Ben vanmorgen weer bij de gyn geweest. Had weer een andere (dit was nr 4, en mijn eerste man) Zijn spreekuur liep 50 minuten uit, maar dat zorgte niet voor kortere onderzoek. Hij had een co meelopen en omdat hij aan haar alles uitlegde, kregen mannetje en ik veel meer informatie/uitleg dan normaal. Fijn!
Hij zag al meteen dat het slijm nog niet was wat zou moeten zijn

Bij de inwendige echo bleek ook dat alle eitjes (3 had ik er) nog steeds 14mm waren

Omdat mijn cyclus 32-35 dagen is kon dat best kloppen zei hij. Eisprong kan ook op dag 23 nog zijn.We moesten maar niet teveel voetbal kijken komende dagen maar zelf score

Goed nieuws: ondanks nog niet juiste slijm wel een test gehad en er zat een levende spermacel bij

Daar was hij, maar ook wij blij mee.
Plan van aanpak: over 3 maanden terug komen als ik nog niet zwanger ben. Ze willen dan oa cyclus in kaart brengen doormiddel van om de dag echo,bloed,temp etc. Maar hij hoopte dat ik gewoon voor die tijd al afbel met leuk nieuws.
Dat hij nu even 3 maanden wil wachten is omdat iemand met een cyclus van 28 dagen 12 kansen heeft. Iemand met 32-35 maar 8 tot 9. Hij wil dus nog heel even mijn lichaam zelf de kans geven voordat we andere dingen gaan doen.
Zit dus vanaf nu in de "wacht", maar druk zat want zit nog in mijn vruchtbare periode
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?