quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:30 schreef McLaura het volgende:
Mijsje, je gaat dit merken hoor, vooral de dag voor de punctie. Je hebt dan echt een vol gevoel, maar hopelijk voor een heel goed doel!!!
Dat suckt! Maar wel verstandig als je bloeduitslag niet goed is. Als je overstimulatie hebt kunnen ze ook niet terugplaatsen, en als ze wel terugplaatsen en je bent zwanger wordt de ellende alleen maar groter...quote:Op maandag 21 juni 2010 12:20 schreef Tally het volgende:
Telefoontje gehad. Punctie gaat niet door. De uitslag van mijn bloed was niet goed.
quote:Op maandag 21 juni 2010 12:20 schreef Tally het volgende:
Telefoontje gehad. Punctie gaat niet door. De uitslag van mijn bloed was niet goed.
Ik hoop het ook, maar ik vind het het belangrijkste dat we duidelijkheid gaan krijgen, wellicht al over 8 weken! Al is dat niet de duidelijkheid die ik hoop te krijgen. Maar dan kunnen we in ieder geval door. En zolang de artsen nog niet zeggen dat het niet gaat lukken houd ik hoop. Maar ook een slag om de arm omdat we al zoveel teleurstellingen hebben gehad en ik daar beter mee om kan gaan als ik van het slechte uitga. En we hebben natuurlijk een alternatief, dus het is niet zo dat het echt helemaal ophoudt zometeen en ik mijn wens aan de kant moet zetten. Het enige wat er kan gebeuren is dat er geen biologisch kindje van manlief komt. klinkt wel heel makkelijk, maar hier is wel heeeeeel goed over nagedacht door onsquote:Op maandag 21 juni 2010 19:56 schreef mijsje het volgende:
poezebeest,ik proef zowel berusting als hoop als moed als voorzichtigheid uit je post... Ik hoop dat je over een paar weken mooi nieuws krijgt en dat je inderdaad op de lijst mag voor icsi. ik blijf voor je duimen hoor!
Oh sjit zeg...quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:10 schreef Joene het volgende:
Mijsje komt vanavond zelf wel even de rest vertellen denk ik , IVF=IUI geworden.
k*tquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:10 schreef Joene het volgende:
Mijsje komt vanavond zelf wel even de rest vertellen denk ik , IVF=IUI geworden.
Sjit.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:10 schreef Joene het volgende:
Oké dit is echt k*t zeg. Mijsje tochquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:10 schreef Joene het volgende:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:10 schreef Joene het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |