AMAI ZEG! Wat een verontrustende ontwikkeling!quote:Op maandag 28 juni 2010 22:57 schreef Yannick567 het volgende:
Oja! Ik hoorde trouwens dat we in het najaar nog een nieuwe Flurry kregen
Iets met spinnen ofzo..quote:Op maandag 28 juni 2010 23:03 schreef Studiotje het volgende:
[..]
AMAI ZEG! Wat een verontrustende ontwikkeling!
Wat is trouwens CDP?
Dat is het trainingsprogramma van crew.quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:15 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat is het trainingsprogramma van crew.
Training, SOC's, stationsprocedures, etc.
Ik lees trouwens net dat ze binnenkort in Duitsland de 'Nürnburger' gaan verkopen, een broodje met mosterdsaus en 3 bratwürsten. Geniaal gewoon
Ja, nu je het zegt!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:20 schreef Mistbank het volgende:
Is er al wat meer bekend over wanneer de McOrdonBleu in Nederland verkrijgbaar zal zijn?
Oh leuk.. over 2 weken crewmeeting en dan gingen ze het er over hebbenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:15 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat is het trainingsprogramma van crew.
Training, SOC's, stationsprocedures, etc.
CDP?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:06 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh leuk.. over 2 weken crewmeeting en dan gingen ze het er over hebbenben benieuwd..
Dat zou zo maar kunnen, ze gingen het hebben over het nieuwe CDPquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:12 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
CDP?
2010 is het jaar van de training heWie weet vertellen ze wel van alles over nieuwe trainingsmaterialen etc.
Samenvallen op twee dagen nog wel. Wanneer dat gebeurt kom ik een maand lang 3x per dag eten bij McDonald's.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:23 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt!
Ik heb gehoord als Pasen en Pinksteren samenvallen op twee dagen deze zeer beperkt verkrijgbaar zal zijn in een beperkt aantal restaurants.
Weinig spannends aanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:15 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dat zou zo maar kunnen, ze gingen het hebben over het nieuwe CDP, de stand van zaken en aankomende acties
Ook zal het standaard gezeur terug komen en de managers die opeens alles ontkennen.
Sterrenslagquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:25 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Weinig spannends aanMisschien gaan ze het ook hebben over Sterrenslag
Duitslandquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:20 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ze hebben daar wel erg veel nieuwe en goede broodjes, waarom lopen wij achter
Doe het! ik heb een paar jaar terug ook gedaan, wij zijn toen tot de finale gekomen in Amsterdam. Ik stond toen brood bij 10:1. was leuk om dat meegemaakt te hebben!quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
M'n RM wil mij en het vaste BOP-team opgeven voor Sterrenslag
Dan was jij vast een van de twee aanmeldingenquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo de laatste dingen regelen, en dan heb ik de McStudiebeurs binnen!
Ook niet eerlijk, je doet het met zijn allen en niet alleen de crewtrainerquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:48 schreef Battlefan het volgende:
Ja, en de CT moet dan ook nog een lading vragen beantwoordenEn de crewtrainer van het winnende team is dan ook Crewtrainer van het Jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |