CP, dat bloedprikken is in het AMC standaard als je voor een follikelecho komt. ze willen bijhouden hoeveel hormonen je in je bloed hebt. in ons ziekenhuis (Gemini Den Helder) vinden ze dat niet nodig en wordt er alleen bloed geprikt als je groen licht voor de pregnyl hebt gekregen. die gegevens worden dan naar het AMC gestuurd zodat ze weten hoe hoog het hormoongehalte van dat moment is, en dan weten ze ook of het het goede moment is voor de pregnyl. vandaar. maar het hoeft niet overal standaart te zijn...

EIGENWIJZE DROL IN CP'S BUIK, KOM NOU NAAR BUITEN!!! JE MAMA WIL JE ZIEN EN VASTHOUDEN!!!

Twentemeisje, ik voel me als in een achtbaan aan emoties. dan weer blij, dan weer bang, dan weer verdrietig, dan weer boos... het volgt elkaar erg snel op allemaal... maar ik ben wel blij dat er weer actie is en dat we weer verder gaan... ik hoop dat een van de komende drie (als dat nodig is) pogingen dé poging is, anders hebben we toch een soort van probleempje...

Madelieve, dat lijkt me ook wel heel bijzonder ja, zo vroeg je kindje al gezien hebben en dan later rennend in die omgeving terug... ik hoop dat het volgende 8cellige klompje over een paar jaar ook zo rent...