Brekend nieuws.. er werken of 2 Matthijsen bij de McD in Utrecht of onze Battlefan wordt bedrijfsleiderquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:24 schreef Jetfly het volgende:
Mark waarom zei je Yannick nadat ik bekend maakte dat ik vertrek?
Battlefan wordt Matthijs bedrijfsleider?
Zou hij vast wel willenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:50 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Brekend nieuws.. er werken of 2 Matthijsen bij de McD in Utrecht of onze Battlefan wordt bedrijfsleider
NEEJJOHquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:50 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Brekend nieuws.. er werken of 2 Matthijsen bij de McD in Utrecht of onze Battlefan wordt bedrijfsleider
Was je toevallig vrijdag nog aan het werk?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:28 schreef Zwollutoch het volgende:
Wij hebben het BOP systeem eindelijk.![]()
Wat handig systeem zeg, vergeleken met KVA.. Nooit meer gescheeuw in de keuken, heerlijk rustig.
Nooit meer sjouwen met kip 6,mcchickens etc.nu gewoon schuiven naar de bin.
![]()
Alleen bij HB BicMac vind ik het niet handig, met het anderen systeem was het makkelijker dressen. Als je nu sla pakt voor de bigmacs, stoot ik altijd met mijn hand tegen een rekje aan.. Het is allemaal wat krapper. Maar voor de rest, geen binman als manager meer nodig, en wat een rust. Ze kunnen elkaar bijna niet meer zien, dus zijn ze nu echt bezig met hun werk. En geen binman die alles scheeuwt.![]()
En wat helemaal geniaal is, dat nieuwe broodtoaster.![]()
McDonald's Nederland beste plan tot nu toe.
Alleen is het wel wennen..
Hallo dat zou geheim blijven, nu kan je fluiten naar je aandeelquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:36 schreef Studiotje het volgende:
JA! Yannick vind dat die te weinig verdient dus hij blaast een bank maar op..
Huh, probeerde je nou een bananensiroopbom te maken?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:06 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Hallo dat zou geheim blijven, nu kan je fluiten naar je aandeel![]()
Die pinautomaat zit wel in de marokaanse wijk. ..
Vanochtend ging ik de shake callibreren, had ik de siroopslang in plaats van in de emmer in mijn gezicht gericht. OepsVol bananensiroop in m'n gezicht
We krijgen wel een zomercampagne ja. Twee zelfsquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:36 schreef stijn_ het volgende:
Krijgen we deze zomer ook weer de Zomerweken met o.a. de Roma Mozzarella? weet iemand dit?
Die acties vind ik toch wel een pluspunt van de mac, gewoon wat afwisseling. Die Sneekburger etc waren ook wel goed te doenquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:38 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
We krijgen wel een zomercampagne ja. Twee zelfs
Moet ook wel. Tenminste, 'moet', zo heb je wel wat afwisseling jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:39 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Die acties vind ik toch wel een pluspunt van de mac, gewoon wat afwisseling. Die Sneekburger etc waren ook wel goed te doen
Paris Royalequote:Op donderdag 17 juni 2010 01:22 schreef Battlefan het volgende:
Jammer alleen dat de lekkere broodjes altijd maar zo kort blijvenM'n Paris Royale wat deden ze
Niet allequote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:19 schreef mstyle het volgende:
Ze bedoelde de Royal-Fish welke de INSTORES verkopen...
Tja.. Wie weet. Even met je RM bellenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:17 schreef Battlefan het volgende:
Kom anders bij ons sluit draaien, lekker rustig denk ik, wel veel dronken lui
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |