abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 april 2010 @ 15:58:40 #176
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_80845731
heb niet helemaal bijgelezen maar TM wat een heftig nieuws. Heel veel sterkte

en voor de rest van de dames hier ook een dikke en knuffel
Be happy with the little things in life
pi_80848725
Tm, dat is shit. Had geduimt voor beter nieuws.
pi_80849261
Tm wat een rotnieuws, veel succes en sterkte!

Ovutestjes zijn gisteren binnen gekomen, net om 17 uur mijn eerste gedaan. Niks te zien nog, logisch het is dag 11
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_80853364
Even niet bijgelezen, maar wil TM even een hele dikke knuffel geven! Wat een enorm klote nieuws. Heel veel sterkte voor jou en je familie.
pi_80854433
TM, wat een vreselijk nieuws... ook al vermoedden jullie het al, het blijft vreselijk om te horen...

Cisco, ik hoop dat de testjes je duidelijkheid verschaffen...

ik heb eergisteren een brief van m'n eigen ziekenhuis gekregen... ik maakte de envelope vol spanning open, is het alleen het CC wat ze naar het AMC hebben gestuurd... hmmm, ik weet dus nog helemaal niks... (buiten de technische praat van wat er de afgelopen jaren met me is gedaan...)
pi_80855053
... Mijsje, rot dat je nog niks weet...wachten duurt lang...
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_80856715
ja, vond het ook heel rot... zelfs manlief was er helemaal sjaga van...
  donderdag 29 april 2010 @ 21:50:16 #183
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_80857151
Thanks lieverds!

En een extra voor mijsje!
pi_80857279
mijsje
Hopelijk snel een echte brief!
pi_80866311
Even een voor alle dames hier.
Al dat wachten en de onzekerheid is killing, maar het resultaat straks mag er zijn.
pi_80867915
TM wat een ontzettend verdrietig nieuws..... heel heel veel sterkte.

Mijsje wat balen! Hoop dat er snel info komt waar je wat aan hebt.
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_80898469
Net gebelt door mijn werkgeefster, ze wordt oma. Ik werk als 1 op 1 begeleidster en ga heel goed om met mijn werkgeefster en haar dochter (met haar werk ik) Haar andere dochter is pas 8 weken maar wilde het me toch al vertellen omdat ze weet dat wij bezig zijn en niet lukt.
Was net heel terrecht echt blij voor haar/hun. Was echt zo'n fijn gevoel. Gewoon heel blij kunnen zijn terwijl je zelf al zo lang wil en dat het maar niet lukt! Kon daarvoor ook terrecht blij zijn voor nieuwe zwangere Maar dit de eerste dichtbijstaande sinds eeeh 28 weken(goede vriendin nu iets meer dan 28 weken *zij weet wie ik bedoel* ) Was dus net echt blij verrast!! Doet heus wel even pijn, maar mijn tijd en ook die van jullie, onze tijd dus.. Die komt vast heeeeeel snel!
  zaterdag 1 mei 2010 @ 12:25:09 #188
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80898661
Cisco, jouw tijd en de tijd van alle meiden hier komt absoluut ook

Ik blijf duimen voor jullie dames, hoop met heel m'n hart dat de nieuw te nemen stappen voor jullie allemaal succes opleveren...

* iedereen eens effe een fikse knuffel geeft
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_80899750
Cisco dat had ik van de week ook. Ik belde een collega die ik al een tijd niet gesproken had. De laatste keer was drie maanden geleden. Toen konden we samen heel goed praten over dat we het er soms moeilijk mee hadden nog niet zwanger te zijn. Zij was toen ook al meer dan een jaar bezig, was een keer zwanger geraakt maar dat was geeindigd in een hele nare miskraam, en nu lukte het maar niet. Ze is ook veertig dus dacht ze dat het niet meer zou lukken. En nu is ze dus zwanger! Ik was zo ontzettend blij voor haar! En zij voelde zich zo schuldig tegenover mij....Maar dat hoeft helemaal niet. Ze geeft me juist hoop. Dat het ons allemaal een keer gaat lukken. Ik was ook oprecht blij voor haar. En natuurlijk een beetje verdrietig, ik zou het zo leuk vinden om samen zwanger te zijn... maargoed dat kan nog!

Flugeltje je blijft zo met ons begaan! Wat lief! Alles goed met jou?
  zaterdag 1 mei 2010 @ 13:21:46 #190
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80900074
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 13:07 schreef IslaBonita het volgende:

Flugeltje je blijft zo met ons begaan! Wat lief! Alles goed met jou?
Hier gaat alles prima, misschien ook wel een fijne opsteker voor jullie. Als het dan uiteindelijk lijkt te lukken zakt de ellende snel weg... Na de eerste voorzichtigheid ben ik nu gewoon net als iedere andere zwangere... Het wordt dus beter, ook voor jullie
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_80900212
Fijn om te horen dat het zo goed met je gaat.....eindelijk! Het is jou ook ontzettend gegund!
pi_80900579
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 12:25 schreef flugeltje het volgende:
Cisco, jouw tijd en de tijd van alle meiden hier komt absoluut ook

Ik blijf duimen voor jullie dames, hoop met heel m'n hart dat de nieuw te nemen stappen voor jullie allemaal succes opleveren...

* iedereen eens effe een fikse knuffel geeft
Je bent de allerliefste hèhè
Ik heb al iets gekocht voor Willem op vakantie En ik zou het zooo gaaf vinden om nog even "samen" zwanger te zijn En als ik zwanger ben is isla het ook (hebben we elkaar beloofd hihi )
pi_80913594
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 13:41 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Je bent de allerliefste hèhè
Ik heb al iets gekocht voor Willem op vakantie En ik zou het zooo gaaf vinden om nog even "samen" zwanger te zijn En als ik zwanger ben is isla het ook (hebben we elkaar beloofd hihi )
Klopt!!!!
  maandag 3 mei 2010 @ 14:00:57 #194
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_80967533
ooh... altijd als ik hier kom kijken, hoop ik dat er ineens heel veel pagina's met felicitaties bijgekomen zijn... maar als ik dan zie dat we nog steeds op dezelfde pagina zijn, denk ik "... ...weer niemand..."

Even voor jullie allemaal; ... en probeer de moed erin te houden!!
pi_80967869
Dat vind ik zo lief Jose, je komt nog vaak even kijken en ons bemoedigend toespreken. Dank je.

Ik heb weer de laatste wachtdagen in de vakantie, hoe kien ik het elke keer uit...
  maandag 3 mei 2010 @ 14:57:55 #196
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_80969629
pi_80978269
Jose, ik vind jou ook altijd heel lief en betrokken naar iedereen toe!

pze, lopen we weer ongeveer gelijk op? Ik moet weeer wachten tot de laatste zaterdag van de vakantie... (al weet ik wel wat er dan weer gaat gebeurenn bij mij... )
pi_80979607
Mijsje, wat mag jij nog lang wachten... Sterkte, al zijn je kansen deze maand misschien niet zo geweldig: de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik moet nog tot vrijdag wachten, dan is het 14 dagen na de iui.
pi_80979958
ow, jij deze vrijdag al heb jij dan korter vakantie dan ik? ik las weer eens verkeerd (ik dacht al: je IUI is toch al weer even terug, maar idd, dat was het ook... )
thanks in ieder geval, ik hoop ergens ook nog op een wondertje...
  maandag 3 mei 2010 @ 20:57:59 #200
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_80983440
... ik hoop ook op een paar mooie wondertjes!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')