abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82806028
Gatver Cisco want ontzettend naar.... heel veel sterkte
pi_82806350
He Mijsje, jouw medicatietraject verschilt dan wel van die van mij. Ik moest uiterlijk 5 dagen voor de start van de menstruatie beginnen met de Decapeptyl, na start menstruatie na 5 dagen en echo en als die goed is starten met Gonal (ik begon uiteindelijk met Gonal bij de 2e echo, 10 dagen na start menstruatie). Maar in dat traject spuit je dus al minimaal 10 dagen Deca voordat je begint met de Gonal.
Ik ga duimen voor lekker veel eitjes van superkwaliteit!

Poezebeest en Isla, veel succes!
  maandag 14 juni 2010 @ 21:47:56 #103
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_82808978
@cisco oh meis toch.. Dat is wel heftig nieuws, vooral nieuws die ik niet zag aankomen.. Ik wil je heel veel sterkte wensen
Be happy with the little things in life
pi_82809393
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:12 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik mag woensdag weer
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:12 schreef Madelieve het volgende:
He Mijsje, jouw medicatietraject verschilt dan wel van die van mij. Ik moest uiterlijk 5 dagen voor de start van de menstruatie beginnen met de Decapeptyl, na start menstruatie na 5 dagen en echo en als die goed is starten met Gonal (ik begon uiteindelijk met Gonal bij de 2e echo, 10 dagen na start menstruatie). Maar in dat traject spuit je dus al minimaal 10 dagen Deca voordat je begint met de Gonal.
Ik ga duimen voor lekker veel eitjes van superkwaliteit!

Poezebeest en Isla, veel succes!
ik vergiste me helemaal... bij mij is het ook al begonnen met decapeptyl 5 dagen voor ik ongesteld moest worden, alleen ik werd een dag te vroeg ongesteld. (ik had op dag 21 van m'n vorige cyclus m'n startgesprek, als ik later was geweest, had ik nog niet kunnen beginnen...) ik heb nu dus uiteindelijk 9 dagen decapeptyl gehad, en vandaag dus ook m'n eerste gonalspuit... ik merkte wel dat de naaldjes van de decapeptyl wat dikker zijn (iets maar) dan die van de gonal-spuit. het maakt net het verschil of de prik vervelend of zonder pijn is bij mij... ik hoop ook op lekker veel eitjes van superkwaliteit!
weet jij eigenlijk wat de kwaliteit van jouw eitjes was?
  maandag 14 juni 2010 @ 21:55:15 #105
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_82809527
poezebeest zo denk je, die afspraak duurt lang, en nu is het al volgende week.

Pze morgen weer voor een echo.. ben benieuwd..

en Tally mag ook weer voor een echo..

Mijsje mag ook een echo

Het zijn dus weer spannende weken voor iedereen hier...

Voor iedereen die ik overgeslagen heb en het nodig heeft ik deel vandaag dikke knuffels uit..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 14 juni 2010 @ 22:12:16 #106
100412 mefke79
komt goed!
pi_82810486
Och lieve Cisco, nee toch...

Ik kwam eigenlijk even kijken voor Mijsje...even bijhouden hoe het gaat. En natuurlijk om heel veel klavertjes vier rond te strooien hier. Succes allemaal!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_82810593
* mijsje heeft een klavertje 4 gevangen en houdt dat stevig vast...
  maandag 14 juni 2010 @ 22:23:29 #108
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_82811151
* droomvrouwtje heeft ook een klavertje 4 gevangen en bewaart hem goed..

dankjewel mefke
pi_82811220
* vangt ook een klavertje vier op

Dankjewel mefke

Droomvrouwtje, jij bent vandaag mijn heldin!

[ Bericht 34% gewijzigd door Poezebeest op 14-06-2010 22:35:01 ]
  maandag 14 juni 2010 @ 22:26:20 #110
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_82811330
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:24 schreef Poezebeest het volgende:
* vangt ook een klavertje vier op, maar weet niet hoe ik de tekst in het rood kan zetten

Dankjewel mefke
als je [ me = ] dan je tekst en dan weer [ / me ]doet alleen dan zonder de spaties.. Ik wist het ook niet tot dat manlief het uitlegde..

graag gedaan..

[ Bericht 3% gewijzigd door droomvrouwtje op 14-06-2010 22:41:51 ]
  maandag 14 juni 2010 @ 22:48:28 #111
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_82812702
oooh Mefke Cisco, wat rot dat jullie relatie en jouw (jullie) droom nu dan ook zo abrupt stopt... heel veel sterkte.

Wat tegenstrijdig, zeg, dat je nu weer aan de pil begonnen bent...

Schreef ik nou echt Mefke? Hoe kom ik daaaar nou weer bij?! Sorry..!

[ Bericht 17% gewijzigd door Jose81 op 15-06-2010 21:49:54 ]
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_82812748
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:48 schreef Jose81 het volgende:
oooh Mefke, wat rot dat jullie relatie en jouw (jullie) droom nu dan ook zo abrupt stopt... heel veel sterkte. Wat tegenstrijdig, zeg, dat je nu weer aan de pil begonnen bent...
ik denk dat je Cisco bedoelt... Mefke strooit alleen wat klavertjes in het rond...
  maandag 14 juni 2010 @ 23:52:02 #113
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_82816079
* twentemeisje heeft er ook nog net eentje weten te vangen

Thanks mefke
pi_82817975
thankxs ik zal hem goed bewaren...
wel een leuk weekend gehad.
naar vrienden in limburg geweest voor bbq en voor haar een soort van fotoshoot.
ben er zelf wel trots op hoe de foto`s zijn geworden.
ze is nu 31 weken zwanger.
wel een mooi gesprek gehad over het moeilijk zwanger worden want zelf heeft ze ook lang moeten wachten.
heeft wel geholpen..

dikke kus voor iedereen..
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_82820994
Ik kom niet zo vaak meer in dit topic, maar wil jullie allemaal toch weer eens heel veel succes wensen!

Mijsje, ik hoop dat de Gonal-F voor heel veel eitjes gaat zorgen, maar nog beter... een mooi beebje! Heel veel succes met de behandeling!
pi_82822493
Cisco.
Wat vreselijk meis. Heel veel sterkte.
pi_82845385
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:53 schreef Ciscostar het volgende:
Mijn man en ik gaan uit elkaar, dat is de reden dat ik uit alle lijsjes wil.
Isla jij red het alleen, al mijn gebeden en duimen wat ik regelmatig voor mezelf deed zullen nu naar jou gaan!
Alle andere meiden, ook voor jullie zal ik bidden en duimen!

Ik ga jullie missen, maar mijn avondtuur stopt hier,stopt vandaag. Zojuist weer mijn eerste pil geslikt
Cisco ik schrik er gewoon van
pi_82846934
Cisco, ook van mij heel veel sterkte en een
pi_82849178
Cisco, meisie toch! Ik schrik hier echt enorm van!
Heel veel sterkte en wie weet zien we elkaar hier weer een keer terug!

pi_82849447
Even egopost: ei was pas 10,5mm dus vrijdag terugkomen voor echo twee. Spannend nog dus.
pi_82849648
pze, je eitje groeit dus wel mooi!

ik kan niet wachten tot zaterdag, dat ik kan kijken wat er bij mij te zien is qua eitjes... ik merk dat ik het lastig vind om m'n geduld goed te bewaren. ik ben sneller geïrriteerd... niet alleen thuis, maar ook op school...
pi_82849722
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 20:03 schreef prinseszondererwt het volgende:
Even egopost: ei was pas 10,5mm dus vrijdag terugkomen voor echo twee. Spannend nog dus.
Hoe kunnen ze dat zien eigelijk? En wat als het eitje groot genoeg is

sorry voor de vragen maar intresse
  dinsdag 15 juni 2010 @ 20:15:32 #123
61183 leonieke
Dan toch?
pi_82849981
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 20:10 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Hoe kunnen ze dat zien eigelijk? En wat als het eitje groot genoeg is

sorry voor de vragen maar intresse
Met een dildo-echo Nee, met een inwendige echo kunnen ze controleren hoeveel eitjes er zijn en hoe groot ze precies zijn.

Als ze 17-18mm zijn ze groot genoeg en dan komt er een Pregnyl-spuit aan te pas om de eisprong op te wekken. 36u later volgt normaal gezien de inseminatie.

Aangezien eitjes opeens vlug kunnen veranderen moet er dus regelmatig gecontroleerd worden
pi_82850090
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 20:15 schreef leonieke het volgende:

[..]

Met een dildo-echo Nee, met een inwendige echo kunnen ze controleren hoeveel eitjes er zijn en hoe groot ze precies zijn.

Als ze 17-18mm zijn ze groot genoeg en dan komt er een Pregnyl-spuit aan te pas om de eisprong op te wekken. 36u later volgt normaal gezien de inseminatie.

Aangezien eitjes opeens vlug kunnen veranderen moet er dus regelmatig gecontroleerd worden
Lig in die periode dan even in het ziekenhuis Zodat ze er op tijd bij zijn? Of zeg ik nu iets doms ?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 20:24:20 #125
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_82850414
Nou pze je houd het idd nog wel spannend ..

Mijsje is dat een bijwerking van de hormonen, of is het gewoon omdat je zo voelt?? Ik kan me ook wel voorstellen dat het je idd niet snel genoeg kan gaan, je hebt hier al zo lang op moeten wachten

@charmed_angel je gaat alleen naar het ziekenhuis voor de echo.. De gyn weet echt wel wanneer je terug moet komen, dus word er gewoon weer een nieuwe afspraak gemaakt
pi_82853663
Mijsje, helder over de medicatie! Die irritatie zou inderdaad heel goed van de hormonen kunnen komen hoor, ik had er ook gelijk last van. Ben normaal echt uberrelaxt maar na een weekje Deca merkte ik ook dat veel sneller geirriteerd was. Bizar toch wat die hormonen met je kunnen doen....

PZE, succes vrijdag, spannend!
pi_82854378
@c_a: wat de andere meiden zeggen... Met een dildo-echodinges kijken ze, meten ze en zeggen wanneer je terug mag komen.

Mijsje, klotehormonen ook.
pi_82856620
ik denk inderdaad ook voor het overgrote deel van de hormonen, en een deeltje omdat ik me gewoon zo voel nu... maar het verschil is wel dat ik normaal die gevoelens goed kan onderdrukken, en nu sneller uit m'n slof schiet...
Raar he, Madelieve, dat dat meteen zo'n verschil kan maken he? ik vind het ook vervelend, want ik werk met kinderen en ik vind het niet leuk en eerlijk voor ze dat ik nu dus sneller uit m'n slof schiet dan normaal... normaal kan ik veel meer van ze hebben voor ik boos word...
naja, als er maar resultaat is, dan weet ik waar ik het voor doe... dat scheelt...

C_A, je hoeft geen sorry te zeggen hoor, als je dingen wil weten mag je dat altijd vragen hoor (desnoods via pm als je twijfelt, maar vragen staat vrij... )
pi_82861823
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:53 schreef Ciscostar het volgende:
Mijn man en ik gaan uit elkaar, dat is de reden dat ik uit alle lijsjes wil.
Isla jij red het alleen, al mijn gebeden en duimen wat ik regelmatig voor mezelf deed zullen nu naar jou gaan!
Alle andere meiden, ook voor jullie zal ik bidden en duimen!

Ik ga jullie missen, maar mijn avondtuur stopt hier,stopt vandaag. Zojuist weer mijn eerste pil geslikt
Jeetje, Cisco... wat ingrijpend.... sterkte!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_82861863
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 20:08 schreef mijsje het volgende:
pze, je eitje groeit dus wel mooi!

ik kan niet wachten tot zaterdag, dat ik kan kijken wat er bij mij te zien is qua eitjes... ik merk dat ik het lastig vind om m'n geduld goed te bewaren. ik ben sneller geïrriteerd... niet alleen thuis, maar ook op school...
Geeft niks, het is ook heel spannend allemaal! Ik hoop op een hele tros eitjes!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_82869316
mijsje dat ligt echt aan de troep die je spuit. Ik heb precies hetzelfde.

Vandaag echo gehad. Na 6 dagen 150 eenheden prikken. En ik heb 19 eenheden. Ze werd een beetje zenuwachtig. De eenheden gaan omlaag (125 eenheden) en zaterdag terugkomen.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_82869731
Ach Cisco, wat verdrietig. Ik ken je helemaal niet goed, maar wil je heel veel sterkte wensen.
  woensdag 16 juni 2010 @ 10:43:22 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_82871739
Jeetje Cisco wat een verdrietig bericht

Heel veel sterkte
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_82878016
Mijsje je inbox is vol
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_82878841
ah cisco wat verschrikkelijk
ik kan alleen een digitale knuffel geven en je sterkte wensen in de nabije toekomst
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_82882891
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 13:01 schreef Joene het volgende:
Mijsje je inbox is vol
mijn inbox geeft aan van niet?
pi_82885662
hij zegt inbox is niet beschikbaar.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_82888300
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:31 schreef Joene het volgende:
hij zegt inbox is niet beschikbaar.
Pssst ze heeft je geblokkeerd
  woensdag 16 juni 2010 @ 17:00:14 #139
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_82890576
Ik ben nog steeds onder de indruk van Cisco's mededeling. Bah, wat een ellende. Iets meer dan een week geleden ging het nog over hun kinderwens en nu is het over. Wat verschrikkelijk. Cisco, als je nog 'stiekem' meeleest, ik denk aan je .

Ben zelf vanmorgen naar de fertiliteitspoli geweest. Goed gesprek gehad en een echo. Er zitten in beide eierstokken wat eitjes, 2 zijn er ietsje groter dan de rest, maar nog geen tekenen van een aanstaande ovulatie. Het kan net zo goed dat ik morgen ongesteld word. Afwachten dus. Ik wil geen medicijnen om de menstruatie op te wekken. Mijn hormonen zijn dus deze maand weer ff danig in de war.

Afgesproken om over twee maanden terug te komen, ik wil dan de resterende vijf kilo eraf hebben. Als dat zo is dan krijg ik hormonen voorgeschreven. Ze heeft goede moed dat ik dan binnen een half jaar zwanger ben. Ik hoop het zo! En hoop doet leven nietwaar?

Voorlopig probeer ik me dus even te richten op het gewichtsverlies en wat minder gefocust te zijn op 'de conceptie'. Waarbij ik uiteraard niet ineens anti-conceptie ben .

pi_82898096
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:22 schreef Tally het volgende:

[..]

Pssst ze heeft je geblokkeerd
sssshhht... het was zo... per ongeluk verkeerde knopje bij het wissen, blokkeer je zo je vent...

tm, stomme cyclus...
ik hoop met je mee voor het halve jaar!
niet ineens anti-conceptie...
  donderdag 17 juni 2010 @ 06:44:48 #141
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82916342
ah arme Cisco; veel sterkte...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_82936974
Mijsje ik hoop ook op een heleboel eitjes bij je! Nog even en dan is het zaterdag! Hou vol!

Tally ik begreep je berichtje niet over die eenheden, is dat goed of slecht? (sorry maar heb er nog niet zo heel veel verstand van ) Ik hoop natuurlijk dat het goed is/komt!

Vandaag bij de gyn geweest, zaadjes van mn vent waren iets beweeglijker, maar nog lang niet goed genoeg. Dus mogen we beginnen met IUI. Alleen is het voor deze maand te laat en in juli zijn de echo-dames op vakantie dus wordt het pas augustus. Bleh, wéér twee maanden wachten.... Sorry hoor ben mn geduld even kwijt.....vind t nou niet leuk meer...
Ok genoeg geklaagd, dan maar lekker feesten deze zomer en met een fles rosé op het strand gaan zitten..

Poezebeest heb jij al nieuws? Wanneer had je nou je afspraak? Sorry heb er denk ik over heen gelezen!

PZE succes morgen!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_82937137
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:17 schreef IslaBonita het volgende:
Tally ik begreep je berichtje niet over die eenheden, is dat goed of slecht? (sorry maar heb er nog niet zo heel veel verstand van ) Ik hoop natuurlijk dat het goed is/komt!
Aaah ik zie een tik fout Moeten 19 follikels zijn ipv eenheden
Ze zien graag tussen de 5 en 10 follikels en ik heb er nu 19. Ze werd er zenuwachtig van. Dus is geen positief iets
Daarom moet ik nu minderen met eenheden. Om doorgroei van alles te voorkomen.

Ik merk ook wel dat ik last krijg van mijn rug, buik en tieten
pi_82937889
Oh nou snap ik 'm! Nee, da's niet goed.. hoop dat het snel beter wordt!
pi_82937950
Isla, wat vervelend dat je nu weer zo lang in de wacht zit. En een hele maand op vakantie?! Lijkt wel het onderwijs, zou dat in alle ziekenhuizen zo zijn?
Dank voor de succeswensen, ben benieuwd morgen. Vandaag ben ik helemaal niet lekker en dus naar huis gekomen, heb echt even rust nodig.
pi_82938017
TM, was ik jou gewoon vergeten!
Het klinkt inderdaad hoopvol! Gelukkig ben jij wel wat geduldiger... en richt je je nu op het afvallen. You go girl!
pi_82938212
PZE balen dat je je niet lekker voelt. Rust inderdaad maar even lekker uit.

Ja het lijkt wel hetzelfde als met scholen. Het was nu al verdacht stil in dat ziekenhuis...lijkt nu wel al zomerstop!
pi_82944802
Isla, een hele maand die afdeling dicht? bah wat een pech! Hoe doen ze dat dan met de zwangere vrouwen? kunnen die ook in die maand geen echo krijgen? ik hoop dat de IUI uitkomst gaat bieden voor jullie!

Tally, heb ik zo over je heen zitten lezen? 19 follikels... dat is wel even wat anders dan maar één! (maar het is dus een beetje naïef dat ik daar voor mezelf een beetje op hoopte? ) ik hoop dat er nu in ieder geval een punctie kan komen en dat je door kan!

PZE, morgen weer een echo! ik ben benieuwd hoe het gegroeid is bij je!

is het al bijna zaterdag trouwens?
  donderdag 17 juni 2010 @ 22:41:22 #149
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_82956443
Het is al bijnaaaaaaaa zaterdag mijsje!

Thanks Isla, voor jou en ook voor PZE en Tally een smakkerd! Hang in there meiden!

Ik zag gisteren dat in ons ziekenhuis de fertiliteitspoli ook maar liefst een hele maand gesloten is voor alle behandelingen. Wij vonden dat ook behoorlijk lang.
pi_82965964
Mijsje, ik heb geen idee hoe ze dat doen.... ik zal maar weer geduld moeten hebben.. en ik moet niet klagen, hier op het forum zitten dames die al veeeeel langer wachten....zoals jij en PZE.

Maar voor jou gaat het nu echt beginnen Mijsje! Nog één dagje doorkomen (en zo'n dag duurt dan ook nog zo lang..) en morgen de uitslag! Hoop op veel, maar niet te veel mooie follikels!

PZE kom jij vanmiddag ook nog even verslag doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')