abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 juni 2010 @ 20:58:25 #100
61183 leonieke
Dan toch?
pi_82805479
Cisco, ik wist niet dat er problemen waren. Veel sterkte
pi_82806028
Gatver Cisco want ontzettend naar.... heel veel sterkte
pi_82806350
He Mijsje, jouw medicatietraject verschilt dan wel van die van mij. Ik moest uiterlijk 5 dagen voor de start van de menstruatie beginnen met de Decapeptyl, na start menstruatie na 5 dagen en echo en als die goed is starten met Gonal (ik begon uiteindelijk met Gonal bij de 2e echo, 10 dagen na start menstruatie). Maar in dat traject spuit je dus al minimaal 10 dagen Deca voordat je begint met de Gonal.
Ik ga duimen voor lekker veel eitjes van superkwaliteit!

Poezebeest en Isla, veel succes!
  maandag 14 juni 2010 @ 21:47:56 #103
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_82808978
@cisco oh meis toch.. Dat is wel heftig nieuws, vooral nieuws die ik niet zag aankomen.. Ik wil je heel veel sterkte wensen
Be happy with the little things in life
pi_82809393
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:12 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik mag woensdag weer
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:12 schreef Madelieve het volgende:
He Mijsje, jouw medicatietraject verschilt dan wel van die van mij. Ik moest uiterlijk 5 dagen voor de start van de menstruatie beginnen met de Decapeptyl, na start menstruatie na 5 dagen en echo en als die goed is starten met Gonal (ik begon uiteindelijk met Gonal bij de 2e echo, 10 dagen na start menstruatie). Maar in dat traject spuit je dus al minimaal 10 dagen Deca voordat je begint met de Gonal.
Ik ga duimen voor lekker veel eitjes van superkwaliteit!

Poezebeest en Isla, veel succes!
ik vergiste me helemaal... bij mij is het ook al begonnen met decapeptyl 5 dagen voor ik ongesteld moest worden, alleen ik werd een dag te vroeg ongesteld. (ik had op dag 21 van m'n vorige cyclus m'n startgesprek, als ik later was geweest, had ik nog niet kunnen beginnen...) ik heb nu dus uiteindelijk 9 dagen decapeptyl gehad, en vandaag dus ook m'n eerste gonalspuit... ik merkte wel dat de naaldjes van de decapeptyl wat dikker zijn (iets maar) dan die van de gonal-spuit. het maakt net het verschil of de prik vervelend of zonder pijn is bij mij... ik hoop ook op lekker veel eitjes van superkwaliteit!
weet jij eigenlijk wat de kwaliteit van jouw eitjes was?
  maandag 14 juni 2010 @ 21:55:15 #105
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_82809527
poezebeest zo denk je, die afspraak duurt lang, en nu is het al volgende week.

Pze morgen weer voor een echo.. ben benieuwd..

en Tally mag ook weer voor een echo..

Mijsje mag ook een echo

Het zijn dus weer spannende weken voor iedereen hier...

Voor iedereen die ik overgeslagen heb en het nodig heeft ik deel vandaag dikke knuffels uit..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 14 juni 2010 @ 22:12:16 #106
100412 mefke79
komt goed!
pi_82810486
Och lieve Cisco, nee toch...

Ik kwam eigenlijk even kijken voor Mijsje...even bijhouden hoe het gaat. En natuurlijk om heel veel klavertjes vier rond te strooien hier. Succes allemaal!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_82810593
* mijsje heeft een klavertje 4 gevangen en houdt dat stevig vast...
  maandag 14 juni 2010 @ 22:23:29 #108
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_82811151
* droomvrouwtje heeft ook een klavertje 4 gevangen en bewaart hem goed..

dankjewel mefke
pi_82811220
* vangt ook een klavertje vier op

Dankjewel mefke

Droomvrouwtje, jij bent vandaag mijn heldin!

[ Bericht 34% gewijzigd door Poezebeest op 14-06-2010 22:35:01 ]
  maandag 14 juni 2010 @ 22:26:20 #110
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_82811330
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:24 schreef Poezebeest het volgende:
* vangt ook een klavertje vier op, maar weet niet hoe ik de tekst in het rood kan zetten

Dankjewel mefke
als je [ me = ] dan je tekst en dan weer [ / me ]doet alleen dan zonder de spaties.. Ik wist het ook niet tot dat manlief het uitlegde..

graag gedaan..

[ Bericht 3% gewijzigd door droomvrouwtje op 14-06-2010 22:41:51 ]
  maandag 14 juni 2010 @ 22:48:28 #111
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_82812702
oooh Mefke Cisco, wat rot dat jullie relatie en jouw (jullie) droom nu dan ook zo abrupt stopt... heel veel sterkte.

Wat tegenstrijdig, zeg, dat je nu weer aan de pil begonnen bent...

Schreef ik nou echt Mefke? Hoe kom ik daaaar nou weer bij?! Sorry..!

[ Bericht 17% gewijzigd door Jose81 op 15-06-2010 21:49:54 ]
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_82812748
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:48 schreef Jose81 het volgende:
oooh Mefke, wat rot dat jullie relatie en jouw (jullie) droom nu dan ook zo abrupt stopt... heel veel sterkte. Wat tegenstrijdig, zeg, dat je nu weer aan de pil begonnen bent...
ik denk dat je Cisco bedoelt... Mefke strooit alleen wat klavertjes in het rond...
  maandag 14 juni 2010 @ 23:52:02 #113
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_82816079
* twentemeisje heeft er ook nog net eentje weten te vangen

Thanks mefke
pi_82817975
thankxs ik zal hem goed bewaren...
wel een leuk weekend gehad.
naar vrienden in limburg geweest voor bbq en voor haar een soort van fotoshoot.
ben er zelf wel trots op hoe de foto`s zijn geworden.
ze is nu 31 weken zwanger.
wel een mooi gesprek gehad over het moeilijk zwanger worden want zelf heeft ze ook lang moeten wachten.
heeft wel geholpen..

dikke kus voor iedereen..
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_82820994
Ik kom niet zo vaak meer in dit topic, maar wil jullie allemaal toch weer eens heel veel succes wensen!

Mijsje, ik hoop dat de Gonal-F voor heel veel eitjes gaat zorgen, maar nog beter... een mooi beebje! Heel veel succes met de behandeling!
pi_82822493
Cisco.
Wat vreselijk meis. Heel veel sterkte.
pi_82845385
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:53 schreef Ciscostar het volgende:
Mijn man en ik gaan uit elkaar, dat is de reden dat ik uit alle lijsjes wil.
Isla jij red het alleen, al mijn gebeden en duimen wat ik regelmatig voor mezelf deed zullen nu naar jou gaan!
Alle andere meiden, ook voor jullie zal ik bidden en duimen!

Ik ga jullie missen, maar mijn avondtuur stopt hier,stopt vandaag. Zojuist weer mijn eerste pil geslikt
Cisco ik schrik er gewoon van
pi_82846934
Cisco, ook van mij heel veel sterkte en een
pi_82849178
Cisco, meisie toch! Ik schrik hier echt enorm van!
Heel veel sterkte en wie weet zien we elkaar hier weer een keer terug!

pi_82849447
Even egopost: ei was pas 10,5mm dus vrijdag terugkomen voor echo twee. Spannend nog dus.
pi_82849648
pze, je eitje groeit dus wel mooi!

ik kan niet wachten tot zaterdag, dat ik kan kijken wat er bij mij te zien is qua eitjes... ik merk dat ik het lastig vind om m'n geduld goed te bewaren. ik ben sneller geïrriteerd... niet alleen thuis, maar ook op school...
pi_82849722
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 20:03 schreef prinseszondererwt het volgende:
Even egopost: ei was pas 10,5mm dus vrijdag terugkomen voor echo twee. Spannend nog dus.
Hoe kunnen ze dat zien eigelijk? En wat als het eitje groot genoeg is

sorry voor de vragen maar intresse
  dinsdag 15 juni 2010 @ 20:15:32 #123
61183 leonieke
Dan toch?
pi_82849981
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 20:10 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Hoe kunnen ze dat zien eigelijk? En wat als het eitje groot genoeg is

sorry voor de vragen maar intresse
Met een dildo-echo Nee, met een inwendige echo kunnen ze controleren hoeveel eitjes er zijn en hoe groot ze precies zijn.

Als ze 17-18mm zijn ze groot genoeg en dan komt er een Pregnyl-spuit aan te pas om de eisprong op te wekken. 36u later volgt normaal gezien de inseminatie.

Aangezien eitjes opeens vlug kunnen veranderen moet er dus regelmatig gecontroleerd worden
pi_82850090
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 20:15 schreef leonieke het volgende:

[..]

Met een dildo-echo Nee, met een inwendige echo kunnen ze controleren hoeveel eitjes er zijn en hoe groot ze precies zijn.

Als ze 17-18mm zijn ze groot genoeg en dan komt er een Pregnyl-spuit aan te pas om de eisprong op te wekken. 36u later volgt normaal gezien de inseminatie.

Aangezien eitjes opeens vlug kunnen veranderen moet er dus regelmatig gecontroleerd worden
Lig in die periode dan even in het ziekenhuis Zodat ze er op tijd bij zijn? Of zeg ik nu iets doms ?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 20:24:20 #125
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_82850414
Nou pze je houd het idd nog wel spannend ..

Mijsje is dat een bijwerking van de hormonen, of is het gewoon omdat je zo voelt?? Ik kan me ook wel voorstellen dat het je idd niet snel genoeg kan gaan, je hebt hier al zo lang op moeten wachten

@charmed_angel je gaat alleen naar het ziekenhuis voor de echo.. De gyn weet echt wel wanneer je terug moet komen, dus word er gewoon weer een nieuwe afspraak gemaakt
pi_82853663
Mijsje, helder over de medicatie! Die irritatie zou inderdaad heel goed van de hormonen kunnen komen hoor, ik had er ook gelijk last van. Ben normaal echt uberrelaxt maar na een weekje Deca merkte ik ook dat veel sneller geirriteerd was. Bizar toch wat die hormonen met je kunnen doen....

PZE, succes vrijdag, spannend!
pi_82854378
@c_a: wat de andere meiden zeggen... Met een dildo-echodinges kijken ze, meten ze en zeggen wanneer je terug mag komen.

Mijsje, klotehormonen ook.
pi_82856620
ik denk inderdaad ook voor het overgrote deel van de hormonen, en een deeltje omdat ik me gewoon zo voel nu... maar het verschil is wel dat ik normaal die gevoelens goed kan onderdrukken, en nu sneller uit m'n slof schiet...
Raar he, Madelieve, dat dat meteen zo'n verschil kan maken he? ik vind het ook vervelend, want ik werk met kinderen en ik vind het niet leuk en eerlijk voor ze dat ik nu dus sneller uit m'n slof schiet dan normaal... normaal kan ik veel meer van ze hebben voor ik boos word...
naja, als er maar resultaat is, dan weet ik waar ik het voor doe... dat scheelt...

C_A, je hoeft geen sorry te zeggen hoor, als je dingen wil weten mag je dat altijd vragen hoor (desnoods via pm als je twijfelt, maar vragen staat vrij... )
pi_82861823
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:53 schreef Ciscostar het volgende:
Mijn man en ik gaan uit elkaar, dat is de reden dat ik uit alle lijsjes wil.
Isla jij red het alleen, al mijn gebeden en duimen wat ik regelmatig voor mezelf deed zullen nu naar jou gaan!
Alle andere meiden, ook voor jullie zal ik bidden en duimen!

Ik ga jullie missen, maar mijn avondtuur stopt hier,stopt vandaag. Zojuist weer mijn eerste pil geslikt
Jeetje, Cisco... wat ingrijpend.... sterkte!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_82861863
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 20:08 schreef mijsje het volgende:
pze, je eitje groeit dus wel mooi!

ik kan niet wachten tot zaterdag, dat ik kan kijken wat er bij mij te zien is qua eitjes... ik merk dat ik het lastig vind om m'n geduld goed te bewaren. ik ben sneller geïrriteerd... niet alleen thuis, maar ook op school...
Geeft niks, het is ook heel spannend allemaal! Ik hoop op een hele tros eitjes!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_82869316
mijsje dat ligt echt aan de troep die je spuit. Ik heb precies hetzelfde.

Vandaag echo gehad. Na 6 dagen 150 eenheden prikken. En ik heb 19 eenheden. Ze werd een beetje zenuwachtig. De eenheden gaan omlaag (125 eenheden) en zaterdag terugkomen.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_82869731
Ach Cisco, wat verdrietig. Ik ken je helemaal niet goed, maar wil je heel veel sterkte wensen.
  woensdag 16 juni 2010 @ 10:43:22 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_82871739
Jeetje Cisco wat een verdrietig bericht

Heel veel sterkte
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_82878016
Mijsje je inbox is vol
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_82878841
ah cisco wat verschrikkelijk
ik kan alleen een digitale knuffel geven en je sterkte wensen in de nabije toekomst
pi_82882891
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 13:01 schreef Joene het volgende:
Mijsje je inbox is vol
mijn inbox geeft aan van niet?
pi_82885662
hij zegt inbox is niet beschikbaar.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_82888300
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:31 schreef Joene het volgende:
hij zegt inbox is niet beschikbaar.
Pssst ze heeft je geblokkeerd
  woensdag 16 juni 2010 @ 17:00:14 #139
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_82890576
Ik ben nog steeds onder de indruk van Cisco's mededeling. Bah, wat een ellende. Iets meer dan een week geleden ging het nog over hun kinderwens en nu is het over. Wat verschrikkelijk. Cisco, als je nog 'stiekem' meeleest, ik denk aan je .

Ben zelf vanmorgen naar de fertiliteitspoli geweest. Goed gesprek gehad en een echo. Er zitten in beide eierstokken wat eitjes, 2 zijn er ietsje groter dan de rest, maar nog geen tekenen van een aanstaande ovulatie. Het kan net zo goed dat ik morgen ongesteld word. Afwachten dus. Ik wil geen medicijnen om de menstruatie op te wekken. Mijn hormonen zijn dus deze maand weer ff danig in de war.

Afgesproken om over twee maanden terug te komen, ik wil dan de resterende vijf kilo eraf hebben. Als dat zo is dan krijg ik hormonen voorgeschreven. Ze heeft goede moed dat ik dan binnen een half jaar zwanger ben. Ik hoop het zo! En hoop doet leven nietwaar?

Voorlopig probeer ik me dus even te richten op het gewichtsverlies en wat minder gefocust te zijn op 'de conceptie'. Waarbij ik uiteraard niet ineens anti-conceptie ben .

pi_82898096
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:22 schreef Tally het volgende:

[..]

Pssst ze heeft je geblokkeerd
sssshhht... het was zo... per ongeluk verkeerde knopje bij het wissen, blokkeer je zo je vent...

tm, stomme cyclus...
ik hoop met je mee voor het halve jaar!
niet ineens anti-conceptie...
  donderdag 17 juni 2010 @ 06:44:48 #141
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82916342
ah arme Cisco; veel sterkte...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_82936974
Mijsje ik hoop ook op een heleboel eitjes bij je! Nog even en dan is het zaterdag! Hou vol!

Tally ik begreep je berichtje niet over die eenheden, is dat goed of slecht? (sorry maar heb er nog niet zo heel veel verstand van ) Ik hoop natuurlijk dat het goed is/komt!

Vandaag bij de gyn geweest, zaadjes van mn vent waren iets beweeglijker, maar nog lang niet goed genoeg. Dus mogen we beginnen met IUI. Alleen is het voor deze maand te laat en in juli zijn de echo-dames op vakantie dus wordt het pas augustus. Bleh, wéér twee maanden wachten.... Sorry hoor ben mn geduld even kwijt.....vind t nou niet leuk meer...
Ok genoeg geklaagd, dan maar lekker feesten deze zomer en met een fles rosé op het strand gaan zitten..

Poezebeest heb jij al nieuws? Wanneer had je nou je afspraak? Sorry heb er denk ik over heen gelezen!

PZE succes morgen!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_82937137
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:17 schreef IslaBonita het volgende:
Tally ik begreep je berichtje niet over die eenheden, is dat goed of slecht? (sorry maar heb er nog niet zo heel veel verstand van ) Ik hoop natuurlijk dat het goed is/komt!
Aaah ik zie een tik fout Moeten 19 follikels zijn ipv eenheden
Ze zien graag tussen de 5 en 10 follikels en ik heb er nu 19. Ze werd er zenuwachtig van. Dus is geen positief iets
Daarom moet ik nu minderen met eenheden. Om doorgroei van alles te voorkomen.

Ik merk ook wel dat ik last krijg van mijn rug, buik en tieten
pi_82937889
Oh nou snap ik 'm! Nee, da's niet goed.. hoop dat het snel beter wordt!
pi_82937950
Isla, wat vervelend dat je nu weer zo lang in de wacht zit. En een hele maand op vakantie?! Lijkt wel het onderwijs, zou dat in alle ziekenhuizen zo zijn?
Dank voor de succeswensen, ben benieuwd morgen. Vandaag ben ik helemaal niet lekker en dus naar huis gekomen, heb echt even rust nodig.
pi_82938017
TM, was ik jou gewoon vergeten!
Het klinkt inderdaad hoopvol! Gelukkig ben jij wel wat geduldiger... en richt je je nu op het afvallen. You go girl!
pi_82938212
PZE balen dat je je niet lekker voelt. Rust inderdaad maar even lekker uit.

Ja het lijkt wel hetzelfde als met scholen. Het was nu al verdacht stil in dat ziekenhuis...lijkt nu wel al zomerstop!
pi_82944802
Isla, een hele maand die afdeling dicht? bah wat een pech! Hoe doen ze dat dan met de zwangere vrouwen? kunnen die ook in die maand geen echo krijgen? ik hoop dat de IUI uitkomst gaat bieden voor jullie!

Tally, heb ik zo over je heen zitten lezen? 19 follikels... dat is wel even wat anders dan maar één! (maar het is dus een beetje naïef dat ik daar voor mezelf een beetje op hoopte? ) ik hoop dat er nu in ieder geval een punctie kan komen en dat je door kan!

PZE, morgen weer een echo! ik ben benieuwd hoe het gegroeid is bij je!

is het al bijna zaterdag trouwens?
  donderdag 17 juni 2010 @ 22:41:22 #149
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_82956443
Het is al bijnaaaaaaaa zaterdag mijsje!

Thanks Isla, voor jou en ook voor PZE en Tally een smakkerd! Hang in there meiden!

Ik zag gisteren dat in ons ziekenhuis de fertiliteitspoli ook maar liefst een hele maand gesloten is voor alle behandelingen. Wij vonden dat ook behoorlijk lang.
pi_82965964
Mijsje, ik heb geen idee hoe ze dat doen.... ik zal maar weer geduld moeten hebben.. en ik moet niet klagen, hier op het forum zitten dames die al veeeeel langer wachten....zoals jij en PZE.

Maar voor jou gaat het nu echt beginnen Mijsje! Nog één dagje doorkomen (en zo'n dag duurt dan ook nog zo lang..) en morgen de uitslag! Hoop op veel, maar niet te veel mooie follikels!

PZE kom jij vanmiddag ook nog even verslag doen?
pi_82967837
Ben ik alweer! Maandag poging 3 hoor, ei was ruim 15mm nu. Morgenavond pregnyl dus, zo even ophalen bij de apotheek.
Meteen even gecheckt, maar mijn ziekenhuis gaat niet dicht. Natuurlijk gaan we zelf wel op vakantie, dus even kijken hoe of wat volgende maand. Het zag er nu in elk geval weer uit zoals het eruit moet zien.
Wel een lange cyclus btw, maandag is al dag 19. Och ja, dat kan wel eens.

Nog even een dikke duimerd voor de follikels van mijsje!
pi_82967891
spannend PZE!! Ik ga voor je duimen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_82969165
Lief van je Vicky!
  vrijdag 18 juni 2010 @ 13:00:58 #154
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_82974738
Zo daar ben ik ook weer eens.. ff bijgelezen en kijken of ik het goed onthouden heb:

TM: stomme cyclus ook.. Ik hoop dat je idd binnen dat half jaar gewoon zwanger bent. En nog maar 5kg goed he!! hahaha niet anti-conceptie, moest hem een paar keer lezen voordat ik de clou snapte.

Isla: Jeuj voor de bewegeijker zaadjes en op naar de eerste IUI. En wat stom dat de poli dicht is.. Weet eigelijk niet of dat hier ook zo is.. Weet wel dat mijn gyn volgende maand op vakantie is en ik dus wat langer op de uitslag van de MRI moet wachten. Maar hoe het hier verder zit??? Maar idd lekker genieten van de zomer met fles rosé op het strand..

Tally dat zijn wel veel eitjes zeg Heb je last van overstimulatie?? Wanneer moet je weer terug voor een echo?? Ik lees het al zaterdag dus.. Spannend..

Mijsje: Morgen is het eindelijk zaterdag

PZE: Oeh maandag poging 3.. 3x is scheepsrecht zeggen ze.. Spannend ik ga voor je duimen

Ik zag winterstormpje ook nog voorbij komen.. Hoe gaat het met je??

Ik ben net terug van de dieëtiste, ik moet minstens 12kg afvallen. Ben wel blij met de begeleiding. En op zich eet de goede dingen, maar is het echt ritme en regelmaat wat ik mis, dus ontbijt overslaan enzo. Heb wat goede tips meegekregen. Over een maand mag ik weer terug. Ik heb me meteen ook maar ingeschreven bij de sportschool en vanaf volgende week ga ik samen met een vriendin sporten. Lekker even afreageren en m'n gedachtes verzetten. Maandag mag ik in de MRI.. Ben benieuwd naar de uitslag..

Voor alle lieve dames hier een dikke en alvast een fijn weekend, ik zal er niet veel zijn moet het hele weekend werken
pi_82996952
ik voel me vanaf vandaag anders
krampen en mijn voorgevel doet zeer en is wat gegroeit.
kan betekenen dat ik weer een cyclus krijg of iets anders.
even afwachten dus...

voor de rest een begravenis gehad van de vader van mijn zwager dus even afgepeigerd.
even bijkomen.
dus voor iedereen een dikke knuffel.
pi_82999585
Spannend winterstorm, zou allebei Gied nieuws zijn denk ik zo. En gecondoleerd.

droomvrouwtje, maandag mri is superspannend. Krijg je meteen de uitslag?

Mijsje, trek je het nog?
  vrijdag 18 juni 2010 @ 22:21:41 #157
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_83003201
spannend winterstorm.. En nog gecondoleerd..

Nee helaas niet.. Zou eerst 2 weken erna zijn maar dan is de gyn op vakantie.. Dus het word pas eind juli..
pi_83005238
bah droomvrouwtje, dat duurt lang... ik hoop dat je genoeg te doen hebt de komende tijd, zodat de tijd toch snel voorbij gaat!

hmmm winterstorm, wat pze zegt, voor beide is positiefs te zeggen...
en ook van mij gecondoleerd.

oeh pze, ik vind het steeds spannender... ik ga ook echt bij alles wat ik voel, me afvragen of dat komt van de medicijnen of dat het gewoon toevallig is... (zoals: spierpijn achtige pijn in m'n liezen, ook zulke pijn in m'n bovenbenen (lopen is prettiger dan zitten of staan...), ik laat continu dingen vallen... dat soort dingen...) begin me een beetje een hypochonder te voelen...
pi_83005313
Niks hypochonder Mijse, hormonen hebben heel veel invloed!

Hoe laat moet je morgen?
pi_83005499

ik moet om 12 uur voor de echo. we combineren het fijn met wat statten eromheen, als we dan toch vlak bij de stad zijn...
we moeten er wel aan denken om het informatieboekje mee te nemen, daar wordt dan het een en ander in geschreven over de hoeveelheden en de datum enzo... (ik was het vorige week vergeten... )
pi_83006679
Oeh Mijsje spannend! Lekker om nog even de stad in te gaan! Je gaat toch naar AMC?

Kleine tip, mocht je met de auto gaan; die kun je gratis neer zetten bij Dalsteindreef (is ook Amsterdam Zuidoost, tien min van AMC) daar tegenover heb je metrostation Venserpolder en zit je met 15 min in de stad)

Enneh...veel succes morgen!

PZE derde poging maandag en Droomvrouwtje MRI maandag, wordt spannende dag voor jullie dames!

Winterstormpje gecondoleerd... wat verdrietig. Hopelijk heb je nu gauw goed nieuws te melden...
pi_83008094
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 23:42 schreef IslaBonita het volgende:
Oeh Mijsje spannend! Lekker om nog even de stad in te gaan! Je gaat toch naar AMC?

Kleine tip, mocht je met de auto gaan; die kun je gratis neer zetten bij Dalsteindreef (is ook Amsterdam Zuidoost, tien min van AMC) daar tegenover heb je metrostation Venserpolder en zit je met 15 min in de stad)

Enneh...veel succes morgen!

PZE derde poging maandag en Droomvrouwtje MRI maandag, wordt spannende dag voor jullie dames!

Winterstormpje gecondoleerd... wat verdrietig. Hopelijk heb je nu gauw goed nieuws te melden...
handige tip ik moet morgen in ieder geval nog naar Den Helder. de echo's mogen gelukkig in m'n eigen ziekenhuis. alleen met de punctie en met de terugplaatsing moet ik naar het AMC, en dat is waarschijnlijk niet komende week maar de week erop...
  zaterdag 19 juni 2010 @ 08:41:50 #163
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_83012240
HET IS ZATERDAG MIJSJE
pi_83016960
Overstimulatie hier. 35 eitjes. En het kunnen er zelfs meer zijn. Links kon ze het niet zo goed zien en is blijven steken bij 15.
Net bloed geprikt. Morgen moet ik terug komen. Hele dag in bed vandaag. Met uitzondering van de wedstrijd fie ga ik echt bij Oma kijken.
Morgen hoor ik of een eventuele punctie er nog in zin.
Maar ik moest er maar vanuit gaan dat het hem dit keer weer niet gaat worden.

De woorden van de assistente waren: Nu heb je ECHT alles meegemaakt hier.
pi_83017226
Wat jammer Tally van de overstimulatie. Moet je dan ook veel drinken of helpt dat daar niet tegen? Ik nog mee voor een punctie

Mijsje ik ben nieuwsgierig om te weten hoe het is gegaan
pi_83017317
Hè Tally, wat heb jij een pech... Wat waardeloos weer joh.

mijsje, ik ben ook benieuwd!
  zaterdag 19 juni 2010 @ 12:38:53 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83017495
Tally, wat balen zeg!
  zaterdag 19 juni 2010 @ 12:49:01 #168
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83017773
Gatver Tally, dat is goed kut....

Mijsje, eindelijk zaterdag
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 19 juni 2010 @ 12:54:31 #169
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_83017925
Jemig Tally.. Jij krijgt ook wel echt alles voor je kiezen he..

Bij mij besloten ze bij 25 al geen punctie meer te doen en werd ik naar bed gestuurd.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_83018079
Tally wat een ontzettende teleurstelling.... en dat keer op keer! Hou wel een beetje moed erin hoor... Dikke knuffel!

Mijsje als je bent uitgestad meteen hier melden hoor!
  zaterdag 19 juni 2010 @ 13:16:26 #171
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83018522
Ow Tally wat een domper Ik had 22 follikels en was een twijfelgeval. Omdat ik geen klachten had en mijn bloed op het randje in orde was hebben ze de punctie toch gedaan. Veel drinken en veel rusten! Ik blijf duimen!

Mijsje ik duim!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_83023744
Tally
Eerst maar 1 ei, nu 35. Zo lastig 'afstemmen' dat Gonal-f enzo

Voor de rest ben ik niet helemaal bij. Sorry dames
  zaterdag 19 juni 2010 @ 16:39:02 #173
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_83024579
Mijsje, hoe is het gegaan (en dan bedoel ik niet het shoppen, al is dat ook altijd leuk om te vertellen )Droomvrouwtje, succes met je afval-poging! Ik hoop dat het gaat lukken en wat goed dat je gaat sporten!
Tally... ... shit, zeg...
PZE, wat fijn dat alles er wel goed uitziet, ondanks de lange cyclus hoe is het trouwens met het lijnen? Ben je al klaar of nog volop bezig?
CP: ik lees het nu pas... gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje! Hopelijk gaat het met jou ook weer de goeie kant op!

En even gewoon voor iedereen:

[ Bericht 36% gewijzigd door Jose81 op 19-06-2010 16:51:29 ]
pi_83024822
Tally, wat ontzettend balen, de vorige keer te weinig en nu teveel eitjes. Het zit ook niet mee. Doe rustig aan en neem genoeg rust!

Mijsje; Hoe is het gegaan?

Wij mogen maandag de hele dag, vind het nu wel heel spannend worden!
  zaterdag 19 juni 2010 @ 16:52:02 #175
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_83024920
Poezebeest, spannend! Heel veel succes voor jullie allebei!
  zaterdag 19 juni 2010 @ 17:26:04 #176
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83025698
Kan me voorstellen dat het spannend is Poezebeest, succes maandag
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_83028060
Nieuws van mijsje : er groeit een aantal follikels, nog niet groot genoeg om nu al de punctie te plannen.

En de rest vertelt ze straks zelf!
  zaterdag 19 juni 2010 @ 19:47:48 #178
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83029353
Een aantal follikels die groeien is al reden tot
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zaterdag 19 juni 2010 @ 20:00:03 #179
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_83029756
Oeh tally bah balen zeg overstimulatie Hoe voel je nu??

Poezebeest mag maandag ook, spannend hoor meid

Mijsje wat saffier zegt een aantal follikels die groeien is idd al reden tot Ook weer een spannende week voor jou dus..

Pze jij mocht maandag toch terug voor een nieuwe ICI poging??

CP nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter

@mijsje het wachten is idd balen, maar het sporten tussendoor zal wel voor de nodige afleiding zorgen, en als het mooi weer is natuurlijk op het terras met een glaasje water genieten van de zon..
pi_83030124
Een jompel voor de follikels van mijsje!

droomvrouwtje ik mag vanavond pregnyl spuiten en idd maandag voor de derde poging iui...
  zaterdag 19 juni 2010 @ 20:13:57 #181
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_83030220
Had ik het toch goed onthouden.. Spannend weken weer dus voor jou..
pi_83030479
Tally echt zo kut... ik hoop zo dat je morgen evengoed goed nieuws krijgt... dat er evengoed een punctie kan, en dat dat veilig is voor jou...

Laura bedankt!

ik heb welgeteld: 11 follikels (zover te zien was ) er was er eentje 11 mm, 1 van 10mm, 2 van 9mm en de rest was 5 en 6 mm... ik moet nu maandag even bellen om een afspraak voor dinsdag. dan de volgende follikelmeting... ik was zeker niet teleurgesteld...

pze vanavond pregnyl! helemaal goed! (de derde iui voor jou alweer... bah...hopelijk nu de laatste keer! )

poezebeest maandag al! Het is bijna maandag!

pi_83030603
Poezebeest, wat gaan ze maandag ook alweer allemaal doen?

Mijsje, dat klinkt goehoed!!!
pi_83031711
Dank voor de felicitaties

Maar veel belangrijker voor hier: 11 jompels voor Mijsje

En ik lees nu van Cisco. Wat erg
Als je dit nog leest: Heeeeeeeeeel veel sterkte meid
pi_83032657
Mijsje wat een goed nieuws! Spannund! Heel goed nieuws!!!

Poezebeest eindelijk Het Gesprek! Ik hoop dat er nu van alles in werking gaat worden gezet!

Weekagenda:

Maandag:
Poezebeest gesprek over TESE/MESE (toch?)
PZE 3e poging IUI
Droomvrouwtje MRI

Dinsdag:
Mijsje nieuwe afspraak follikelmeting

Wie wil er nog meer in de weekagenda?

CP gefeliciteerd met jullie dochter!!!!! Sorry ik kijk niet zoveel in het geboorte-topic rond, ben er niet zo mee bezig... Dat betekent niet dat ik het alle kersverse moeder niet ontzettend gun natuurlijk!
pi_83033551
Mijsje, elf follikels! Wat goed, hopelijk groeien ze allemaal mooi door!

Maandag hebben we afspraak bij uroloog en gynaecoloog en moet manlief weer potje inleveren en krijgt een echo. Mij zullen ze waarschijnlijk niet kunnen onderzoeken want ben ongesteld. Maar daar was ik al 'bang' voor toen we de afspraak wisten, lang leve de regelmatige cyclus. Verwacht ook dat we bloed moeten laten prikken voor vanalles en nog wat. Hoop dat we onze vragen kunnen stellen en dat er de tijd worft genomen deze te beantwoorden.
pi_83034484
Tally, jee wat bizar, van 1 naar 35, dat verwacht je dan ook niet ! Wat was je medicatie ook alweer? Als ze het nu afblazen telt het toch niet als poging hoop ik? Hoe voel je je lichamelijk?

Mijsje, dit klinkt echt als een perfect aantal , helemaal goed!

PZE, voor jullie wordt het dus ook weer spannend!

CP, gefeliciteerd met je meisje ! Via het update-topic las ik dat je een keizersnee had maar verder volg ik Z&G niet zo goed dus ik ben niet echt bij maar hopelijk ben je alweer een beetje opgeknapt.

Ik ben gisteren ongesteld geworden en eigenlijk was het maar goed dat de ISCI vorige week al mislukt was want anders had ik daar dus gisteren achtergekomen en het was al niet zo'n geweldige dag. Mijn lief is opgenomen in het AMC - al de 4e x dit jaar- en ik kon alles voor de bruiloft maandag en het geplande reisje daarna naar Barcelona annuleren .... En het is dus al de 2e keer, vorig jaar hebben we het ook moeten afzeggen omdat hij in het ziekenhuis lag, Vond het echt heel genant om weer het gemeentehuis, fotograaf en reder af te moeten zeggen maar gelukkig hadden die er alle begrip voor. We moeten maar kijken of we het opnieuw gaan plannen of wel iets gaan doen maar dan zonder ceremonie, formeel zijn we namelijk twee maanden geleden al via een spoedprocedure in het AMC getrouwd toen hij ineens een vrij heftige operatie moest ondergaan en we het gewoon per se geregeld wilden hebben. Trouwen maandag was dus sowieso eigenlijk voor spek & bonen maar het leek ons leuk om het toch te doen zoals we het vorig jaar bedacht hadden.
pi_83034840
Ik gebruik puregon. Eerst 150 eenheden. Terug gezet woensdag naar 125 eenheden. En vanavond mag ik geen puregon prikken alleen de orgalutran. Vandaag moeten bloed prikken. Morgen krijg ik daar de uitslag van. Hopelijk valt het allemaal mee en kan ik gewoon die punctie doen. Al zei ze me dat ik maar met het ergste rekening moet houden. Dat zou beteken dat het over is, geen punctie. Wel elke dag moet terug komen zodat ze kunnen zien dat het beter gaat of misschien zelfs moeten blijven.

Ik voel me op zich niet slecht. Ik kan niet de hele tijd recht overeind zitten want dan heb ik last van mijn rug en buik maar ik voel me ook niet slecht of ziek ofzo.
Wel heb ik last van mijn buik door de echo. Beetje wroeten in je buik is nooit lekker natuurlijk en van het duwen heb ik gewoon een beetje last.

Maar ik moet dus plat (en ik heb hier iemand thuis die er goed op let) maar het is zo moeilijk om stil te liggen en niets te mogen als je je niet ziek voelt

En het waren er dus minimaal 35 aan de linkerkant viel er niet te meten. Ze kon er 15/16 minimaal al zien zitten en meten. Maar mijn eierstok lag een beetje verstopt. En een echte goeie meting kon er niet gedaan worden.
pi_83035054
Madelieve, wat naar voor jullie. Hopelijk knapt je vent snel weer op!

tally, sterkte met plat liggen!
pi_83035919
Jee Tally, ik spoot 225 en had 5 eicellen, niet te geloven he dat dat per persoon dus zo kan verschillen. Ik vond de echo naarmate de eitjes groter werden steeds rotter voelen dus kan me voorstellen dat het dan met zoveel eitjes echt niet prettig is. Ik had de dagen voor de punctie ook echt een soort 'zwaar' gevoel in mijn buik, heb jij dat nu dan ook - zeker dus als het zoveel eitjes zijn?
pi_83036241
Dat is juist het gekke. Zo voel ik het dus totaal niet. Ik heb geen zwaar gevoel in mijn buik. Alleen na een tijd lang zitten. Maar ja Met het liggen zo voel ik er weinig van. Of de poes moet op mijn buik springen.
Ik heb alleen een zwaar en vol gevoel als ik een tijd lang niet naar de wc ben geweest. Als mijn darmen of blaas vol is. Dan heb ik het gevoel dat het allemaal even in de verdrukking zit. Voor de rest voel ik me lichamelijk gewoon goed. Geestelijk op dit moment een heel stuk minder. Gewoon weer een klap
Al laat ik het natuurlijk weer niet merken, alleen een huilbui gehad na de echo, meer van de pijn van de echo
pi_83038509
Madelieve... weer niet officieus trouwen... wat naar dat je man zo ziek is steeds... ik hoop dat hij gauw opknapt zodat jullie evengoed een mooie trouwdag mogen hebben... (al is dit echt voor boter kaas en eieren...)

Tally, het is ook gewoon een klap, iedere keer dat het nu tegenzit weer...
pi_83039392
Tally...... Sterkte!
pi_83039429
Mijsje, je gaat dit merken hoor, vooral de dag voor de punctie. Je hebt dan echt een vol gevoel, maar hopelijk voor een heel goed doel!!!
pi_83047785
Ik heb helemaal niets gemerkt voor de punctie. Geen pijn, geen drukkend gevoel. Voelde gewoon zoals normaal.
Het blijft toch apart dat het voor iedereen zo verschillende is.

Sterkte Tally
pi_83048008
Nou vanmorgen mogen melden in het ziekenhuis. Er is geen doorgroei geweest. Dus de eitjes die er gister waren zaten er nu nog natuurlijk. Er waren wat follikels die van 14,5 naar 15 waren gegaan (en dit keer zonder puregon) maar geen rare dingen. Ze was vandaag een stuk positiever dan gister. Gelukkig
Weer gewogen (om te kijken of ik geen vocht vast heb gehouden) en weer een echo.
Dit keer weer overleggen met de gyn (via telefoon). Morgenochtend vroeg mag ik me weer melden. Dan bloed prikken en dan weer echo's en wachten op uitslag van het bloed. Ik ben er wel een ochtendje mee zoet.

Voor de rest. Niet werken. Rust houden. Veel drinken. En geen puregon alleen de orgalutran.
Mijn werk net maar even gemaild dat ik er morgen in ieder geval niet ben. En ik baal dat ik in bed moet liggen terwijl ik me niet ziek voel

Wat overigs een voordeel is. Want de assistente zat me zo aan te kijken (tijdens overleg met de gyn) en zei ook nee ze ziet er niet ziek uit, ze voelt zich goed alleen wat gevoelig tijdens de echo maar das al.

Dus er is nog hoop op een punctie
pi_83048330
Madelieve wat dat je ongesteld bent geworden
Mijsje je hebt er gewoon 11! vreugdedansje
Pz succes maandag, ik ga voor je duimen
Tally

Hier gaat het wel, af en toe ontzettend verdrietig, boos en dan wel weer rustig en "blij"
Thnx girls voor je lieve woorden hier maar ook in mijn pmbox
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_83067168
Poezebeest en droomvrouwtje, succes morgen!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')