ei. Hopelijk is het voor jou ook een wondermiddel.
pi_80831546
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:08 schreef twentemeisje het volgende:
Voor iedereen een dikke kus en dank voor de lieve woorden!

Ik ben dolgelukkig, vannacht is mijn neefje geboren . Het was een zware klus van 24 uur (eerst niet genoeg ontsluiting) die helaas resulteerde in een keizersnede omdat hij niet genoeg wilde zakken. Voor mijn zusje was het een verlossing. Alles is goed met haar en haar mannetje.

Ik moet 'm gewoon even spammen :
[ afbeelding ]

Hopelijk hebben we snel allemaal zo'n prachtkind in onze armen!
TM, wat een schatje
Zal voor je duimen hoor meis
Sorry voor het binnenvallen
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 29 april 2010 @ 13:23:50 #174
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_80840183
No problem Ml-etje

Eerst het goede nieuws, ik heb gisteravond nog eens tien kilometer aan het dagtotaal toegevoegd. Goed he?

Dat staat echter in schril contrast tot het slechte nieuws dat we vanmorgen in het ziekenhuis kregen over mijn vader. Hij heeft namelijk wel Parkinson, ik was er ook al vanuit gegaan dat het zo zou zijn. Maar wat een klotenieuws... Toch is de zekerheid dat het zo is op de een of andere manier beter te handelen dan het 'not knowing'.

Nu weten we wat het is (we knepen 'm allemaal ook nog wel ff voor een tumor die dan ineens per ongeluk op de MRI zou zijn gevonden) kunnen we er ook wat mee. We hebben een heel hecht gezin, dus mijn ouders staan er niet alleen voor.
pi_80842783
TM... wat heftig zeg, van je vader... heel veel sterkte!!

En.. succes met je lijnpoging! Goed van je dat je zo'n eind hebt gefietst..!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  donderdag 29 april 2010 @ 15:58:40 #176
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_80845731
heb niet helemaal bijgelezen maar TM wat een heftig nieuws. Heel veel sterkte

en voor de rest van de dames hier ook een dikke en knuffel
Be happy with the little things in life
pi_80848725
Tm, dat is shit. Had geduimt voor beter nieuws.
pi_80849261
Tm wat een rotnieuws, veel succes en sterkte!

Ovutestjes zijn gisteren binnen gekomen, net om 17 uur mijn eerste gedaan. Niks te zien nog, logisch het is dag 11
pi_80853364
Even niet bijgelezen, maar wil TM even een hele dikke knuffel geven! Wat een enorm klote nieuws. Heel veel sterkte voor jou en je familie.
pi_80854433
TM, wat een vreselijk nieuws... ook al vermoedden jullie het al, het blijft vreselijk om te horen...

Cisco, ik hoop dat de testjes je duidelijkheid verschaffen...

ik heb eergisteren een brief van m'n eigen ziekenhuis gekregen... ik maakte de envelope vol spanning open, is het alleen het CC wat ze naar het AMC hebben gestuurd... hmmm, ik weet dus nog helemaal niks... (buiten de technische praat van wat er de afgelopen jaren met me is gedaan...)
pi_80855053
... Mijsje, rot dat je nog niks weet...wachten duurt lang...
pi_80856715
ja, vond het ook heel rot... zelfs manlief was er helemaal sjaga van...
  donderdag 29 april 2010 @ 21:50:16 #183
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_80857151
Thanks lieverds!

En een extra voor mijsje!
pi_80857279
mijsje
Hopelijk snel een echte brief!
pi_80866311
Even een voor alle dames hier.
Al dat wachten en de onzekerheid is killing, maar het resultaat straks mag er zijn.
pi_80867915
TM wat een ontzettend verdrietig nieuws..... heel heel veel sterkte.

Mijsje wat balen! Hoop dat er snel info komt waar je wat aan hebt.
pi_80898469
Net gebelt door mijn werkgeefster, ze wordt oma. Ik werk als 1 op 1 begeleidster en ga heel goed om met mijn werkgeefster en haar dochter (met haar werk ik) Haar andere dochter is pas 8 weken maar wilde het me toch al vertellen omdat ze weet dat wij bezig zijn en niet lukt.
Was net heel terrecht echt blij voor haar/hun. Was echt zo'n fijn gevoel. Gewoon heel blij kunnen zijn terwijl je zelf al zo lang wil en dat het maar niet lukt! Kon daarvoor ook terrecht blij zijn voor nieuwe zwangere Maar dit de eerste dichtbijstaande sinds eeeh 28 weken(goede vriendin nu iets meer dan 28 weken *zij weet wie ik bedoel* ) Was dus net echt blij verrast!! Doet heus wel even pijn, maar mijn tijd en ook die van jullie, onze tijd dus.. Die komt vast heeeeeel snel!
  zaterdag 1 mei 2010 @ 12:25:09 #188
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80898661
Cisco, jouw tijd en de tijd van alle meiden hier komt absoluut ook

Ik blijf duimen voor jullie dames, hoop met heel m'n hart dat de nieuw te nemen stappen voor jullie allemaal succes opleveren...

* iedereen eens effe een fikse knuffel geeft
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_80899750
Cisco dat had ik van de week ook. Ik belde een collega die ik al een tijd niet gesproken had. De laatste keer was drie maanden geleden. Toen konden we samen heel goed praten over dat we het er soms moeilijk mee hadden nog niet zwanger te zijn. Zij was toen ook al meer dan een jaar bezig, was een keer zwanger geraakt maar dat was geeindigd in een hele nare miskraam, en nu lukte het maar niet. Ze is ook veertig dus dacht ze dat het niet meer zou lukken. En nu is ze dus zwanger! Ik was zo ontzettend blij voor haar! En zij voelde zich zo schuldig tegenover mij....Maar dat hoeft helemaal niet. Ze geeft me juist hoop. Dat het ons allemaal een keer gaat lukken. Ik was ook oprecht blij voor haar. En natuurlijk een beetje verdrietig, ik zou het zo leuk vinden om samen zwanger te zijn... maargoed dat kan nog!

Flugeltje je blijft zo met ons begaan! Wat lief! Alles goed met jou?
  zaterdag 1 mei 2010 @ 13:21:46 #190
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80900074
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 13:07 schreef IslaBonita het volgende:

Flugeltje je blijft zo met ons begaan! Wat lief! Alles goed met jou?
Hier gaat alles prima, misschien ook wel een fijne opsteker voor jullie. Als het dan uiteindelijk lijkt te lukken zakt de ellende snel weg... Na de eerste voorzichtigheid ben ik nu gewoon net als iedere andere zwangere... Het wordt dus beter, ook voor jullie
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_80900212
Fijn om te horen dat het zo goed met je gaat.....eindelijk! Het is jou ook ontzettend gegund!
pi_80900579
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 12:25 schreef flugeltje het volgende:
Cisco, jouw tijd en de tijd van alle meiden hier komt absoluut ook

Ik blijf duimen voor jullie dames, hoop met heel m'n hart dat de nieuw te nemen stappen voor jullie allemaal succes opleveren...

* iedereen eens effe een fikse knuffel geeft
Je bent de allerliefste hèhè
Ik heb al iets gekocht voor Willem op vakantie En ik zou het zooo gaaf vinden om nog even "samen" zwanger te zijn En als ik zwanger ben is isla het ook (hebben we elkaar beloofd hihi )
pi_80913594
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 13:41 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Je bent de allerliefste hèhè
Ik heb al iets gekocht voor Willem op vakantie En ik zou het zooo gaaf vinden om nog even "samen" zwanger te zijn En als ik zwanger ben is isla het ook (hebben we elkaar beloofd hihi )
Klopt!!!!
  maandag 3 mei 2010 @ 14:00:57 #194
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_80967533
ooh... altijd als ik hier kom kijken, hoop ik dat er ineens heel veel pagina's met felicitaties bijgekomen zijn... maar als ik dan zie dat we nog steeds op dezelfde pagina zijn, denk ik "... ...weer niemand..."

Even voor jullie allemaal; ... en probeer de moed erin te houden!!
pi_80967869
Dat vind ik zo lief Jose, je komt nog vaak even kijken en ons bemoedigend toespreken. Dank je.

Ik heb weer de laatste wachtdagen in de vakantie, hoe kien ik het elke keer uit...
  maandag 3 mei 2010 @ 14:57:55 #196
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_80969629
pi_80978269
Jose, ik vind jou ook altijd heel lief en betrokken naar iedereen toe!

pze, lopen we weer ongeveer gelijk op? Ik moet weeer wachten tot de laatste zaterdag van de vakantie... (al weet ik wel wat er dan weer gaat gebeurenn bij mij... )
pi_80979607
Mijsje, wat mag jij nog lang wachten... Sterkte, al zijn je kansen deze maand misschien niet zo geweldig: de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik moet nog tot vrijdag wachten, dan is het 14 dagen na de iui.
pi_80979958
ow, jij deze vrijdag al heb jij dan korter vakantie dan ik? ik las weer eens verkeerd (ik dacht al: je IUI is toch al weer even terug, maar idd, dat was het ook... )
thanks in ieder geval, ik hoop ergens ook nog op een wondertje...
  maandag 3 mei 2010 @ 20:57:59 #200
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_80983440
... ik hoop ook op een paar mooie wondertjes!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')