Moet er straks weer naartoe, haat dat klotevoetbal met die grote kloteschermen in het centrum van Eindhovenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Was gisteren bij Mac Eindhoven Markt
Daar heeft die andere Mac toch meer last van?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:37 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Moet er straks weer naartoe, haat dat klotevoetbal met die grote kloteschermen in het centrum van Eindhoven
Andrew?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:06 schreef Jetfly het volgende:
Gisteren was ik bij La Vie. Werd geholpen door die ene manager die eerst werkte op Leidsche Rijn (The Wall). Hoe heette die man ook alweer?
Valt tegen, stond daar afgelopen maandag alleen aan KVA en stond me een beetje te vervelen, op de Markt heb je op die dagen met 4 man niet eens genoeg handen om KVA bij te houdenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar heeft die andere Mac toch meer last van?
René?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:06 schreef Jetfly het volgende:
Gisteren was ik bij La Vie. Werd geholpen door die ene manager die eerst werkte op Leidsche Rijn (The Wall). Hoe heette die man ook alweer?
RENEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE:D YEEEEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE:D. Haha. Lachen man die man. Werd daarna nog geinterviewd door 2 ouwe vrouwen... over onderzoek blabla.quote:
Staat dat niet op een lokale website/krant oid?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:11 schreef rub3n het volgende:
Hier in Kampen(Overijssel) zijn ze een MC aan het bouwen, iemand meer informatie over wanneer deze open gaat enzo?
Prijsonderzoek ja, die zitten redelijk vaak bij onsquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:05 schreef Jetfly het volgende:
[..]
RENEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE:D YEEEEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE:D. Haha. Lachen man die man. Werd daarna nog geinterviewd door 2 ouwe vrouwen... over onderzoek blabla.
Onze airco doet het verrassend goed, bij de BOP is het meestal maar iets van 25, bij de grill rond de 30quote:Op zaterdag 3 juli 2010 02:04 schreef mstyle het volgende:
Gem. Temperatuur in de keuken is bij jullie? Bij ons 35. Bij de bin 40.
Op de Markt in Eindhoven was het in ieder geval druk.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar heeft die andere Mac toch meer last van?
Ik heb toch aardig staan klagen aan die binquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:12 schreef Yannick567 het volgende:
Die McD daar heeft vast geen klagen gehad
Kan je op wachtenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:24 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik heb toch aardig staan klagen aan die binWe waren gelukkig goed voorbereid (Lees: 10 minuten voor einde wedstrijd bin volgegooid en groot deel van de keuken laten back-uppen) maar het waren 2 helse uurtjes na de wedstrijd
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:50 schreef Yannick567 het volgende:
Helemaal niets, helemaal niets, in Amersfoooooooooooort! (Noord! ohnee, centrum
)
Oeh, dan moet ik een leuke verzinnenquote:Op zondag 4 juli 2010 00:58 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Maak het topic is vol jij, kan je gelijk een leuke TT verzinnen waar je om zat te zeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |