quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:39 schreef Studiotje het volgende:
Verzin is een leuke titel jongIets van: Waar we ballen gaan plakken..
Einde is vanaf nu dus nabij?quote:
Have phun!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:00 schreef Jetfly het volgende:
Om 17:00 beginnen, na 5 weken gebikkelt te hebben voor school.
Dat klinkt positief?quote:
Accent? DIALECT! Al is het in zwolle niet zo erg als in Almelo e.oquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:09 schreef Zwollutoch het volgende:
^^
Je kan inderdaad beter met zijn tweeën staan, dan met 3 van die koekenbakkers die net ''nieuw'' zijn.
Gister liep het wel aardig door.De nieuwe patty's zijn inderdaad niet het stevigst. Langer dan een paar seconden, en ze breken door midden.
Het voordeel is wel, dat je ze niet uit hoeft te laten druipen.
Voor de rest counter gestaan, en je merkt het gelijk hé... dat het mooi weer is.
Iedereen is wat vrolijker enzo.Voor de rest bijna alleen maar kip producten verkocht.
(het accent van hier,) heb u Kiep of hamboerger?
De vorige keer met hemelvaart toen ik bij jullie werkte kon de ijsmachine(s) het niet aanquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:25 schreef Studiotje het volgende:
Vanavond werken, ik denk dat er meer ijs verkocht wordt dan wat anders
En ze konden het weer niet aan!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:37 schreef piepkuiken21 het volgende:
[..]
De vorige keer met hemelvaart toen ik bij jullie werkte kon de ijsmachine(s) het niet aan, ik ben benieuwd....
Overigens zal bussum ook wel gek worden met 1 ijsmachine en heel veel ijsjes eters.
LOL! Hier kwamen ook groepen binnen na 11 uur, hadden we geen zin in dus snel naar de deur en dichttrekken, dan loop je daarna naar buiten, staan er nog mensen en die gaan dan zeiken: "Ja, waarom werd de deur dicht gedaan toen wij er aan kwamen, jullie zijn toch tot 12 uur open?!"quote:Op zondag 6 juni 2010 12:20 schreef Yannick567 het volgende:
Wij hadden gister best wel een drukke dag. Vrijdag hadden we een feest van onze franchise dus er waren voor zaterdag heel wat mensen uit filialen buiten onze franchise geregeld (mensen die niet konden werken van ons eigen restaurant) en er was gisteren EO jongerendag. Al die ingehuurde gasten moesten werken van 15-21. Helemaal niet druk natuurlijk, dus al die mensen om half 7 naar huis. Gelukkig kwam MLS 7 uur, want om 9 uur werd het nonstop druk tot half 12. Normaal gaat de deur 11 uur dicht maar dat kon gewoon niet omdat het zo druk bleef
Hebben jullie ook zo'n bord vooraan de drive met: Alleen toegang voor Auto's, fietsers en bromfietsers verboden (of iets dergelijksquote:Op zondag 6 juni 2010 15:05 schreef Yannick567 het volgende:
Wil je niet lezen, ik zeg het, niet doen!
Beetje mijn quote verneuken he noobquote:Op zondag 6 juni 2010 22:46 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hebben jullie ook zo'n bord vooraan de drive met: Alleen toegang voor Auto's, fietsers en bromfietsers verboden (of iets dergelijks)?
Hier wel iig, en die wordt er wel eens afgesloopt en dan vind je hem later terug in de bosjes..
Naaaaahh. Gisteren vroeg ik aan de FM of er plaatsen waren voor CT's. Hij zei nee, toen gevraagd of ik kon worden overgeplaatst (bijv. naar jullie) zei die nee dat gaat nietquote:Op zondag 6 juni 2010 23:23 schreef Battlefan het volgende:
Zelf maar een nieuwe RM voor Overvecht aan het zoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |