Waarschijnlijk, niet zekerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:36 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
![]()
Onze kruipruimte zit onder de crewroom. Tenminste, daar zit dat luik
Een keer gezien. Wat een nasty bedoeling is dat. Maar dat rioolprobleem is dus de oorzaak doordat die schoonmaker bij jullie vet in de afvoer had gegooid ofzo?
En wat gebeurt er in dat hok wat altijd op slot zit?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:21 schreef Studiotje het volgende:
Onze kruipruimte zit.. uhm.. ja.. dat is een goede, nooit gezien waar die zit.. Alles is betegeld of het moet in het achterste hok zitten wat altijd op slot zit
Klushok van een van de managersquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:30 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
En wat gebeurt er in dat hok wat altijd op slot zit?![]()
"Get two" lijkt me danquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:14 schreef Yannick567 het volgende:
Ik hoorde gister ook dat tijdens wedstrijden van het Nederlands elftal gasten 2 Bigmacs voor de prijs van 1 krijgen. 'Buy one, get one' ofzo
Counter setup is bij ons altijd alleenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:17 schreef misz--kelliej het volgende:
Leuk, set-up vanochtend, kwam degene die counter moest gaan draaien om 8 uur 1,5 uur te laat -_- dus stond raam 1, raam 2, holds en counter heel eenzaam en alleen.
Durfde de manager nog te zeuren dat ik niet alles bij had gevuld ook -_-
Wij hebben het helemaal makkelijk...1 keuken, 1 counter en in het weekend nog een dwaas die de bestelling inruimt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:06 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Counter setup is bij ons altijd alleen
De 'tweede' persoon komt om 11:00.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:25 schreef Jetfly het volgende:
Jongens, vandaag ontslag genomen omdat ik ergens anders ben gaan werken (Detailhandel/Supermarkt). Het was echt een leuke ervaring! Ik blijf dit topic zeker volgen!
Net nu M bedrijfsleider gaat worden?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:25 schreef Jetfly het volgende:
Jongens, vandaag ontslag genomen omdat ik ergens anders ben gaan werken (Detailhandel/Supermarkt). Het was echt een leuke ervaring! Ik blijf dit topic zeker volgen!
quote:Op zondag 13 juni 2010 00:39 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAAHAHAA GEEN COMMENTAAR MARKO
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:25 schreef Jetfly het volgende:
Ik heb die ervaring ook sinds 1 juni, alleen ben ik nu tot 15 juni vrij (wel dingen in het theater gedaan en op eens chool 3 dagen stekkertjes voor 10 netto per uur gemaakt). Dinsdag eindelijk naar een festival om lekker te gaan werken, nu hopen dat de uren dan eindelijk goed zijn (kloksystemen schijn je te kunnen beinvloeden)quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:25 schreef Jetfly het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |