abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83082319
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 23:30 schreef McLaura het volgende:
Mijsje, je gaat dit merken hoor, vooral de dag voor de punctie. Je hebt dan echt een vol gevoel, maar hopelijk voor een heel goed doel!!!
ik heb nu al dat het prikt van tijd tot tijd (alsof er vocht tegen m'n buikvlies aankomt...) en tegen de avond heb ik last van spierpijn/krampachtig gevoel in m'n liezen en bovenbenen... vervelend gewoon, maar als dat inderdaad van de medicijnen komt, voor een goed doel... (nu alleen nog hopen dat wat eruit gehaald wordt, dat daar wel eitjes van bevrucht raken... er moet toch iets niet helemaal goed gaan, anders had het ons zelf toch wel gelukt... (omdat wij met "onbegrepen onvruchtbaar" bestempeld zijn...) )

Tally, ik hoop heel erg op toch een punctie voor je... maar jeetje, 33 eitjes van zeker 10mm... ik zie een meetlat van 30 cm voor me (al liggen eitjes niet allemaal netjes op een rij...) en dat is veel... ik hoop dat ze er toch wat mee kunnen! In ieder geval heel fijn dat je er niet ziek van wordt in ieder geval!

Madelieve, weet je al wanneer je een evaluerend gesprek hebt in het ziekenhuis over de laatste poging? of laat je het nu echt even rusten tot je mannetje weer wat beter is? (kan ik me heel goed indenken... )

Cisco, wat zul je nu in een achtbaan qua gevoelens zitten... bah meid, ik gun je dat je hier zo veel sterker uit gaat komen!

Poezebeest succes morgen meid! Ik duim voor je!

Droomvrouwtje, goed dat je in ieder geval op tijd nog hebt gezien dat je dinsdag moet komen ipv morgen... heb ik ook wel eens hoor
pi_83087879
Aan het einde van de ochtend hoor ik of de punctie door gaat. De gyn heeft me uitgelegd wat er gebeurt bij Overstimulatie (wat nog steeds kan optreden). Het kan ook best zijn dat ik wel een punctie krijg maar geen terugplaatsing.

Wachten op een telefoontje... *zenuwachtig*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_83089183
Tally wat spannend! *duimt*
#geen
  maandag 21 juni 2010 @ 10:20:34 #204
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83089199
Spannend Tally... Bij mij ging de punctie met 40+ wel gewoon door... Alleen niet met pregnyl prikken na de punctie..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 21 juni 2010 @ 10:22:56 #205
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_83089245
Tally voor jou is het dus ook nog spannend. Ik hoop wel dat ze toch nog een punctie kunnen doen.

Pze vandaag de 3e poging. Spannend *in duimstand gaat

poezebeest ook vandaag naar het ziekenhuis, ik hoop dat jullie gauw verder kunnen

madelieve hoe gaat het met jullie?

zo apart om te lezen dat iedereen anders reageert op hormonen. En dat een kleine verandering al heel wat te weeg kan brengen.

Ben idd blij dat ik op tijd zag dat ik pas morgen in de mri moet, kon ik vanmorgen lekker uitslapen

[ Bericht 24% gewijzigd door droomvrouwtje op 21-06-2010 10:28:03 ]
Be happy with the little things in life
pi_83092994
Telefoontje gehad. Punctie gaat niet door. De uitslag van mijn bloed was niet goed.
  maandag 21 juni 2010 @ 12:22:49 #207
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83093055
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:20 schreef Tally het volgende:
Telefoontje gehad. Punctie gaat niet door. De uitslag van mijn bloed was niet goed.
Dat suckt! Maar wel verstandig als je bloeduitslag niet goed is. Als je overstimulatie hebt kunnen ze ook niet terugplaatsen, en als ze wel terugplaatsen en je bent zwanger wordt de ellende alleen maar groter...

Balen wel!
pi_83093067
Balen Tally!

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 21 juni 2010 @ 12:35:33 #209
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_83093412
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:20 schreef Tally het volgende:
oh dat is echt balen :-(
wat gaan ze nu verder doen? Of lost je lichaam het zelf op? Stomme vraag misschien, maar vraag me af hoe je lichaam overstimulatie oplost
pi_83093627
Tally, dit is niet jammer meer, dit is gewoon zwaar kut
  maandag 21 juni 2010 @ 12:46:47 #211
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83093755
Dat vraag ik me ook af Tally? Want als je niets doet, springen de eitjes dan wel? Dat lijkt me niet goed zoveel eitjes die gaan springen...

Moet je iets innemen ofzo?
pi_83094278
Ik moet nog door spuiten met de orgalutran dat betekend dat ze nog niet mogen gaan springen.
Vrijdag moet ik terug komen en tot die tijd veel rust en veel drinken.
Ik hoop vrijdag te horen hoe verder eigenlijk. Meer weet ik niet op het moment.
pi_83104309
Tally

Mijsje, wat goed dat je in ieder geval groeiende eitjes hebt. Dat is de eerste stap. Heel veel succes toegewenst de komende dagen en hopelijk valt de punctie mee. Ik vond het een 'eitje', dus ga maar niet uit van alle horrorverhalen die je op internet leest want het kan ook anders.
pi_83107610
Wat klote Tally.

hier iui 3 gelukt, nu twee weken zenuwen.
pi_83112936
Vandaag de intake gehad voor de tese. Wat een andere ervaring dan wat we tot nu toe hadden. Vooral dat de artsen de tijd voor je nemen, duidelijk vertellen wat de bedoeling is en weten waar ze het over hebben, zo fijn! Daarnaast een mooi en modern ziekenhuis, oog wil natuurlijk ook wat

Gesprek bij uroloog en gyn gehad voor tese en icsi. Lichamelijk onderzoek van ons beide was goed, afwachten is het op de hormoonwaarden van manlief en het dna onderzoek. Wanneer dit goed is worden we op de wachtlijst voor de tese geplaatst. Is dit niet goed houdt het helaas op. Over 8 weken hebben we een telefonisch consult met de uitslag. De wachtlijst is helaas 5-6 maanden, maar de gyn zei dat ze bezig waren om de wachtlijst weg te werken en dat het mogelijk sneller zou zijn, maar dat we het beste uit kunnen gaan van die 5-6 maanden. Als er dan zaad wordt gevonden worden we met terugwerkende kracht per vandaag op de wachtlijst voor icsi gezet en dan kunnen we snel starten.

Het wachten is dus op de uitslag eind augustus, wel een beetje spannend hoor! De hormoonwaarden waren de vorige keer allemaal goed, dus daar verwacht ik weinig van, maar ik houd op dit moment overal rekening mee om teleurstellingen te voorkomen. Ik zou er niet van staan te kijken wanneer het dna wel afwijkingen laat zien. Ik ga er voor het gemak ook wel een beetje van uit dat het hier op zal houden. Vooral zelfbescherming denk ik.

Tally; wat ontzettend balen van de overstimulatie, neem de rust die je nodig hebt en heel veel beterschap!

PZE; de buit is weer binnen, spannende twee weken! Ik duim voor je
pi_83113570
tally dat suckt heel erg meid!

pze ik duim voor je hoor! (ik hoop voor de laatste keer)

Nikki, dank je, ik probeer het ook wel een beetje te relativeren, eerst maar eens zien hoe het gaat... het is alleen jammer dat ik zelf de angst al voelde voor die punctie. ik hoop dus dat het inderdaad mee gaat vallen. ik ga gewoon ontspannen als ik de medicijnen binnenheb voor de punctie, heb ik mezelf voorgenomen. (nu nog zien of het lukt... )

poezebeest, ik proef zowel berusting als hoop als moed als voorzichtigheid uit je post... Ik hoop dat je over een paar weken mooi nieuws krijgt en dat je inderdaad op de lijst mag voor icsi. ik blijf voor je duimen hoor!
  maandag 21 juni 2010 @ 20:01:58 #217
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83113881
Mijsje ik heb de punctie gedaan zonder pijnstilling op een paracetamol naen vond dat óók te doen. Even voor het vergelijk dus he
En verder, laat het maar op je afkomen, het is voor iedereen weer anders
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_83114451
Precies, hier 2 zonder pijnstilling (ja vaginawand werd verdoofd, maar het zijn juist je eierstokken die je voelt ) en 1 met vaginawand verdoving en morfine.. En alledrie waren te doen Gaat helemaal goedkomen hoor!

PZE! Wat deed je achter je computer? Op je kop staan jij!! *gooit tube pattex je kant op*

Tally wéér een domper, nu de andere kant op Ik heb met je te doen, want dit schiet niet op!! Verdorrie nu 2 keer een cancel. Ik hoop dat je ziekenhuis je nu tijdens stimulatie wat vaker laat komen, heb je eventueel andere medicatie overwogen? Sterkte!

Poezebeest, toch nog even spannend dus! Ik duim mee voor tóch een goede uitslag, en hoop dat ze in de tussentijd de wachtlijst lekker wegwerken
pi_83114545
quote:
Op maandag 21 juni 2010 19:56 schreef mijsje het volgende:

poezebeest, ik proef zowel berusting als hoop als moed als voorzichtigheid uit je post... Ik hoop dat je over een paar weken mooi nieuws krijgt en dat je inderdaad op de lijst mag voor icsi. ik blijf voor je duimen hoor!
Ik hoop het ook, maar ik vind het het belangrijkste dat we duidelijkheid gaan krijgen, wellicht al over 8 weken! Al is dat niet de duidelijkheid die ik hoop te krijgen. Maar dan kunnen we in ieder geval door. En zolang de artsen nog niet zeggen dat het niet gaat lukken houd ik hoop. Maar ook een slag om de arm omdat we al zoveel teleurstellingen hebben gehad en ik daar beter mee om kan gaan als ik van het slechte uitga. En we hebben natuurlijk een alternatief, dus het is niet zo dat het echt helemaal ophoudt zometeen en ik mijn wens aan de kant moet zetten. Het enige wat er kan gebeuren is dat er geen biologisch kindje van manlief komt. klinkt wel heel makkelijk, maar hier is wel heeeeeel goed over nagedacht door ons
pi_83116326
Poezebeest, wat klink je rustig en het lijkt idd alsof jullie goed nagedacht hebben. Ik hoop zo dat jullie eind augustus goed nieuws krijgen. Acht weken wachten, niet niks weer.

Orea, ik moest zelfs rennen voor de bus vlak na de inseminatie... Gelukkig is alles binnen gebleven. De arts-ass. die de inseminatie deed vertelde dat drie keer echt vaak scheepsrecht is, de derde keer lukt het vaakst. Toch leuk.
  maandag 21 juni 2010 @ 21:59:35 #221
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_83120908
Poezebeest ik hoop dat er in augustus een
goede uitslag komt en jullie verder komen. En houd die hoop vast, dat je een slag om de armen
hebt omdat je niet weer een teleurstelling wilt
hebben kan ik heel goed begrijpen. Sterkte met het wachten,ik hoop dat je war afleiding hebt gedurende die weken.

Pze ik ga weer in duimstand. En idd 3x is scheepsrecht.
pi_83134744
Droomvrouwtje; veel succes met de MRI vandaag!

Mijsje; hoe is het met de eitjes?

Madelieve; ook op jou had ik nog niet gereageerd, wat ontzettend klote dat je alweer opgenomen is in het ziekenhuis en daardoor jullie bruiloft én reisje niet door kan gaan Hopelijk knapt je snel weer op. Sterkte in ieder geval!

Isla; volgens mij had ik nog niet op jou gereageerd nadat je hebt gehoord dat het nog 2 maanden duurt tot jullie kunnen starten met iui. Wat ontzettend balen dat het zo lang duurt, is er een plan kan die nog niet uitgevoerd worden Hopelijk krijgen we dan allebei goed nieuws in augustus

Winterstorm; heeft je cyclus zich weer hervonden?
pi_83168417
Tally, shit zeg, weer een poging die al ophoudt voordat je een kans hebt gehad . Enige goede nieuws is dan dat het niet meetelt als een van je 3 pogingen neem ik aan. Nou ja, laten we heel heel hard duimen dat ze nu met 1 eitje en met 30+ weten hoe ze het de volgende keer aan moeten pakken.

Poezebeest, wat een spannend traject voor jullie, ik hoop dat er goed nieuws uitkomt!

Mijsje, ik moet nog een afspraak maken, dat is er een beetje bij ingeschoten.
Met mijn geliefde gaat het niet zo goed. Hij ligt op de medium-care van de afdeling neurologie en heeft het Syndroom van Guillain Barre. Kort gezegd zorgt dat ervoor dat je zenuwen geen goede signalen geven naar je spieren waardoor een deel van je spieren verlamd is en een ander deel pijn doet. Hij kan nu zijn benen niet gebruiken, gezicht is half verlamd dus praten gaat heel moeizaam en hij mag niks eten en drinken omdat ze bang zijn voor verslikking. Hij gaat nog steeds achteruit, hopelijk stabiliseert het zich en komt het niet zo ver dat hij aan de beademing moet. Het moet eigenlijk vanzelf beter gaan, in veruit de meeste gevallen komt het ook helemaal goed maar het herstel schijnt wel nogal lang te duren dus we hopen er het beste van.....
Gelukkig zijn we allebei redelijk nuchter en inmiddels na 10 jaar dokteren wel wat gewend dus we schrikken niet zo snel maar vervelend is het natuurlijk wel .
pi_83168750
reageer even kort want moet naar mijn werk.
yup drie dagen sjagrerijnen en buikkrampen en ontploffende tieten heeft weer een cyclus aangeslingerd.
nou hopen dat dat blijft
xxx aan iedereen hiero
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_83171763
Madelieve, dat is inderdaad naar. heel vervelend, maar fijn dat je er al veel over weet. (kan ook niet anders als jullie hier al zo lang mee te maken hebben...) sterkte weer in ieder geval, ik hoop dat je lief gauw weer de goede kant op gaat... ik snap inderdaad dat dan het maken van afspraken op de tweede plaats komt...

hier is het nog niet helemaal geweldig... hadden we zaterdag 11 follikels, vandaag vond de gyn er maar 7. hij zei dat als de trend zich voortzet, en er 4 of minder follikels zijn bij de volgende meting, we de poging moeten staken... ik ben nu dus heel zenuwachtig wat er komende donderdag te zien zal zijn...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')