Ik ben van plan om bij de McDonalds in Kampen te gaan werken. Ik denk dat ik je toch wel eens zie, aangezien ik wel naar de Mc in Kampen ga als ie er is.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:26 schreef Heartbone het volgende:
Word 3 Juli eerst ingewerkt in Zwolle, en daarna als de Mc hier klaar is (Kampen) mag ik hier aan de gang.

het is maar een klein stukje hoorquote:Op zondag 13 juni 2010 12:43 schreef Battlefan het volgende:
Inkloktijden zijn op de dag zelf door iedere manager aan te passen, daarna alleen door de RM dacht ik
En dan mag ik over een paar weken weer omfietsen door dat festival van je
 je kan gewoon bij de trams daar tussendoor of achter de inktpot langs. Wellicht kom je nog mijn tent tegen als je op het moreelsepark uitkijket, type bungalow en beige
 je kan gewoon bij de trams daar tussendoor of achter de inktpot langs. Wellicht kom je nog mijn tent tegen als je op het moreelsepark uitkijket, type bungalow en beige

Haha ja, zo fiets ik dan ookquote:Op zondag 13 juni 2010 22:15 schreef piepkuiken21 het volgende:
[..]
het is maar een klein stukje hoorje kan gewoon bij de trams daar tussendoor of achter de inktpot langs. Wellicht kom je nog mijn tent tegen als je op het moreelsepark uitkijket, type bungalow en beige
 Misschien zie ik hem wel staan ja, maar er staan er dan zoveel
  Misschien zie ik hem wel staan ja, maar er staan er dan zoveel  

(2 Big Macs halen is dus 4 krijgen, en dan heb je nog genoeg spaarpunten voor een hamburger of een cheeseburger
 (2 Big Macs halen is dus 4 krijgen, en dan heb je nog genoeg spaarpunten voor een hamburger of een cheeseburger  )
 )

En dit geldt niet voor McChickens? (zoals bij de bonnen; deze zijn dan ook geldig voor McChickens en QP's)quote:Op maandag 14 juni 2010 17:20 schreef Battlefan het volgende:
Klopt, iedere dag waar Nederland op speelt krijg je 2 Big Macs voor de prijs van 1, alleen losse big macs, en niet met menu's(2 Big Macs halen is dus 4 krijgen, en dan heb je nog genoeg spaarpunten voor een hamburger of een cheeseburger
)

quote:Op maandag 14 juni 2010 17:22 schreef Battlefan het volgende:
Nog een foto van onze held Yannick z'n twitter gejat:
[ afbeelding ]
Geniaal

Nu verdwijnt ie rond een uur of 10, is de kans op slopen wat minder groot
 Nu verdwijnt ie rond een uur of 10, is de kans op slopen wat minder groot   

Laat ik daar nou juist heel slecht in zijn.
 Laat ik daar nou juist heel slecht in zijn.   

Haha, hier werd die midden in de rush gesloopt, beetje onhandige plek ook, naast de kassa's waar meestal een tyfus rij staat en jankende kindersquote:Op maandag 14 juni 2010 17:48 schreef Battlefan het volgende:
Die heeft bij ons 1 dag gestaan, daarna was de bovenkant gesloopt en is het stuk met de gleuf er in ingedeuktNu verdwijnt ie rond een uur of 10, is de kans op slopen wat minder groot

De voorlichting hier is al bijna net zo retarded als in de Mcdonalds zelf.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:27 schreef Battlefan het volgende:
Nee, maar voor de verandering zit je wel in de buurt

Hoezo?quote:Op maandag 14 juni 2010 18:29 schreef Mistbank het volgende:
[..]
De voorlichting hier is al bijna net zo retarded als in de Mcdonalds zelf.

Hij moet wel vastgeschroefd zitten, die moet je dan wel openschroevenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:04 schreef Battlefan het volgende:
Volgens mij hoort die los van het houtblok, zo kun je de kaarten er uit halen om ze aan HAVI mee te geven

Net als die plastic dingen voor die ovale reclame gevallen, waar die baksteen in moet
 Net als die plastic dingen voor die ovale reclame gevallen, waar die baksteen in moet  Die zijn wij ook al eeuwen kwijt trouwens
 Die zijn wij ook al eeuwen kwijt trouwens   

Wij kwamen daar pas achter met de SaladShakers, dat er zo'n baksteen in moestquote:Op maandag 14 juni 2010 21:27 schreef Battlefan het volgende:
Zoiets jaNet als die plastic dingen voor die ovale reclame gevallen, waar die baksteen in moet
Die zijn wij ook al eeuwen kwijt trouwens
 Die dingen zijn bij ons ook wel eens gejat. En een baksteen erin helpt ook niet, bij ons gaan ze elke avond 'uit elkaar' omdat de schoonmakers de vloer schoonmaken.
 Die dingen zijn bij ons ook wel eens gejat. En een baksteen erin helpt ook niet, bij ons gaan ze elke avond 'uit elkaar' omdat de schoonmakers de vloer schoonmaken.

nu gewoon schuiven naar de bin.
 nu gewoon schuiven naar de bin.   

Is dat nu niet meer hetzelfde bij jullie dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:28 schreef Zwollutoch het volgende:
Wij hebben het BOP systeem eindelijk.
Wat handig systeem zeg, vergeleken met KVA.. Nooit meer gescheeuw in de keuken, heerlijk rustig.
Nooit meer sjouwen met kip 6,mcchickens etc.nu gewoon schuiven naar de bin.

Alleen bij HB BicMac vind ik het niet handig, met het anderen systeem was het makkelijker dressen. Als je nu sla pakt voor de bigmacs, stoot ik altijd met mijn hand tegen een rekje aan.. Het is allemaal wat krapper. Maar voor de rest, geen binman als manager meer nodig, en wat een rust. Ze kunnen elkaar bijna niet meer zien, dus zijn ze nu echt bezig met hun werk. En geen binman die alles scheeuwt.
En wat helemaal geniaal is, dat nieuwe broodtoaster.
McDonald's Nederland beste plan tot nu toe.
Alleen is het wel wennen..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |