Uhm, ze gaan een nieuwe zaak openen Yannick. Zal wel een beetje moeilijk worden he, dat bellen? Maar wie zou ik kunnen e-mailen? Staat host(ess) voor CT of is dat toch iets anders?quote:Op maandag 7 juni 2010 00:23 schreef Yannick567 het volgende:
Wat dacht je van even bellen of e-mailen?
Neem contact op met de franchise of mcdonalds nl?quote:Op maandag 7 juni 2010 00:27 schreef Jetfly het volgende:
[..]
Uhm, ze gaan een [bnieuwe[/b] zaak openen Yannick. Zal wel een beetje moeilijk worden he, dat bellen? Maar wie zou ik kunnen e-mailen? Staat host(ess) voor CT of is dat toch iets anders?
EDIT:@Yannick: Ken je toevallig RM of RegioManager van Noord-Holland/Schiphol?
Cheers.
Dacht daar ook aan.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Neem contact op met de franchise of mcdonalds nl?
Nee, van de franchise Nieuwegein/IJsselsteinquote:Op maandag 7 juni 2010 00:56 schreef Jetfly het volgende:
[..]
Dacht daar ook aan.
Battlefan: Die nieuwe zaak/zaken is/zijn ook van Ed?
Ik las een keer op Flickr.com een franchise genaamd OmaPoes B.V.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:07 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Nee, van de franchise Nieuwegein/IJsselsteinMcEd heeft alleen zaken met vage namen in Utrecht
Serieus? Dat is ook idioot.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:13 schreef Battlefan het volgende:
Agh, de zaken heten Blondje, Kereltje, JaMaar, NeeMaar en AIVB, dat laatste staat voor Alles Is Voor Bassie![]()
Oh, en er staat dus ook altijd Blondje BV op de rekeningafschriften van de mensen die bij ons pinnen, dat kunnen we niet aanpassen ofzo
Dat konden ze niet zeggen, maar het was wel gezellig vertelde zequote:
Ja man! Goed nieuws voor je. Al j-a-r-e-n hebben ze die bij JE snackbar op de hoekquote:Op maandag 7 juni 2010 17:21 schreef Mistbank het volgende:
Maar dus nog geen nieuws over de McMexicano in Nederland?
Dat weet ik, maar daar heb ik het niet over; hoe staat het met de befaamde McMexicano?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:19 schreef mstyle het volgende:
[..]
Ja man! Goed nieuws voor je. Al j-a-r-e-n hebben ze die bij JE snackbar op de hoek
Vooralsnog is er hierover niks bekend over een introductie in Nederland.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:20 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar daar heb ik het niet over; hoe staat het met de befaamde McMexicano?
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:32 schreef Battlefan het volgende:
Volgend jaar zeggen ze, met de Snackbar weken
OMGquote:Op maandag 7 juni 2010 22:39 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
![]()
Ik hoorde dat er dan ook weer een spaarkaart kwam. Kan je zegeltjes plakken voor gratis mexicano's, kroketten, frikandellen en als ik het goed heb gehoord ook kaassouflés!
Dan kan je kiezen voor gratis producten óf een rondleiding door de frikandellenfabriek van McDonald's.quote:
Die nieuwe kunnen echt de pot op man! Wat is dit! Ze vallen meteen uitelkaar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:48 schreef Battlefan het volgende:
Wij hebben nu opeens ook andere Tasty patties, van een andere fabriek van dezelfde fabrikant, ze lijken wat meer op de oude patties maar zijn wel net zo plat als de nieuwe
Aah, zal de McMexicano dan toch eindelijk komen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:34 schreef Battlefan het volgende:
Er komt inderdaad een nieuwe fruit flurry, niet vers fruit maar tropisch fruit ofzo, ook komt er een nieuwe shake en een nieuw broodje ofzo, maar dat kon ie niet precies vertellen, is onderdeel van een zomeractie zeiden ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |