Dan komt die niet uit Noord, wij hadden geen turkse manager..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:35 schreef Battlefan het volgende:
Ben z'n naam al weer vergeten, is een Turk en is handig met toasters maken
Helaas.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:23 schreef Remzz het volgende:
Heeeeel toevallig ook iemand die morgen op BSM gaat?
Jullie hadden het heel druk zeker gisteravond?quote:Op zondag 27 juni 2010 17:44 schreef mstyle het volgende:
Je hebt nu bij de HM-Meisje zo'n ding waar je met zo'n pennetje op kunt kleuren. Met enige verbeelding heb je een iPhone dus liepen we gister allemaal druk te telefonerenmet zo'n ding aan het oor...
We sporten tegenwoordig ook in de keuken![]()
Men neme:Twee broodspatels; Een trayliner verfrommelt tot bal Minmaal twee personen
Meppen maar....
In de nacht werd wel eens getwisterd, ik zie het probleem nietquote:Op zondag 27 juni 2010 17:54 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Jullie hadden het heel druk zeker gisteravond?
Bij ons hebben ze wel eens gefrisbeed in de keuken, destijds met een frisbee uit het happymeal ofzo. Gelijk ontslagen
Vast met toestemming, bij ons gebeurde dat zonder toestemming en eindigde de frisbee in de fishpanquote:Op zondag 27 juni 2010 19:41 schreef Studiotje het volgende:
[..]
In de nacht werd wel eens getwisterd, ik zie het probleem niet
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:29 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Vast met toestemming, bij ons gebeurde dat zonder toestemming en eindigde de frisbee in de fishpan
Manager deed net zo hard mee, zo ja..quote:Op zondag 27 juni 2010 20:29 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Vast met toestemming, bij ons gebeurde dat zonder toestemming en eindigde de frisbee in de fishpan
Dan is het wel leuk jaquote:Op zondag 27 juni 2010 20:32 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Manager deed net zo hard mee, zo ja..
Flurry met fruit?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:18 schreef Battlefan het volgende:
Waarbij gezegd moet worden dat iemand uit deze topicreeks, ben al weer vergeten wie, gelijk had over de Flurry die komt, zijn RM is duidelijk beter geinformeerd dan mijn vorige RM
Jawel, en nog echt vers fruit ook wel te verstaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |