quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:42 schreef IslaBonita het volgende:
Oeh Mijsje spannend! Lekker om nog even de stad in te gaan! Je gaat toch naar AMC?
Kleine tip, mocht je met de auto gaan; die kun je gratis neer zetten bij Dalsteindreef (is ook Amsterdam Zuidoost, tien min van AMC) daar tegenover heb je metrostation Venserpolder en zit je met 15 min in de stad)
Enneh...veel succes morgen!![]()
PZE derde poging maandag en Droomvrouwtje MRI maandag, wordt spannende dag voor jullie dames!![]()
Winterstormpje gecondoleerd... wat verdrietig. Hopelijk heb je nu gauw goed nieuws te melden...
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:30 schreef McLaura het volgende:
Mijsje, je gaat dit merken hoor, vooral de dag voor de punctie. Je hebt dan echt een vol gevoel, maar hopelijk voor een heel goed doel!!!
Dat suckt! Maar wel verstandig als je bloeduitslag niet goed is. Als je overstimulatie hebt kunnen ze ook niet terugplaatsen, en als ze wel terugplaatsen en je bent zwanger wordt de ellende alleen maar groter...quote:Op maandag 21 juni 2010 12:20 schreef Tally het volgende:
Telefoontje gehad. Punctie gaat niet door. De uitslag van mijn bloed was niet goed.
quote:Op maandag 21 juni 2010 12:20 schreef Tally het volgende:
Telefoontje gehad. Punctie gaat niet door. De uitslag van mijn bloed was niet goed.
Ik hoop het ook, maar ik vind het het belangrijkste dat we duidelijkheid gaan krijgen, wellicht al over 8 weken! Al is dat niet de duidelijkheid die ik hoop te krijgen. Maar dan kunnen we in ieder geval door. En zolang de artsen nog niet zeggen dat het niet gaat lukken houd ik hoop. Maar ook een slag om de arm omdat we al zoveel teleurstellingen hebben gehad en ik daar beter mee om kan gaan als ik van het slechte uitga. En we hebben natuurlijk een alternatief, dus het is niet zo dat het echt helemaal ophoudt zometeen en ik mijn wens aan de kant moet zetten. Het enige wat er kan gebeuren is dat er geen biologisch kindje van manlief komt. klinkt wel heel makkelijk, maar hier is wel heeeeeel goed over nagedacht door onsquote:Op maandag 21 juni 2010 19:56 schreef mijsje het volgende:
poezebeest,ik proef zowel berusting als hoop als moed als voorzichtigheid uit je post... Ik hoop dat je over een paar weken mooi nieuws krijgt en dat je inderdaad op de lijst mag voor icsi. ik blijf voor je duimen hoor!
Oh sjit zeg...quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:10 schreef Joene het volgende:
Mijsje komt vanavond zelf wel even de rest vertellen denk ik , IVF=IUI geworden.
k*tquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:10 schreef Joene het volgende:
Mijsje komt vanavond zelf wel even de rest vertellen denk ik , IVF=IUI geworden.
Sjit.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:10 schreef Joene het volgende:
Oké dit is echt k*t zeg. Mijsje tochquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:10 schreef Joene het volgende:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:10 schreef Joene het volgende:
helemaal mee eens!quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:53 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ah oké, op die manier. Wel balen dat ze dus niet mooi doorgroeien..
Oh bah dat is ook niks zo op je laatste werkdag, daar wil je dan ook niet echt mee bezig zijn![]()
Ik ga voor je duimen meid, ik gun het je zo graag (alle meiden in dit topic hoor) maar het wordt ook gewoon eens tijd voor goed nieuws toch??
* geeft alle meiden een dikke knuffel
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:44 schreef DuchessX het volgende:
Hé Mijsje & Joene...![]()
Ik blijf hard duimen voor jullie hoor
Geeft niks, dat weet je tochquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:25 schreef mijsje het volgende:
[..]
![]()
Bedankt lieve Duch!
ik pm en mail veel te weinig op het moment, ik zou er gewoon voor moeten gaan zitten, maar op de een of andere manier komt het er niet van, kan ik me er niet goed toe zetten...dat ligt niet aan jou hoor, maar omdat het bij mij in m'n hoofd flink te druk is en overstroomt qua gedachten en dingen die ik niet mag vergeten...
quote:Op zondag 27 juni 2010 10:05 schreef Tally het volgende:
Mijn BBQ was wel oke.Lekker gegeten dat zeker!
Geen bier. Want ik voelde me toch niet helemaal lekker.
Dat bleek ook wel toen ik gister op de TT zat (in mijn witte broek) en een bloeding kreeg.
Dit had de gyn gezegd maar niet dat het zo snel zou gebeuren
Gisteravond begonnen aan de provera. En dat nu 10 dagen slikken en dan terug komen bij de gyn.
Ik lig al lekker in de tuin en vandaag krijgen ze mij hier niet weg!
Ja, heeeeel druk!quote:Op maandag 28 juni 2010 16:57 schreef prinseszondererwt het volgende:
Hoe gaat het met iedereen? Veel juffen natuurlijk, dus net zo druk als ik denk ik.![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:24 schreef McLaura het volgende:
Mijsje... vanaf mijn vakantie-adres heb ik even bijgelezen..... niks aan zeg, zo'n gestaakte ivf!
Hopelijk is dit de beste IUI ever!
Dit is precies hoe mijn ene vriendin ook reageerde nadat ze het slechte nieuws hadden gehoord. Ze zei 'aan de ene kant voelde ik gelijk een soort van opluchting, dat we niet nog verder het traject in waren gegaan en dat we dan alsnog geen zwangerschap zouden hebben gehad. Maar aan de andere kant is dit ook wel heel hard'.quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:18 schreef Poezebeest het volgende:
Hier nog steeds in de wacht. Soms zou ik willen dat de uitslag niet goed is en we niet door kunnen. Dat zou heel jammer zijn want dan komt er geen biologisch kindje van mijn man. Het zou wel duidelijkheid geven en we hoeven geen heel tese en icsi traject in met alle onzekerheden en kunnen verder met een donor. Hoewel ik ook bang ben dat mijn man alsnog afhaakt en dan? Ik weet niet wat er dan gebeurd. Ik zou het verschrikkelijk vinden wanneer ik nooit mama word en ik weet niet of ik daarmee kan leven. Nou ja, eerst de uitslag maar eens afwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |