abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82303109
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 21:31 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Want anders willen ze je niet?
Ze willen me ook niet als ik ze drugs geef hoor.
pi_82303920
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 21:39 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ze willen me ook niet als ik ze drugs geef hoor.
Zo
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_82304205
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 21:52 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Zo
~Si vis amari, ama~
pi_82305572
Iemand nog R en P problemen?
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_82306825
neuh jij dan?
~Si vis amari, ama~
pi_82307030
Ook niet

Na gisteren is het wel ineens rustiger he
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_82307210
ja, wel opvallend
~Si vis amari, ama~
pi_82308014
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Iemand nog R en P problemen?
Mijn enige probleem is dat ik geen R heb
pi_82308024
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 21:52 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Zo
Kun je nagaan
pi_82308066
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:42 schreef FedExpress het volgende:
ja, wel opvallend
Ze zijn allemaal bang
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_82308082
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:57 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Mijn enige probleem is dat ik geen R heb
Beter toch
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_82308135
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:57 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Mijn enige probleem is dat ik geen R heb
~Si vis amari, ama~
pi_82308318
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:58 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ze zijn allemaal bang
Never!
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:58 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Beter toch
Mwah kweet niet
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:59 schreef FedExpress het volgende:

[..]
Jij ook?
  donderdag 3 juni 2010 @ 23:05:41 #64
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82308460
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:57 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Mijn enige probleem is dat ik geen R heb
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_82308483
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:03 schreef bijdehand het volgende:
Jij ook?
jaa
~Si vis amari, ama~
pi_82308487
3 mensen al
pi_82308577
4
pi_82308618
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:06 schreef bijdehand het volgende:
4 mensen al
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_82308650
Als Barrie en Fed nou gaan daten zijn het er 2 minder
pi_82308679
Owja want na een date heb je gelijk een relatie?
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_82308698
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:09 schreef bijdehand het volgende:
Als Barrie en Fed nou gaan daten zijn het er 2 minder
wiskundig genie dat je er rondloopt
~Si vis amari, ama~
pi_82308748
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:09 schreef FedExpress het volgende:

[..]

wiskundig genie dat je er rondloopt
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_82308801
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Owja want na een date heb je gelijk een relatie?
Zou zomaar kunnen
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:09 schreef FedExpress het volgende:

[..]

wiskundig genie dat je er rondloopt
Zo sta ik niet bekend
pi_82308847
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:11 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zo sta ik niet bekend
vreemd hoor
~Si vis amari, ama~
pi_82308914
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:12 schreef FedExpress het volgende:

[..]

vreemd hoor
Ik sta bekend als sjansbal en oversekst Alleen sjansbal snap ik niet zo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')