en Cisco gaat lekker 2 weken op vakantie.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:19 schreef twentemeisje het volgende:
Lieve meiden, even een dikke knuffel voor jullie allemaal.
Ik ben een beetje afwezig de laatste tijd, wilde er even niet zoveel meer mee bezig zijn. Beetje struisvogelpolitiek zeg maar.
Ben vanmorgen naar 't ziekenhuis geweest. Zit op dag 13 in de cyclus en er is een echo gemaakt. Was nog niet duidelijk of er wat goed gaat doorgroeien (waarschijnlijk te vroeg om dat te zeggen, was ook te verwachten gezien de lengtes van mijn cycli). Maar omdat het de vorige keer ook zo snel groeide durfde ze niet tot maandag te wachten en mag ik zaterdag terugkomen voor een echo.
We hebben de HSG besproken en die gaan we na deze cyclus inplannen. Anders had het nu maandag al gemoeten (onder voorbehoud van geen eisprong) en dat was wat krap. Later is geen optie omdat we dan misschien een goede eicel zouden verprutsen met het doorspoelen van de eileider.
De progresteron na de eisprong was iets aan de lage kant, maar niet absurd laag. Ik kan er wel zwanger om worden maar het zou mooier zijn wanneer dat nog iets hoger zou zijn.
Ik ga even bijlezen om te zien hoe het met jullie is!
quote:Op vrijdag 9 april 2010 08:09 schreef Ciscostar het volgende:
Iedereen dikke
Komende 2 weken hebben jullie rust van mij, ben nu op Schiphol, over uurtje gaan we vliegen
Veel plezier!quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:20 schreef prinseszondererwt het volgende:
Het laatste nieuws:
en Cisco gaat lekker 2 weken op vakantie.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:16 schreef mijsje het volgende:
dat zou mooi zijn twentemeisjeik duim voor je dat het mooi doorzet tot woensdag/donderdag
Hier ben ik het ook volledig mee eens mijsje.quote:zo zou ik ook niemand anders meewillen naar een echo dan m'n man (en ms m'n zusje) en bij een eventuele bevalling wil ik echt alleen m'n man bij me en niemand op de gang of in de buurt die binnen zoveel minuten binnenstuiven... dat vind ik te intiem en van ons...
quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:10 schreef prinseszondererwt het volgende:
TM, ik hoop dat de volgende echo een mooi ei laat zien.![]()
Ik snap het wel pze, maar tegelijkertijd lijkt het me ook zo moeilijk om het er niet over te hebben. Maar nu heb ik misschien makkelijk praten, ik ben gezegend met een kringetje familie en vrienden die niet van de "En??? Gelukt?" zijn, dat scheelt natuurlijk.quote:tsja, het is een beetje wat mijsje schrijft, mijn eigen ouders zijn het probleem niet. Maar mijn schoonmoeder wil ik hier niet in betrekken eigenlijk. En het is zo intiem allemaal, ik verras ze ook liever met een test. Aan de andere kant: het is niet niks en het is fijn om het te delen. Toch heb ik ook geen zin in elke maand En? Is het gelukt? Vandaar. Zo gaan we naar vrienden die er wel van weten, kunnen we even spuien.
Heb ik ook op die manier gedaanquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:48 schreef Tierrr het volgende:
Kun je dan niet doen zoals ik? Het wel vertellen, zodat je het kwijt kunt en hopelijk wat begrip krijgt...
Maar er ook direct bij vermelden dat je er geen zin in hebt dat het elke maand gevraagd wordt en dat je er dus zelf wel over begint als je wat wil vertellen?
Hopelijk hoef je niet al te lang met die naalden aan de gang meis en is het snel raak!quote:Op maandag 12 april 2010 17:14 schreef prinseszondererwt het volgende:
Zo, de pregnyl is in huis. Ik vind de kleinste naald ook nog best groot...![]()
Maar goed, morgenvroeg echo en prikinstructie. Brr. Ik vind het maar eng.
Hoe gaat het met alle dames die overal en nergens op wachten?
niks slap hoor, mijn eerste keer heb ik het bij de huisarts laten doen, kon ik mooi nog even meekijken hoe het ook alweer moest... vanaf ronde 2 met pregnyl ben ik het pas zelf gaan doen...quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:25 schreef prinseszondererwt het volgende:
18mm, dan zal hij wel springen binnenkort. Goed gegroeid dus, dat is mooi! Zou hij donderdag al zover zijn?
Ik vind het eigenlijk wel een beetje slap om niet zelf te prikken. Misschien vraag ik vrijdag alsnog wel instructie...
Mijsje, wat ben je stil. Gaat het goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dank je dat je naar me vraagt...ik lees op het moment ook niet zo heel veel hier... ben er gewoon niet bij met m'n gedachten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |