Ik stond gister vast aan de kassa (3 kassa's in totaal met mij was nog te weinig) maargoed, voor ik het wist was het 11 uur, dus ik had de deur op 'uitlopen' gezet, maar elke keer als mensen naar buiten liepen kwamen er nieuwe mensen bij

Dat heb ik een kwartier 'volgehouden' en daarna heb ik mijn kassa gesloten en de deur op slot gedraaid. Ik heb heel veel boze en scheve gezichten voorbij zien komen, maar kom nou. 11 uur is 11 uur, als ik de deur niet op slot had gedraaid stond die rij er om 12 uur nog.
Verder had ik nog een mevrouw in de avondrush die boos werd. Ze kwam lopend (voorgedrongen) in de drive met de mededeling dat ze aan het raam wilde bestellen. Ik heb haar vriendelijk gemeld dat ze voordrong en als ze in de mcdrive wilde bestellen ze met de auto moest komen. Vervolgens een hele preek dat haar auto kapot was (anwb was onderweg en stond er later ook) maar als ze wilde bestellen ze toch naar binnen moest. Ze was gelijk boos en wilde niks meer bestellen

Tja, heel lullig voor die vrouw maar die mensen in de drive stonden al ietsje langer te wachten.
Toen die groep van die EO jongerendag kwam waren bestellingen van 30 euro aan flurry's niets. Het viel me nog mee dat mijn twee shakes het hebben overleefd