quote:Hartige Hapjeswandeling met stadsgids
donderdag 03 juni 2010 | 11:25 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 03 juni 2010 | 11:27
Tekstgrootte
DEN BOSCH - VVV Den Bosch verzorgt op 26 juni een 'Hartige Hapjes Wandeling'. Deelnemers gaan met een stadsgids op pad en laten zich trakteren op een hapje of drankje onder meer in Landerijk, la Seduzione, slagerij 't Stokpaardje en wijnkoperij De Gouden Ton. De start is om 14.30 uur in de VVV-winkel aan de markt.
Deelname kost 8,50 euro per persoon.
Inschrijven via 0900-1122334.
Uiteraard: http://www.exempel.net/cms/index.php/optredens/63-taptoe-exempelquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:12 schreef MarkyB het volgende:
Nog maar een keertje dan![]()
Iemand linkje van blaasavond empel?
Relatie & problemen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:30 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat is R&P?
Read and post? Misschien? Maar dan snap ik 'm nog niet
Newbie!quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:30 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat is R&P?
Read and post? Misschien? Maar dan snap ik 'm nog niet
quote:Via Hyves afspraak om te vechten
donderdag 03 juni 2010 | 12:25 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 03 juni 2010 | 12:26
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten
DEN BOSCH - Op de Bossche Reitscheweg zijn woensdagavond twee Bossche meisjes (15 en 16 jaar) aangehouden die met elkaar op de vuist waren gegaan.
Volgens de politie had het tweetal via Hyves afgesproken een ruzie uit te gaan vechten. En groep jongeren had zich rond het tweetal verzameld als publiek. De meiden werden overgebracht naar het politiebureau en gehoord. Daarna zijn ze weer vrij gelaten.
http://www.brabantsdagbla(...)ak-om-te-vechten.ece
quote:DEN BOSCH - De politie heeft woensdagmiddag rond 17.30 uur een 19-jarige Bosschenaar aangehouden die op een quad (vierwielige motor) twee keer achter elkaar vol gas op agenten was ingereden.
Hij is aangehouden wegens poging tot doodslag.
De agenten hadden hem een stopteken gegeven en moesten opzij springen om niet door hem overreden te worden.
Er waren al eerder die middag en avond bij de meldkamer van de politie meerdere meldingen binnen gekomen over het rijgedrag van de quadrijder. De man zou door rood rijden en zich niets aantrekken van andere verkeersregels.
Twee agenten zagen hem in de Visstraat rijden. Ook zagen ze dat winkelend publiek opzij moest springen om niet overreden te worden. Ze gaven hem een stopteken op het Stationsplein maar de man ging er vandoor en verhoogde de snelheid. Een van de agenten moest opzij springen om niet te worden geraakt. Op de Havensingel gebeurde dat ook bij een andere agent.
De quadrijder vluchtte door op de Vughterstraat tegen het verkeer in te rijden. Op het Heetmanplein werd hij klemgereden en is de quad in beslag genomen.
De politie zoekt getuigen die de man 's middags heeft zien rijden en op agenten is ingereden.
Jammer genoeg geen namenquote:
haha, ja, gaat wel lekker vandaagquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jammer genoeg geen namen![]()
En die gast met die quad haha
En nu weer aan het werk! De straten houden zichzelf niet schoon!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:09 schreef Stink-ui het volgende:
lekker aan het werk net ff boschebos bij Jan gehaald Jammieeee
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En nu weer aan het werk! De straten houden zichzelf niet schoon!!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En nu weer aan het werk! De straten houden zichzelf niet schoon!!
Inderdaad. En ik word moe van topics die beginnen met 'Waar'quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Waar sommige relatie en problemen problemen hebben..
Dan klopt de TT niet
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Waar sommige relatie en problemen problemen hebben..
Dan klopt de TT niet
R&P = relatie & Psychologiequote:Op donderdag 3 juni 2010 14:12 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik word moe van topics die beginnen met 'Waar'
Je vergeet de Pquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:41 schreef bijdehand het volgende:
Zonder relatie kan je toch geen relatieproblemen hebben
Niet. Die sloeg ik expres overquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahahaha wat goed
Oleee olee ole
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:11 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik ben 16, wat is daten?
Nee drugs. Heb je veel minder nodig om haar ongemerkt te kunnen misbruikenquote:
Dat ligt eraan. Misschien date je wel met een junkquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee drugs. Heb je veel minder nodig om haar ongemerkt te kunnen misbruiken
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee drugs. Heb je veel minder nodig om haar ongemerkt te kunnen misbruiken
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Misschien date je wel met een junk
Omdat wij nooit buiten komen natuurlijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:57 schreef bijdehand het volgende:
Waarom gaan jullie in godsnaam niet daten
Die neuken voor drugs dus da's ook goed.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Misschien date je wel met een junk
Smoesjes. Gewoon doenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:27 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Omdat wij nooit buiten komen natuurlijk
Want anders willen ze je niet?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die neuken voor drugs dus da's ook goed.
Ze willen me ook niet als ik ze drugs geef hoor.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Want anders willen ze je niet?
Zoquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze willen me ook niet als ik ze drugs geef hoor.
Mijn enige probleem is dat ik geen R hebquote:
Kun je nagaanquote:
Beter tochquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn enige probleem is dat ik geen R heb
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Never!quote:
Mwah kweet nietquote:
Jij ook?quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
wiskundig genie dat je er rondlooptquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:09 schreef bijdehand het volgende:
Als Barrie en Fed nou gaan daten zijn het er 2 minder
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:09 schreef FedExpress het volgende:
[..]
wiskundig genie dat je er rondloopt
Zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Owja want na een date heb je gelijk een relatie?
Zo sta ik niet bekendquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:09 schreef FedExpress het volgende:
[..]
wiskundig genie dat je er rondloopt
Ik sta bekend als sjansbal en oversekstquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik sta bekend als sjansbal en oversekstAlleen sjansbal snap ik niet zo
gelukkig nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Moeten jullie er morgen vroeg uit?
Je ballen hebben sjans met elkaar?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik sta bekend als sjansbal en oversekstAlleen sjansbal snap ik niet zo
Zuchtquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je ballen hebben sjans met elkaar?
Jij wilt bitches regelen he
Ohh stomquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:14 schreef FedExpress het volgende:
[..]
gelukkig niet![]()
Dat heb ik voor de zaterdag gereserveerd![]()
Jij?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ZuchtMijn ballen houden niet van elkaar
![]()
En ik sta op als ik wakker wordt, lekker laat dus
Neuj volgende week tentamens.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jonge moet jij noooooit naar school of werk ofzo?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij wilt bitches regelen he
training geven jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh stomWeekend is toch juist voor uitslapen
Moet je weer trainen?
Mwah morgen 7uur gelukkig bijna weekend dan
Ahh zo.. Ga dan leren in je vrije tijdquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Neuj volgende week tentamens.
Nu weekje chill. Alleen![]()
hij sjanst al in zn vrije tijd... niet teveel tegelijk hequote:Op donderdag 3 juni 2010 23:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahh zo.. Ga dan leren in je vrije tijd
Nu klink je net als m'n moeder.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahh zo.. Ga dan leren in je vrije tijd
Barrie is toch je moeder?quote:
Betrapt!quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Betrapt!
Zoon, trek eens een schone onderbroek aan en ruil je knuffel eens in voor een knuffel zonder gat![]()
Kunnen jullie niet meerdere dingen op het zelfde moment doen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:21 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hij sjanst al in zn vrije tijd... niet teveel tegelijk he
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Betrapt!
Zoon, trek eens een schone onderbroek aan en ruil je knuffel eens in voor een knuffel zonder gat![]()
hoezo jullie?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet meerdere dingen op het zelfde moment doen?
Maar moeder, hoe kan ik jou en jouw dochter nou een beurt gegeven en tegelijk lerenquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Betrapt!
Oke leren is kut
Hallo, het zijn mannen. Dat kunnen alleen wij toch.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet meerdere dingen op het zelfde moment doen?
Negersquote:
jij wilt sex met je moeder en je zus?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar moeder, hoe kan ik jou en jouw dochter nou een beurt gegeven en tegelijk leren
Jij hebt sex met je zus?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar moeder, hoe kan ik jou en jouw dochter nou een beurt gegeven en tegelijk leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |