Klopt. Ik moet er wel aan wennen, vind het wel gek zo'n lange jurk. Maar ik vind de kleurtjes zo tof!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:09 schreef kwakz0r het volgende:
ik zei:
ik denk dat die lange ook heel leuk is maar een beetje vreemd toont doordat de foto een beetje van onderaf genomen is ofzo... die is in t echt vast leuker dan op de foto. maar de groene vind ik feestelijker en bijzonderder!
ha! mn eigen fipo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:20 schreef kwakz0r het volgende:
even in spoiler want t is zijn vak en ik mag ze vast niet zomaar publicerenOp die tweede foto zijn jullie echt aan het genietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tsk. Voetbal > politiek geneuzel. En er is natuurlijk altijd nog de stemwijzer.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:25 schreef neen het volgende:
Ik ben gewoon op tijd om hem te kijken! Vorige niet gezien ivm lijsttrekkersdebatnou ja even snel een ander shirtsie aandoen en dan richting studiegenoot om hem te kijken dus ik zal nog wel wat missen maar goed.
Nee, maar we zijn beide christelijk opgevoed en hebben daar nu helemaal niks meer mee. Dus de kans dat één van ons op een christelijke partij stemt is echt bijzonder klein. Ik weet trouwens vrij zeker dat ik op een andere partij stem dan Vik.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:37 schreef Goodbye het volgende:
We stemmen niet op..
Hihihi, dragen jullie al dezelfde kleren?
Vijf keer maar.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:49 schreef Laureline het volgende:
Oh, ik hoor dronken gelal op straat. Is er gescoord?
No worries. Vraag of handtekening zetten en scan opsturen een optie is. Of faxen. En PF komt je wel helpen verven en inrichtenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:47 schreef Chicolate het volgende:
Hoi. Teveel deadlines, overdag druk en daardoor weinig slaap. Moet nog 'even' een presentatie in elkaar draaien + toets maken + presentatie oefenen. En dan morgen weer vroeg op. Om 8.00-23.00 van huis te zijn. En dan de week erna nog meer deadlines.
Oh en ik heb een kamer. [klaag]Maar ik vind het helemaal niet leuk nu, want ze hebben het contract tekenen midden tijdens mn werkdagen gepland (dus ik kan niet en nu moet ik regelen dat het verzet wordt. Weer iets dat niet in 1x goed gaat en waar tijd in moet gaan zitten). En dan ook nog al die dingen met verhuizen/verven/spullen kopen spullen vragen. Het leek allemaal zo leuk, maar nu het zo druk is, vind ik het allemaal hartstikke kut eigenlijk.[/klaag]
Schwalbequote:
dat is mn fat picturequote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:35 schreef Laureline het volgende:
Die foto's zijn tof Kwak! En je gezicht toont toch echt slanker dan een tijd geleden, ik kan me een foto herinneren van je op de bank, zoiets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:20 schreef kwakz0r het volgende:
er was op tournee met ons een fotograaf mee, die speelde viool maar heeft ook hele mooie foto's gemaakt. ik heb er zowaar twee gevonden waar ik op t podium sta op te treden op de bonte avond, die ik heel leuk vind van mezelf (een alleen, een in duet met de orkestdirigent) ook al heb ik wel dikke wangen, op deze foto's stoort t me niet zo. ik heb niet door dat ze gemaakt worden, en dat zie ik aan mezelf. ik denk dat ik op de eerste foto iets sta te vertellen...
even in spoiler want t is zijn vak en ik mag ze vast niet zomaar publiceren2e foto is leuheuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:35 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Tsk. Voetbal > politiek geneuzel. En er is natuurlijk altijd nog de stemwijzer.![]()
en ik heb ook al de Champions League finale gemist, misschien dat ik zelfs (weer
) de wk finale ga missen.
Maar ik heb wel m'n seizoenskaart geregeldzelfde plekje, hogere prijs
Ajoh! Je hoeft niet per se alles meteen helemaal mooi te maken enzo toch? Eerst even alleen om te crashen en dan later wanneer je het wat rustiger hebt helemaal naar je zin maken ofzo?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:47 schreef Chicolate het volgende:
Hoi. Teveel deadlines, overdag druk en daardoor weinig slaap. Moet nog 'even' een presentatie in elkaar draaien + toets maken + presentatie oefenen. En dan morgen weer vroeg op. Om 8.00-23.00 van huis te zijn. En dan de week erna nog meer deadlines.
Oh en ik heb een kamer. [klaag]Maar ik vind het helemaal niet leuk nu, want ze hebben het contract tekenen midden tijdens mn werkdagen gepland (dus ik kan niet en nu moet ik regelen dat het verzet wordt. Weer iets dat niet in 1x goed gaat en waar tijd in moet gaan zitten). En dan ook nog al die dingen met verhuizen/verven/spullen kopen. Het leek allemaal zo leuk, maar nu het zo druk is, vind ik het allemaal hartstikke kut eigenlijk.[/klaag]
Niet te druk maken, komt allemaal wel goed want stiekem is het hartstikke leuk! Gaat je lukken hoor
het lijkt niet wat het is
Eensch. Ik snap sowieso niet waarom iedereen zo lovend is over Affelay. Hij speelde wel aardig hoor, maar meer ook niet. Van der Vaart speelde vandaag maar 25 minuten en scoort, versiert een strafschop en geeft een assist. Affelay - Van der Vaart 0-3.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:06 schreef neen het volgende:
[..]
Schwalbeoverdreven commentaar bij de goal van Sneijder (die lang niet zo mooi was als die van Robben tegen United) Babel die dominant is maar wel 3x de bal verloor in 3 minuten. VdV die fantastisch inviel en liet zien dat zowel Afellay als Kuijt niet in de basis horen. Leuke 2e helft. Legendarische keeper. Ik ben niet ontevreden.
Waar moet ik alle wedstrijden gaan kijkenheb verschillende potentiële kijkplekken maar de vorige keer werd Nederland uitgeschakeld toen ik ging wisselen van plek
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat is mn fat picturedie bekijk is als ik snoepneiging heb... ik vind mn hoofd op de fatpicture ook wel erg bol, vergeleken bij hoe het een poosje geleden was (ook maar in spoiler, de thin-picture)
Witte schouders!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er goed uit joh! Alweer goed op de weg terug dan of wat? Wel lekker <100 nu toch?Ik mag hopen dat hij de volgende pot VdV in ieder geval in de basis zetquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:16 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Eensch. Ik snap sowieso niet waarom iedereen zo lovend is over Affelay. Hij speelde wel aardig hoor, maar meer ook niet. Van der Vaart speelde vandaag maar 25 minuten en scoort, versiert een strafschop en geeft een assist. Affelay - Van der Vaart 0-3.![]()
Maar ik ben toch heel bang dat Van Marwijk met Robben op links begint en Kuijt op rechts. *zucht*
Robben speelt sowieso als hij fit is en Kuijt mag dan wel in de pikorde voor rappert Babel
wat een fantastische passeerbewegingen probeerde hij vandaag weer zeg
en allemaal mislukt ook
het lijkt niet wat het is
Nou Nederland komt toch niet in de finale, dus dat is niet echt iets om je druk om te maken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:11 schreef neen het volgende:
[..]en ik heb ook al de Champions League finale gemist, misschien dat ik zelfs (weer
) de wk finale ga missen.
Maar ik heb wel m'n seizoenskaart geregeldzelfde plekje, hogere prijs
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:17 schreef neen het volgende:
[..]
Witte schouders!
Ziet er goed uit joh! Alweer goed op de weg terug dan of wat? Wel lekker <100 nu toch?
Vanaf de kwartfinales kijk ik doorgaans alle wedstrijden welquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:20 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Nou Nederland komt toch niet in de finale, dus dat is niet echt iets om je druk om te maken.
Seizoenskaart voor Cambuur neem ik aan?
omdat ie een oetsiefloetsie schattiepetattie isquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:16 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Eensch. Ik snap sowieso niet waarom iedereen zo lovend is over Affelay. Hij speelde wel aardig hoor, maar meer ook niet. Van der Vaart speelde vandaag maar 25 minuten en scoort, versiert een strafschop en geeft een assist. Affelay - Van der Vaart 0-3.![]()
Maar ik ben toch heel bang dat Van Marwijk met Robben op links begint en Kuijt op rechts. *zucht*
Toen ik na oud & nieuw terugkwam uit londen was ik ook zwaar joh! Duivelse plek is het gewoon en dit jaar ga ik er zeker nog een keer naartoequote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]dankjewel, dit was midden vorige zomer. ik was voor mijn doen al bruinig, en dit is op de derde dag in barcelona
nou, ik hang nét onder de 100... ik was na terugkomst uit londen weer 101![]()
maar daar is alweer anderhalf vanaf. ik heb geloof ik de knop weer gevonden
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico!En toch ook wel gefelie
Als je het rustiger hebt gaat het vast leuker zijn!
Het geld is niet het probleem, de tijd die het kost om het bij elkaar te krijgen. Dus ik denk dat ik gewoon 1x naar de ikea rij en meteen alles daar haal, geen gedoe verderquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:02 schreef loveli het volgende:
[..]
No worries. Vraag of handtekening zetten en scan opsturen een optie is. Of faxen. En PF komt je wel helpen verven en inrichten
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:14 schreef kwakz0r het volgende:voor chico. je bent gewoon net zo'n klein autistje als ik.
probeer t maar over je heen te laten komen en een beetje los te laten. het hóeft niet allemaal in 1 keer goed, en hoe minder druk je je daar over maakt, hoe minder energie het ook kost.
De naakte waarheid? Bestaat al behoorlijk lang. Maar lang niet zo leuk als met Gokquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:56 schreef neen het volgende:
Wtf? Gaan ze een Nederlandse versie van the naked truch van mijn beste vriend Gok Wan uitbrengen? Op rtl?
Ook ff rondvragen he Chicolate! je weet nooit wat voor leuk spul mensen soms nog hebben staan... of handig spullen, oventje, koffiezetapparaat weet ik veel+ veel mensen willen wel helpen. Dus even subtiel laten weten dat je gaat verhuizen
Nou ga ik maar eens naar bedik was op tijd naar huis gegaan om te gaan slapen maar ik ging nog msn'en en hier wat niksen
lekker koesse allemaal he
Oquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
De naakte waarheid? Bestaat al behoorlijk lang. Maar lang niet zo leuk als met Gok.
Ik heb ook en hekel aan vragen maar als je gewoon quasi onopvallend (dus toch opvallendquote:Ja ga ik zeker doen. Vind het altijd eng om iets van mensen te vragen, maar nu is het wel nuttig enzo he.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kwak: ik vroeg me af, is een fatpicture wel verantwoord? Of heb je dat niet overlegd?
Het is een beetje een zelfonvriendelijke methode lijkt me zo...
En nu ga ik slapen! Trusten
Ehm, en van de week verkondigde je nog dat Nederland één van de acht kanshebbers was?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:20 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Nou Nederland komt toch niet in de finale, dus dat is niet echt iets om je druk om te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem aan dat je er dan meteen in mag. En nogmaals, als je spullen nodig hebt even roepen. Ik heb bv eenpersoons beddengoed over, zo goed als nieuwe hoeslakens die ik niet gebruik, serviesgoed, een rilletjer ondervloer ondervloer voor een kleine kamer, etc.quote:Op woensdag 2 juni 2010 07:47 schreef Chicolate het volgende:
Bijna verslapen, zal wel moe geweest zijn. En wanneer ik erin kan: geen idee. Maar ik betaal huur vanaf de dag dat het contract getekend wordt, dus het zal wel snel zijn.
Hahahahahahahahaquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:18 schreef P.F het volgende:
O gadver, ik vind die Sabine echt niets, uit het vorige topic, die had vroeger ook vast een verzorgpony
Huh, ja echt 3 jaar geleden! Ja ik vind het leuk! Ik denk jij ook!! (veel eten, lekker weer, cultureel maar niet TE, op sommige plekken wel veel jongeren..)quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:
P.F. ik las dat je vakantie had gehad in Algarve...was het wat?
Was 25 mei in de aanbieding bij Lidl, 6 tientjes.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:32 schreef P.F het volgende:
Leukleukleuk chico!
Ik ben bijna compleet, alleen nog een combimagnetron en een stofzuiger.. Maar ja, dat heb ik ook niet echt nodig!!
Zijn inderdaad duur. Ik zou wel de herhalingsprik halen voor Hep. A. Dan hoef je daar héél lang geen geld meer voor te dokkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:44 schreef Ewelina het volgende:
Inentingen zijn trouwens duur. En ik heb nu 2 pijnlijke armen.
Doe ik ook. Maar veel huisartsen in grote steden verwijzen je door.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:04 schreef Blurred86 het volgende:
Ik haal mijn inentingen voortaan bij mijn eigen huisarts ipv de GGD, veel goedkoper![]()
Hij stuurt het recept naar de apotheek, ik haal ze zelf op en ga dan bij de assistente langs om ze te laten zetten. Zo heb ik alleen de kosten voor de inentingen zelf (huisartskosten worden volledig vergoed door zorgverzekering). Scheelde mij voor mijn hepB inentingen in totaal 45 euro met de GGD.
Heb ik ook gedaan!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:04 schreef Blurred86 het volgende:
Ik haal mijn inentingen voortaan bij mijn eigen huisarts ipv de GGD, veel goedkoper![]()
Hij stuurt het recept naar de apotheek, ik haal ze zelf op en ga dan bij de assistente langs om ze te laten zetten. Zo heb ik alleen de kosten voor de inentingen zelf (huisartskosten worden volledig vergoed door zorgverzekering). Scheelde mij voor mijn hepB inentingen in totaal 45 euro met de GGD.
!!! Damn! Felicitados maar weer hequote:Op woensdag 2 juni 2010 09:20 schreef Phaidra het volgende:
Hoi![]()
![]()
Vandaag hebben lief en ik ons 10-jarig jubileum!![]()
![]()
Dat dat er uberhaupt opstaanquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:51 schreef Viking84 het volgende:weer thuis van school.
Ik had een heel drama verwacht met de leerling die de les niet in mocht, maar alles verliep vlekkeloos. Maar die dame van de opvang, wat een Kenau is dat zeg, omg, ik zou het echt in m'n broek doen als leerling.
Tevens besloten dat 2 keer zeggen dat iemand moet gaan zitten of z'n boeken moet pakken genoeg is. Vanochtend hadden ze een SO. Ging de leerling achter de computer zitten en Call of Duty opstarten. Eehh?![]()
Ik stond op het punt om gewoon maar een 1 te geven
.
O vervelend! is dat dan 2 maand zo gebleven ofzo of ook nog wat dichtgemaakt? ze moeten toch ergens naar binnenquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan!!
Vanuit de McDo in Zuid Frankrijk. (espressootje, da's alles.
) Mooi weer en alles. Wel bleek toen we aankwamen dat er was er ingebroken 2 maanden geleden en is er een hoop gestolen en was het een rotzooi. Maar goed, just things zullen we maar zeggen. Ga er nu wel een gevangenis van maken, met ijzeren hekken voor ramen en deuren. Het is niet anders. Heb niet bijgelezen, maar zag op deze pag. felicitaties voor Chico en Phaidra, dus ook van mij: Félicitations!!
Niet ergens een back-upje per ongeluk te vinden met hulp van een dig-nerd? En remember, de doodstraf is afgeschaft. Kut dat er een tegenslag is, maar kijk eens hoeveel werk je al verzet hebt! Respect hoor!quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:12 schreef kwakz0r het volgende:
kut
kut
kutkutkut
ben even heel erg ongelukkig met zichzelf. stomme fouten gemaakt met opslaan corpus en dat betekent: alle bestanden doorlopen en zoeken naar missende onderdelen (het zijn er meer dan 500), en met een beetje pech de helft van het werk opnieuw doen. HUIL. KRAS. KRIJS. DAGDAG deadline, DAGDAG weekend.
ik kan echt even niks meer hebben nu hoor... het houdt nooit op met dat kutproefschrift...
ook al is dit natuurlijk helemaal mijn eigen schuld
oh, ik kan het me zo goed voorstellen. Gelukkig valt het mee...quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:06 schreef kwakz0r het volgende:
tenks allemaal. ben halverwege met controleren (vandaar even pauze) en de schade lijkt mee te vallen.
@li: waarschijnlijk heb ik een aantal keren een oudere versie van een .txt notepad documentje opgeslagen terwijl er ook een nieuwere openstond, of gewoon doodleuk op "niet opslaan" geklikt na het aflsuiten... of text in het verkeerde document geplakt (dat kom ik dan zometeen ook tegen als het goed is). dat, of windhoos heeft me niet gevraagd of ik het wilde opslaan en ik heb te hard dichtgeklikt...
niks meer te vinden ook ana datum of tijd van veranderen van bestand: ik heb daarna vrijwel alle bestanden nog hernoemd of verplaatst, meerdere malen...
het voelt vooral klote omdat dit geen "nuttig" werk is in academische zin... ik vind het minder erg om de hele dag analyses te draaien en uit te spitten en in tabelletjes te zetten, dat voelt nog een soort nuttig..
maar ik schrok net wel heel erg, ik heb even flink gejankt ind e wc...
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben het verkiezingsprogramma van Groen Links aan het bestuderen en ik ben danig onder de indruk!.
Ik wil die van D66, PvdA en de SP ook nog bekijken, maar ik heb niet het gevoel dat die partijen aan GL kunnen tippen. Voeg daarbij dat ik Femke Halsema een uitstekend politica vind en je snapt waarom ik naar GL neig.
quote:
Verliefheid is niet te dwingen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]Ik val op blond, remember
. Dan zou ik wel op Sabine Uitslag stemmen
.
Wanneer was de bruiloft ook al weer?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg, wanneer gaan we weer 's meeten?
Ik zal eerlijk toegeven dat een leuk snoetje meehelpt, maar ook niet meer dan datquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Verliefheid is niet te dwingen.
Vikje en Femke sitting in a tree: K-I-S-S-I-N-G!
Ik ben hetero maar vind haar niet verkeerd hoorquote:
dan krijg ik mn bruidskapsel aangemetenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:40 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik ben hetero maar vind haar niet verkeerd hoor![]()
En meet, what about zaterdag 3 juli? Ofzo. ik roep maar wat.
De hele dag?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan krijg ik mn bruidskapsel aangemeten![]()
en de 10e is er een vrijgezellenfeestachtigiets voor Mr.Mo en mij
ze komt om 3 uur 's middags ofzo, en mn moeder komt ook en da's niet zo vroeg klaar denk ikquote:
Ik zie dat dat er inderdaad nog staat maar is niet echt meer mijn streven (ookal zou het natuurlijk erg mooi zijn).quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:39 schreef loveli het volgende:
Bij de weg, Sarabi, ik zie dat je je streef op 65 hebt gezet. Is het niet verstandiger om op stabiliseren te mikken en je streef voorlopig op 70 te zetten?
En als je wel komt, neem je dan even een tolk mee? (moest ik zeggen van nachtwachtquote:
Ok, nouja we vinden wel iets anders!quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ze komt om 3 uur 's middags ofzo, en mn moeder komt ook en da's niet zo vroeg klaar denk ik
dan kan ik nietquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:40 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik ben hetero maar vind haar niet verkeerd hoor![]()
En meet, what about zaterdag 3 juli? Ofzo. ik roep maar wat.
Hmpff, als Moblo die hele bruiloftshizzle belangrijker vindt, dan komt zij toch lekker niet? Prioriteiten enzoquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:47 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ok, nouja we vinden wel iets anders!
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hmpff, als Moblo die hele bruiloftshizzle belangrijker vindt, dan komt zij toch lekker niet? Prioriteiten enzo.
goed! als in geen stress!quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:52 schreef loveli het volgende:
En hoe is het met de trouwstress, al twijfels?
Ja maar Mo hoort erbij. Bovendien was het zo ongeveer haar idee tochquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hmpff, als Moblo die hele bruiloftshizzle belangrijker vindt, dan komt zij toch lekker niet? Prioriteiten enzo.
dit ja!quote:
Mooi, deze post na die van loveli. Ik dacht héél even: huh?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
ik opzich wel, aangezien ik 't opperde
zal vanavond wel even wat data uit mn agenda plukken
Ik ging altijd op deze:quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:13 schreef neen het volgende:
O! Weet iemand nog een paar fijne hardloopplaatjes? Beetje zoals the prodigy/goose/shitdisco ofzo zodat ik door kan lopen
Dit is het niet helemaal voor mij gok ikquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:25 schreef Blurred86 het volgende:
Ik vind Santigold altijd erg fijn tijdens het lopen! Niet helemaal vergelijkbaar met the prodigy, maar toch
Hmm, eerste gaat wel maar niet voor lopen denk ik met die rare piepjes het is niet stoer genoegquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:27 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik ging altijd op deze:
Hoewel een beetje raar rent ie wel lekker. Oja en ik weet niet op welk tempo je rent, maar deze was precies goed
quote:
Omdat ik deze week al elke dag minstens 1,5 uur moet buikdansen als voorbereiding voor de showquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarom een kwartiertje? Iets langer doorgaan en je hebt er (veel) meer aan.
Hey Kwak, zorg je dat je ook een beetje ontstresst op bepaalde momenten? Het klinkt wel erg drukdrukdruk-stressstresstress, loop je jezelf niet voorbij?quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:52 schreef kwakz0r het volgende:
ik ga naar huisword zo van kantoor geschopt... ben nu de hele tijd bang dat ik dingen niet goed heb bewaard met afsluiten
zucht... ik vind mn laptop niet zo lief meer...eventjes...
ik wilde t op kantoor afmaken maar besef me net dat ik er dan straks niet meer uit kan zonder sleutel... dus maak t toch thuis maar af. meh.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:35 schreef neen het volgende:
[..]
Dit is het niet helemaal voor mij gok ikmeer iets voor als ik ga huppelen ofzo
[..]
Hmm, eerste gaat wel maar niet voor lopen denk ik met die rare piepjes het is niet stoer genoegting tings valt sowieso af, irritant nummer. Beter pak ik Brooke Hogan ofzo.
Nee, wel van van Pendulum erbij. Misschien wat te hoog tempo maar wel zo baas, vooral die voodoo people mixFatboy Slim - Push the Tempo en van wat the Chemical Brothers denk ik.
Moet ik wel aan 40 minuutjes komen.
Tx voor de hulp wel
Haha, awwwquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben/was van plan te Body Jammen vanavond, maar mn kaak miept al de hele dag (behalve nu met pijnstiller) en ik ben bang dat ik weer hetzelfde krijg als maandag
(licht in mn hoofd, algehele malaise, you know the drill
) Dus misschien toch maar niet.
Gnork.
Sport is pas sport als het onprettig voelt en langer duurt dan een half uurquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Omdat ik deze week al elke dag minstens 1,5 uur moet buikdansen als voorbereiding voor de show
Maar wou ook gewoon even weer hardlopen
Dan is lesgeven aan mijn 3VWO echt sportquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Sport is pas sport als het onprettig voelt en langer duurt dan een half uur
Dan was ik VET goed bezig maandag!quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:06 schreef loveli het volgende:
[..]
O ja! Justice is inderdaad erg fijn!quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Stuk eerder klaar vandaag
Neen: justice, de jeugd (), soulwax, goose, audio bullies, heads will roll remix van uh weet ik niet meer
D: witlofsalade met worstjes
Wat wil je hier precies mee zeggen dan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:06 schreef loveli het volgende:
[..]
O, dan sport ik nooitquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met je oneens, maar nu welquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee, dat je beter een kwartiertje langer door had kunnen lopenquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat wil je hier precies mee zeggen dan?
Dat ik beter op de bank had kunnen blijven hangen?
Tja.....er zijn zoveel dingen die ik beter zou kunnen doen, maar ik ben niet perfectquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee, dat je beter een kwartiertje langer door had kunnen lopen
Helemaal aan gehoudenquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:30 schreef Goodbye het volgende:
Morrrrning![]()
Gefeliciteerd Phaidratien jaar, pfieuw, doe je goed
![]()
Mijn planning voor vandaag:
O: yoghurt en optimel vla met muesli en lijnzaad
T: appel en boterham pindakaas
L: bruin pistoletje filet americain met uitjes
T: bakje gemengde fruitsalade
D: bami met gamba's, groenten en saus (flink bord)
T: ?
Ik begrijp het ook welquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:27 schreef loveli het volgende:
Zal 'em even verduidelijken, voor echte gezondheidswinst loont het om langer door te gaan. In het begin gebeurt er vrij weinig, je verbruikt wat glycogeen enzo. Ga je langer door en push je een beetje tegen je grenzen, dan krijgt je immuunsysteem een boost en ga je op een gegeven moment je vetverbranding aanspreken.
Een kwartiertje lopen is bewegen en niet sporten. Begrijp me goed, da's op zich wel een goed middel tegen diabetes II, maar echte winst pak je met echt sporten.
Je weet toch hoe ik reageerquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:32 schreef loveli het volgende:
Was geen persoonlijke aanval, het was een tip.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dat gezegd hebbende, wordt is dit ongeveer mijn lijstje:
O: twee sneetjes brood met biefstukworst
T: stukje kokosbrood
T: zelf gefixte aardbei-banaan smooooothie
L: twee haringen met uitjes, met een bolletje
T: perenijsje, beker melk
D: visfrietjes en pesto mashed potatoes met twee preien erdoor![]()
S: Body Jam
ik zou niet weten hoequote:Op woensdag 2 juni 2010 18:54 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Hey Kwak, zorg je dat je ook een beetje ontstresst op bepaalde momenten? Het klinkt wel erg drukdrukdruk-stressstresstress, loop je jezelf niet voorbij?
Wil niet moederen hoormaar ben zelf dit jaar zo onderuit gegaan door steeds maar weer heel hard te werken.
Práchtige typo!quote:
Dat is geen typo hoor Vik, maar een citaat:quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Práchtige typo!.
* Viking84 imagines exploderende bloemkool.
...
Ga eens poetsen jijquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:46 schreef loveli het volgende:
You go neen! En niet binnen het halve uur terugkomen
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:54 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat is geen typo hoor Vik, maar een citaat:
Mij ook. chocoladetaart, anyone?quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:09 schreef Tinkepink het volgende:
Huu, ik kijk op het moment een hele enge film en schrik me bij ieder geluidseffect het apenzuur.
Nou, 3 weken dus niet gelopen ofzo en na 4.5km ging ik maar even wandelen.... nog wel een sprintje getrokken en daarna weer gewandeld. Rondje tot aan het laatste stuk naar huis maar even ietsjes langer maken zodat ik dan op 5k zit en dan rustig kan kijken of ik doorloop of wandel/loop enzo.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:46 schreef loveli het volgende:
You go neen! En niet binnen het halve uur terugkomen
Beetje cultuur voordat je richting het oosten gaat! Moldavie ook toch? Ik ben daar 2 jaar geleden geweest en ik kan je vertellen dat er nog O-Zone fans rondliepen daarquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:20 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben bezig met muziek downloaden en mijn camera uittesten. En ik heb hele foute muziek gedownload (lees: O-Zone)![]()
Literaire pracht!quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:08 schreef sigme het volgende:
Ik bestond niet meer. Nou moe!
Jep, het is dan ook een Moldavische groepquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:25 schreef neen het volgende:
[..]
Beetje cultuur voordat je richting het oosten gaat! Moldavie ook toch? Ik ben daar 2 jaar geleden geweest en ik kan je vertellen dat er nog O-Zone fans rondliepen daar
in the same fashion heb ik m'n benen geepileerd en m'n teennagels gelakt. morgen komen m'n ouders, overmorgen echt afstuderen en zondag naar de Duutser. Dit zijn goede dagen!quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:20 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben bezig met muziek downloaden en mijn camera uittesten. En ik heb hele foute muziek gedownload (lees: O-Zone)![]()
Goed zo Kwakquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:47 schreef kwakz0r het volgende:
ik ga lekker tudors kijken en hakengenoeg gewerkt voor vandaag, morgen weer een dag.
lijstje
o- cruesli
l- twee boterhammen met ham
t- bos radijs
t- twee boterhammen met ham
d- rigatoni (100 gram) met bolognesesaus
t- drie rijstwafels, uitjes en augurkjes, plakje kipfilet
kcal 1557
Het gaat goed met die 100gram?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:47 schreef kwakz0r het volgende:
ik ga lekker tudors kijken en hakengenoeg gewerkt voor vandaag, morgen weer een dag.
lijstje
o- cruesli
l- twee boterhammen met ham
t- bos radijs
t- twee boterhammen met ham
d- rigatoni (100 gram) met bolognesesaus
t- drie rijstwafels, uitjes en augurkjes, plakje kipfilet
kcal 1557
Dokter!quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Meet? Gezellig!
Ik maak me echt zorgen om m'n rug. Ik heb vrij regelmatig dat ik door m'n benen zak omdat de pijn daar helemaal doorheen schiet. Dat lijkt me niet goed..
Welke?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:09 schreef Tinkepink het volgende:
Huu, ik kijk op het moment een hele enge film en schrik me bij ieder geluidseffect het apenzuur.
Iddquote:
gewoon niet in huis halen dan... ze zijn niet heel erg ongezond, maar ook niet gezond, en er zitten veel snelle carbs in --> vult niet en wel snel weer trek door je suikerdip.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:10 schreef Noukjee het volgende:
@ DAD,
lijkt me niet goed nee! zou even langs de dokter gaan!
*zucht* ik heb een nieuwe 'verslaving'..*zucht*..snack-a-jacks!
nee klopt, maar m'n vriend had zo'n zin om te snaaien, en toen dacht ik, hmm, haal dan snack-a-jacks, ALS ik toch stiekem ook zin heb en mee eet, is het ten minste niet zo slecht als chips/nootjes/snoep/koekquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
gewoon niet in huis halen dan... ze zijn niet heel erg ongezond, maar ook niet gezond, en er zitten veel snelle carbs in --> vult niet en wel snel weer trek door je suikerdip.
Wat zijn nu je lenge en gewicht en wat wil je bereiken? In een maand moet je geen kilo's af willen vallen, maar je kunt best een stuk strakker worden met de juiste voeding en voldoende beweging/sport.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:31 schreef Noukjee het volgende:
En dan gaan we morgen ook nog eens bbq'en, en ga over een maand op vakantie.. volgens mij ben ik dan nog lang niet bikini-klaar. *zucht* zie het even niet meer zitten
Ik zal wel een keer een foto posten met m'n nieuwe zomerjurkjequote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:28 schreef Laureline het volgende:
Pas maar op sigme! Het begint nu met de bibliotheek, en dan lijkt het allemaal nog betrekkelijk onschuldig, maar het is uiteindelijk een samenzwering om je helemaal te laten verdwijnen natuurlijk. Heb je nog een Kafka meegenomen uit de bieb om je vast in te lezen?
m'n spullen gaan inderdaad terug naar m'n ouders. ik zelf ga op en neer tussen de duutser en m'n ouders, denk ik.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nynke, verhuis je terug naar je ouders? Ik was het alweer helemaal vergeten, maar kwam tijdens het in- en uitpakken van m'n kookboeken Mastering the Art of French Cooking tegen, die ik dubbel heb. Wilde jij die niet? Het is de tweedelige paperbackversie!
Ik heb er zelf ¤23 euro voor betaald. Ik weet alleen niet waar de verzendkosten op komen! Ze kunnen wel door de brievenbus denk ik, als ik ze apart verzend... ¤25 inclusief verzenden?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
m'n spullen gaan inderdaad terug naar m'n ouders. ik zelf ga op en neer tussen de duutser en m'n ouders, denk ik.
oh ja, als je die kwijt wilt ben ik best geinteresseerd! Wat wil je ervoor hebben?
laat me er heel even over nadenken..Vooral aangezien je ze dan naar m'n ouders gaat sturen,en ik niet weet wanneer ik daar ben. Je hoort heel binnenkort van me! Natuurlijk, als je ze aan iemand anders kunt verkopen: doen!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb er zelf ¤23 euro voor betaald. Ik weet alleen niet waar de verzendkosten op komen! Ze kunnen wel door de brievenbus denk ik, als ik ze apart verzend... ¤25 inclusief verzenden?
Da's een best bedrag, Cali fietst niet voor niets.quote:Alpe d'Huzes: meer dan 10 miljoen binnen
donderdag 03 juni 2010 | 06:57 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 03 juni 2010 | 09:56
ALPE D’HUEZ - Stichting Alpe d'Huzes heeft woensdagavond bekend gemaakt dat al meer dan 10 miljoen euro is opgehaald voor KWF Kankerbestrijding. Daarmee is het streefbedrag voor 2010 gehaald nog voordat de 2.686 renners, die fietsen voor het goede doel, donderdag de Alpe d'Huez beklimmen.
Alpe d'Huzes is een initiatief waarbij 2.686 deelnemers geld bijeen fietsen voor de strijd tegen kanker. Vandaag moeten ze minstens zesmaal de legendarische Alpenreus Alpe d'Huez beklimmen. bron
wat goed!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Da's een best bedrag, Cali fietst niet voor niets.
wauw!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Da's een best bedrag, Cali fietst niet voor niets.
En het gerucht gaat ook al dat hij zelfmoord heeft gepleegd.....quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:31 schreef Viking84 het volgende:
Hebben jullie al gehoord / gelezen dat Joran van der Sloot weer verdacht wordt van de moord op een meisje? Dit keer is 'ie echt de pineut.
ja, vooral die laatste ja..quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En het gerucht gaat ook al dat hij zelfmoord heeft gepleegd.....
Ja maar dat gerucht schijnt niet op betrouwbare bronnen te zijn gebaseerd. Ik hoop het niet iig. Als het tot een proces komt, zal het een Peruaans proces worden en Joran mag z'n straf ook uitzitten in een Peruaanse gevangenisquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En het gerucht gaat ook al dat hij zelfmoord heeft gepleegd.....
Ik zou het echt heel zuur vinden als 'ie zelfmoord heeft gepleegd, want zo ontkomt hij aan z'n straf. Ik wil dat 'ie wegrot in de bakquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, vooral die laatste ja..
'we kunnen het alleen maar hopen'..
ben dat Joran gezeik wel echt zat
eigenlijk kan het me vrij weinig boeien welk van de twee 't is, zolang 't gezeur maar ophoudtquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou het echt heel zuur vinden als 'ie zelfmoord heeft gepleegd, want zo ontkomt hij aan z'n straf. Ik wil dat 'ie wegrot in de bak.
Ik hoop het inderdaad ook niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar dat gerucht schijnt niet op betrouwbare bronnen te zijn gebaseerd. Ik hoop het niet iig. Als het tot een proces komt, zal het een Peruaans proces worden en Joran mag z'n straf ook uitzitten in een Peruaanse gevangenis.
Pfff!!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
eigenlijk kan het me vrij weinig boeien welk van de twee 't is, zolang 't gezeur maar ophoudt!
Hoe groot is de kans dat je twéémaal in je leven in verband wordt gebracht met de dood van een jong meisje? Verder is ze op zijn kamer gevonden en hij is gevlucht. Kwestie van 1 + 1 optellen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik wacht nog even met veroordelen totdat een rechter er uitspraak over heeft gedaan.
Als het alleen een gerucht is, zal het hem zelf goed uitkomen als het geloofd wordt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik hoop het inderdaad ook niet.
Maar het gerucht moet toch ergens vandaan komen.
Da's dan wel weer heel dom, je eigen hotelkamer.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat je twéémaal in je leven in verband wordt gebracht met de dood van een jong meisje? Verder is ze op zijn kamer gevonden en hij is gevlucht. Kwestie van 1 + 1 optellen.
Klopt.....quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Als het alleen een gerucht is, zal het hem zelf goed uitkomen als het geloofd wordt.
Heeft 'ie met Natalee beter gedaan danquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Da's dan wel weer heel dom. je eigen hotelkamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |