quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:12 schreef Madelieve het volgende:
He Mijsje, jouw medicatietraject verschilt dan wel van die van mij. Ik moest uiterlijk 5 dagen voor de start van de menstruatie beginnen met de Decapeptyl, na start menstruatie na 5 dagen en echo en als die goed is starten met Gonal (ik begon uiteindelijk met Gonal bij de 2e echo, 10 dagen na start menstruatie). Maar in dat traject spuit je dus al minimaal 10 dagen Deca voordat je begint met de Gonal.
Ik ga duimen voor lekker veel eitjes van superkwaliteit!
Poezebeest en Isla, veel succes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be happy with the little things in life
als je [ me = ] dan je tekst en dan weer [ / me ]doet alleen dan zonder de spaties.. Ik wist het ook niet tot dat manlief het uitlegde..quote:Op maandag 14 juni 2010 22:24 schreef Poezebeest het volgende:
* vangt ook een klavertje vier op, maar weet niet hoe ik de tekst in het rood kan zetten
Dankjewel mefke
ik denk dat je Cisco bedoelt...quote:Op maandag 14 juni 2010 22:48 schreef Jose81 het volgende:
oooh Mefke, wat rot dat jullie relatie en jouw (jullie) droom nu dan ook zo abrupt stopt... heel veel sterkte.Wat tegenstrijdig, zeg, dat je nu weer aan de pil begonnen bent...
![]()
Ciscoquote:Op maandag 14 juni 2010 18:53 schreef Ciscostar het volgende:
Mijn man en ik gaan uit elkaar, dat is de reden dat ik uit alle lijsjes wil.
Isla jij red het alleen, al mijn gebeden en duimen wat ik regelmatig voor mezelf deed zullen nu naar jou gaan!
Alle andere meiden, ook voor jullie zal ik bidden en duimen!
Ik ga jullie missen, maar mijn avondtuur stopt hier,stopt vandaag. Zojuist weer mijn eerste pil geslikt
Hoe kunnen ze dat zien eigelijk? En wat als het eitje groot genoeg isquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:03 schreef prinseszondererwt het volgende:
Even egopost: ei was pas 10,5mm dus vrijdag terugkomen voor echo twee. Spannend nog dus.
Met een dildo-echoquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dat zien eigelijk? En wat als het eitje groot genoeg is
sorry voor de vragen maar intresse
Lig in die periode dan even in het ziekenhuisquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Met een dildo-echoNee, met een inwendige echo kunnen ze controleren hoeveel eitjes er zijn en hoe groot ze precies zijn.
Als ze 17-18mm zijn ze groot genoeg en dan komt er een Pregnyl-spuit aan te pas om de eisprong op te wekken. 36u later volgt normaal gezien de inseminatie.
Aangezien eitjes opeens vlug kunnen veranderen moet er dus regelmatig gecontroleerd worden
Jeetje, Cisco... wat ingrijpend.... sterkte!quote:Op maandag 14 juni 2010 18:53 schreef Ciscostar het volgende:
Mijn man en ik gaan uit elkaar, dat is de reden dat ik uit alle lijsjes wil.
Isla jij red het alleen, al mijn gebeden en duimen wat ik regelmatig voor mezelf deed zullen nu naar jou gaan!
Alle andere meiden, ook voor jullie zal ik bidden en duimen!
Ik ga jullie missen, maar mijn avondtuur stopt hier,stopt vandaag. Zojuist weer mijn eerste pil geslikt
Geeft niks, het is ook heel spannend allemaal! Ik hoop op een hele tros eitjes!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:08 schreef mijsje het volgende:
pze, je eitje groeit dus wel mooi!
ik kan niet wachten tot zaterdag, dat ik kan kijken wat er bij mij te zien is qua eitjes... ik merk dat ik het lastig vind om m'n geduld goed te bewaren. ik ben sneller geïrriteerd... niet alleen thuis, maar ook op school...
Pssst ze heeft je geblokkeerdquote:
sssshhht... het was zo... per ongeluk verkeerde knopje bij het wissen, blokkeer je zo je vent...quote:
Aaah ik zie een tik foutquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:17 schreef IslaBonita het volgende:
Tally ik begreep je berichtje niet over die eenheden, is dat goed of slecht? (sorry maar heb er nog niet zo heel veel verstand van) Ik hoop natuurlijk dat het goed is/komt!
![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:42 schreef IslaBonita het volgende:
Oeh Mijsje spannend! Lekker om nog even de stad in te gaan! Je gaat toch naar AMC?
Kleine tip, mocht je met de auto gaan; die kun je gratis neer zetten bij Dalsteindreef (is ook Amsterdam Zuidoost, tien min van AMC) daar tegenover heb je metrostation Venserpolder en zit je met 15 min in de stad)
Enneh...veel succes morgen!![]()
PZE derde poging maandag en Droomvrouwtje MRI maandag, wordt spannende dag voor jullie dames!![]()
Winterstormpje gecondoleerd... wat verdrietig. Hopelijk heb je nu gauw goed nieuws te melden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |