abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81170377
Nog niet aan de orde hier, maar ik las net een bericht over adoptie op nu.nl. Door dat nieuws zou voor ons denk ik adoptie afvallen. Hoe hard dat ook klinkt, ik denk dat een adoptiekindje altijd al veel extra (emotionele) zorg nodig heeft. Echt bewust een gehandicapt adoptiekindje in ons midden halen... ik weet niet of ik dat (aan) zou kunnen.
pi_81171625
PZE; ik las zojuist ook dat bericht op nu.nl en mijn gedachte was ook, als het al een optie zou zijn geweest valt die nu helemaal weg. Wij zijn hier wel mee bezig geweest, maar eigenlijk hebben wij altijd gezegd, ook toen er nog niets bekend was, adoptie is geen optie. Maar als het dan toch moeilijk gaat worden ga je er wel over nadenken. Maar ik was er eigenlijk al snel uit, omdat overal wordt gesproken over de special needs kindjes en ik persoonlijk geen jarenlange procedure door wil én 15000 euro moet betalen voor een kindje wat niet gezond is. Laat staan de dijk van een hechtingsstoornis die waarschijnlijk aanwezig is omdat een kindje pas op latere leeftijd bij jou terecht komt. Misschien klinkt het egoïstisch, maar ik heb liever geen kindje dan dat ik bewust kies voor een kindje met een probleem.
pi_81180402
TM wat fijn dat alles goed was en dat het zo mee viel! Nu weer vol goede moed verder!

Mijsje wat fijn, de brief!!!!!
Nu gaat het echt beginnen! (tenminste, het lijkt me dat het zo voelt)
Veel sterkte morgen. Ik weet zeker dat je moeder bij je is. Niet alleen morgen, maar op alle momenten dat je het moeilijk hebt.

Ahava neem lekker de tijd ervoor. Als jij er nog niet aan toe bent om voor de uitslagen te bellen, niet doen. Er komt vanzelf een moment waarop je verder wilt en de uitslagen wilt weten.

Miss Sly, Mc Laura en Tierr, altijd weer lieve woorden. Fijn dat jullie nog zo vaak langskomen. Jullie geven ons inderdaad hoop!

Cisco sterkte! (en heb je de Kamasutra pose al gevonden? Even oefenen van te voren. )

PZE de tijd gaat inderaad snel, alweer poging 2! Hoop zo dat dit hem gaat worden. En je hebt weer een lichtpuntje om naar uit te kijken.

Voor jou gaat de tijd waarschiijnlijk veel te langzaam Poezebeest. Ik wou dat ik je met een tijdmachine vooruit in de tijd kon schieten.
Je vroeg hoe het met mij gaat, lief!
Ben een paar dagen na de operatie lekker aan de slag gegaan met mn vent, dus heb goed van de vruchtbare dagen gebruik weten te maken. Ik heb weer een beetje hoop. Het zou zo maar kunnen zijn dat de zaadjes van mn vent nu twee maanden na de ingreep wat beter zwemmen, en als ik echt zo vruchtbaar ben na de laparoscopie als gezegd wordt, heb ik misschien wel iets meer kans.. Dus ik zit toch een beetje ongeduldig en in spanning te wachten op mijn NOD (17 mei) En soms heb ik weer een sombere bui en denk ik dat het toch niet lukt zonder IVF. Beetje dubbel dus. Ik voel ook nog he-le-maal niks. Maarja dat kan natuurlijk ook niet 5 dpo.

En lieve dames, allemaal sterkte morgen. Ik heb er zelf niet zoveel last van, mijn moeder heeft het ooit afgeschaft. Ze vond het belachelijk, het is toch altijd moederdag. Ik neem ook altijd een cadeautje voor haar mee. (dus ik ben wel duurder uit haha) Maar ik begrijp dat het voor velen moeilijk zal zijn, dus ik denk aan jullie. En hoop en bid heel hard dat jullie allemaal ooit moeder zullen zijn.
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_81205760
En toen was het moederdag, even slikken en weer doorgaan! voor iedereen

Mijsje: je brief is er

@trierrr: op cd19 had ik eem dikke vette Streep (operatiedag) hebben het die avond ervoor gedaan. Gisteren (cd20) Streep weg. Voelde ook steken in mijn zij dus had vrijdag/zaterdag mijn eisprong! We willen nu dus morgen overleggen hoe en wat, want samenlevingstest heeft weinig zin op dag 23.

Seks zit er voorlopig nog niet in, verga van die klote pijn. Val nog steeds regelmatig flauw als ik met de krukken moet lopen naar het toilet. Pijnstillers zijn 4x 2x 500mg paracetamol (iemand vroeg dat hier )
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_81205947
Moederdag.... ik hoop met heel mijn hart dat iedereen in dit topic 2011 of 2012 moederdag zal vieren. Met buik of met beeb!

Bedankt voor de reacties op mijn 'drempelvrees' van dit topic. In de tijd dat ik hier met lege handen zat, zijn er ook meiden vertrokken (Jose81 en Diaan) en toen vond ik het leuk dat die regelmatig even lieten horen hoe het ging en lieten merken dat ze meeleefden.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_81205960
Mijsje super! Met één been onderweg in het IVF traject!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_81206006
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:30 schreef IslaBonita het volgende:
Voor jou gaat de tijd waarschiijnlijk veel te langzaam Poezebeest. Ik wou dat ik je met een tijdmachine vooruit in de tijd kon schieten.
Ik ook.... of in elk geval een kijkje kon laten nemen naar het resultaat van al dit wachten en alle frustraties!
pi_81206698
Cisco, met zo'n onregelmatige cyclus kun je toch nooit een samenlevingstest goed timen joh. Wat onhandig.
Hopelijk is de pijn in je knie snel weer minder. En wie weet, de avond voor de operatie...
pi_81207098
Isla, ik begrijp je dubbele gevoel volkomen... en ik denk dat het op zich wel goed is om niet teveel hoop te hebben... maar een beetje hoop doet leven, toch? Ik duim iig voor je!

Cisco, wat balen dat je zo ontzettend veel pijn hhebt... sterkte ermee!
En dan ook nog eens te laat met de samenlevingstest... grrr, balen zeg...
Misschien volgende keer om follikelmetingen vragen? Zodat ze zeker weten dat ze je vruchtbare dagen niet missen? Want dit is ook niks natuurlijk...

Voor de rest voor iedereen een dikke , moederdag zal idd voor een boel dames hier niet makkelijk zijn...
pi_81209096
McLaura en Isla; lief hoor Wij moeten idd vooral heel veel wachten, maar van de andere kant valt het best mee want we zitten 'pas' 7 mnd in de mmm. Veel korter dan menig ander hierzo, maar wij slaan een aantal stappen over en zijn al bij het eindstation. Ik zou ook graag in de toekomst willen kijken om te zien of het goed komt. Als ik alleen al zou weten dat het goed komt zou dat het wachten veeeeel makkelijker maken.

Isla; hopelijk zijn jullie idd extra vruchtbaar deze maand

Cisco; wat vervelend dat je zoveel pijn hebt! En nog meer balen dat je eisprong al is geweest. Wellicht is het goed om te bespreken of de volgende cyclus gevolgd kan worden zodat je in ieder geval op het goede moment die samenlevingstest kan doen. Op deze manier blijven jullie bezig En een eisprong heb je nou niet wekelijks, helaas.
  zondag 9 mei 2010 @ 13:16:03 #261
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_81209554
Meiden, juist vandaag denk ik een beetje extra aan jullie! Dikke
3!
pi_81210144
Wat lief, Incantrix, dankjewel. En alle andere meiden ook bedankt en ook sterkte voor jullie vandaag.
Dit jaar is de eeste keer dat ik het echt moeilijk heb met moederdag; hiervoor was het altijd even slikken en huppakee, op naar de (schoon)moeders. Maar als alles goed was gegaan, zou ik nu zwanger zijn en volgend jaar mijn eerste eigen moederdag vieren. Uiteindelijk valt het me toch mee vandaag (de tranen zijn in de afgelopen week al gevallen ); mijn vriend en ik gaan lekker samen leuke dingen doen.

Ciscostar, wat naar van die pijn in je knie! En voor die samenlevingstest zou het inderdaad wel handig zijn als ze in het ziekenhuis je cyclus volgen met echo’s. Dan weet je tenminste zeker dat de test op het goede moment wordt uitgevoerd. Hopelijk is het niet meer nodig en lukt het toch deze maand, maar anders hoop ik echt dat je de volgende keer gevolgd gaat worden. Sterkte!

Ik heb hetzelfde als jullie m.b.t. adoptie, Poezebeest en PZE. Ik had al mijn twijfels of dat wel wat voor ons zou zijn (mijn vriend ook), maar het hele idee gaat me steeds meer tegenstaan.

Isla, ik hoop echt dat jij een van degenen bent die extra vruchtbaar is na een laprascopie! Maar ik begrijp je dubbele gevoel wel, heel herkenbaar.

Inderdaad, Poezebeest en McLaura, als je maar wist dat al dat wachten en al die onderzoeken en behandelingen, uiteindelijk wel resultaat zouden hebben, dan zou dat het allemaal een stuk minder zwaar maken.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
  zondag 9 mei 2010 @ 14:34:22 #263
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_81212358
Mijsje, wat spannend dat het nu echt echt wordt...! Ik wens jullie heel, heel, heel veel succes...hopelijk levert het een mooi wondertje op!
quote:
Op zondag 9 mei 2010 11:20 schreef McLaura het volgende:
Bedankt voor de reacties op mijn 'drempelvrees' van dit topic. In de tijd dat ik hier met lege handen zat, zijn er ook meiden vertrokken (Jose81 en Diaan) en toen vond ik het leuk dat die regelmatig even lieten horen hoe het ging en lieten merken dat ze meeleefden.
Ik herken dat wel, hoor! Toen wij in de molen zaten, vond ik het ook wel fijn om te horen hoe het met mijn voorgangers ging... maar... ik moet eerlijk zeggen dat ik soms ook wel een beetje het gevoel had van 'tja... jullie wel, maar ik niet'...

Jeeeemig! Dat artikel! Toevallig hadden wij het er van de week ook nog over toen we op tv een ziekenhuisprogramma zagen waarin een stel twee adoptiekindjes had en één daarvan had een handicap aan z'n arm. Toen zei ik nog tegen 'kijk, als een kindje zo'n handicap heeft, zou ik een kindje nog wel willen adopteren, maar als je echt een zwaar gehandicapt kindje krijgt... nee, dan zou ik er ook niet voor kiezen'... dan zou voor mij ook gelden 'liever geen kindje dan een kindje met een zware handicap'.
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_81244067
Zojuist de samenlevingstest afgebeld.
Ik had zoiets van het is totaal de verkeerder dag en daar hebben hun ook niks aan. Moet nu dus weer bij mijn volgende cyclus ovulatietesten gebruiken en dan als hij donkerder begint te worden meteen bellen.
We zullen wel zien Weer een maand verder...
Maargoed, seks zat er toch niet in, pijn is nog even niet te harden
pi_81244622
Jeetje Cisco wat onwijs balen....
Het schiet niet op zo he? Maar ik hoop dat het door die ene keer dat je bovenop je vent bent gesprongen gewoon raak is nu!

Hoop dat de pijn heel snel veel minder wordt.
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_81244863
Wat Isla zegt Cisco, dat sucks. Een maand is lang, ik weet er alles van.

Mijsje, hoe ben je gisteren door gekomen?
pi_81245250
quote:
Op maandag 10 mei 2010 10:49 schreef IslaBonita het volgende:
Jeetje Cisco wat onwijs balen....
Het schiet niet op zo he? Maar ik hoop dat het door die ene keer dat je bovenop je vent bent gesprongen gewoon raak is nu!

Hoop dat de pijn heel snel veel minder wordt.
Ik hoop het ook dat het voldoende was
  maandag 10 mei 2010 @ 11:37:38 #268
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_81246174
Waarom doen ze geen follikelmetingen Cisco? Dan weten ze toch precies wanneer ze die samenlevingtest moeten doen?
pi_81248505
quote:
Op maandag 10 mei 2010 11:37 schreef twentemeisje het volgende:
Waarom doen ze geen follikelmetingen Cisco? Dan weten ze toch precies wanneer ze die samenlevingtest moeten doen?
Geen ide
pi_81248576
quote:
Op maandag 10 mei 2010 10:58 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wat Isla zegt Cisco, dat sucks. Een maand is lang, ik weet er alles van.

Mijsje, hoe ben je gisteren door gekomen?
lief dat je aan me denkt... heel rot... we zijn wel even naar m'n schoonmoeder gegaan, maar ik was blij dat we daar weer wegkonden omdat ik me gewoon niet fijn voelde... verder hebben we de dag thuis doorgebracht, maar ik heb me veel afgezonderd... ik huil veel op het moment, ik mis m'n moeder gewoon heel erg en het lijkt steeds meer te worden en zwaarder te wegen, dat gevoel...

hoe voel jij je nu?

cisco, wat stom dat je weer je moment gemist hebt... ik hoop dat het komende cyclus nou eens wel gaat lukken, of dat het gewoon niet meer nodig is... en ik hoop dat je pijn nu snel weg gaat trekken!
en follikelmetingen zijn ook niet alles, je moet er iedere 2 dagen voor naar het ziekenhuis, wat bij ons plannen in de ochtenden was, wat met mijn werk samen niet handig combineerde. (ik kreeg geen inval voor de tijden dat ik daarvoor in het ziekenhuis was... lastig als je pas laat aan de beurt bent, en je ook met de kinderen in je klas moet bezighouden) wat dat betreft kunnen ovutesten ook een hoop vertellen... maar als het nou nog misgaat komende cyclus, zou je daar wel om kunnen vragen, want dan is inderdaad de kans dat de samenlevingstest door kan gaan opeens een stuk groter! het grote voordeel is ook dat het maar 2 tellen duurt als je eenmaal binnen bent bij de gyn
(ik heb die test nooit gehad, dat heb ik volgens mij overgeslagen doordat de gyn direct verder ging met IUI...)
  maandag 10 mei 2010 @ 12:50:39 #271
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_81248851
Zit bijna te grienen hier (ben ook behoorlijk aan de huil lately), wat een verdriet mijsje. Ik word alleen al helemaal naar bij het idee dat ik mijn moeder ooit moet missen (hopelijk wordt ze eerst nog 100) en voor jou is dat de harde realiteit... Ik kan niets anders doen dan er nog maar een knuffel en een tegenaan te gooien lieve mijsje.
pi_81249313
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:50 schreef twentemeisje het volgende:
Zit bijna te grienen hier (ben ook behoorlijk aan de huil lately), wat een verdriet mijsje. Ik word alleen al helemaal naar bij het idee dat ik mijn moeder ooit moet missen (hopelijk wordt ze eerst nog 100) en voor jou is dat de harde realiteit... Ik kan niets anders doen dan er nog maar een knuffel en een tegenaan te gooien lieve mijsje.
zitten we samen te grienen lief van je meid, ik hoop ook van harte dat je je moeder tot minstens 100 bij je mag houden! dank je voor je lieve woorden
pi_81250644
Lieve huilebalkjes toch.
pi_81251189
Lieve Mijsje, wat een vervelende moederdag zo! Geen moeder meer, en zelf geen mama. Je moeder kan ik niet voor je terugwensen, maar ik hoop toch echt dat je volgend jaar op moederdag zelf moeder (in spé) bent.
  maandag 10 mei 2010 @ 13:57:27 #275
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_81251380
*komt binnen struikelen* even snel een dikke knuffel voor allemaal .. ook voor de meiden die nog altijd meelezen en posten om ons een hart onder de riem te steken.. lief dat jullie zo meeleven met ons.... dankjewel daarvoor

en nu ben ik weer weg, lees na de bruiloft weer bij, wil me nu niet zo lukken, maar ik denk wel aan jullie
Be happy with the little things in life
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')