Verslaafd ofzoiets aan die McMexicano?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:46 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Aah, zal de McMexicano dan toch eindelijk komen?
nee, we beginnen met de McFrikandelquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:46 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Aah, zal de McMexicano dan toch eindelijk komen?
Hmm.. de berenklauw shake leek me toch iets lekkerder.. *met extra stukjes ui voor extra flavour!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:58 schreef Yannick567 het volgende:
'Nieuwe shake'? Zeker weer cappucino ofzo......
Of, in het kader van de snackbar weken, de frikandelshake_!
FOK!-verslaafdquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:14 schreef Yannick567 het volgende:
Even offtopic.. waarom heb ik zo'n raar ding naast m'n naam? Fossiel user?
quote:
Nee, twee soorten tropisch fruit ofzo, maar ook dat wisten 'ze' nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:58 schreef Yannick567 het volgende:
'Nieuwe shake'? Zeker weer cappucino ofzo......
Of, in het kader van de snackbar weken, de frikandelshake_!
Mango Passievrucht shake word het dacht ik.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:14 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Nee, twee soorten tropisch fruit ofzo, maar ook dat wisten 'ze' niet![]()
Magnum loopt hier absoluut niet, nog erger dan de McRookworst toenWaarschijnlijk is het nu het slechtst verkopende product ooit
Hmm klinkt heerlijkquote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:28 schreef Remzz het volgende:
[..]
Mango Passievrucht shake word het dacht ik.
Beide, die shake en de Flurry Fruits ofzo, geen vers fruit, want het zal wel uit de vriezer komen, net als de solero en de bosvruchten toenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:33 schreef misz--kelliej het volgende:
Ik ben dol op de combinatie mango passievruchtMaar een shake..? Ging over een flurry toch?
Niet klagen, Guus Meeuwis moet weer zo nodig concerten geven in het Philips Stadionquote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 02:24 schreef Battlefan het volgende:
Oh op de foto's valt het nog mee, de lucht die uit een van die putten komt is wat minderIk wil al helemaal niet weten hoe het er bij de scapino uit ziet en ruikt, want daar is alles toen naar binnen gekomen
![]()
(Ook leuk, ze waren op zoek naar de kruipruimte om het te maken, we hebben alleen heel geen kruipruimte)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |