abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82464276
quote:
Op maandag 7 juni 2010 09:35 schreef Tally het volgende:

[..]

Mopje.. De drie pogingen die door de verzekering worden vergoed zijn de puncties he
Als je bij een goede punctie onwijs veel eitjes hebt van goede kwaliteit stopt het dus niet bij 3 terugzettingen.
Daarmee gaan ze door tot de goede kwaliteit embryo's op zijn

Hier beetje Gister was bloed verloren. Dus de IUI is mislukt. Maar nu wachten tot het doorzet
Dan kan ik weer verder
ik weet het ik hoop per poging ook op veel eitjes, juist omdat je kansen dan wat vergroot worden per poging, maar durf niet te hard te hopen... eerst maar eens gewoon zien wat er allemaal gaat gebeuren en op me af gaat komen...

bah, weer een mislukte IUI... ik hoop dat de volgende keer wel gewoon een poging IVF kan blijven met veel eitjes om te bevruchten...

cisco, ik duim met je mee dat woensdag de pizzadraden er mooi zijn! en fijn dat er actie ondernomen wordt!

Madelieve, fijn dat je 5 mooie eitjes had, maar jammer dat het er dus minder waren dan op de echo... ik duim voor je dat ze er 2 mooi kunnen terugplaatsen!
pi_82465764
Wat ik me afvraag he, ik heb op de echo's meestal maar 1 groot dominant ei. Dan nog ongeveer 2 kleintjes aan de andere kant, maar dat was het dan voor zover ik kan zien. Is dat dan zo weinig of komen die vele eitjes door de hormonen die jullie gebruiken?
pi_82466688
Yep, die komen door de hormonen . Je ben dus volkomen normaal .

Cisco ik zag in het namentopic dat we dezelfde meisjesnaam op ons lijstje hadden staan .

Men, ik heb echt een buik alsof ik 6 maanden zwanger ben . Meen me te herinneren dat dat komt omdat de plek waar de eiblaasjes zitten zich na de punctie vult met vocht.
O ja, ik heb trouwens geslapen van half twaalf tot half vier, waren echt goede drugs .
pi_82467818
quote:
Op maandag 7 juni 2010 21:28 schreef Madelieve het volgende:

Cisco ik zag in het namentopic dat we dezelfde meisjesnaam op ons lijstje hadden staan .

Men, ik heb echt een buik alsof ik 6 maanden zwanger ben . Meen me te herinneren dat dat komt omdat de plek waar de eiblaasjes zitten zich na de punctie vult met vocht.
O ja, ik heb trouwens geslapen van half twaalf tot half vier, waren echt goede drugs .
Welke van de 3 namen heb jij dan?
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_82467906
quote:
Op maandag 7 juni 2010 21:28 schreef Madelieve het volgende:
Pfiew, dank voor de geruststelling!
pi_82468983
Cisco: Floortje .
pi_82469647
quote:
Op maandag 7 juni 2010 21:12 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wat ik me afvraag he, ik heb op de echo's meestal maar 1 groot dominant ei. Dan nog ongeveer 2 kleintjes aan de andere kant, maar dat was het dan voor zover ik kan zien. Is dat dan zo weinig of komen die vele eitjes door de hormonen die jullie gebruiken?
zonder hormonen had ik zelfs steeds maar 1 (dominant) ei, en eigenlijk maar 1 keer een kleiner eitje aan de andere kant gezien... m'n gyn zei dat dat het eitje was voor de komende maand...

Madelieve, ik lees altijd geïnteresseerd mee met een ander als die vertelt over wat ze meemaakt hier, maar ik merk dat ik jouw berichtjes nu heel anders lees... ik lees het nu meer met het idee: dat heb ik over ongeveer een week of 3 tot 4...
pi_82492619
quote:
Op maandag 7 juni 2010 22:15 schreef mijsje het volgende:

[..]

zonder hormonen had ik zelfs steeds maar 1 (dominant) ei, en eigenlijk maar 1 keer een kleiner eitje aan de andere kant gezien... m'n gyn zei dat dat het eitje was voor de komende maand...

Madelieve, ik lees altijd geïnteresseerd mee met een ander als die vertelt over wat ze meemaakt hier, maar ik merk dat ik jouw berichtjes nu heel anders lees... ik lees het nu meer met het idee: dat heb ik over ongeveer een week of 3 tot 4...
Hopelijk is het voor madelieve dan raak en voor jou dan ook

@madalieve: floor (zonder tje bij ons) Maar andere naam staat hoger, dus als ik ooit zwanger mag zijn en dan ook van een meid word het de andere. Maar floor blijft wel in de top 3
  dinsdag 8 juni 2010 @ 16:10:45 #34
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_82500689
Over wanneer een 'poging' een 'poging' voor de verzekering is, verschilt per verzekering trouwens.

Bij Saskia heb ik drie pogingen opgebruikt maar maar 1 punctie gehad. Bij mijn verzekering destijds was de regel 'het voorschrift voor de hormonen en opgehaald bij de apotheek'
Over cryo's zijn ook verschillende scenario's..

Loont de moeite om even goed na te vragen!

Succes meiden!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_82500965
even een knuffel voor iedereen.
en CP ga eens bevallen haha!
dikke knuffel

klein update ben nog niet ongesteld
middel heeft dus niet zijn werk gedaan
zucht!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_82508461
E.T., dank je, dat is inderdaad reden om toch eens goed na te vragen ik zit in ieder geval bij de VGZ, iemand daar ervaring mee?

Cisco, ik hoop het ook meid!

Winterstorm ook een knuffel voor jou. wat naar dat je nou nog niet ongesteld bent... dat schiet niet op...

bah, ik heb helemaal een knoop in m'n maag van het bericht over Kiro...
ook een lichtpuntje vandaag: er werd net een prachtige bos bloemen bezorgd die manlief had besteld voor onze trouwdag vandaag dat was zooo lief...
  dinsdag 8 juni 2010 @ 18:48:10 #37
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_82508573
Winterstorm dat is balen dat je nog niet ongesteld bent geworden.

Ah mijsje wat lief.. Van harte gefeliciteerd.

E.T bedankt voor de tip, ik ben CZ verzekerd maar ga het toch maar eens in de toekomst navragen hoe en wat

Boh het bericht over Kiro heeft me best aangegrepe, toen ik fok opstarte en mijn AT zag kreeg ik spontaan tranen in mijn ogen.
Be happy with the little things in life
  dinsdag 8 juni 2010 @ 19:28:40 #38
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_82510595
Mijsje hier ook een VGZ-er Eén poging voor mij was; de hormonen voor de punctie, de punctie zelf en alle daaruitvoortkomende (bevruchte) eitjes plús hetgeen wat in de vriezer kon inclusief de terugplaatsing(en), zowel de verse als die uit de vriezer.
Ik ben nu zwanger uit mijn 1e poging van een diepvriesbaby (of een Eskimo'tje) .

Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_82511169
dat is mooi Saffier! dan maak ik me eigenlijk al geen zorgen meer! bedankt!

en het eskimo'tje, is dat er dan nog een uit de poging waar Tobias ook uit gekomen is? (of begrijp ik dat nu verkeerd?)
  dinsdag 8 juni 2010 @ 19:45:04 #40
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_82511681
Ik ben van Tobias op de natuurlijke manier zwanger geworden, binnen 10 minuten zeggen we altijd . (na Tobias zijn we nooit meer aan anticonceptie begonnen, hij was nog geen 2 weken oud en we hadden het al over 'een tweede' ) Toen ik na ruim 3 jaar niet opnieuw zwanger was, ben ik (voor iets heel anders overigens) naar de gyn gestapt. 2 weken later al wisten we dat zelfstandig zwanger worden zo goed als onmogelijk is/was. Tobias is een wondertje volgens de gyn's.

We hebben dus 1 volledige ICSI-poging gedaan voor deze zwangerschap en uit de eerste, verse, terugplaatsing is geen zwangerschap ontstaan. We hadden 3 embryo's in de vriezer waarvan er 2 mooi zijn ontdooit en teruggeplaatst en er 1 al 6 maanden blijft plakken.

Zo'n terugplaatsing kán overigens in je eigen cyclus maar mijn cyclus kwam niet op gang na de punctie. Die hebben ze dus met behulp van hormonen gereguleerd. Deze hormonen heb ik ook weer allemaal vergoed gekregen.

De eerste keer hormonen halen bij de apotheek wilden ze me overigens laten betalen, toen ik zei dat ik alles vergoed zou krijgen van de verzekering en ik er dus niet op gerekend had om dat te gaan betalen, heb ik zo alles meegekregen en zouden zij het weer regelen met de verzekering. Ik heb er nooit meer wat van gehoord.

[ Bericht 18% gewijzigd door Saffier op 08-06-2010 19:51:21 ]
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_82530176
Mijsje nog gefeliciteerd (nu inmiddels alweer woensdag )
Kan niet zo goed in slaap komen, beetje zenuwen ofzo coor morgen. Best stom want hoeft niet, niet nodig. Stom lichasm haha. Nou ben erg benieuwd hoe en wat qua ei, ovulatietesten worden niet donkerder.

Dat van Kiro hier ook hard aangekomen. Eerste wat ik altijd doe is update topic bekijken en toen stond dat er
pi_82548961
Ben vanmorgen weer bij de gyn geweest. Had weer een andere (dit was nr 4, en mijn eerste man) Zijn spreekuur liep 50 minuten uit, maar dat zorgte niet voor kortere onderzoek. Hij had een co meelopen en omdat hij aan haar alles uitlegde, kregen mannetje en ik veel meer informatie/uitleg dan normaal. Fijn!

Hij zag al meteen dat het slijm nog niet was wat zou moeten zijn Bij de inwendige echo bleek ook dat alle eitjes (3 had ik er) nog steeds 14mm waren Omdat mijn cyclus 32-35 dagen is kon dat best kloppen zei hij. Eisprong kan ook op dag 23 nog zijn.We moesten maar niet teveel voetbal kijken komende dagen maar zelf score

Goed nieuws: ondanks nog niet juiste slijm wel een test gehad en er zat een levende spermacel bij Daar was hij, maar ook wij blij mee.

Plan van aanpak: over 3 maanden terug komen als ik nog niet zwanger ben. Ze willen dan oa cyclus in kaart brengen doormiddel van om de dag echo,bloed,temp etc. Maar hij hoopte dat ik gewoon voor die tijd al afbel met leuk nieuws.

Dat hij nu even 3 maanden wil wachten is omdat iemand met een cyclus van 28 dagen 12 kansen heeft. Iemand met 32-35 maar 8 tot 9. Hij wil dus nog heel even mijn lichaam zelf de kans geven voordat we andere dingen gaan doen.

Zit dus vanaf nu in de "wacht", maar druk zat want zit nog in mijn vruchtbare periode
pi_82549274
Dat klinkt als een positief bezoek Cisco.
Fijn dat je zoveel uitleg hebt gekregen en ik hoop heel hard dat de gyn gelijk heeft om nog 3 maanden af te wachten.
pi_82549560
bedankt Cisco
En jij ook een positief bezoek gehad, al zou ik me ook kunnen voorstellen dat je baalt van de 3 maanden in de wachtstand... ga je nu al zelf beginnen om de cyclussen die nu gaan komen al bij te gaan houden door te tempen? zodat je dat dan niet meer 2 of 3 maanden moet doen? wel goed dat er leven tevoorschijn kwam bij de test ik hoop ook dat je de afspraak kunt afbellen!
  woensdag 9 juni 2010 @ 14:40:35 #45
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_82550808
Wou net gaan kijken of er nieuws was over Cisco..
Wat fijn dat het bezoek zo positief was. En dat je goede uitleg kreeg.. Ik hoop gewoon dat je over 3 maanden niet hoeft terug te komen. En yeah er was leven bij de test Dat is dan ook weer een goed teken..
pi_82551445
Thnx girls
@mijsje: heb al een keer 3 maanden temp bij gehouden. Maar wil er in Augustus wel weer mee starten. Nu even 2 drukke maanden met her en der slapen, dus dan werkt het niet.

Ja dat leven was zeer fijn
pi_82551589
kan ik me voorstellen
  woensdag 9 juni 2010 @ 14:59:28 #48
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_82551912
als je drukke maanden hebt heeft dan werkt tempen niet echt. Tempen lijkt me ook makkelijker als je gewoon een rustig en normaal ritme hebt..

En dat het leven zeer fijn was kan ik me wel voorstellen
pi_82564068
Even een voor de levende spermacel bij Cisco! Dat is al supernieuws joh. Beweeglijkheid ook goed?
Dan gaan we er gewoon van uit dat je over 3 maanden al 3 maanden bent en iedereen leuk nieuws gaat melden.
pi_82579607
Mooi om te lezen Cisco! Druk aan de slag dus .

Ik mag morgenochtend om 9 uur bellen of er een of meerdere bevruchtingen gelukt zijn en ik dus morgenmiddag wel of geen terugplaatsing heb....
Ben meer gespannen dan bij de pogingen 2,5 jaar geleden raar genoeg...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')