quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:39 schreef Studiotje het volgende:
Verzin is een leuke titel jongIets van: Waar we ballen gaan plakken..
Einde is vanaf nu dus nabij?quote:
Have phun!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:00 schreef Jetfly het volgende:
Om 17:00 beginnen, na 5 weken gebikkelt te hebben voor school.
Dat klinkt positief?quote:
Accent? DIALECT! Al is het in zwolle niet zo erg als in Almelo e.oquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:09 schreef Zwollutoch het volgende:
^^
Je kan inderdaad beter met zijn tweeën staan, dan met 3 van die koekenbakkers die net ''nieuw'' zijn.
Gister liep het wel aardig door.De nieuwe patty's zijn inderdaad niet het stevigst. Langer dan een paar seconden, en ze breken door midden.
Het voordeel is wel, dat je ze niet uit hoeft te laten druipen.
Voor de rest counter gestaan, en je merkt het gelijk hé... dat het mooi weer is.
Iedereen is wat vrolijker enzo.Voor de rest bijna alleen maar kip producten verkocht.
(het accent van hier,) heb u Kiep of hamboerger?
De vorige keer met hemelvaart toen ik bij jullie werkte kon de ijsmachine(s) het niet aanquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:25 schreef Studiotje het volgende:
Vanavond werken, ik denk dat er meer ijs verkocht wordt dan wat anders
En ze konden het weer niet aan!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:37 schreef piepkuiken21 het volgende:
[..]
De vorige keer met hemelvaart toen ik bij jullie werkte kon de ijsmachine(s) het niet aan, ik ben benieuwd....
Overigens zal bussum ook wel gek worden met 1 ijsmachine en heel veel ijsjes eters.
LOL! Hier kwamen ook groepen binnen na 11 uur, hadden we geen zin in dus snel naar de deur en dichttrekken, dan loop je daarna naar buiten, staan er nog mensen en die gaan dan zeiken: "Ja, waarom werd de deur dicht gedaan toen wij er aan kwamen, jullie zijn toch tot 12 uur open?!"quote:Op zondag 6 juni 2010 12:20 schreef Yannick567 het volgende:
Wij hadden gister best wel een drukke dag. Vrijdag hadden we een feest van onze franchise dus er waren voor zaterdag heel wat mensen uit filialen buiten onze franchise geregeld (mensen die niet konden werken van ons eigen restaurant) en er was gisteren EO jongerendag. Al die ingehuurde gasten moesten werken van 15-21. Helemaal niet druk natuurlijk, dus al die mensen om half 7 naar huis. Gelukkig kwam MLS 7 uur, want om 9 uur werd het nonstop druk tot half 12. Normaal gaat de deur 11 uur dicht maar dat kon gewoon niet omdat het zo druk bleef
Hebben jullie ook zo'n bord vooraan de drive met: Alleen toegang voor Auto's, fietsers en bromfietsers verboden (of iets dergelijksquote:Op zondag 6 juni 2010 15:05 schreef Yannick567 het volgende:
Wil je niet lezen, ik zeg het, niet doen!
Beetje mijn quote verneuken he noobquote:Op zondag 6 juni 2010 22:46 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hebben jullie ook zo'n bord vooraan de drive met: Alleen toegang voor Auto's, fietsers en bromfietsers verboden (of iets dergelijks)?
Hier wel iig, en die wordt er wel eens afgesloopt en dan vind je hem later terug in de bosjes..
Naaaaahh. Gisteren vroeg ik aan de FM of er plaatsen waren voor CT's. Hij zei nee, toen gevraagd of ik kon worden overgeplaatst (bijv. naar jullie) zei die nee dat gaat nietquote:Op zondag 6 juni 2010 23:23 schreef Battlefan het volgende:
Zelf maar een nieuwe RM voor Overvecht aan het zoeken?
Uhm, ze gaan een nieuwe zaak openen Yannick. Zal wel een beetje moeilijk worden he, dat bellen? Maar wie zou ik kunnen e-mailen? Staat host(ess) voor CT of is dat toch iets anders?quote:Op maandag 7 juni 2010 00:23 schreef Yannick567 het volgende:
Wat dacht je van even bellen of e-mailen?
Neem contact op met de franchise of mcdonalds nl?quote:Op maandag 7 juni 2010 00:27 schreef Jetfly het volgende:
[..]
Uhm, ze gaan een [bnieuwe[/b] zaak openen Yannick. Zal wel een beetje moeilijk worden he, dat bellen? Maar wie zou ik kunnen e-mailen? Staat host(ess) voor CT of is dat toch iets anders?
EDIT:@Yannick: Ken je toevallig RM of RegioManager van Noord-Holland/Schiphol?
Cheers.
Dacht daar ook aan.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Neem contact op met de franchise of mcdonalds nl?
Nee, van de franchise Nieuwegein/IJsselsteinquote:Op maandag 7 juni 2010 00:56 schreef Jetfly het volgende:
[..]
Dacht daar ook aan.
Battlefan: Die nieuwe zaak/zaken is/zijn ook van Ed?
Ik las een keer op Flickr.com een franchise genaamd OmaPoes B.V.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:07 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Nee, van de franchise Nieuwegein/IJsselsteinMcEd heeft alleen zaken met vage namen in Utrecht
Serieus? Dat is ook idioot.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:13 schreef Battlefan het volgende:
Agh, de zaken heten Blondje, Kereltje, JaMaar, NeeMaar en AIVB, dat laatste staat voor Alles Is Voor Bassie![]()
Oh, en er staat dus ook altijd Blondje BV op de rekeningafschriften van de mensen die bij ons pinnen, dat kunnen we niet aanpassen ofzo
Dat konden ze niet zeggen, maar het was wel gezellig vertelde zequote:
Ja man! Goed nieuws voor je. Al j-a-r-e-n hebben ze die bij JE snackbar op de hoekquote:Op maandag 7 juni 2010 17:21 schreef Mistbank het volgende:
Maar dus nog geen nieuws over de McMexicano in Nederland?
Dat weet ik, maar daar heb ik het niet over; hoe staat het met de befaamde McMexicano?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:19 schreef mstyle het volgende:
[..]
Ja man! Goed nieuws voor je. Al j-a-r-e-n hebben ze die bij JE snackbar op de hoek
Vooralsnog is er hierover niks bekend over een introductie in Nederland.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:20 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar daar heb ik het niet over; hoe staat het met de befaamde McMexicano?
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:32 schreef Battlefan het volgende:
Volgend jaar zeggen ze, met de Snackbar weken
OMGquote:Op maandag 7 juni 2010 22:39 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
![]()
Ik hoorde dat er dan ook weer een spaarkaart kwam. Kan je zegeltjes plakken voor gratis mexicano's, kroketten, frikandellen en als ik het goed heb gehoord ook kaassouflés!
Dan kan je kiezen voor gratis producten óf een rondleiding door de frikandellenfabriek van McDonald's.quote:
Die nieuwe kunnen echt de pot op man! Wat is dit! Ze vallen meteen uitelkaar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:48 schreef Battlefan het volgende:
Wij hebben nu opeens ook andere Tasty patties, van een andere fabriek van dezelfde fabrikant, ze lijken wat meer op de oude patties maar zijn wel net zo plat als de nieuwe
Aah, zal de McMexicano dan toch eindelijk komen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:34 schreef Battlefan het volgende:
Er komt inderdaad een nieuwe fruit flurry, niet vers fruit maar tropisch fruit ofzo, ook komt er een nieuwe shake en een nieuw broodje ofzo, maar dat kon ie niet precies vertellen, is onderdeel van een zomeractie zeiden ze
Verslaafd ofzoiets aan die McMexicano?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:46 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Aah, zal de McMexicano dan toch eindelijk komen?
nee, we beginnen met de McFrikandelquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:46 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Aah, zal de McMexicano dan toch eindelijk komen?
Hmm.. de berenklauw shake leek me toch iets lekkerder.. *met extra stukjes ui voor extra flavour!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:58 schreef Yannick567 het volgende:
'Nieuwe shake'? Zeker weer cappucino ofzo......
Of, in het kader van de snackbar weken, de frikandelshake_!
FOK!-verslaafdquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:14 schreef Yannick567 het volgende:
Even offtopic.. waarom heb ik zo'n raar ding naast m'n naam? Fossiel user?
quote:
Nee, twee soorten tropisch fruit ofzo, maar ook dat wisten 'ze' nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:58 schreef Yannick567 het volgende:
'Nieuwe shake'? Zeker weer cappucino ofzo......
Of, in het kader van de snackbar weken, de frikandelshake_!
Mango Passievrucht shake word het dacht ik.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:14 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Nee, twee soorten tropisch fruit ofzo, maar ook dat wisten 'ze' niet![]()
Magnum loopt hier absoluut niet, nog erger dan de McRookworst toenWaarschijnlijk is het nu het slechtst verkopende product ooit
Hmm klinkt heerlijkquote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:28 schreef Remzz het volgende:
[..]
Mango Passievrucht shake word het dacht ik.
Beide, die shake en de Flurry Fruits ofzo, geen vers fruit, want het zal wel uit de vriezer komen, net als de solero en de bosvruchten toenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:33 schreef misz--kelliej het volgende:
Ik ben dol op de combinatie mango passievruchtMaar een shake..? Ging over een flurry toch?
Niet klagen, Guus Meeuwis moet weer zo nodig concerten geven in het Philips Stadionquote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 02:24 schreef Battlefan het volgende:
Oh op de foto's valt het nog mee, de lucht die uit een van die putten komt is wat minderIk wil al helemaal niet weten hoe het er bij de scapino uit ziet en ruikt, want daar is alles toen naar binnen gekomen
![]()
(Ook leuk, ze waren op zoek naar de kruipruimte om het te maken, we hebben alleen heel geen kruipruimte)
Waarschijnlijk, niet zekerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:36 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
![]()
Onze kruipruimte zit onder de crewroom. Tenminste, daar zit dat luik
Een keer gezien. Wat een nasty bedoeling is dat. Maar dat rioolprobleem is dus de oorzaak doordat die schoonmaker bij jullie vet in de afvoer had gegooid ofzo?
En wat gebeurt er in dat hok wat altijd op slot zit?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:21 schreef Studiotje het volgende:
Onze kruipruimte zit.. uhm.. ja.. dat is een goede, nooit gezien waar die zit.. Alles is betegeld of het moet in het achterste hok zitten wat altijd op slot zit
Klushok van een van de managersquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:30 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
En wat gebeurt er in dat hok wat altijd op slot zit?![]()
"Get two" lijkt me danquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:14 schreef Yannick567 het volgende:
Ik hoorde gister ook dat tijdens wedstrijden van het Nederlands elftal gasten 2 Bigmacs voor de prijs van 1 krijgen. 'Buy one, get one' ofzo
Counter setup is bij ons altijd alleenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:17 schreef misz--kelliej het volgende:
Leuk, set-up vanochtend, kwam degene die counter moest gaan draaien om 8 uur 1,5 uur te laat -_- dus stond raam 1, raam 2, holds en counter heel eenzaam en alleen.
Durfde de manager nog te zeuren dat ik niet alles bij had gevuld ook -_-
Wij hebben het helemaal makkelijk...1 keuken, 1 counter en in het weekend nog een dwaas die de bestelling inruimt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:06 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Counter setup is bij ons altijd alleen
De 'tweede' persoon komt om 11:00.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:25 schreef Jetfly het volgende:
Jongens, vandaag ontslag genomen omdat ik ergens anders ben gaan werken (Detailhandel/Supermarkt). Het was echt een leuke ervaring! Ik blijf dit topic zeker volgen!
Net nu M bedrijfsleider gaat worden?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:25 schreef Jetfly het volgende:
Jongens, vandaag ontslag genomen omdat ik ergens anders ben gaan werken (Detailhandel/Supermarkt). Het was echt een leuke ervaring! Ik blijf dit topic zeker volgen!
quote:Op zondag 13 juni 2010 00:39 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAAHAHAA GEEN COMMENTAAR MARKO
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:25 schreef Jetfly het volgende:
Ik heb die ervaring ook sinds 1 juni, alleen ben ik nu tot 15 juni vrij (wel dingen in het theater gedaan en op eens chool 3 dagen stekkertjes voor 10 netto per uur gemaakt). Dinsdag eindelijk naar een festival om lekker te gaan werken, nu hopen dat de uren dan eindelijk goed zijn (kloksystemen schijn je te kunnen beinvloeden)quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:25 schreef Jetfly het volgende:
Ik ben van plan om bij de McDonalds in Kampen te gaan werken. Ik denk dat ik je toch wel eens zie, aangezien ik wel naar de Mc in Kampen ga als ie er is.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:26 schreef Heartbone het volgende:
Word 3 Juli eerst ingewerkt in Zwolle, en daarna als de Mc hier klaar is (Kampen) mag ik hier aan de gang.
het is maar een klein stukje hoorquote:Op zondag 13 juni 2010 12:43 schreef Battlefan het volgende:
Inkloktijden zijn op de dag zelf door iedere manager aan te passen, daarna alleen door de RM dacht ik![]()
En dan mag ik over een paar weken weer omfietsen door dat festival van je![]()
Haha ja, zo fiets ik dan ookquote:Op zondag 13 juni 2010 22:15 schreef piepkuiken21 het volgende:
[..]
het is maar een klein stukje hoorje kan gewoon bij de trams daar tussendoor of achter de inktpot langs. Wellicht kom je nog mijn tent tegen als je op het moreelsepark uitkijket, type bungalow en beige
En dit geldt niet voor McChickens? (zoals bij de bonnen; deze zijn dan ook geldig voor McChickens en QP's)quote:Op maandag 14 juni 2010 17:20 schreef Battlefan het volgende:
Klopt, iedere dag waar Nederland op speelt krijg je 2 Big Macs voor de prijs van 1, alleen losse big macs, en niet met menu's(2 Big Macs halen is dus 4 krijgen, en dan heb je nog genoeg spaarpunten voor een hamburger of een cheeseburger
)
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:22 schreef Battlefan het volgende:
Nog een foto van onze held Yannick z'n twitter gejat:
[ afbeelding ]
Geniaal
Haha, hier werd die midden in de rush gesloopt, beetje onhandige plek ook, naast de kassa's waar meestal een tyfus rij staat en jankende kindersquote:Op maandag 14 juni 2010 17:48 schreef Battlefan het volgende:
Die heeft bij ons 1 dag gestaan, daarna was de bovenkant gesloopt en is het stuk met de gleuf er in ingedeuktNu verdwijnt ie rond een uur of 10, is de kans op slopen wat minder groot
De voorlichting hier is al bijna net zo retarded als in de Mcdonalds zelf.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:27 schreef Battlefan het volgende:
Nee, maar voor de verandering zit je wel in de buurt
Hoezo?quote:Op maandag 14 juni 2010 18:29 schreef Mistbank het volgende:
[..]
De voorlichting hier is al bijna net zo retarded als in de Mcdonalds zelf.
Hij moet wel vastgeschroefd zitten, die moet je dan wel openschroevenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:04 schreef Battlefan het volgende:
Volgens mij hoort die los van het houtblok, zo kun je de kaarten er uit halen om ze aan HAVI mee te geven
Wij kwamen daar pas achter met de SaladShakers, dat er zo'n baksteen in moestquote:Op maandag 14 juni 2010 21:27 schreef Battlefan het volgende:
Zoiets jaNet als die plastic dingen voor die ovale reclame gevallen, waar die baksteen in moet
Die zijn wij ook al eeuwen kwijt trouwens
Is dat nu niet meer hetzelfde bij jullie dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:28 schreef Zwollutoch het volgende:
Wij hebben het BOP systeem eindelijk.![]()
Wat handig systeem zeg, vergeleken met KVA.. Nooit meer gescheeuw in de keuken, heerlijk rustig.
Nooit meer sjouwen met kip 6,mcchickens etc.nu gewoon schuiven naar de bin.
![]()
Alleen bij HB BicMac vind ik het niet handig, met het anderen systeem was het makkelijker dressen. Als je nu sla pakt voor de bigmacs, stoot ik altijd met mijn hand tegen een rekje aan.. Het is allemaal wat krapper. Maar voor de rest, geen binman als manager meer nodig, en wat een rust. Ze kunnen elkaar bijna niet meer zien, dus zijn ze nu echt bezig met hun werk. En geen binman die alles scheeuwt.![]()
En wat helemaal geniaal is, dat nieuwe broodtoaster.![]()
McDonald's Nederland beste plan tot nu toe.
Alleen is het wel wennen..
Brekend nieuws.. er werken of 2 Matthijsen bij de McD in Utrecht of onze Battlefan wordt bedrijfsleiderquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:24 schreef Jetfly het volgende:
Mark waarom zei je Yannick nadat ik bekend maakte dat ik vertrek?
Battlefan wordt Matthijs bedrijfsleider?
Zou hij vast wel willenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:50 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Brekend nieuws.. er werken of 2 Matthijsen bij de McD in Utrecht of onze Battlefan wordt bedrijfsleider
NEEJJOHquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:50 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Brekend nieuws.. er werken of 2 Matthijsen bij de McD in Utrecht of onze Battlefan wordt bedrijfsleider
Was je toevallig vrijdag nog aan het werk?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:28 schreef Zwollutoch het volgende:
Wij hebben het BOP systeem eindelijk.![]()
Wat handig systeem zeg, vergeleken met KVA.. Nooit meer gescheeuw in de keuken, heerlijk rustig.
Nooit meer sjouwen met kip 6,mcchickens etc.nu gewoon schuiven naar de bin.
![]()
Alleen bij HB BicMac vind ik het niet handig, met het anderen systeem was het makkelijker dressen. Als je nu sla pakt voor de bigmacs, stoot ik altijd met mijn hand tegen een rekje aan.. Het is allemaal wat krapper. Maar voor de rest, geen binman als manager meer nodig, en wat een rust. Ze kunnen elkaar bijna niet meer zien, dus zijn ze nu echt bezig met hun werk. En geen binman die alles scheeuwt.![]()
En wat helemaal geniaal is, dat nieuwe broodtoaster.![]()
McDonald's Nederland beste plan tot nu toe.
Alleen is het wel wennen..
Hallo dat zou geheim blijven, nu kan je fluiten naar je aandeelquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:36 schreef Studiotje het volgende:
JA! Yannick vind dat die te weinig verdient dus hij blaast een bank maar op..
Huh, probeerde je nou een bananensiroopbom te maken?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:06 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Hallo dat zou geheim blijven, nu kan je fluiten naar je aandeel![]()
Die pinautomaat zit wel in de marokaanse wijk. ..
Vanochtend ging ik de shake callibreren, had ik de siroopslang in plaats van in de emmer in mijn gezicht gericht. OepsVol bananensiroop in m'n gezicht
We krijgen wel een zomercampagne ja. Twee zelfsquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:36 schreef stijn_ het volgende:
Krijgen we deze zomer ook weer de Zomerweken met o.a. de Roma Mozzarella? weet iemand dit?
Die acties vind ik toch wel een pluspunt van de mac, gewoon wat afwisseling. Die Sneekburger etc waren ook wel goed te doenquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:38 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
We krijgen wel een zomercampagne ja. Twee zelfs
Moet ook wel. Tenminste, 'moet', zo heb je wel wat afwisseling jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:39 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Die acties vind ik toch wel een pluspunt van de mac, gewoon wat afwisseling. Die Sneekburger etc waren ook wel goed te doen
Paris Royalequote:Op donderdag 17 juni 2010 01:22 schreef Battlefan het volgende:
Jammer alleen dat de lekkere broodjes altijd maar zo kort blijvenM'n Paris Royale wat deden ze
Niet allequote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:19 schreef mstyle het volgende:
Ze bedoelde de Royal-Fish welke de INSTORES verkopen...
Tja.. Wie weet. Even met je RM bellenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:17 schreef Battlefan het volgende:
Kom anders bij ons sluit draaien, lekker rustig denk ik, wel veel dronken lui
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:57 schreef Yannick567 het volgende:
Loreal-fish
Morgen moet ik in ander filiaal sluit draaien. Is een iets drukker filiaal dan ons, vast een ervaring
Je mag ook wel bij ons sluit komen draaien hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:17 schreef Battlefan het volgende:
Kom anders bij ons sluit draaien, lekker rustig denk ik, wel veel dronken lui
Kom maar is bij ons sluit draaienquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:57 schreef Yannick567 het volgende:
Loreal-fish
Morgen moet ik in ander filiaal sluit draaien. Is een iets drukker filiaal dan ons, vast een ervaring
Dat is echt pas een rot tijd.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:37 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Kom maar is bij ons sluit draaienbeetje van 21:30 tot 06:00 werken, last hebben van dronken mensen, de parkeerplaats word een zee van zakjes en de mensen die werken worden met een uur chagrijniger..
Nah, van 10 tot 11 is het normaal, van 11 tot 12 wordt het wat drukker en staan er zo'n 20 auto's in de rij. Van 1 tot 3 op zaterdags is het altijd mega druk, loopt het helemaal vol en staan er meerdere kruispunten vol, als het te erg wordt gaat de politie zich er zelfs mee bemoeien. Na 3 uur valt het even dood, daarna loopt het door en rond half 6 valt het dood..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:36 schreef Zwollutoch het volgende:
[..]
Dat is echt pas een rot tijd.![]()
Loopt het wel door dan? wie gaat er nou om 5 uur sochtens naar de Mc.
De pleurisquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:36 schreef Zwollutoch het volgende:
[..]
Dat is echt pas een rot tijd.![]()
Loopt het wel door dan? wie gaat er nou om 5 uur sochtens naar de Mc.
Die van ons is van 10 tot 10 uur s'avonds maar open.Maar ik kan ook niet zeggen dat ik op een drukke locatie werk.. Ik vraag me elke dag nog af waarom ze hem niet op Hessenpoort ofzo hebben gezet.. Want rond 3 uur in de middag valt het bij ons helemaal stil.. Als er iemand binnenkomt is het bijna een bijzonderheid zegmaar.
En dan snel elk crewlid op break zetten, om de productiefie tijd een beetje te redden. Als je bijv. van 1 tot 9 moet werken, en je 2/3 uur op zo'n dag break hebt is het nog weinig...
Dat is tof! Hier ook op zondag, mega druk, alle kassa's open..(zijn er maar 5) en dan schreeuwen de gasten nog om een extra kassa...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De pleuris
Bij ons is het elke zondag raak: rijen tot aan de deur met 8 kassa's open
Ja... Soms is het zo druk dat je geen tijd hebt om naar de klok te kijken, dan schiet de tijd ook opquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:13 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dat is tof! Hier ook op zondag, mega druk, alle kassa's open..(zijn er maar 5) en dan schreeuwen de gasten nog om een extra kassa...
Hebben jullie maar 5 kassa's? Jullie hebben toch aardig wat zitplaatsen dacht ik ergens te lezen. Die bouwen dan ook niet op tegen het aantal kassa's, slechtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:13 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dat is tof! Hier ook op zondag, mega druk, alle kassa's open..(zijn er maar 5) en dan schreeuwen de gasten nog om een extra kassa...
Ja, maar 5 kassa's en 4 kiosk kassa's..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:59 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Hebben jullie maar 5 kassa's? Jullie hebben toch aardig wat zitplaatsen dacht ik ergens te lezen. Die bouwen dan ook niet op tegen het aantal kassa's, slecht
LOL!quote:Op zondag 20 juni 2010 03:34 schreef Yannick567 het volgende:
Bij ons was de sla op. Rare gezichten in de supermarkt toen ik 12 kroppen sla kwam halen
Hadden jullie een kassaknop voor een gewone big mac en eentje voor 'bogo big mac'?quote:Op zondag 20 juni 2010 12:23 schreef Studiotje het volgende:
[..]
LOL!
Hier was het zowat dood op wat mensen na wat ik mag geloven van de verhalen, na de wedstrijd werd het even druk en werd het daarna weer zowat dood.
In de avond veel auto's gehad (stond drive), en wanneer mensen 2 big mac's bestelde vroeg ik altijd: 2 voor de prijs van 1?Mocht eigenlijk niet van de managers
inkomsten mislopen, alleen wanneer ze er zelf mee aan kwamen...
Maar was wel een half uur eerder klaar, om half 11 vroeg ik of ik nou eindelijk op pauze mocht, moest wachten tot dat ik zei dat ik om 11 uur klaar was dus ik eigenlijk nu wel naar huis zou mogen, en bam! Werd meteen overgenomen
Mja, was een knop, 2e BigMac gratis..quote:Op zondag 20 juni 2010 13:29 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Hadden jullie een kassaknop voor een gewone big mac en eentje voor 'bogo big mac'?
Wij hadden alleen 'bogo big mac', sloeg je die aan kreeg men er gewoon 2.
Bij ons gingen die Big Macs aardig hardquote:Op zondag 20 juni 2010 13:47 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Mja, was een knop, 2e BigMac gratis..
Donderdag weerquote:Op maandag 21 juni 2010 02:15 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Bij ons gingen die Big Macs aardig hard
Zulke acties moeten ze vaker doen
McChickens waren ooit eens 2-euroknaller geweest.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow hehe, zou mooi zijnMaar dan ook met McChickens
Ja idd, dat waren nog eens tijdenquote:Op maandag 21 juni 2010 19:14 schreef stijn_ het volgende:
[..]
McChickens waren ooit eens 2-euroknaller geweest.
- Jaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:45 schreef Nightshadow het volgende:
-Hebben jullie een personeelsvereniging?
-Hoeveel locaties/werknemers?
-Hoeveel uitjes/crewfeesten hebben jullie en wat?
-Ben jij lid ervan?
-Hoeveel contributie betalen jullie?
Ik zou het fijn vinden een beetje inzicht te krijgen in jullie situaties!
Daarom hebben wij nooit feestjesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:00 schreef Nightshadow het volgende:
Haha, 94 cent per maand, dan mag ik hopen dat je baas flink wat op tafel legt!
hou je mond is jij, met je amateurfonteinquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:15 schreef Battlefan het volgende:
En nu allemaal even lachen om Yannick en zijn volgende shake avontuur
Verklaar je naderquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:39 schreef mstyle het volgende:
Ik heb de mosterd van de bitterballen terug gevonden
Ik was lekker vrijquote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:01 schreef Battlefan het volgende:
Ik welMaar ik had een oud ongebruikt scherm in de keuken voorzien van voetbal
Ja, om 16u..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:29 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ik was lekker vrij
Maandag moeten ze weer spelen, toch?
Dan komt die niet uit Noord, wij hadden geen turkse manager..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:35 schreef Battlefan het volgende:
Ben z'n naam al weer vergeten, is een Turk en is handig met toasters maken
Helaas.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:23 schreef Remzz het volgende:
Heeeeel toevallig ook iemand die morgen op BSM gaat?
Jullie hadden het heel druk zeker gisteravond?quote:Op zondag 27 juni 2010 17:44 schreef mstyle het volgende:
Je hebt nu bij de HM-Meisje zo'n ding waar je met zo'n pennetje op kunt kleuren. Met enige verbeelding heb je een iPhone dus liepen we gister allemaal druk te telefonerenmet zo'n ding aan het oor...
We sporten tegenwoordig ook in de keuken![]()
Men neme:Twee broodspatels; Een trayliner verfrommelt tot bal Minmaal twee personen
Meppen maar....
In de nacht werd wel eens getwisterd, ik zie het probleem nietquote:Op zondag 27 juni 2010 17:54 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Jullie hadden het heel druk zeker gisteravond?
Bij ons hebben ze wel eens gefrisbeed in de keuken, destijds met een frisbee uit het happymeal ofzo. Gelijk ontslagen
Vast met toestemming, bij ons gebeurde dat zonder toestemming en eindigde de frisbee in de fishpanquote:Op zondag 27 juni 2010 19:41 schreef Studiotje het volgende:
[..]
In de nacht werd wel eens getwisterd, ik zie het probleem niet
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:29 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Vast met toestemming, bij ons gebeurde dat zonder toestemming en eindigde de frisbee in de fishpan
Manager deed net zo hard mee, zo ja..quote:Op zondag 27 juni 2010 20:29 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Vast met toestemming, bij ons gebeurde dat zonder toestemming en eindigde de frisbee in de fishpan
Dan is het wel leuk jaquote:Op zondag 27 juni 2010 20:32 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Manager deed net zo hard mee, zo ja..
Flurry met fruit?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:18 schreef Battlefan het volgende:
Waarbij gezegd moet worden dat iemand uit deze topicreeks, ben al weer vergeten wie, gelijk had over de Flurry die komt, zijn RM is duidelijk beter geinformeerd dan mijn vorige RM
Jawel, en nog echt vers fruit ook wel te verstaan.quote:
AMAI ZEG! Wat een verontrustende ontwikkeling!quote:Op maandag 28 juni 2010 22:57 schreef Yannick567 het volgende:
Oja! Ik hoorde trouwens dat we in het najaar nog een nieuwe Flurry kregen
Iets met spinnen ofzo..quote:Op maandag 28 juni 2010 23:03 schreef Studiotje het volgende:
[..]
AMAI ZEG! Wat een verontrustende ontwikkeling!
Wat is trouwens CDP?
Dat is het trainingsprogramma van crew.quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:15 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat is het trainingsprogramma van crew.
Training, SOC's, stationsprocedures, etc.
Ik lees trouwens net dat ze binnenkort in Duitsland de 'Nürnburger' gaan verkopen, een broodje met mosterdsaus en 3 bratwürsten. Geniaal gewoon
Ja, nu je het zegt!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:20 schreef Mistbank het volgende:
Is er al wat meer bekend over wanneer de McOrdonBleu in Nederland verkrijgbaar zal zijn?
Oh leuk.. over 2 weken crewmeeting en dan gingen ze het er over hebbenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:15 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat is het trainingsprogramma van crew.
Training, SOC's, stationsprocedures, etc.
CDP?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:06 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh leuk.. over 2 weken crewmeeting en dan gingen ze het er over hebbenben benieuwd..
Dat zou zo maar kunnen, ze gingen het hebben over het nieuwe CDPquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:12 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
CDP?
2010 is het jaar van de training heWie weet vertellen ze wel van alles over nieuwe trainingsmaterialen etc.
Samenvallen op twee dagen nog wel. Wanneer dat gebeurt kom ik een maand lang 3x per dag eten bij McDonald's.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:23 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt!
Ik heb gehoord als Pasen en Pinksteren samenvallen op twee dagen deze zeer beperkt verkrijgbaar zal zijn in een beperkt aantal restaurants.
Weinig spannends aanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:15 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dat zou zo maar kunnen, ze gingen het hebben over het nieuwe CDP, de stand van zaken en aankomende acties
Ook zal het standaard gezeur terug komen en de managers die opeens alles ontkennen.
Sterrenslagquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:25 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Weinig spannends aanMisschien gaan ze het ook hebben over Sterrenslag
Duitslandquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:20 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ze hebben daar wel erg veel nieuwe en goede broodjes, waarom lopen wij achter
Doe het! ik heb een paar jaar terug ook gedaan, wij zijn toen tot de finale gekomen in Amsterdam. Ik stond toen brood bij 10:1. was leuk om dat meegemaakt te hebben!quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
M'n RM wil mij en het vaste BOP-team opgeven voor Sterrenslag
Dan was jij vast een van de twee aanmeldingenquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo de laatste dingen regelen, en dan heb ik de McStudiebeurs binnen!
Ook niet eerlijk, je doet het met zijn allen en niet alleen de crewtrainerquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:48 schreef Battlefan het volgende:
Ja, en de CT moet dan ook nog een lading vragen beantwoordenEn de crewtrainer van het winnende team is dan ook Crewtrainer van het Jaar
Moet er straks weer naartoe, haat dat klotevoetbal met die grote kloteschermen in het centrum van Eindhovenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Was gisteren bij Mac Eindhoven Markt
Daar heeft die andere Mac toch meer last van?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:37 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Moet er straks weer naartoe, haat dat klotevoetbal met die grote kloteschermen in het centrum van Eindhoven
Andrew?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:06 schreef Jetfly het volgende:
Gisteren was ik bij La Vie. Werd geholpen door die ene manager die eerst werkte op Leidsche Rijn (The Wall). Hoe heette die man ook alweer?
Valt tegen, stond daar afgelopen maandag alleen aan KVA en stond me een beetje te vervelen, op de Markt heb je op die dagen met 4 man niet eens genoeg handen om KVA bij te houdenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar heeft die andere Mac toch meer last van?
René?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:06 schreef Jetfly het volgende:
Gisteren was ik bij La Vie. Werd geholpen door die ene manager die eerst werkte op Leidsche Rijn (The Wall). Hoe heette die man ook alweer?
RENEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE:D YEEEEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE:D. Haha. Lachen man die man. Werd daarna nog geinterviewd door 2 ouwe vrouwen... over onderzoek blabla.quote:
Staat dat niet op een lokale website/krant oid?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:11 schreef rub3n het volgende:
Hier in Kampen(Overijssel) zijn ze een MC aan het bouwen, iemand meer informatie over wanneer deze open gaat enzo?
Prijsonderzoek ja, die zitten redelijk vaak bij onsquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:05 schreef Jetfly het volgende:
[..]
RENEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE:D YEEEEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE:D. Haha. Lachen man die man. Werd daarna nog geinterviewd door 2 ouwe vrouwen... over onderzoek blabla.
Onze airco doet het verrassend goed, bij de BOP is het meestal maar iets van 25, bij de grill rond de 30quote:Op zaterdag 3 juli 2010 02:04 schreef mstyle het volgende:
Gem. Temperatuur in de keuken is bij jullie? Bij ons 35. Bij de bin 40.
Op de Markt in Eindhoven was het in ieder geval druk.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar heeft die andere Mac toch meer last van?
Ik heb toch aardig staan klagen aan die binquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:12 schreef Yannick567 het volgende:
Die McD daar heeft vast geen klagen gehad
Kan je op wachtenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:24 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik heb toch aardig staan klagen aan die binWe waren gelukkig goed voorbereid (Lees: 10 minuten voor einde wedstrijd bin volgegooid en groot deel van de keuken laten back-uppen) maar het waren 2 helse uurtjes na de wedstrijd
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:50 schreef Yannick567 het volgende:
Helemaal niets, helemaal niets, in Amersfoooooooooooort! (Noord! ohnee, centrum
)
Oeh, dan moet ik een leuke verzinnenquote:Op zondag 4 juli 2010 00:58 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Maak het topic is vol jij, kan je gelijk een leuke TT verzinnen waar je om zat te zeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |