quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik sta bekend als sjansbal en oversekstAlleen sjansbal snap ik niet zo
gelukkig nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Moeten jullie er morgen vroeg uit?
Je ballen hebben sjans met elkaar?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik sta bekend als sjansbal en oversekstAlleen sjansbal snap ik niet zo
Zuchtquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je ballen hebben sjans met elkaar?
Jij wilt bitches regelen he
Ohh stomquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:14 schreef FedExpress het volgende:
[..]
gelukkig niet![]()
Dat heb ik voor de zaterdag gereserveerd![]()
Jij?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ZuchtMijn ballen houden niet van elkaar
![]()
En ik sta op als ik wakker wordt, lekker laat dus
Neuj volgende week tentamens.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jonge moet jij noooooit naar school of werk ofzo?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij wilt bitches regelen he
training geven jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh stomWeekend is toch juist voor uitslapen
Moet je weer trainen?
Mwah morgen 7uur gelukkig bijna weekend dan
Ahh zo.. Ga dan leren in je vrije tijdquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Neuj volgende week tentamens.
Nu weekje chill. Alleen![]()
hij sjanst al in zn vrije tijd... niet teveel tegelijk hequote:Op donderdag 3 juni 2010 23:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahh zo.. Ga dan leren in je vrije tijd
Nu klink je net als m'n moeder.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahh zo.. Ga dan leren in je vrije tijd
Barrie is toch je moeder?quote:
Betrapt!quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Betrapt!
Zoon, trek eens een schone onderbroek aan en ruil je knuffel eens in voor een knuffel zonder gat![]()
Kunnen jullie niet meerdere dingen op het zelfde moment doen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:21 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hij sjanst al in zn vrije tijd... niet teveel tegelijk he
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Betrapt!
Zoon, trek eens een schone onderbroek aan en ruil je knuffel eens in voor een knuffel zonder gat![]()
hoezo jullie?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet meerdere dingen op het zelfde moment doen?
Maar moeder, hoe kan ik jou en jouw dochter nou een beurt gegeven en tegelijk lerenquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Betrapt!
Oke leren is kut
Hallo, het zijn mannen. Dat kunnen alleen wij toch.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet meerdere dingen op het zelfde moment doen?
Negersquote:
jij wilt sex met je moeder en je zus?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar moeder, hoe kan ik jou en jouw dochter nou een beurt gegeven en tegelijk leren
Jij hebt sex met je zus?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar moeder, hoe kan ik jou en jouw dochter nou een beurt gegeven en tegelijk leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |