quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 23:30 schreef McLaura het volgende:Mijsje, je gaat dit merken hoor, vooral de dag voor de punctie. Je hebt dan echt een vol gevoel, maar hopelijk voor een heel goed doel!!!

ik heb nu al dat het prikt van tijd tot tijd (alsof er vocht tegen m'n buikvlies aankomt...) en tegen de avond heb ik last van spierpijn/krampachtig gevoel in m'n liezen en bovenbenen... vervelend gewoon, maar als dat inderdaad van de medicijnen komt, voor een goed doel...

(nu alleen nog hopen dat wat eruit gehaald wordt, dat daar wel eitjes van bevrucht raken... er moet toch iets niet helemaal goed gaan, anders had het ons zelf toch wel gelukt... (omdat wij met "onbegrepen onvruchtbaar" bestempeld zijn...) )

Tally, ik hoop heel erg op toch een punctie voor je... maar jeetje, 33 eitjes van zeker 10mm... ik zie een meetlat van 30 cm voor me (al liggen eitjes niet allemaal netjes op een rij...) en dat is veel... ik hoop dat ze er toch wat mee kunnen!

In ieder geval heel fijn dat je er niet ziek van wordt in ieder geval!
Madelieve, weet je al wanneer je een evaluerend gesprek hebt in het ziekenhuis over de laatste poging? of laat je het nu echt even rusten tot je mannetje weer wat beter is? (kan ik me heel goed indenken...

)

Cisco, wat zul je nu in een achtbaan qua gevoelens zitten... bah meid, ik gun je dat je hier zo veel sterker uit gaat komen!

Poezebeest succes morgen meid! Ik duim voor je!

Droomvrouwtje, goed dat je in ieder geval op tijd nog hebt gezien dat je dinsdag moet komen ipv morgen...

heb ik ook wel eens hoor