abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 juni 2010 @ 22:09:04 #1
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82211619
Het vorige deel: Slank #1051Beklimmen hoge bergen en gaan door diepe dalen

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'. Aanmelden is niet verplicht. Deze reeks heeft een slowchat karakter, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondergesneeuwd worden, stel hem dan gerust nog een keer!

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met een deel van de deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!
De OP is hier te vinden.
Kwak
  dinsdag 1 juni 2010 @ 22:09:23 #2
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82211635
ik zei:
ik denk dat die lange ook heel leuk is maar een beetje vreemd toont doordat de foto een beetje van onderaf genomen is ofzo... die is in t echt vast leuker dan op de foto. maar de groene vind ik feestelijker en bijzonderder!

ha! mn eigen fipo!
Kwak
  dinsdag 1 juni 2010 @ 22:09:30 #3
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82211641
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 1 juni 2010 @ 22:10:10 #4
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_82211688
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 22:09 schreef kwakz0r het volgende:
ik zei:
ik denk dat die lange ook heel leuk is maar een beetje vreemd toont doordat de foto een beetje van onderaf genomen is ofzo... die is in t echt vast leuker dan op de foto. maar de groene vind ik feestelijker en bijzonderder!

ha! mn eigen fipo!
Klopt. Ik moet er wel aan wennen, vind het wel gek zo'n lange jurk. Maar ik vind de kleurtjes zo tof!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_82211697
Ja doei.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 22:10:54 #6
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82211754
Agreed! Lange is voor zomerige feestjes met cocktails, de andere voor een uitreiking
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_82211756
TVP. Ik zit te twijfelen of ik morgen naar naar de scriptiegroep zal gaan. Als ik ga, is dat alleen voor de gezelligheid en om 'afscheid' te nemen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 22:11:25 #8
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82211785
Groen dus. De andere jurk is ook leuk,maar m.i. ietswat te casual voor een diploma-uitreiking. En daarnaast vind ik het groene jurkje
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 22:11:27 #9
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82211789
Dan doe je die rode... Voor in de zomer..

Maar..................... tip, heel fijn dat je verschillende outfitjes zo even kan 'beoordelen'
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_82211806
Hai!

Het groene jurkje! (spuit 111111). Hier heb ik het idee dat er veel flink formeel hun diploma gaan ophalen, maar dat past niet echt bij mij, dus doe ik dat ook lekker niet!

Kennen jullie www.playauditorium.com ? Heerlijk ontspannend spelletje
  dinsdag 1 juni 2010 @ 22:20:10 #11
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82212502
er was op tournee met ons een fotograaf mee, die speelde viool maar heeft ook hele mooie foto's gemaakt. ik heb er zowaar twee gevonden waar ik op t podium sta op te treden op de bonte avond, die ik heel leuk vind van mezelf (een alleen, een in duet met de orkestdirigent) ook al heb ik wel dikke wangen, op deze foto's stoort t me niet zo. ik heb niet door dat ze gemaakt worden, en dat zie ik aan mezelf. ik denk dat ik op de eerste foto iets sta te vertellen...

even in spoiler want t is zijn vak en ik mag ze vast niet zomaar publiceren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
  dinsdag 1 juni 2010 @ 22:21:34 #12
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82212618
Mooi!
pi_82212823
Ik zeg ook: Groen Doen! (spuit zoveel )

Daarnaast zeg ik: Gaan naar het scriptieklasje DaD. Kun je cupcakes bakken en meenemen en complimentjes in ontvangst nemen en horen dat ze het zo gezellig met jou vonden.

Het is na tienen, dus ik mag wel vertellen dat ik vannacht droomde dat ik een piemel had. Een hele grote. Ik vond dat zo akelig dat ik hem er af sneed en in de tuin begroef. Alleen groeide hij toen weer aan en moest ik er een verbandje om dragen. Oh men, ik werd er zo naar van! Ik was helemaal bezweet van akeligheid toen ik wakker werd.

Ik vind Sabine trouwens ook niet lelijk en ze zingt ook niet onverdienstelijk!

En lijstje;
O; 3 boterhammen pindakaas
T: -
L: 1 pistoletje met ei en salade, 1 krentenbol
T: banaan
D: rode curry
S: Pilates
pi_82212958
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 22:20 schreef kwakz0r het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op die tweede foto zijn jullie echt aan het genieten
pi_82213179
Nu nog cupcakes bakken gaat 'm niet worden, al was het maar omdat al m'n spullen daarvoor in het nieuwe huis staan. . En de gewoonte is om taart te brengen als je scriptie goedgekeurd is.

En euhm, bizarre droom. .
pi_82213257
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 22:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi!
indeed!!
Ja doei.
pi_82213376
Mooie foto's, kwak. .
pi_82213548
Die foto's zijn tof Kwak! En je gezicht toont toch echt slanker dan een tijd geleden, ik kan me een foto herinneren van je op de bank, zoiets?
pi_82213606
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:25 schreef neen het volgende:

Ik ben gewoon op tijd om hem te kijken! Vorige niet gezien ivm lijsttrekkersdebat nou ja even snel een ander shirtsie aandoen en dan richting studiegenoot om hem te kijken dus ik zal nog wel wat missen maar goed.
Tsk. Voetbal > politiek geneuzel. En er is natuurlijk altijd nog de stemwijzer.
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 21:37 schreef Goodbye het volgende:
We stemmen niet op..

Hihihi, dragen jullie al dezelfde kleren?
Nee, maar we zijn beide christelijk opgevoed en hebben daar nu helemaal niks meer mee. Dus de kans dat één van ons op een christelijke partij stemt is echt bijzonder klein. Ik weet trouwens vrij zeker dat ik op een andere partij stem dan Vik.
pi_82214347
Hoi. Teveel deadlines, overdag druk en daardoor weinig slaap. Moet nog 'even' een presentatie in elkaar draaien + toets maken + presentatie oefenen. En dan morgen weer vroeg op. Om 8.00-23.00 van huis te zijn. En dan de week erna nog meer deadlines.

Oh en ik heb een kamer. [klaag]Maar ik vind het helemaal niet leuk nu, want ze hebben het contract tekenen midden tijdens mn werkdagen gepland (dus ik kan niet en nu moet ik regelen dat het verzet wordt. Weer iets dat niet in 1x goed gaat en waar tijd in moet gaan zitten). En dan ook nog al die dingen met verhuizen/verven/spullen kopen. Het leek allemaal zo leuk, maar nu het zo druk is, vind ik het allemaal hartstikke kut eigenlijk .[/klaag]
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_82214480
Oh, ik hoor dronken gelal op straat. Is er gescoord?
pi_82214683
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 22:49 schreef Laureline het volgende:
Oh, ik hoor dronken gelal op straat. Is er gescoord?
Vijf keer maar.
  Vis een optie? dinsdag 1 juni 2010 @ 23:02:47 #23
70532 loveli
N
pi_82215245
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 22:47 schreef Chicolate het volgende:
Hoi. Teveel deadlines, overdag druk en daardoor weinig slaap. Moet nog 'even' een presentatie in elkaar draaien + toets maken + presentatie oefenen. En dan morgen weer vroeg op. Om 8.00-23.00 van huis te zijn. En dan de week erna nog meer deadlines.

Oh en ik heb een kamer. [klaag]Maar ik vind het helemaal niet leuk nu, want ze hebben het contract tekenen midden tijdens mn werkdagen gepland (dus ik kan niet en nu moet ik regelen dat het verzet wordt. Weer iets dat niet in 1x goed gaat en waar tijd in moet gaan zitten). En dan ook nog al die dingen met verhuizen/verven/spullen kopen spullen vragen. Het leek allemaal zo leuk, maar nu het zo druk is, vind ik het allemaal hartstikke kut eigenlijk .[/klaag]
No worries. Vraag of handtekening zetten en scan opsturen een optie is. Of faxen. En PF komt je wel helpen verven en inrichten
crap in = crap out
  dinsdag 1 juni 2010 @ 23:06:11 #24
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82215472
Chico! En toch ook wel gefelie Als je het rustiger hebt gaat het vast leuker zijn!

Kwak, mooi die foto's! Vooral de eerste is echt prachtig!

En nu bedtijd
  dinsdag 1 juni 2010 @ 23:06:51 #25
236335 neen
schone schijn
pi_82215514
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 22:53 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Vijf keer maar.
Schwalbe overdreven commentaar bij de goal van Sneijder (die lang niet zo mooi was als die van Robben tegen United) Babel die dominant is maar wel 3x de bal verloor in 3 minuten. VdV die fantastisch inviel en liet zien dat zowel Afellay als Kuijt niet in de basis horen. Leuke 2e helft. Legendarische keeper. Ik ben niet ontevreden.

Waar moet ik alle wedstrijden gaan kijken heb verschillende potentiële kijkplekken maar de vorige keer werd Nederland uitgeschakeld toen ik ging wisselen van plek
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 1 juni 2010 @ 23:09:47 #26
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82215692
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 22:35 schreef Laureline het volgende:
Die foto's zijn tof Kwak! En je gezicht toont toch echt slanker dan een tijd geleden, ik kan me een foto herinneren van je op de bank, zoiets?
dat is mn fat picture die bekijk is als ik snoepneiging heb... ik vind mn hoofd op de fatpicture ook wel erg bol, vergeleken bij hoe het een poosje geleden was (ook maar in spoiler, de thin-picture)
SPOILER
Kwak
pi_82215710
Chico! een kamer! Wat voor iets?
Niet zo sip blijven hoor, komt goed allemaal en na de drukte kan je extra genieten vd rust
  dinsdag 1 juni 2010 @ 23:11:11 #28
236335 neen
schone schijn
pi_82215778
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 22:20 schreef kwakz0r het volgende:
er was op tournee met ons een fotograaf mee, die speelde viool maar heeft ook hele mooie foto's gemaakt. ik heb er zowaar twee gevonden waar ik op t podium sta op te treden op de bonte avond, die ik heel leuk vind van mezelf (een alleen, een in duet met de orkestdirigent) ook al heb ik wel dikke wangen, op deze foto's stoort t me niet zo. ik heb niet door dat ze gemaakt worden, en dat zie ik aan mezelf. ik denk dat ik op de eerste foto iets sta te vertellen...

SPOILER
2e foto is leuheuk!
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 22:35 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Tsk. Voetbal > politiek geneuzel. En er is natuurlijk altijd nog de stemwijzer.

en ik heb ook al de Champions League finale gemist, misschien dat ik zelfs (weer ) de wk finale ga missen.
Maar ik heb wel m'n seizoenskaart geregeld zelfde plekje, hogere prijs
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 22:47 schreef Chicolate het volgende:

Oh en ik heb een kamer. [klaag]Maar ik vind het helemaal niet leuk nu, want ze hebben het contract tekenen midden tijdens mn werkdagen gepland (dus ik kan niet en nu moet ik regelen dat het verzet wordt. Weer iets dat niet in 1x goed gaat en waar tijd in moet gaan zitten). En dan ook nog al die dingen met verhuizen/verven/spullen kopen. Het leek allemaal zo leuk, maar nu het zo druk is, vind ik het allemaal hartstikke kut eigenlijk .[/klaag]
Ajoh! Je hoeft niet per se alles meteen helemaal mooi te maken enzo toch? Eerst even alleen om te crashen en dan later wanneer je het wat rustiger hebt helemaal naar je zin maken ofzo?
Niet te druk maken, komt allemaal wel goed want stiekem is het hartstikke leuk! Gaat je lukken hoor
  dinsdag 1 juni 2010 @ 23:14:11 #29
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82215978
voor chico. je bent gewoon net zo'n klein autistje als ik. probeer t maar over je heen te laten komen en een beetje los te laten. het hóeft niet allemaal in 1 keer goed, en hoe minder druk je je daar over maakt, hoe minder energie het ook kost.
Kwak
pi_82216112
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 23:06 schreef neen het volgende:

[..]

Schwalbe overdreven commentaar bij de goal van Sneijder (die lang niet zo mooi was als die van Robben tegen United) Babel die dominant is maar wel 3x de bal verloor in 3 minuten. VdV die fantastisch inviel en liet zien dat zowel Afellay als Kuijt niet in de basis horen. Leuke 2e helft. Legendarische keeper. Ik ben niet ontevreden.

Waar moet ik alle wedstrijden gaan kijken heb verschillende potentiële kijkplekken maar de vorige keer werd Nederland uitgeschakeld toen ik ging wisselen van plek
Eensch. Ik snap sowieso niet waarom iedereen zo lovend is over Affelay. Hij speelde wel aardig hoor, maar meer ook niet. Van der Vaart speelde vandaag maar 25 minuten en scoort, versiert een strafschop en geeft een assist. Affelay - Van der Vaart 0-3.

Maar ik ben toch heel bang dat Van Marwijk met Robben op links begint en Kuijt op rechts. *zucht*
  dinsdag 1 juni 2010 @ 23:17:40 #31
236335 neen
schone schijn
pi_82216202
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 23:09 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

dat is mn fat picture die bekijk is als ik snoepneiging heb... ik vind mn hoofd op de fatpicture ook wel erg bol, vergeleken bij hoe het een poosje geleden was (ook maar in spoiler, de thin-picture)
SPOILER
Witte schouders!

Ziet er goed uit joh! Alweer goed op de weg terug dan of wat? Wel lekker <100 nu toch?
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 23:16 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Eensch. Ik snap sowieso niet waarom iedereen zo lovend is over Affelay. Hij speelde wel aardig hoor, maar meer ook niet. Van der Vaart speelde vandaag maar 25 minuten en scoort, versiert een strafschop en geeft een assist. Affelay - Van der Vaart 0-3.

Maar ik ben toch heel bang dat Van Marwijk met Robben op links begint en Kuijt op rechts. *zucht*
Ik mag hopen dat hij de volgende pot VdV in ieder geval in de basis zet Robben speelt sowieso als hij fit is en Kuijt mag dan wel in de pikorde voor rappert Babel wat een fantastische passeerbewegingen probeerde hij vandaag weer zeg en allemaal mislukt ook
pi_82216351
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 23:11 schreef neen het volgende:

[..]

en ik heb ook al de Champions League finale gemist, misschien dat ik zelfs (weer ) de wk finale ga missen.
Maar ik heb wel m'n seizoenskaart geregeld zelfde plekje, hogere prijs
Nou Nederland komt toch niet in de finale, dus dat is niet echt iets om je druk om te maken.

Seizoenskaart voor Cambuur neem ik aan?
  dinsdag 1 juni 2010 @ 23:21:15 #33
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82216392
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 23:17 schreef neen het volgende:

[..]

Witte schouders!

Ziet er goed uit joh! Alweer goed op de weg terug dan of wat? Wel lekker <100 nu toch?
dankjewel, dit was midden vorige zomer. ik was voor mijn doen al bruinig, en dit is op de derde dag in barcelona

nou, ik hang nét onder de 100... ik was na terugkomst uit londen weer 101 maar daar is alweer anderhalf vanaf. ik heb geloof ik de knop weer gevonden
Kwak
  dinsdag 1 juni 2010 @ 23:21:36 #34
236335 neen
schone schijn
pi_82216403
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 23:20 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Nou Nederland komt toch niet in de finale, dus dat is niet echt iets om je druk om te maken.

Seizoenskaart voor Cambuur neem ik aan?
Vanaf de kwartfinales kijk ik doorgaans alle wedstrijden wel als liefhebber. En uiteraard een seizoenskaart voor de SC

Dit weekend even naar de c1000
  dinsdag 1 juni 2010 @ 23:22:25 #35
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82216451
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 23:16 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

omdat ie een oetsiefloetsie schattiepetattie is kan mij t bommen hoe hij speelt...
Kwak
  dinsdag 1 juni 2010 @ 23:25:47 #36
236335 neen
schone schijn
pi_82216654
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 23:21 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

dankjewel, dit was midden vorige zomer. ik was voor mijn doen al bruinig, en dit is op de derde dag in barcelona

nou, ik hang nét onder de 100... ik was na terugkomst uit londen weer 101 maar daar is alweer anderhalf vanaf. ik heb geloof ik de knop weer gevonden
Toen ik na oud & nieuw terugkwam uit londen was ik ook zwaar joh! Duivelse plek is het gewoon en dit jaar ga ik er zeker nog een keer naartoe maar je bent alweer terug dus dat is goed! Gaat je lukken he
dat zeg ik wel vaak de laatste tijd

Misschien moet ik ook zo'n foto maken met maten, ik heb een dikke buik enzo. Misschien is meten wel beter dan wetgen. Dit weekend met moeders haar meetlint dan maar even.

Daarnaast moest ik m'n haar niet millimeteren zei m'n zus dus ja
pi_82217617
Oh en kwak, wat sta je prachtig op die foto's! Goede fotograaf ook zo te zien (ze vinden het vaak minder erg als je foto's spamt met naam en website vermelding .)

Wat een lieve reacties allemaal . Door jullie is het toch een stuk makkelijker om door het 'gedoe' heen te kijken en word ik er zowaar blij van ... want het is eigenlijk best tof inderdaad. Het is een zelfstandige woning/studio, iets kleiner dan die van PF als ik me goed herinner. Op 4 km van de uni, 4 haltes vanaf Centraal Station en kort stukje met de bus naar Muiderpoort. En zo te zien zit ik níet op de begane grond . En dus eigen douche/toilet/keuken. En de huismeester van het complex leek me ook wel een toffe gast.
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 23:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico! En toch ook wel gefelie Als je het rustiger hebt gaat het vast leuker zijn!
Denk het ook. Heb mn eerste deadline klaar nu, en vind het nu ook al steeds wat leuker worden .
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 23:02 schreef loveli het volgende:

[..]

No worries. Vraag of handtekening zetten en scan opsturen een optie is. Of faxen. En PF komt je wel helpen verven en inrichten
Het geld is niet het probleem, de tijd die het kost om het bij elkaar te krijgen. Dus ik denk dat ik gewoon 1x naar de ikea rij en meteen alles daar haal, geen gedoe verder . En zo te zien zijn de theedoeken, handdoeken etc in de aanbieding bij de Hema, doet de Praxis aan korting op verf en ik zag ook nog ergens goedkope gordijnen. Heb wel een goede week gekozen/gekregen .
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 23:14 schreef kwakz0r het volgende:
voor chico. je bent gewoon net zo'n klein autistje als ik. probeer t maar over je heen te laten komen en een beetje los te laten. het hóeft niet allemaal in 1 keer goed, en hoe minder druk je je daar over maakt, hoe minder energie het ook kost.
Betrapt. Mn leven staat opeens op zn kop en ik geloof dat ik daar niet zo goed mee om kan/kon gaan.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 23:56:31 #38
236335 neen
schone schijn
pi_82218096
Wtf? Gaan ze een Nederlandse versie van the naked truch van mijn beste vriend Gok Wan uitbrengen? Op rtl?

Ook ff rondvragen he Chicolate! je weet nooit wat voor leuk spul mensen soms nog hebben staan... of handig spullen, oventje, koffiezetapparaat weet ik veel + veel mensen willen wel helpen. Dus even subtiel laten weten dat je gaat verhuizen

Nou ga ik maar eens naar bed ik was op tijd naar huis gegaan om te gaan slapen maar ik ging nog msn'en en hier wat niksen lekker koesse allemaal he
pi_82218209
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 23:56 schreef neen het volgende:
Wtf? Gaan ze een Nederlandse versie van the naked truch van mijn beste vriend Gok Wan uitbrengen? Op rtl?

Ook ff rondvragen he Chicolate! je weet nooit wat voor leuk spul mensen soms nog hebben staan... of handig spullen, oventje, koffiezetapparaat weet ik veel + veel mensen willen wel helpen. Dus even subtiel laten weten dat je gaat verhuizen

Nou ga ik maar eens naar bed ik was op tijd naar huis gegaan om te gaan slapen maar ik ging nog msn'en en hier wat niksen lekker koesse allemaal he
De naakte waarheid? Bestaat al behoorlijk lang. Maar lang niet zo leuk als met Gok .

Ja ga ik zeker doen. Vind het altijd eng om iets van mensen te vragen, maar nu is het wel nuttig enzo he .
  woensdag 2 juni 2010 @ 00:02:09 #40
236335 neen
schone schijn
pi_82218317
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 23:59 schreef Chicolate het volgende:

[..]

De naakte waarheid? Bestaat al behoorlijk lang. Maar lang niet zo leuk als met Gok .
O
quote:
Ja ga ik zeker doen. Vind het altijd eng om iets van mensen te vragen, maar nu is het wel nuttig enzo he .
Ik heb ook en hekel aan vragen maar als je gewoon quasi onopvallend (dus toch opvallend ) het laat weten zijn er zat mensen die wel zelf hulp aanbieden of zeggen dat ze nog wel iets hebben!
Vragen is wel makkelijker ja

Leuk toch even kijken wat je allemaal nodig hebt en wat leuk is enzo en ook plek om mooie foto's op te hangen he! Alleen misschien beetje ongelukkig getimed maar goed, er is altijd wel iets gok ik.
  woensdag 2 juni 2010 @ 00:03:43 #41
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82218389
ik heb geen website van die jongen, heb m wel gevraagd naar een verwijzing die ik mensen kan geven. Hij is echt goed inderdaad... andere foto's ook echt heel mooi (voor iwe facebook heeft, het album is volgens mij openbaar...hier en hier de special requests enzo, zitten hele mooie tussen (vooral van het harpmeisje die dromerig de verte in kijkt...)
Kwak
  woensdag 2 juni 2010 @ 00:05:27 #42
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82218444
oh shit... ik sta dus nu pasta te koken, die ik morgen afgekoeld mee kan nemen als avondmaaltijd, voor in de auto, op weg naar.... ja... john mayer.... maar dat gaat dus niet door ...

dus nu zet ik t maar koud om morgenavond weer op te warmen ofzo
Kwak
pi_82218598
TVP! Nu ga ik ff bijlezen.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_82220829
Kwak: ik vroeg me af, is een fatpicture wel verantwoord? Of heb je dat niet overlegd?
Het is een beetje een zelfonvriendelijke methode lijkt me zo...

En nu ga ik slapen! Trusten
  woensdag 2 juni 2010 @ 01:46:16 #45
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82220862
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 01:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kwak: ik vroeg me af, is een fatpicture wel verantwoord? Of heb je dat niet overlegd?
Het is een beetje een zelfonvriendelijke methode lijkt me zo...

En nu ga ik slapen! Trusten
SPOILER
Kwak
pi_82221274
Mooie foto's Kwak!

Chico: leuk van je kamer! Wat neen zegt, gewoon alleen de basisdingen kopen of zolang van je ouders lenen en dan de rest gaan kopen als je tijd hebt om op je gemak allemaal leuke dingetjes uit te zoeken. Dat is juist het leuke, dat je nu alles zelf uit kunt zoeken, dat moet je niet afraffelen joh! Wanneer kun je er eigenlijk in?
pi_82221278
Oja, ik zal nog ff een lijstje droppen.

O: oatmeal met suiker, koffie met melk
L: ciabatta met gepaneerde kip, gorgonzola en appel met wat pastasalade (de gewone sla was op)
T: 2x koffie met melk
D: kleine pizza margharita

Veel afhaal. Ik had dit weekend boodschappen moeten doen maar toen was ik weg, en ik heb nog niet de energie gehad om het alsnog te doen.
  woensdag 2 juni 2010 @ 06:15:15 #48
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82221362
Bij mij is het uiteindelijk geworden
o. halve banaan
s. 20 minuten hardlopen
o2. chocobroodje (cadeautje van zoon)
t. dubbele volkorenboterham met krabsalade
l. 3 boterhammen met beleg + koekje
t. kaki + appel + 4 rijstwafels
d. de andere helft van de banaan + groente in kerriesaus met rijst + tequilla

[ Bericht 69% gewijzigd door Tinkepink op 02-06-2010 19:29:20 ]
  woensdag 2 juni 2010 @ 07:33:09 #49
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82221633
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 23:20 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Ehm, en van de week verkondigde je nog dat Nederland één van de acht kanshebbers was? . Draaikont. Je lijkt wel een vrouw .

Ik keek na 50 minuten even hoe het ervoor stond: 1-0 voor Ned. Boeoeoeoe!! . Maar dit hebben ze toch netjes gedaan dan .

Verder vind ik ook dat Nynke de groene jurk aan moet doen en ik voel me vadsig, maar ik weeg nog net zoveel als eerder? . Toch heb ik vetjes op m'n heupen en daar wil ik van af .
Niet meer actief op Fok!
pi_82221733
Bijna verslapen, zal wel moe geweest zijn . En wanneer ik erin kan: geen idee. Maar ik betaal huur vanaf de dag dat het contract getekend wordt, dus het zal wel snel zijn.
pi_82221814
hoi!

vroeg op, hele dag studeren.. de laatste tentamenperiode komt eraan

Lijstje:

O: 2 gekookte eitjes
L1: 2 boterhammen kaas
L2: 2 boterhammen kaas
T: appel
S: uurtje krachttraining
D: nasi (vega) met wat pindasaus

Ja doei.
pi_82221828
Goedemorgen!
Vandaag hopelijk een minder lange dag, was best moe gister.
SPOILER
  woensdag 2 juni 2010 @ 09:04:11 #53
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82222904
ik kijk er ook niet vaak naar hoor, puff, maar wel als ik me weer even moet bedenken waarom ik wil afvallen.
Kwak
pi_82222943
Hooi
Ik kan niet meer inloggen op mijn telefoon Moet dus eigenlijk een nieuw ww aanvragen enzo, maar ben bang dat het dan weer misgaat
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_82223324
Hoi

Vandaag hebben lief en ik ons 10-jarig jubileum!

@Nynke, ik zou ook voor de groene gaan! Die is toch netter. En daarna de fleurige aan als je gaat feesten.
Chico, gefeliciteerd met je kamer! Verhuizen en alles dat erbij komt kijken is altijd hectisch en vervelend, maar daarna is het fijn. Succes!!
Studeerze Moblo.

Meteen maar een lijstje van gister:
O: brinta
T: sinaasappel-limoenkwark
L: bakje griekse salade (175 g) met dikke snee bruinbrood&boter
T: koffie met melk
D: courgettesoep met rauwe ham
T: ijsje
T: roze koek bij de thee

Ik had nog fruit en mini-paprikaatjes bij me, maar die ben ik helemaal vergeten te eten als T op m'n werk, zo vol zat ik na de lunch! Vandaag een nieuwe poging.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_82223461
Goedemorgen.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: witlofsalade met ei
T: bruine boterham met philadelphia light
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt
D: patat, kaasbitterballen, appelmoes, doperwtjes, foebel

Planning voor vandaag:
D: groentetaart

Edit: Gefeli Phaidra!
Gaan jullie nog wat leuks doen om het te vieren?
pi_82223531
Tien jaar! Gefeliciteerd Phaidra!

Chico, ik begrijp je zo goed. Ik ben ook zo iemand die alles in één keer goed wil, maar dat kost soms gewoon te veel tijd en energie. En eigenlijk maakt het niets uit als je de eerste tijd op je bed moet zitten omdat je nog geen bank hebt. Wel gewoon in je omgeving roepen dat je gaat verhuizen hoor, het zal je verbazen hoeveel mensen nog spullen hebben staan! En niet te vergeten gefeliciteerd met je huisje! . Wel foto's posten tegen die tijd hè?
pi_82223577
Morrrrning

Gefeliciteerd Phaidra tien jaar, pfieuw, doe je goed

Mijn planning voor vandaag:

O: yoghurt en optimel vla met muesli en lijnzaad
T: appel en boterham pindakaas
L: bruin pistoletje filet americain met uitjes
T: bakje gemengde fruitsalade
D: bami met gamba's, groenten en saus (flink bord)
T: ?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_82223847
Haha, 10 jaar is idd echt lang! Maar over het algemeen kostte het weinig moeite .
Helaas gaan we niks doen om t te vieren, de meneer moet vanavond een presentatie geven op z'n werk...
Misschien dit weekend wat leuks plannen!

Oh ja, ik vergeet steeds te zeggen dat ik DaD's huisje echt heel mooi vind!! Prachtige kleuren & behangetjes, komt erg mooi uit .
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 2 juni 2010 @ 09:42:00 #60
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82223873

[ Bericht 100% gewijzigd door Noukjee op 02-06-2010 09:46:29 ]
  woensdag 2 juni 2010 @ 09:45:16 #61
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82223973
Ik zou voor het groene jurkje gaan

@ kwak, mooie foto's! Mooie kwaliteit ook en juist tof dat je niet door had dat er een foto werd gemaakt maakt een foto toch altijd iets mooier vind ik!

@ anna, idd, wat een nare droom joh! Je hebt toch stiekem niet echt een piemel he!

@ Phaidra, Gefeliciteerd! doe je goed!

En ik denk wel dat nederland in de (kwart/halve) finale komt

Zometeen even de stad in, moet nog wat shirtjes hebben (nouja, eigenlijk niet, maar goed excuus om te gaan shoppen ) en daarna even lekker in de tuin zitten met vriendjelief
lekker weertje vandaag!
  woensdag 2 juni 2010 @ 09:47:00 #62
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82224030
oke, daar ging iets mis
  woensdag 2 juni 2010 @ 09:49:27 #63
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82224088
@noukje: het leukste is dat de foto's gemaakt zijn van vrij ver weg, en het was een verlichte veranda van een bungalowtje, met een lamp en wat kerstlichtjes, en de camera stond op een donker veldje ervoor, waar alle mensen zaten...

@DaD en Chico: ik ben een keer verhuisd in een hele drukke periode, ik werkte fulltime en had elk weekend van 10-10 repetities met het nederlands studenten kamerkoor, en daarna een repetitieweek van 10 dagen en concerten in 3 weekends incl. donderdag en vrijdagavond er achteraan.....

ik heb geverfd in de avonden, ben overgegaan op een door de weekse avond (in het donker) en kwam toen niet verder dan mn tafel in elkaar zetten, spullen in de keuken opruimen, matras en kleren (in zakken) in de slaapkamer gooien, tv aansluiten, rest van de dozen stapelen uit de loop, en dat was het.

uiteindelijk op een doordeweekse-avond in mn eentje al mn meubels bij ikea gekocht en de volgende dag laten bezorgen, maar het meeste nog heel lang in dozen gehad.

zo heb ik een week of twee geleefd, en uiteindelijk heb ik 4 maanden op dat matras geslapen omdat mn bed veel levertijd had.... en ik heb er geen blijvende schade aan over gehouden ben er denk ik zelfs iets makkelijker van geworden (zo zijn mijn cds nu na anderhalf jaar nog steeds niet geordend na de vorige verhuizing )
Kwak
  woensdag 2 juni 2010 @ 09:50:09 #64
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82224119
en gefeli phaidra!!
Kwak
pi_82225287
feli phaidra
  Vis een optie? woensdag 2 juni 2010 @ 10:39:10 #66
70532 loveli
N
pi_82225477
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 07:47 schreef Chicolate het volgende:
Bijna verslapen, zal wel moe geweest zijn . En wanneer ik erin kan: geen idee. Maar ik betaal huur vanaf de dag dat het contract getekend wordt, dus het zal wel snel zijn.
Ik neem aan dat je er dan meteen in mag. En nogmaals, als je spullen nodig hebt even roepen. Ik heb bv eenpersoons beddengoed over, zo goed als nieuwe hoeslakens die ik niet gebruik, serviesgoed, een rilletjer ondervloer ondervloer voor een kleine kamer, etc.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 2 juni 2010 @ 10:40:03 #67
70532 loveli
N
pi_82225511
voor de tien jaar van Phaidra!
crap in = crap out
  woensdag 2 juni 2010 @ 10:43:41 #68
229513 Blurred86
Live Positive
pi_82225621
Gefeliciteerd Phaidra! En Chico met je nieuwe kamer

Ik moet nog een beetje op gang komen, gisteren wat gaan drinken met 2 vriendinnetjes en het werd wat later dan gepland
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  woensdag 2 juni 2010 @ 11:12:34 #69
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82226720
net heerlijk ontbeten;
waldkornbol met smeerkaas,ketchup, tomaat, komkommer, augurk, gekookt ei!

En zo lekker de stad in
pi_82227453
Gefeliciteerd Phaidra! Een echt jublieum!

En Chicolate, ik had jou natuurlijk al gefeliciteerd En ik sluit me aan bij de rest: de dingen wijzen zich vanzelf wel en daarna kan je heerlijk genieten van je eerste eigen huisje! Ik ben nu acht keer verhuisd in mijn volwassen leven en dat is ook alle keren goed gegaan.

Lijstje voor vandaag:
O: 2 boterhammen aardbei en 1 boterham pindakaas
T: appeltje
L: salade met ei en een pistoletje
T: boterham pindakaas
S: hardlopen
D: vegetarische pasta met courgette, aubergine, paprika, ui, tomaat en parmezaanse kaas in de tuin
  woensdag 2 juni 2010 @ 11:51:11 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82228254
weer thuis van school.

Ik had een heel drama verwacht met de leerling die de les niet in mocht, maar alles verliep vlekkeloos. Maar die dame van de opvang, wat een Kenau is dat zeg, omg, ik zou het echt in m'n broek doen als leerling.
Tevens besloten dat 2 keer zeggen dat iemand moet gaan zitten of z'n boeken moet pakken genoeg is. Vanochtend hadden ze een SO. Ging de leerling achter de computer zitten en Call of Duty opstarten. Eehh? Ik stond op het punt om gewoon maar een 1 te geven .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 2 juni 2010 @ 12:00:12 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82228632
Gefeli Phaidra! En dat terwijl je nog maar zo jong bent! .
Niet meer actief op Fok!
pi_82229433
O gadver, ik vind die Sabine echt niets, uit het vorige topic, die had vroeger ook vast een verzorgpony
pi_82229468
Wat een schatjes, die leerlingen van jou, Vik
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_82229483
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:18 schreef P.F het volgende:
O gadver, ik vind die Sabine echt niets, uit het vorige topic, die had vroeger ook vast een verzorgpony
Hahahahahahahaha
pi_82229525
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:
P.F. ik las dat je vakantie had gehad in Algarve...was het wat?
Huh, ja echt 3 jaar geleden! Ja ik vind het leuk! Ik denk jij ook!! (veel eten, lekker weer, cultureel maar niet TE, op sommige plekken wel veel jongeren..)
pi_82229635
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_82229719
OOOO en chico !

JAAAY !!!!!!!!!!!!!!!!!

Je kan gewoon bellen om het te verplaatsen, moet je zeggen dat je een tentamen hebt/op vakantie bent Dan doen ze wel moeilijk maarrrr het kan wel!!

En als je er eerst alleen een bed hebt is dat al een goed begin hoor
pi_82229870
Chico en Phaidra, gefeliciteerd!
pi_82229872
O chico kijk of er een vloer in ligt, hier beneden staan rollen laminaat zeil. Plus altijd stoelen, banken etc. buiten.

Totdat je wel weet wat je wil Of je kijkt op de ikea, maakt een lijstje en klaarrrr.

Vraag ook aan kennissen etc. voor spullen!
  woensdag 2 juni 2010 @ 12:31:30 #81
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82229999
Als ik die verhalen van Viking hoor, denk ik terug aan mezelf tijdens de middelbare school Ik deed in de latere jaren eigenlijk ook geen huiswerk. Ik was niet bijzonder vervelend (eigenlijk best braaf ) maar ik had geen zin om allemaal stomme opdrachtjes te doen thuis terwijl ik het toch wel redde Afgezien van wiskunde dan - dat deed ik niet echt omdat ik het toch niet snapte
Behalve bij toetsweken, dan ging ik stressballen en deed ik wel iets
  woensdag 2 juni 2010 @ 12:31:53 #82
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82230013
Phaidra, 10 jaar, wat tof! Gefeliciteerd, wat gaan jullie doen om te vieren?
pi_82230023
Leukleukleuk chico!

Ik ben bijna compleet, alleen nog een combimagnetron en een stofzuiger.. Maar ja, dat heb ik ook niet echt nodig !!
  Vis een optie? woensdag 2 juni 2010 @ 12:43:19 #84
70532 loveli
N
pi_82230519
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:32 schreef P.F het volgende:
Leukleukleuk chico!

Ik ben bijna compleet, alleen nog een combimagnetron en een stofzuiger.. Maar ja, dat heb ik ook niet echt nodig !!
Was 25 mei in de aanbieding bij Lidl, 6 tientjes.
linkje
crap in = crap out
pi_82232588
Gefeliciteerd Phaidra!
pi_82233363
Inentingen zijn trouwens duur. En ik heb nu 2 pijnlijke armen.
pi_82234120
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 13:44 schreef Ewelina het volgende:
Inentingen zijn trouwens duur. En ik heb nu 2 pijnlijke armen.
Zijn inderdaad duur. Ik zou wel de herhalingsprik halen voor Hep. A. Dan hoef je daar héél lang geen geld meer voor te dokken
  woensdag 2 juni 2010 @ 14:04:21 #88
229513 Blurred86
Live Positive
pi_82234379
Ik haal mijn inentingen voortaan bij mijn eigen huisarts ipv de GGD, veel goedkoper
Hij stuurt het recept naar de apotheek, ik haal ze zelf op en ga dan bij de assistente langs om ze te laten zetten. Zo heb ik alleen de kosten voor de inentingen zelf (huisartskosten worden volledig vergoed door zorgverzekering). Scheelde mij voor mijn hepB inentingen in totaal 45 euro met de GGD.
pi_82234565
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 14:04 schreef Blurred86 het volgende:
Ik haal mijn inentingen voortaan bij mijn eigen huisarts ipv de GGD, veel goedkoper
Hij stuurt het recept naar de apotheek, ik haal ze zelf op en ga dan bij de assistente langs om ze te laten zetten. Zo heb ik alleen de kosten voor de inentingen zelf (huisartskosten worden volledig vergoed door zorgverzekering). Scheelde mij voor mijn hepB inentingen in totaal 45 euro met de GGD.
Doe ik ook. Maar veel huisartsen in grote steden verwijzen je door.
pi_82234698
Sommige zorgverzekeringen vergoeden reisvaccinaties .
Ik heb ze door een wijkverpleegster laten zetten, lang gelee. Which reminds me, die zou ik in ruil daarvoor helpen met een pc-probleem

En de man van wie ik gratis mijn mooie gasfornuis heb gekregen krijgt nog altijd een fles wijn van me

Ik ben een Ymme
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_82234720
Hoi!

Even een studeer-break maar ga ook zo meteen weer door!

Gefeliciteerd Phaidra iig!

en *adem in adem uit* chico!

Essay weer een eind verder, en zo even een onderbreking van een college van 45 minuten en dan weer door nog even een maandje bikkelen en dan heb ik mijn P, vind ik
Ja doei.
pi_82234871
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 14:04 schreef Blurred86 het volgende:
Heb ik ook gedaan!!
Vanuit de McDo in Zuid Frankrijk. (espressootje, da's alles. ) Mooi weer en alles. Wel bleek toen we aankwamen dat er was er ingebroken 2 maanden geleden en is er een hoop gestolen en was het een rotzooi. Maar goed, just things zullen we maar zeggen. Ga er nu wel een gevangenis van maken, met ijzeren hekken voor ramen en deuren. Het is niet anders. Heb niet bijgelezen, maar zag op deze pag. felicitaties voor Chico en Phaidra, dus ook van mij: Félicitations!!
pi_82234994
oh co! wat naar! succes met het verbouwen tot gevangenis

en veel plezier! ben jaloers!!
Ja doei.
  woensdag 2 juni 2010 @ 14:24:38 #94
236335 neen
schone schijn
pi_82235348
In mijn kamer waren echt alle muren felgroen die overgeschilderd en het plafond gewoon zo gelaten want die is maar lichtgroen. Cheap ass lamp opgehangen en vloer gelegd maar zonder plinten en och, die heb ik ook niet nodig.

Wat ik nog moet doen is:
- speakers ophangen of uberhaupt een nog aansluiten want ik mis daar stekkertjes voor
- paar dingen ophangen
- magneetverf ergens opdoen zodat ik nog wat zooi op kan hangen en het wat gezelliger wordt
- opruimen

En nog zoveel dingen die ik wil maar die nooit gaan passen dus ja, dan maar niet. Ik heb wel een oven

Waarschijnlijk ga ik sommige dingen nooit doen want eigenlijk interesseert het me niet echt.
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:20 schreef Phaidra het volgende:
Hoi

Vandaag hebben lief en ik ons 10-jarig jubileum!

!!! Damn! Felicitados maar weer he
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:51 schreef Viking84 het volgende:
weer thuis van school.

Ik had een heel drama verwacht met de leerling die de les niet in mocht, maar alles verliep vlekkeloos. Maar die dame van de opvang, wat een Kenau is dat zeg, omg, ik zou het echt in m'n broek doen als leerling.
Tevens besloten dat 2 keer zeggen dat iemand moet gaan zitten of z'n boeken moet pakken genoeg is. Vanochtend hadden ze een SO. Ging de leerling achter de computer zitten en Call of Duty opstarten. Eehh? Ik stond op het punt om gewoon maar een 1 te geven .
Dat dat er uberhaupt opstaan bij ons konden ze altijd monitoren wat iedereen aan het doen was, te irritant zo kon ik nooit stiekem naar spele.nl
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 14:14 schreef conleche het volgende:

[..]

Heb ik ook gedaan!!
Vanuit de McDo in Zuid Frankrijk. (espressootje, da's alles. ) Mooi weer en alles. Wel bleek toen we aankwamen dat er was er ingebroken 2 maanden geleden en is er een hoop gestolen en was het een rotzooi. Maar goed, just things zullen we maar zeggen. Ga er nu wel een gevangenis van maken, met ijzeren hekken voor ramen en deuren. Het is niet anders. Heb niet bijgelezen, maar zag op deze pag. felicitaties voor Chico en Phaidra, dus ook van mij: Félicitations!!
O vervelend! is dat dan 2 maand zo gebleven ofzo of ook nog wat dichtgemaakt? ze moeten toch ergens naar binnen

[ Bericht 55% gewijzigd door neen op 02-06-2010 14:30:16 ]
  Vis een optie? woensdag 2 juni 2010 @ 14:31:34 #95
70532 loveli
N
pi_82235638
Balen Co!
crap in = crap out
pi_82235819
Bah wat naar C! Is er veel weg?
  woensdag 2 juni 2010 @ 14:52:16 #97
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82236701
dat is kut Co!!

Phaidra gefeliciteerd!!

Dit weer!! wow, vandaag nog vrij dan helaas do, vr, za, zo, ma en dinsdag werken.

LIjstje?:
O: boterham kipfilet, boterham filet americain, beschuit jam, gekookt ei
T's: appel, mandarijn, plak suikerbrood, tarwebolletje kaas, wat chipjes, beetje choco tarwebolletje hamburger speciaal , 2 kipkluifjes
D: macaroni.
pi_82236805
Wat vervelend Co!

En ik was Chico nog vergeten te feliciteren

Lijstje:
O: 2 geroosterde boterhammen
L: omelet met champignon + mok melk
T: nectarine
D: ???
T: worteltjes

Nog een mager lijstje, maar weet ook nog niet wat D gaat worden
Of er nog een T bij komt ligt er ook aan of ik nog ga hardlopen
pi_82236913
Gefeliciteerd Phaidra, wow tien jaar is iets minder dan de helft van mijn leven! Niet dat ik wil zeggen dat je oud bent (want dat ben je ook niet ). Maargoed om een lang verhaal kort te maken, maak er een leuke dag van

En Chico! Dus je word mede-Amsterdammer, eindelijk! Mag ik vragen waar je komt te wonen (pm?). Gaan we dan weer een keer koffie drinken in de stad?
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:06:22 #100
236335 neen
schone schijn
pi_82237333
Dit weer 21 graden lekker op m'n hoofd schoolwerk heb ik gedag gezegd en ik ga nu even lekker in het park zitten niksen. Vanavond weer een rondje lopen want zondag moet ik eraan van de mensen die ik ken die meedoen wil ik natuurlijk sowieso niet als laatste eindigen en de eerste plaats zit er ook niet in dus ik ga mooi voor plek 2 van de 5

En ik heb ook zo'n foto voor de spiegel gemacht dit weekend maar opmeten en painten
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:07:32 #101
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82237397
Oe Co, da's balen! Is er niks belangrijks weg?

Ik voelde me net een Eskimo (Inuit!) in de tropen, iedereen in korte jurkjes en mouwloze weetikwatjes, en ik in mn broek + vest + jas (die later wel uit ging ) Dude!

En note to self: volgende keer éérst naar de AH, dán naar de visboer Volgens mij heb ik de halve AH afgeschrikt met de viswalm die uit mn tas kwam

Dat gezegd hebbende, wordt dit ongeveer mijn lijstje:

O: twee sneetjes brood met biefstukworst
T: stukje kokosbrood
T: zelf gefixte aardbei-banaan smooooothie
L: twee haringen met uitjes, met een bolletje
D: visfrietjes en pesto mashed potatoes met twee preien erdoor
S: Body Jam
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:08:49 #102
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82237458
Als ik niet was gescheiden waren we vorige week 10 jaar getrouwd... jammer wel
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:11:22 #103
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82237585
Gooi dat kokosbrood toch weg
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:12:45 #104
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82237644

kut

kut
kutkutkut

ben even heel erg ongelukkig met zichzelf. stomme fouten gemaakt met opslaan corpus en dat betekent: alle bestanden doorlopen en zoeken naar missende onderdelen (het zijn er meer dan 500), en met een beetje pech de helft van het werk opnieuw doen. HUIL. KRAS. KRIJS. DAGDAG deadline, DAGDAG weekend.

ik kan echt even niks meer hebben nu hoor... het houdt nooit op met dat kutproefschrift...

ook al is dit natuurlijk helemaal mijn eigen schuld
Kwak
  Vis een optie? woensdag 2 juni 2010 @ 15:22:53 #105
70532 loveli
N
pi_82238090
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:12 schreef kwakz0r het volgende:

kut

kut
kutkutkut

ben even heel erg ongelukkig met zichzelf. stomme fouten gemaakt met opslaan corpus en dat betekent: alle bestanden doorlopen en zoeken naar missende onderdelen (het zijn er meer dan 500), en met een beetje pech de helft van het werk opnieuw doen. HUIL. KRAS. KRIJS. DAGDAG deadline, DAGDAG weekend.

ik kan echt even niks meer hebben nu hoor... het houdt nooit op met dat kutproefschrift...

ook al is dit natuurlijk helemaal mijn eigen schuld
Niet ergens een back-upje per ongeluk te vinden met hulp van een dig-nerd? En remember, de doodstraf is afgeschaft. Kut dat er een tegenslag is, maar kijk eens hoeveel werk je al verzet hebt! Respect hoor!
crap in = crap out
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:24:49 #106
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82238177
Kwak! En wat loveli zegt - verder heb ik niks zinnigs te zeggen

*doet a-bote-bote-bote-boot met stukje kokosbrood voor Uniek's hoofd*
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:29:39 #107
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82238436
Maria *knijpt neus dicht*

Kwak, mooi klote... Misschien even een stukje wandelen?
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:54:42 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82239700
O wat kut van de inbraak, Co! En daar kom je pas achter als je daar bent? Niemand in de buurt daar die je even kon bellen ofzo? (buren of politie die toevallig langs komt?)

@ neen: ja ik vind het ook erg bizar dat Call of Duty nog steeds op de pc's staat. Is er een keer op gezet ivm een LAN-party volgens mij. Ze moeten er écht wat aan doen, want het is héél irritant. Ben ik aan het lesgeven, vraagt een ll uit een andere klas: "Mag ik hier op de computer?". Ik denk dan dat 'ie voor school bezig gaat, maar hij gaat gewoon COD spelen! . En mijn leerlingen zijn helemaal hoteldebotel want zij willen ook. En ze willen in de pauze spelen en komen vroeger op school om voor de les te kunnen spelen... Eén van mijn collega's sluit de leerlingen voor een bepaalde tijd uit van computergebruik als ze betrapt worden. Dat is wel een goeie strategie . Maar ik heb, behalve vanochtend, nog nooit een leerling gehad die tijdens de les COD ging spelen (zal miss ook komen doordat ik vooral meisjes in de klas heb )

Ik ben het verkiezingsprogramma van Groen Links aan het bestuderen en ik ben danig onder de indruk! .
Ik wil die van D66, PvdA en de SP ook nog bekijken, maar ik heb niet het gevoel dat die partijen aan GL kunnen tippen. Voeg daarbij dat ik Femke Halsema een uitstekend politica vind en je snapt waarom ik naar GL neig .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:06:43 #109
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82240249
tenks allemaal. ben halverwege met controleren (vandaar even pauze) en de schade lijkt mee te vallen.

@li: waarschijnlijk heb ik een aantal keren een oudere versie van een .txt notepad documentje opgeslagen terwijl er ook een nieuwere openstond, of gewoon doodleuk op "niet opslaan" geklikt na het aflsuiten... of text in het verkeerde document geplakt (dat kom ik dan zometeen ook tegen als het goed is). dat, of windhoos heeft me niet gevraagd of ik het wilde opslaan en ik heb te hard dichtgeklikt...

niks meer te vinden ook ana datum of tijd van veranderen van bestand: ik heb daarna vrijwel alle bestanden nog hernoemd of verplaatst, meerdere malen...

het voelt vooral klote omdat dit geen "nuttig" werk is in academische zin... ik vind het minder erg om de hele dag analyses te draaien en uit te spitten en in tabelletjes te zetten, dat voelt nog een soort nuttig..

maar ik schrok net wel heel erg, ik heb even flink gejankt ind e wc...
Kwak
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:10:45 #110
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_82240437
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:06 schreef kwakz0r het volgende:
tenks allemaal. ben halverwege met controleren (vandaar even pauze) en de schade lijkt mee te vallen.

@li: waarschijnlijk heb ik een aantal keren een oudere versie van een .txt notepad documentje opgeslagen terwijl er ook een nieuwere openstond, of gewoon doodleuk op "niet opslaan" geklikt na het aflsuiten... of text in het verkeerde document geplakt (dat kom ik dan zometeen ook tegen als het goed is). dat, of windhoos heeft me niet gevraagd of ik het wilde opslaan en ik heb te hard dichtgeklikt...

niks meer te vinden ook ana datum of tijd van veranderen van bestand: ik heb daarna vrijwel alle bestanden nog hernoemd of verplaatst, meerdere malen...

het voelt vooral klote omdat dit geen "nuttig" werk is in academische zin... ik vind het minder erg om de hele dag analyses te draaien en uit te spitten en in tabelletjes te zetten, dat voelt nog een soort nuttig..

maar ik schrok net wel heel erg, ik heb even flink gejankt ind e wc...
oh, ik kan het me zo goed voorstellen. Gelukkig valt het mee...
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:12:22 #111
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82240511
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:06 schreef kwakz0r het volgende:
de schade lijkt mee te vallen.
pi_82240810
Och kwak en co, wat kut .

@rest: thanks voor de feli's! En Vik / SDB, ik was ook pas 16 toen we iets kregen . Erg jong als ik nu terugkijk... Maar goed, zolang het fijn en leuk is, why not .
En ik denk dat ik voorstel om zaterdag uit eten of naar Artis te gaan (ZOOmeravond, met picknick ) om het te vieren!
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:23:01 #113
236335 neen
schone schijn
pi_82241055
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben het verkiezingsprogramma van Groen Links aan het bestuderen en ik ben danig onder de indruk! .
Ik wil die van D66, PvdA en de SP ook nog bekijken, maar ik heb niet het gevoel dat die partijen aan GL kunnen tippen. Voeg daarbij dat ik Femke Halsema een uitstekend politica vind en je snapt waarom ik naar GL neig .
jij bent gewoon verliefd op Femke
pi_82241264
ik hang ergens tussen D66 en VVD in, zijn beide partijen waarbij ik een hoop zaken helemaal op orde vind, en beide hebben ze wat dingen waar ik mijn twijfels bij heb die de keus lastig maken.

Bijvoorbeeld HRA va VVD tegenover het corrigeren van het 'Scheefhuren' van D66:

we wonen nu in een goedkoop huurhuis en kunnen binnen aanzienlijke tijd veel meer huur betalen, zelfs een hypotheek. Door D66 worden we dan gestraft. Maargoed, als we nu een huis gaan kopen, zorgt de HRA voor best hoge prijzen voor starters.

Dus als we gaan kopen: D66
Als we blijven huren: VVD

Ja doei.
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:31:37 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82241508
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:23 schreef neen het volgende:

[..]

Ik val op blond, remember . Dan zou ik wel op Sabine Uitslag stemmen .
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 2 juni 2010 @ 16:33:53 #116
70532 loveli
N
pi_82241634
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik val op blond, remember . Dan zou ik wel op Sabine Uitslag stemmen .
Verliefheid is niet te dwingen.
Vikje en Femke sitting in a tree: K-I-S-S-I-N-G!
crap in = crap out
pi_82241665
Zeg, wanneer gaan we weer 's meeten?
Ja doei.
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:35:41 #118
236335 neen
schone schijn
pi_82241730
als iedereen op streef zit
  Vis een optie? woensdag 2 juni 2010 @ 16:35:42 #119
70532 loveli
N
pi_82241732
Prik een locatie en datum!
crap in = crap out
pi_82241746
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg, wanneer gaan we weer 's meeten?
Wanneer was de bruiloft ook al weer?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_82241811

ik zal binnenkort 's een datum roepen, lijkt me wel weer 's leuk!
Ja doei.
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:37:26 #122
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82241813
Goed idee Phaidra, ik heb nu iig al een jurruk!

Overigens heb ik na jouw post ook zin om te picknicken in een dierentuin!
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:38:36 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82241875
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Verliefheid is niet te dwingen.
Vikje en Femke sitting in a tree: K-I-S-S-I-N-G!
Ik zal eerlijk toegeven dat een leuk snoetje meehelpt, maar ook niet meer dan dat .

En nou ophouden .
Niet meer actief op Fok!
pi_82241878
en dan moet Maria ook komen, en kwak want die wil ik zo graag 's zien!
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 2 juni 2010 @ 16:39:45 #125
70532 loveli
N
pi_82241929
Bij de weg, Sarabi, ik zie dat je je streef op 65 hebt gezet. Is het niet verstandiger om op stabiliseren te mikken en je streef voorlopig op 70 te zetten?
crap in = crap out
pi_82241965
Oh dude echt, leners die uit hun pan gaan om 2 euro boete Nou ja, ze mag een klacht indienen. Ik was niet de veroorzaker, maar mijn niet-zo-leuke-collega, die kennelijk niet checkt of mensen nog dingen thuis hebben en dan vraagt of ze dat willen verlengen. Doe ik wel (ook altijd bij deze lener, vandaar waarschijnlijk dat die het niet zelf gevraagd heeft, maar uiteraard nu wel keihard beweren dat ze dat wél gedaan heeft, terwijl ze in het begin van het gesprek nog zei dat ze dacht dat dat vanzelf gebeurde ).
pi_82241968
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:35 schreef neen het volgende:
als iedereen op streef zit
Da's dus ergens december hier na bruiloft en bestuursjaar
Ja doei.
pi_82241983
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:23 schreef neen het volgende:

[..]

Ik ben hetero maar vind haar niet verkeerd hoor

En meet, what about zaterdag 3 juli? Ofzo. ik roep maar wat.
pi_82241994
Ik kom niet meeten Huuuuuuuu.
pi_82242008
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:40 schreef Syrena het volgende:
jawel, jij ook
Ja doei.
pi_82242034
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:40 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

dan krijg ik mn bruidskapsel aangemeten

en de 10e is er een vrijgezellenfeestachtigiets voor Mr.Mo en mij
Ja doei.
pi_82242094
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:41 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dan krijg ik mn bruidskapsel aangemeten

en de 10e is er een vrijgezellenfeestachtigiets voor Mr.Mo en mij
De hele dag?
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:43:20 #133
236335 neen
schone schijn
pi_82242122
Ik kom waarschijnlijk ook niet
pi_82242144
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:42 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

De hele dag?
ze komt om 3 uur 's middags ofzo, en mn moeder komt ook en da's niet zo vroeg klaar denk ik
Ja doei.
pi_82242145
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:39 schreef loveli het volgende:
Bij de weg, Sarabi, ik zie dat je je streef op 65 hebt gezet. Is het niet verstandiger om op stabiliseren te mikken en je streef voorlopig op 70 te zetten?
Ik zie dat dat er inderdaad nog staat maar is niet echt meer mijn streven (ookal zou het natuurlijk erg mooi zijn).
Voorlopig is mijn doel om stabiel te blijven op 75 en eigenlijk zeker niet lager dan 72.
Maar ik vind het moeilijk om niet te willen afvallen en stabiel hier op te blijven.

En nu wil ik ook picknicken in de dierentuin
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:44:16 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82242180
quote:
En als je wel komt, neem je dan even een tolk mee? (moest ik zeggen van nachtwacht ).

Ik lees nu pas een sms'je van m'n moeder van vanochtend met de vraag of ze langs kunnen komen met een pan eten. Geen idee of het ook écht doorgaat (net teruggesmst maar miss is ze er al vanuit gegaan dat het uitblijven van een reactie wijst op 'nee, het kan niet'), maar dan moet ik nog tot 18 uur wachten en ik heb hongerrrrr!! .
Niet meer actief op Fok!
pi_82242332
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:43 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ze komt om 3 uur 's middags ofzo, en mn moeder komt ook en da's niet zo vroeg klaar denk ik
Ok, nouja we vinden wel iets anders!
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:49:47 #138
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82242435
Zo, mijn ouders zijn hier om half 7 . Ik ga dus nog maar even een mango slachten en m'n kamer opruimen.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:50:01 #139
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82242451
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:40 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

dan kan ik niet
Kwak
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:50:44 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82242485
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:47 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Ok, nouja we vinden wel iets anders!
Hmpff, als Moblo die hele bruiloftshizzle belangrijker vindt, dan komt zij toch lekker niet? Prioriteiten enzo .
Niet meer actief op Fok!
pi_82242499
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hmpff, als Moblo die hele bruiloftshizzle belangrijker vindt, dan komt zij toch lekker niet? Prioriteiten enzo .
true...
Ja doei.
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:51:10 #142
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82242504
nog maar twee "volumes" te gaan... de twee die ik het laatste gedaan heb... daar is het dus mis gegaan dat krijg je met werken tot twee uur 's nachts... het valt mee
Kwak
pi_82242523
yay voor het meevallen!
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 2 juni 2010 @ 16:51:42 #144
70532 loveli
N
pi_82242527
Als *iemand* zo'n planner rond-pmt en iedereen z'n voorkeursdatum invult, rolt er vanzelf een meeting uit. Toch? Wie voelt zich geroepen?
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 2 juni 2010 @ 16:52:25 #145
70532 loveli
N
pi_82242564
En hoe is het met de trouwstress, al twijfels?
crap in = crap out
pi_82242568
ik opzich wel, aangezien ik 't opperde

zal vanavond wel even wat data uit mn agenda plukken
Ja doei.
pi_82242669
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:52 schreef loveli het volgende:
En hoe is het met de trouwstress, al twijfels?
goed! als in geen stress!

Eigenlijk! Mag nu wel zover zijn eigenlijk... alles is zo goed als geregeld, en we wachten nu op het gesprek met de BABS, mag vanavond mijn jurk halen en over 2 weekjes gaat ook Mr.Mo voor een pak kijken met zijn pa

Ringen liggen klaar en meer is er eigenlijk niet nodig, behalve dan muziek en eten en drinken, en ook dat is geregeld! Dus kom maar op!!

Ook de dagen erna gaan we leuke dingen doen, zoals uit eten bij Vesters op zaterdagavond, mega duur (voor ons doen) en zo heeeeerlijk genieten en wellicht nog een leuke picknick na de huwelijksreis (meetpotentie!) met allemaal mensen die zin hebben en dan doen we onze trouwkleren nog eens aan . De vrijdag direct erna is dat geen goed plan ivm de Vierdaagsefeesten

en geen twijfels
Ja doei.
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:54:44 #148
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82242674
Bij mij hangen de data die ik kan uiteraard ook af van het wat/waar/hoe laat enzo, maar das logisch
pi_82242756
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja maar Mo hoort erbij. Bovendien was het zo ongeveer haar idee toch
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:58:57 #150
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82242858
@ kwak, gelukkig viel de schade mee! Is het toch niet voor niets geweest! Respect voor het harde strijden!

Ben wel benieuwd hoe jullie er allemaal uitzien haha, (niet qua lichaam, maar gewoon qua persoon want ik kan nu niet iedereen bij een gezicht plaatsen, behalve een aantal die een foto van zichzelf hebben gepost)!
maar volgens mij wonen jullie allemaal heel ver weg van waar ik woon, dus denk niet dat dat 'm gaat worden!
pi_82242945
waar woon je dan?
Ja doei.
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:02:25 #152
229513 Blurred86
Live Positive
pi_82243025
quote:
dit ja!

Ik heb net 22.5 km gefietst ik had eigenlijk een route van 40km uitgezocht maar toen kon ik een of andere stomme straat niet vinden en toen heb ik maar een soort ronde terug naar huis gemaakt
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:05:17 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82243147
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
ik opzich wel, aangezien ik 't opperde

zal vanavond wel even wat data uit mn agenda plukken
Mooi, deze post na die van loveli. Ik dacht héél even: huh? .
Niet meer actief op Fok!
pi_82243260
whehe naaaaay!

Me loves Mr. Mo

en dan ben ik straks Mevr. Mr.Mo

wennen hoor, die andere naam!
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 2 juni 2010 @ 17:08:43 #155
70532 loveli
N
pi_82243320
Zo komen praatjes de wereld in
crap in = crap out
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:13:22 #156
236335 neen
schone schijn
pi_82243515
O! Weet iemand nog een paar fijne hardloopplaatjes? Beetje zoals the prodigy/goose/shitdisco ofzo zodat ik door kan lopen
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:25:34 #157
229513 Blurred86
Live Positive
pi_82243991
Ik vind Santigold altijd erg fijn tijdens het lopen! Niet helemaal vergelijkbaar met the prodigy, maar toch
pi_82244054
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:13 schreef neen het volgende:
O! Weet iemand nog een paar fijne hardloopplaatjes? Beetje zoals the prodigy/goose/shitdisco ofzo zodat ik door kan lopen
Ik ging altijd op deze:

Hoewel een beetje raar rent ie wel lekker. Oja en ik weet niet op welk tempo je rent, maar deze was precies goed
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:35:47 #159
236335 neen
schone schijn
pi_82244378
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:25 schreef Blurred86 het volgende:
Ik vind Santigold altijd erg fijn tijdens het lopen! Niet helemaal vergelijkbaar met the prodigy, maar toch
Dit is het niet helemaal voor mij gok ik meer iets voor als ik ga huppelen ofzo
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:27 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Ik ging altijd op deze:

Hoewel een beetje raar rent ie wel lekker. Oja en ik weet niet op welk tempo je rent, maar deze was precies goed
Hmm, eerste gaat wel maar niet voor lopen denk ik met die rare piepjes het is niet stoer genoeg ting tings valt sowieso af, irritant nummer. Beter pak ik Brooke Hogan ofzo.

Nee, wel van van Pendulum erbij. Misschien wat te hoog tempo maar wel zo baas, vooral die voodoo people mix Fatboy Slim - Push the Tempo en van wat the Chemical Brothers denk ik.

Moet ik wel aan 40 minuutjes komen.

Tx voor de hulp wel
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:37:02 #160
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82244431
Apeldoorn !
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:38:08 #161
236335 neen
schone schijn
pi_82244475
Ik woon dichtbij Apeldoorn Moblo ook

Ik vergat bijna Daft Punk erbij te zetten terwijl ik die gewoon in de kast heb staan
Nu eten koken, koffie en lopen
  Vis een optie? woensdag 2 juni 2010 @ 17:39:17 #162
70532 loveli
N
pi_82244521
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:37 schreef Noukjee het volgende:
Apeldoorn !
crap in = crap out
pi_82244562
Hoi slankies! Ben bij mn moeder en heb geen bril op, dus lastig bijlezen, dus even een korte onderbreking van het zonnen (net in slaap gevallen dus mn achterkant verbrand ) maar dit is mijn lijstje:

O: broodje pindakaas vifit
T: sultana krenten pakje + 1 ferrero rocher
L: 2 broodjes kaas
T: appel
D: tachliatella (of hoe je het schrijft)
T: weni, moet vanavond vergaderen, kan erg laat worden.

Dus aangezien vergadering vanavond verder ook niets van mij! Tot morgen dan maar
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:47:43 #164
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82244872
oh haha oke, dan valt het toch weer mee!

Vanmiddag in de stad ijskoffie gedronken, jam jam, ijskoffie-tijd is weer aangebroken
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:30:38 #165
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82246420
wat een rust hier
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:33:49 #166
236335 neen
schone schijn
pi_82246549
Ja ik ben druk een playlist aan het maken, kon helemaal niet bedenken welk nummer van Daft Punk ik er nou op moest hebben maar het was natuurlijk Robot Rock een ideaal ochtendgymnastiek nummer

En Nederlandse muziek natuurlijik

[ Bericht 22% gewijzigd door neen op 02-06-2010 18:45:26 ]
pi_82246815
Kwartiertje hardgelopen
  Vis een optie? woensdag 2 juni 2010 @ 18:47:10 #168
70532 loveli
N
pi_82247108
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:40 schreef Sarabi het volgende:
Kwartiertje hardgelopen
Waarom een kwartiertje? Iets langer doorgaan en je hebt er (veel) meer aan.
crap in = crap out
pi_82247177
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:47 schreef loveli het volgende:

[..]

Waarom een kwartiertje? Iets langer doorgaan en je hebt er (veel) meer aan.
Omdat ik deze week al elke dag minstens 1,5 uur moet buikdansen als voorbereiding voor de show
Maar wou ook gewoon even weer hardlopen
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:49:28 #170
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82247201
Ik ben/was van plan te Body Jammen vanavond, maar mn kaak miept al de hele dag (behalve nu met pijnstiller ) en ik ben bang dat ik weer hetzelfde krijg als maandag (licht in mn hoofd, algehele malaise, you know the drill ) Dus misschien toch maar niet.
Gnork.
pi_82247326
Stuk eerder klaar vandaag
Neen: justice, de jeugd ( ), soulwax, goose, audio bullies, heads will roll remix van uh weet ik niet meer
D: witlofsalade met worstjes
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:52:33 #172
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82247340
ik ga naar huis word zo van kantoor geschopt... ben nu de hele tijd bang dat ik dingen niet goed heb bewaard met afsluiten zucht... ik vind mn laptop niet zo lief meer...eventjes...

ik wilde t op kantoor afmaken maar besef me net dat ik er dan straks niet meer uit kan zonder sleutel... dus maak t toch thuis maar af. meh.
Kwak
pi_82247451
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:52 schreef kwakz0r het volgende:
ik ga naar huis word zo van kantoor geschopt... ben nu de hele tijd bang dat ik dingen niet goed heb bewaard met afsluiten zucht... ik vind mn laptop niet zo lief meer...eventjes...

ik wilde t op kantoor afmaken maar besef me net dat ik er dan straks niet meer uit kan zonder sleutel... dus maak t toch thuis maar af. meh.
Hey Kwak, zorg je dat je ook een beetje ontstresst op bepaalde momenten? Het klinkt wel erg drukdrukdruk-stressstresstress, loop je jezelf niet voorbij?

Wil niet moederen hoor maar ben zelf dit jaar zo onderuit gegaan door steeds maar weer heel hard te werken.
pi_82247522
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:35 schreef neen het volgende:

[..]

Dit is het niet helemaal voor mij gok ik meer iets voor als ik ga huppelen ofzo
[..]

Hmm, eerste gaat wel maar niet voor lopen denk ik met die rare piepjes het is niet stoer genoeg ting tings valt sowieso af, irritant nummer. Beter pak ik Brooke Hogan ofzo.

Nee, wel van van Pendulum erbij. Misschien wat te hoog tempo maar wel zo baas, vooral die voodoo people mix Fatboy Slim - Push the Tempo en van wat the Chemical Brothers denk ik.

Moet ik wel aan 40 minuutjes komen.

Tx voor de hulp wel

Sukkel ben je ook
pi_82247557
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben/was van plan te Body Jammen vanavond, maar mn kaak miept al de hele dag (behalve nu met pijnstiller ) en ik ben bang dat ik weer hetzelfde krijg als maandag (licht in mn hoofd, algehele malaise, you know the drill ) Dus misschien toch maar niet.
Gnork.
Haha, awww
pi_82247574
En ontopic, mijn dag qua eten is een beetje gek omdat ik vanmiddag alle examens heb gedubbelcheckt en meteen in één ruk de tweede correctie er doorheen heb gejast. Maar.. vergeten te eten tussen m'n appel van 10:00 en het naar huis rijden om 16:30 ..

O: Twee boterhammen rookvlees, glas karnemelk.
T: Appel
L: Ja, vergeten dus.
T: Kop cappuccino.
T: In de auto m'n lunch opgegeten, twee boterhammen met ham.
D: Twee zelfgemaakte hamburgers van de grill op twee bruine bolletjes, met ketchup. Salade erbij. Toetje was ananas met yoghurt.

Zo naar koor toe, nog even twee lesjes neerpennen en dan lekker zingen .

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2010 18:59:21 ]
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:00:34 #177
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82247730
Joran van der sloot weer moord gepleegt?
  Vis een optie? woensdag 2 juni 2010 @ 19:06:11 #178
70532 loveli
N
pi_82247996
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Omdat ik deze week al elke dag minstens 1,5 uur moet buikdansen als voorbereiding voor de show
Maar wou ook gewoon even weer hardlopen
Sport is pas sport als het onprettig voelt en langer duurt dan een half uur
crap in = crap out
pi_82248016
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:06 schreef loveli het volgende:

[..]

Dan is lesgeven aan mijn 3VWO echt sport .
  Vis een optie? woensdag 2 juni 2010 @ 19:06:46 #180
70532 loveli
N
pi_82248023
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:00 schreef Noukjee het volgende:
Joran van der sloot weer moord gepleegt?
Druk mannetje..
crap in = crap out
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:07:04 #181
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82248037
quote:

[..]

Dan was ik VET goed bezig maandag! </flauw>

Shiny: koesje teroeg!
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:09:58 #182
236335 neen
schone schijn
pi_82248184
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Stuk eerder klaar vandaag
Neen: justice, de jeugd ( ), soulwax, goose, audio bullies, heads will roll remix van uh weet ik niet meer
D: witlofsalade met worstjes
O ja! Justice is inderdaad erg fijn!

Het begint hier wat bewolkt te worden hopelijk gaat het regenen kan ik lekker hier blijven.
  Vis een optie? woensdag 2 juni 2010 @ 19:15:13 #183
70532 loveli
N
pi_82248437
Ik zet eens iets op marktplaats, een nauwelijks verkrijgbaar onderdeeltje in uitzonderlijk goede staat. Een relatief lage "bieden vanaf" prijs ingegeven om geen tijd te verspillen aan mensen die bieden in wisselgeld. Binnen het uur een reactie dat iemand interesse heeft, maar denkt dat de prijs een typfout is
crap in = crap out
pi_82248623
Vandaag zijn we naar de markt geweest en ik was een beetje overenthousiast, dus nu hebben we ongeveer 3 kilo aardbeien in de ijskast
De verdere buit: courgette, komkommers, rode uien en oranje paprika (uit de teiltjes), pompoen, boemkool, koriander, knolselderij en ananas

O, en neen: de mini heeft nu ook FatboySlim en Moby ontdekt en uren voor youtube gehangen vanwege deze nieuwe liefde, dus deze lijkt me dus ook erg geschikt om op te lopen:

en mijn crosstrainerfavoriet (maar ik weet niet of dat hetzelfde werkt met hardlopen ):

wel een beetje depri
en deze nog:

Zo, dat wordt een rondje van 1,5 uur morgen met alle tips van iedereen!
pi_82248670
quote:

[..]

Wat wil je hier precies mee zeggen dan?
Dat ik beter op de bank had kunnen blijven hangen?
pi_82248698
quote:

[..]

O, dan sport ik nooit
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:20:25 #187
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82248700
quote:

[..]

Ik ben het niet vaak met je oneens, maar nu wel Ik weiger te vinden dat mijn 20 minuten hardlopen #s morgens om half 6 geen sport zijn En ook het tweemaal dagelijks opdrukken + oefeningen met stretchband zijn m.i. wel degelijk sport Samen maakt dat iets meer dan een half uur beweging = sport in de defintie van loveli.
Oja. en onprettig vind ik het ook niet. Ik doe namelijk niet aan onprettige dingen Die tijd heb ik gehad.
  Vis een optie? woensdag 2 juni 2010 @ 19:22:46 #188
70532 loveli
N
pi_82248824
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:19 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat wil je hier precies mee zeggen dan?
Dat ik beter op de bank had kunnen blijven hangen?
Nee, dat je beter een kwartiertje langer door had kunnen lopen
crap in = crap out
pi_82248914
Lijstje:
O: aardbeien met kwark, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: boterham gebakken ei
T: ons macademia's, cashew- en pecannoten
T: aardbeien met kwark
D: boemkoolsoep en anderhalve vegetarische burger
T: handje chips
De aardbei overheerst
pi_82248931
Ja, en als je dan een blessure krijgt luister je zeker weer niet goed naar je lichaam!
pi_82248941
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Nee, dat je beter een kwartiertje langer door had kunnen lopen
Tja.....er zijn zoveel dingen die ik beter zou kunnen doen, maar ik ben niet perfect
En zoals ik al zei sport ik genoeg deze week:
Zondag 4 uur gedanst
Maandag 1,5 uur
Dinsdag 2 uur
Woensdag 1,5 uur
Donderdag 1,5 uur
Vrijdag: 3 uur:
Zaterdag en Zondag dan de show

Vond het nu gewoon even fijn om mijn hoofd vrij te maken van de stress voor de show en tja dan is het maar een kwartiertje lopen
Maar dan nog is het vast beter dan op de bankhangen en daarom was ik blij
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:25:07 #192
236335 neen
schone schijn
pi_82248950
Ik ga een half uur ook niet redden beter blijf ik hier zitten, bedankt loveli! love you

pi_82248970
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:30 schreef Goodbye het volgende:
Morrrrning

Gefeliciteerd Phaidra tien jaar, pfieuw, doe je goed

Mijn planning voor vandaag:

O: yoghurt en optimel vla met muesli en lijnzaad
T: appel en boterham pindakaas
L: bruin pistoletje filet americain met uitjes
T: bakje gemengde fruitsalade
D: bami met gamba's, groenten en saus (flink bord)

Helemaal aan gehouden Maar nog steeds geen idee wat ik vanavond zal nemen.
  Vis een optie? woensdag 2 juni 2010 @ 19:27:00 #194
70532 loveli
N
pi_82249034
Zal 'em even verduidelijken, voor echte gezondheidswinst loont het om langer door te gaan. In het begin gebeurt er vrij weinig, je verbruikt wat glycogeen enzo. Ga je langer door en push je een beetje tegen je grenzen, dan krijgt je immuunsysteem een boost en ga je op een gegeven moment je vetverbranding aanspreken.

Een kwartiertje lopen is bewegen en niet sporten. Begrijp me goed, da's op zich wel een goed middel tegen diabetes II, maar echte winst pak je met echt sporten.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 2 juni 2010 @ 19:29:23 #195
70532 loveli
N
pi_82249133
Bij de weg, ik sport ook nauwelijks. Ben niet te beroerd om dat toe te geven.

En ik heb een wasmachine gevonden waar ik denk ik mee kan leven. En ik ga dat bankstel niet kopen.
einde dienstmededeling
crap in = crap out
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:30:12 #196
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82249164
Bij mij is het uiteindelijk geworden
o. halve banaan
s. 20 minuten hardlopen
o2. chocobroodje (cadeautje van zoon)
t. dubbele volkorenboterham met krabsalade
l. 3 boterhammen met beleg + koekje
t. kaki + appel + 4 rijstwafels
d. de andere helft van de banaan + groente in kerriesaus met rijst + tequilla
pi_82249235
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:27 schreef loveli het volgende:
Zal 'em even verduidelijken, voor echte gezondheidswinst loont het om langer door te gaan. In het begin gebeurt er vrij weinig, je verbruikt wat glycogeen enzo. Ga je langer door en push je een beetje tegen je grenzen, dan krijgt je immuunsysteem een boost en ga je op een gegeven moment je vetverbranding aanspreken.

Een kwartiertje lopen is bewegen en niet sporten. Begrijp me goed, da's op zich wel een goed middel tegen diabetes II, maar echte winst pak je met echt sporten.
Ik begrijp het ook wel
Ik had alleen nog die high van het hardlopen en vond het een beetje jammer dat die zo werd afgekapt
En niets mis met bewegen en al helemaal fijn om je hoofd leeg te maken
  Vis een optie? woensdag 2 juni 2010 @ 19:32:04 #198
70532 loveli
N
pi_82249267
Was geen persoonlijke aanval, het was een tip.
crap in = crap out
pi_82249272
Bij mij werkt het zo: als ik niet vantevoren weet dat ik maar een half uurtje hoef, doe ik helemaal niets meer.
Ik heb zo'n godgloeiende hekel aan sporten! En dat halve uur per dag kan ik met uiterste wilsinspanning nèt nog opbrengen. Zodra het meer verplichte kost wordt, haak ik af. Want eerlijk waar, ik kan wel honderd leukere dingen bedenken dan op de crosstrainer staan of een rondje door het bos hollen.
Als ik het gedaan hèb voel ik me ontzettend goed, dat wel.
pi_82249419
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:32 schreef loveli het volgende:
Was geen persoonlijke aanval, het was een tip.
Je weet toch hoe ik reageer

Oja mag ik even klagen
SPOILER
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:37:28 #201
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82249561
Áls ik iets doe dan moet het minimaal een uur zijn, anders hoeft het voor mij niet en ik heb er ook een hekel aan (behalve wandelen maar dat is geen sport)
Maar als ik heb gesport dan onbreekt er ook elk spoor van 'goed' voelen... dan is het zo: Mjoh, dat had wel wat harder/langer/beter gemoeten.
Nooit tevreden dus .
pi_82250680
Ohh ik moest nog brood hebben en toen keek de chipolatapudding me zo smekend aan! Had dus beter wel gewoon KH's bij mn D kunnen doen...
Dagtotaal is nu 1630 en ik heb er 400 vanaf bewogen, dus zo slecht is het niet eens...
Nu lekker in het zonnetje op mn balkon
  woensdag 2 juni 2010 @ 20:04:30 #203
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82250934
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:07 schreef MariaEtcetera het volgende:

Dat gezegd hebbende, wordt is dit ongeveer mijn lijstje:

O: twee sneetjes brood met biefstukworst
T: stukje kokosbrood
T: zelf gefixte aardbei-banaan smooooothie
L: twee haringen met uitjes, met een bolletje
T: perenijsje, beker melk
D: visfrietjes en pesto mashed potatoes met twee preien erdoor
S: Body Jam
  woensdag 2 juni 2010 @ 20:05:50 #204
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82251021
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:54 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Hey Kwak, zorg je dat je ook een beetje ontstresst op bepaalde momenten? Het klinkt wel erg drukdrukdruk-stressstresstress, loop je jezelf niet voorbij?

Wil niet moederen hoor maar ben zelf dit jaar zo onderuit gegaan door steeds maar weer heel hard te werken.
ik zou niet weten hoe er is gewoon even geen ontkomen aan alles wat echt moet gebeuren. ik pak kleine rustmomentjes zodra het kan. ga dit weekend met mn laptopje naar mn ouders, daar in de tuin zitten werken onder de parasol en lekker voor me laten zorgen... maar echt ontstressen zal niet gaan...

ik probeer wel dingen los te laten: ik verwaarloos nu een aantal vriendinnen behoorlijk, ik kan me er niet toe zetten contact op te nemen en dingen af te spreken... daar voel ik me wel schuldig over maar dat moet dan maar eventjes zo.

en elke maandag is het "mijn" dag, op therapie...
Kwak
pi_82252333
Maar kwak, je maandag is ook een zeer inspannende dag! Let erop dat je jezelf niet voorbij loopt hè. Met rust nemen tussendoor ben je ook efficiënter trouwens
  woensdag 2 juni 2010 @ 20:38:35 #206
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82252871
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:18 schreef Laureline het volgende:
boemkool
Práchtige typo! .

* Viking84 imagines exploderende bloemkool .

Zo, mijn ouders zijn weer weg. Was weer even leuk . M'n moeder heeft vier rokjes meegenomen die ze gaat proberen in te nemen, zodat ik ze weer aan kan zonder dat ze van m'n kont zakken .

En ze vond me superslank in m'n nieuwe witte broek .
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 2 juni 2010 @ 20:40:19 #207
70532 loveli
N
pi_82252967
Yay, m'n sink is shiny. Nu de rest nog
crap in = crap out
  woensdag 2 juni 2010 @ 20:43:08 #208
236335 neen
schone schijn
pi_82253106
Mijn hele vaat is weer blinkend schoon, bestek nog gepolleerd wat een SOG. Sport ontwijkend gedrag ja. Nou ja korte broek aan, blinkend witte sportsokken aan, schoenen aan, shirt aan. Ik ga nu toch maar wel want het heeft nog steeds niet geregend

Nou, wie weet tot ziens he.
  Vis een optie? woensdag 2 juni 2010 @ 20:46:23 #209
70532 loveli
N
pi_82253268
You go neen! En niet binnen het halve uur terugkomen
crap in = crap out
pi_82253643
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 20:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Práchtige typo! .

* Viking84 imagines exploderende bloemkool .

...
Dat is geen typo hoor Vik, maar een citaat:
  woensdag 2 juni 2010 @ 20:54:15 #211
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82253657
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 20:46 schreef loveli het volgende:
Ga eens poetsen jij
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 2 juni 2010 @ 20:57:54 #212
70532 loveli
N
pi_82253836
crap in = crap out
pi_82253881
Oh de meet. Lijkt me gezellig
pi_82254020
Mij ook.
  woensdag 2 juni 2010 @ 21:01:22 #215
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82254035
Toegevoegd aan mijn lijstje van vandaag:
t. klein stukje pure choco + kwart blikje cashews
  woensdag 2 juni 2010 @ 21:02:22 #216
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82254093
ik weet t Puffikins, maar er is zoiets als een boek van +250 pagina's dat ik moet schrijven voor eind augustus... 65 down, 185+ to go... (ok, de laatste 40 schrijf ik ws. van oktober tot januari, maar toch...)

ik neem de rust die ik kan nemen, en ik word alleen maar gestresster van steeds uitleggen dat op mezelf passen in de zin van "rust nemen" geen optie is. echt niet. maar als jullie liever willen dat ik er daarom hier niet te veel meer over praat als ik toch niet wil luisteren, dan zal ik dat doen...

edit: de kwartiertjes fok tussendoor, en de uurtjes haken of lezen voor het slapengaan, dat zijn ook rustmomentjes, en naar papa en mama gaan. en zometeen om half tien stop ik er mee voor vandaag. ook al is t niet af en moet ik daardoor morgenavond ook weer werken...
Kwak
  woensdag 2 juni 2010 @ 21:02:40 #217
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82254113
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 20:54 schreef Laureline het volgende:

[..]

Dat is geen typo hoor Vik, maar een citaat:

.

Ik vond het wel heel cool van mezelf dat ik de eerste was die het zag of de eerste die er wat van zei iig . Zie je, ik lees ook lijstjes .
Niet meer actief op Fok!
pi_82254311
Oké kwak het is jouw feestje!

Vandaag was, zonder koffie en om half 6 al klaar, een stuk beter
  Vis een optie? woensdag 2 juni 2010 @ 21:06:50 #219
70532 loveli
N
pi_82254324
Voor ik m'n koelkast ga poetsen ( ) nog even voor kwak, er zijn meestal meer wegen naar Rome. En de kortste is niet automatisch de snelste. Ik bedoel... als je er middenin zit kan het zijn dat je maar 1 weg ziet, terwijl je meer opties hebt. We bedoelen het iig goed.
Trek je niets aan van goedbedoelde adviezen die je niet aanstaan. Geldt ook voor deze
crap in = crap out
pi_82254409
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 21:01 schreef Laureline het volgende:
Mij ook.
Mij ook. chocoladetaart, anyone?
pi_82254415
Ik was naar de bieb vandaag.
Doet m'n pasje het niet meer. Ik bestond niet meer. Nou moe! Of ik nog wist wanneer ik ooit lid geworden was. Nou jongeman, voordat jij geboren was. Ik werkte hier toen jij gespeend werd .

Nee, ze zouden nooit mijn gegevens verwijderen als ik niet al ééuwen niet kwam én niet betaalde. Oh, bij nader onderzoek (hallo, ik heb 31 aug 2009 betaald, dat bedrag, dat betaalkenmerk, lang leve mobiele telefonie en een man thuis en een computer) bleek m'n abonnement betaald en geldig tot juni 2010, dus waarom ik dan toch verdwenen was?
Ik ben d'r nu opnieuw ingezet en ze gaan proberen m'n historie van een of andere oude back-up te vissen. Zodat ik, als ik over 30 jaar wéér uit het systeem "verdwijn" de volgende blaag kan inwrijven dat ik er al 60 jaar kom. Zijn ze nou belátafeld.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 2 juni 2010 @ 21:09:22 #222
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82254465
Huu, ik kijk op het moment een hele enge film en schrik me bij ieder geluidseffect het apenzuur.
pi_82254837
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 21:09 schreef Tinkepink het volgende:
Huu, ik kijk op het moment een hele enge film en schrik me bij ieder geluidseffect het apenzuur.
  woensdag 2 juni 2010 @ 21:19:48 #224
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82255091
bah, vandaag en gister weinig beweging gehad (wel 3 uur geshopt, telt dat mee ?
Morgen lekker op de fiets naar de apenheul (30 min. heen, 30 min. terug) en daar lekker veel wandelen.
M'n ouders nemen wel appelcake mee, maar ga het gewoon afslaan,
heb vandaag en gister al beetje gezondigd!
  woensdag 2 juni 2010 @ 21:20:24 #225
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_82255127
Ik ben bezig met muziek downloaden en mijn camera uittesten. En ik heb hele foute muziek gedownload (lees: O-Zone)
  woensdag 2 juni 2010 @ 21:20:45 #226
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_82255148
Co, wat vervelend dat er is ingebroken!
pi_82255381
Conleche, wat naar! Gelukkig zijn er in Frankrijk wel mooie tralies te krijg.
Zijn er spullen gestolen die je echt gaat missen?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 2 juni 2010 @ 21:25:43 #228
236335 neen
schone schijn
pi_82255460
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 20:46 schreef loveli het volgende:
Nou, 3 weken dus niet gelopen ofzo en na 4.5km ging ik maar even wandelen.... nog wel een sprintje getrokken en daarna weer gewandeld. Rondje tot aan het laatste stuk naar huis maar even ietsjes langer maken zodat ik dan op 5k zit en dan rustig kan kijken of ik doorloop of wandel/loop enzo.
Volgende keer of minder eten of voor het eten lopen trouwens

Wel 5km gelopen in totaal waarvan dus 4.5km hardlopen. Vrijdag nog een keer en dan zondag maar iedereen die kleiner is dan ik voorblijven

Ging dus wel redelijk en net iets meer dan een half uur weggeweest.
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 21:20 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben bezig met muziek downloaden en mijn camera uittesten. En ik heb hele foute muziek gedownload (lees: O-Zone)
Beetje cultuur voordat je richting het oosten gaat! Moldavie ook toch? Ik ben daar 2 jaar geleden geweest en ik kan je vertellen dat er nog O-Zone fans rondliepen daar
  woensdag 2 juni 2010 @ 21:26:06 #229
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82255486
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 21:08 schreef sigme het volgende:
Ik bestond niet meer. Nou moe!
Literaire pracht!
  woensdag 2 juni 2010 @ 21:26:21 #230
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_82255505
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 21:25 schreef neen het volgende:

[..]

Beetje cultuur voordat je richting het oosten gaat! Moldavie ook toch? Ik ben daar 2 jaar geleden geweest en ik kan je vertellen dat er nog O-Zone fans rondliepen daar
Jep, het is dan ook een Moldavische groep Vandaar dat ik hem download
  woensdag 2 juni 2010 @ 21:29:41 #231
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_82255720
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 21:20 schreef Ewelina het volgende:
in the same fashion heb ik m'n benen geepileerd en m'n teennagels gelakt. morgen komen m'n ouders, overmorgen echt afstuderen en zondag naar de Duutser. Dit zijn goede dagen!
  woensdag 2 juni 2010 @ 21:47:22 #232
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82256718
ik ga lekker tudors kijken en haken genoeg gewerkt voor vandaag, morgen weer een dag.

lijstje

o- cruesli
l- twee boterhammen met ham
t- bos radijs
t- twee boterhammen met ham
d- rigatoni (100 gram ) met bolognesesaus
t- drie rijstwafels, uitjes en augurkjes, plakje kipfilet

kcal 1557
Kwak
pi_82256868
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 21:47 schreef kwakz0r het volgende:
ik ga lekker tudors kijken en haken genoeg gewerkt voor vandaag, morgen weer een dag.

lijstje

o- cruesli
t- bos radijs

kcal 1557
Goed zo Kwak .
pi_82257107
Meet? Gezellig!

Ik maak me echt zorgen om m'n rug. Ik heb vrij regelmatig dat ik door m'n benen zak omdat de pijn daar helemaal doorheen schiet. Dat lijkt me niet goed. .
pi_82257133
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 21:47 schreef kwakz0r het volgende:

lijstje

o- cruesli
t- bos radijs

kcal 1557
Het gaat goed met die 100gram?
  Vis een optie? woensdag 2 juni 2010 @ 21:55:02 #236
70532 loveli
N
pi_82257158
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 21:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Meet? Gezellig!

Ik maak me echt zorgen om m'n rug. Ik heb vrij regelmatig dat ik door m'n benen zak omdat de pijn daar helemaal doorheen schiet. Dat lijkt me niet goed. .
Dokter!
crap in = crap out
pi_82257291
Ja, volgende week.
pi_82257695
Allebei je benen? Pijn in je rug kan best nasty zijn, neem wel op tijd een paracetamol als je er anders niet van kan lopen.
  woensdag 2 juni 2010 @ 22:10:25 #239
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82258020
@ DAD,
lijkt me niet goed nee! zou even langs de dokter gaan!

*zucht* ik heb een nieuwe 'verslaving'..*zucht*..snack-a-jacks!
  woensdag 2 juni 2010 @ 22:16:10 #240
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82258360
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 21:09 schreef Tinkepink het volgende:
Welke? .
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 21:26 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Literaire pracht!
Idd .

Ik wacht even tot de wasmachine klaar is met m'n witte broek zodat ik hem te drogen kan hangen en naar bed kan .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 2 juni 2010 @ 22:19:53 #241
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82258616
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 22:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Welke? .
[..]
The Mothman propehcies
pi_82259200
Pas maar op sigme! Het begint nu met de bibliotheek, en dan lijkt het allemaal nog betrekkelijk onschuldig, maar het is uiteindelijk een samenzwering om je helemaal te laten verdwijnen natuurlijk. Heb je nog een Kafka meegenomen uit de bieb om je vast in te lezen?

Bij mijn bibliotheek valt er ook weinig te lachen: stond ik in de rij met de mini voor de zelfuitleenbalie, begon het scherm bij mij te knipperen: PAS GEBLOKKEERD!!!!! Dus ik kon weer afdruipen langs de meewarig hoofdschuddende rij andere leners. Toen bleek bij de klantenservice dat er een boete van 40 cent nog op mijn kaart stond. "Nou, nou" zei ik. "Die staat er al HEEL LANG op hoor!" zei de mevrouw achter de balie bestraffend. Nee, er valt niet te spotten met dat gefrustreerde bibliotheekpersoneel

Kom er maar in, syrena
  woensdag 2 juni 2010 @ 22:29:53 #243
236335 neen
schone schijn
pi_82259307
Eigenlijk is het heel erg lekker om zo'n rondje te lopen zeg! Achteraf dan, om mezelf ertoe te zetten om te gaan is echt loei- en loeizwaar.

Ik heb nu stiekem al zin in de volgende keer, maar als die keer er is heb ik geen zin meer.
pi_82259342
Was er al niet eerder dit jaar bij conleche in Frankrijk ingebroken? Toen haar paspoort daar nog lag? Of was dat vals alarm?
  woensdag 2 juni 2010 @ 22:31:38 #245
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82259433
Ik ga maar slapen, want heb zo'n zin in lekker eten, en heb net ook al 4 snack-a-jacks naar binnen gewerkt zonder erover na te denken.
Komt omdat ik vandaag gewoon een rare dag heb met eten. Zal m'n lijstje ook maar niet posten, want dan is het ook heel logisch dat ik nu een eetbui heb.
Ga maar m'n tanden poetsen en m'n bed in, voordat ik mij overgeef aan die eetbui, en dan krijg ik er nog meer spijt van dan dat ik nu al heb.

En dan gaan we morgen ook nog eens bbq'en, en ga over een maand op vakantie.. volgens mij ben ik dan nog lang niet bikini-klaar. *zucht* zie het even niet meer zitten
pi_82259717
Ik woog vanochtend trouwens 60,6 (na het ontbijt) .Hurray voor klusdagen waarop je vergeet te eten.
pi_82259896
Hoi

Co, wat naar van die inbraak!

Nog steeds niet lekker hier. Heel veel geslapen en werd iedere keer zwetend wakker.
Lijstje:
O/L: meloen en 2 botehammen
D: kwart tortilla + beetje salade
  woensdag 2 juni 2010 @ 22:43:40 #248
236335 neen
schone schijn
pi_82260181
O zo irritant he, een leraar van mij is altijd ziek wat een pussy. Nu moet ik dus na 1 van de 4 werkcollege's wel een opdracht inleveren op vrijdag en ik snap er nog geen donder van als klapper op de vuurpijl zijn het ook nog eens de laatste 2 uurtjes die uitvallen morgen ipv de eerste 2! Nu moet ik dus gewoon 8:30 paraat staan

En eigenlijk gaat het de afgelopen tijd wel lekker hoewel ik deze week teveel vrije tijd heb, nou ja tot aan morgenavond dan weer een aantal dagen gewoon genoeg te doen.
Als ik het druk heb wil ik rust en als ik rust heb verveel ik me en wil ik het druk hebben wat een figuur ben ik.
  woensdag 2 juni 2010 @ 23:01:59 #249
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82261343
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 22:10 schreef Noukjee het volgende:
@ DAD,
lijkt me niet goed nee! zou even langs de dokter gaan!

*zucht* ik heb een nieuwe 'verslaving'..*zucht*..snack-a-jacks!
gewoon niet in huis halen dan... ze zijn niet heel erg ongezond, maar ook niet gezond, en er zitten veel snelle carbs in --> vult niet en wel snel weer trek door je suikerdip.
Kwak
  woensdag 2 juni 2010 @ 23:12:00 #250
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82262006
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 23:01 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

gewoon niet in huis halen dan... ze zijn niet heel erg ongezond, maar ook niet gezond, en er zitten veel snelle carbs in --> vult niet en wel snel weer trek door je suikerdip.
nee klopt, maar m'n vriend had zo'n zin om te snaaien, en toen dacht ik, hmm, haal dan snack-a-jacks, ALS ik toch stiekem ook zin heb en mee eet, is het ten minste niet zo slecht als chips/nootjes/snoep/koek
en ze zijn nog steeds niet op (zitten er super veel in een rol). Maar ik neem de rol morgen mee naar de apenheul en dan deed ik het gewoon uit met de mensen waarmee ik ben, des te sneller ben ik ervan af
  Vis een optie? woensdag 2 juni 2010 @ 23:17:42 #251
70532 loveli
N
pi_82262313
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 22:31 schreef Noukjee het volgende:
En dan gaan we morgen ook nog eens bbq'en, en ga over een maand op vakantie.. volgens mij ben ik dan nog lang niet bikini-klaar. *zucht* zie het even niet meer zitten
Wat zijn nu je lenge en gewicht en wat wil je bereiken? In een maand moet je geen kilo's af willen vallen, maar je kunt best een stuk strakker worden met de juiste voeding en voldoende beweging/sport.
crap in = crap out
  woensdag 2 juni 2010 @ 23:24:44 #252
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82262733
Ik ben 1.75, ik begon zegmaar 2 weken geleden hier, toen woog ik 65 en een beetje.
Gisterochtend woog ik 63.8
Dus het gaat ook wel goed.
Maar de dagen dat het niet goed gaat, voel ik me extra klote!
Omdat ik het echt graag vol wil houden.
Mijn streef is +- 59. Ik heb niet echt een streef qua gewicht, want ik weeg liever 61 en dat het wat strakker zit allemaal, dan dat ik 59 weeg en het nog flubbert
Dus meer een streef met wanneer ik tevreden ben als ik in de spiegel kijk!
  Vis een optie? woensdag 2 juni 2010 @ 23:43:16 #253
70532 loveli
N
pi_82263878
Je gewicht is het probleem niet, dat is prima bij je lengte. Afhankelijk van je bouw hoeft er niet echt wat af, dus rustig aan. Waar ligt het probleem? Discipline met sport of discipline met eten? Ben je lid van een sportschool?

Eettip: ontbijten met havermout. Dat is een stevig calorierijk ontbijt met langzame koolhydraten. Daarmee beperk je snaaidrift en je komt er de ochtend goed mee door. Vermijd tussendoortjes als sultana, evergreen, dingen als cruesli, want suiker, suiker, suiker.
Eet gevarieerd met voldoende eiwitten en vetten. Je hersenen bestaan uit vet, dus heel slecht zal het niet voor je zijn. Vetten uit vis, avocado, olijfiolie, lijnzaad zijn goed. Eiwitten en vetten geven een verzadigingsgevoel. Vermijd snelle koolhydraten zoals witbrood, witte pasta, etc. Complexe koolhydraten (volkoren, vezels) zijn wel ok. Broodbeleg: liever kipfilet dan jam.
En voor alles geldt: balans houden.

Probeer je 200 gram groente en twee stuks fruit per dag te eten. Te veel fruit betekent te veel suikers, maar een stuk fruit is wel weer gezonder dan een liga/evergreen/snack-a-jackdinges. Vervang frisdrank en sap door thee en water.

Sporten! Bodypump is leuk en effectief (vind ik), spinnen is top, maar als je dat niet volhoudt en zumba helemaal jouw ding is, doe dat. En bij de weg, dansers hebben altijd een fantastische kont.

Je hoeft niet in een keer je hele patroon om te gooien, kijk wat haalbaar is. Het gevaar van snelle koolhydraten zit 'em in de dip erna en daarop volgende snaaidrift. En ze zijn verslavend (afhankelijk van je definitie). Je lichaam reageert op voedsel met het aanmaken van insuline om het bloedsuiker goed te houden. Als je langzame carbs eet komt er geleidelijk suiker in je bloed, de aangemaakte insuline breekt dat geleidelijk af. Eet je snelle carbs, dan komt alles in een keer in je bloed. Je lichaam verwacht een gestage instroom van suikers, maar krijgt dat niet. De aanwezige insuline verwerkt meer suiker dan fijn is, je bloedsuiker daalt. De suikerdip maakt dat je lichaam denkt dat het suiker nodig heeft en je krijgt een vreetkick om je bloedsuiker goed te krijgen.
Zo sla je meer suiker op dan je lief is (uiteindelijk in vetcellen), je suikerspiegel is niet stabiel en je krijgt geen verzadigingsgevoel. Eet je eiwiten of complexe carbs, dan heb je die aaneenschakeling niet.

Nogmaals, gooi niet in een keer radicaal alles om om er daarna achter te komen dat het wel een heel grote omschakeling is. Vermijd zoveel mogelijk troep, sport 2 of 3 keer per week (krachttraining kan ook leuk zijn) en baal niet als het niet in 1 keer lukt. Zorg er iig voor dat je weet wat je eet en waarom, kennis is macht.
/preek

[ Bericht 0% gewijzigd door loveli op 02-06-2010 23:58:55 (minus tig tikfouten) ]
crap in = crap out
  woensdag 2 juni 2010 @ 23:59:24 #254
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82264837
heel erg bedankt voor het lange duidelijke verhaal :]
Ik snap het iig wel een stuk beter met die langzame en snelle carbs.
qua eten: Voordat ik hier 2 weken geleden kwam, was ik al bezig met gezond eten. Ik eet sowieso nooit gefrituurd. Eet niet téveel zetmeel (brood/aardappels), eet ook geen liga's/evergreen e.d. tussendoor (eigenlijk helemaal geen koek) eet alleen mager vlees, veel groente, elke dag fruit.
Alleen vind het soms lastig om niet te snoepen, omdat het gewoon zo lekker is, haha!

Hoe een normale/goeie dag er bij mij uitziet;
o: 2 beschuitjes of 2 crackers met mager beleg
t: fruit
m: 2 boterhammen en mager beleg
t: fruit of magere yoghurt
a: veel groente en aardappels en/of vlees
t: Soms nog beschuitje of cracker

Qua drinken drink ik meestal thee (zonder iets of met een zoetje), dubbelfris light, cola light
qua beweging zumba ik 1x in de week, en zorg dat ik elke dag een stukje fiets en stuk loop/wandel (morgen bijvoorbeeld fietsen naar de apenheul en daar lekker rondwandelen). Is niet echt sport, maar ben iig wel aan het bewegen. Van lopen krijg je volgens mij lange slanke benen (beenspieren) heb ik gehoord/gelezen.

en meestal gaat het ook wel goed.
Maar soms, 1x in de week ofzo, neig ik gewoon zo erg naar iets slechts.
En vind het soms moeilijk om te weerstaan. Meestal lukt het ook wel, maar soms niet!

En morgen gaan we dus bbq'en en dan neem ik meestal zelfgemaakte salade (sla/komkommer/tomaat/mais/kleine asperges), fruitsalade (ananas/meloen) rode saus (wat ook beter is dan de witte) en mager vlees (wel: kip, vis, biefstuk, niet; worstjes, hamburger, spareribs, schnitzels)

Dus ik vind ook wel dat ik eigenlijk niet mag klagen en dat ik best goed bezig ben, maar soms heb je wel eens van die dagen dat je super erg baalt dat je zo'n dag hebt, omdat het juist goed ging!
Snapje? ^^
  Vis een optie? donderdag 3 juni 2010 @ 00:11:09 #255
70532 loveli
N
pi_82265439
Yup. Ik zie trouwens dat je mager eet. Vet is niet slecht. Ongezond vet is slecht (gehard plantaardig vet zoals in koekjes, kunstmatig vet zoals becel, verzadigd vet zoals te veel dierlijk vet), of te veel vet. Maar vet is essentieel voor een gezond lichaam.

En uitspatten mag best, als het maar neit elke dag is. Groot nadeel van carbs is dat het carbs eten in de hand werkt. Zo werkte ik in het verleden met gemak een lading chocola weg. Nadat ik 'netter' ging eten wat betreft snelle carbs, verdween die behoefte. Ik loop niet meer kwijlend door de supermarkt langs de toffifee, als ik een doos koop hoeft het niet meer in een keer op. Nou ja, eigenlijk toch wel.
Maar met een net eetpatroon is het makkelijker om verleidingen te weerstaan. O ja, en sporten

En pilates is geniaal voor lean muscles. Ik viel erbij in slaap.
crap in = crap out
  donderdag 3 juni 2010 @ 00:15:21 #256
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82265583
oke, heel erg bedankt
weet zeker dat ik er iets aan heb!
En ik denk dat ik een DVD ga halen van zumba, zodat ik thuis in m'n kamer ook even bezig kan zijn!
Nu ga ik lekker slapen, tot morgen

trusten
  donderdag 3 juni 2010 @ 00:21:32 #257
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82265796

heeft iedereen gelijk een beetje een beeld van hoe ik eruit zie
  donderdag 3 juni 2010 @ 00:23:17 #258
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82265853
oké, dat is ook weer overdreven,
maar ben echt een amateur in dat soort dingen
  Vis een optie? donderdag 3 juni 2010 @ 00:24:35 #259
70532 loveli
N
pi_82265901
Je ziet er niet dik uit
crap in = crap out
  donderdag 3 juni 2010 @ 00:26:54 #260
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82265988
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 00:24 schreef loveli het volgende:
Je ziet er niet dik uit
Ik zal wel een keer een foto posten met m'n nieuwe zomerjurkje
Ben daar nu te moe en te lui voor
  Vis een optie? donderdag 3 juni 2010 @ 00:27:35 #261
70532 loveli
N
pi_82266023
Aangezien ik toch al keihard aan het soggen ben nog even een tip. Je bent bikini-ready. Met 20 kilo erbij misschien niet, maar je krijgt over tien jaar spijt als je nu niet geniet van de zomer en je je druk gaat maken over kleine vetjes.

Op dit soort momenten mis ik BJ en haar bikini-foto's. Die was dik en happy in een bikini. Toen viel ze de helft af en was ze slank en happy in een bikini. Unhappy in een bikini zijn is zonde van de tijd.
crap in = crap out
  donderdag 3 juni 2010 @ 01:20:57 #262
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82267489
noukje wat ben je een mooi meisje!

en idd. je bent bikini-ready. laat t je niet ontnemen door een misguided idee dat je er perfect uit zou moeten zien om te mogen genieten van je lijf. ik was 25 kilo geleden ontevreden, en nu werk ik me de pleuris om er weer zo uit te zien.

geluk zit m niet in het hebben van 0 vetjes (als ik rondkijk in de eetstoorniskliniek waar ik kom voor mn obesitas dan zie ik dat maar al te goed aan de meiden die 0 vetjes hebben)
Kwak
pi_82267604
Hoi. Bijgelezen, maar omdat over 5 uur mijn wekker alweer gaat, hou ik het bij een zwaai en een "lief dat jullie zo meedenken! ". Dit weekend ga ik aan een stuk doorslapen waarschijnlijk, drukte van deze week begint wat teveel te worden.
  donderdag 3 juni 2010 @ 05:08:54 #264
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82268765
Wat zie je er leuk uit Noukjee!

En het aantal kg zegt idd niks over tevredenheid
pi_82269041
Goedemorgen

Leuke foto Noukjee! Volgens mij zie je er geweldig uit in bikini hoor
  donderdag 3 juni 2010 @ 07:37:51 #266
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82269130
ah erg bedankt allemaal
Ik moet idd gewoon lekker genieten van mijn eerste zomervakantie alléen met mijn vriendje weg.
En dat ga ik ook doen

Ik ga nu nog heel eventjes verder slapen,
SPOILER
pi_82269223
Beuh... vannacht migraine, nu helemaal kapot . Dagje uitrusten dan maar. School gebeld, telefooncirkel gestart, en nu weer naar bed .
pi_82269274
Goedemorgen!
Hoop dat slapen nu wel gaat Razz, beterschap!
Nouk: met jouw lengte, gewicht en leuke foto ben je heus wel bikiniproof!

Ik ontbijt met een boterham pindakaas en een speculoos zo lekker! En een grote kop thee.
pi_82269953
Goedemorgen!

Nouk, ik denk zelfs dat er heel wat meisjes op het strand jaloers zullen zijn. .
pi_82270014
speculoos ja, dat is echt lekker

goedemorgen

weer op 't werk, geen zin, maar vanavond BBQ met de opleiding zin in!
Ja doei.
pi_82270521
Wauw Noukjee, wat heb je een fijn gezichtje

Gister toch nog uit eten geweest! De bijeenkomst waar de meneer een presentatie moest houden, was geannuleerd en toen stond hij me bij mijn werk op te wachten . We hebben heerlijk op een terrasje gezeten en daarna gegeten. En iets teveel wijn gedronken .

DaD, niet te lang wachten met naar de dokter gaan! Zeker als je deze week nog zware dingen moet doen... Ik was ook eigenwijs en zit 10 maanden later nog steeds met pijn. Heel erg uitkijken!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_82270782
Goedemorgen.
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 22:28 schreef Laureline het volgende:
Pas maar op sigme! Het begint nu met de bibliotheek, en dan lijkt het allemaal nog betrekkelijk onschuldig, maar het is uiteindelijk een samenzwering om je helemaal te laten verdwijnen natuurlijk. Heb je nog een Kafka meegenomen uit de bieb om je vast in te lezen?

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
D: groentetaart wilde spinazie met aerpels en ei

Planning voor vandaag:
D: boterham met groenteburger
S: uur sporten
pi_82270815
Phaidra, ik heb al zolang ik me kan herinneren rugpijn. . Alleen die pijnscheuten door m'n benen zijn van de laatste weken.

Wat fijn dat jullie het toch nog hebben kunnen vieren, leuk zeg. .
  donderdag 3 juni 2010 @ 09:50:17 #274
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_82271628
Goeiemorgen.!

@ Noukje: wat iedereen zegt. Volgens mij ben jij hardstikke bikiniproof...

@ DaD: wat Phaidra zegt!

@ Phaidra: wat DaD zegt!

Vandaag m'n zomerkleren inpakken en bedenken wat ik ga eten vanavond. De dilemma's van een werkeloze...

Maar, m'n ouders komen vanavond, en daar heb ik zin in!
pi_82271781
Nynke, verhuis je terug naar je ouders? Ik was het alweer helemaal vergeten, maar kwam tijdens het in- en uitpakken van m'n kookboeken Mastering the Art of French Cooking tegen, die ik dubbel heb. Wilde jij die niet? Het is de tweedelige paperbackversie!
  donderdag 3 juni 2010 @ 09:56:51 #276
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_82271847
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 09:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nynke, verhuis je terug naar je ouders? Ik was het alweer helemaal vergeten, maar kwam tijdens het in- en uitpakken van m'n kookboeken Mastering the Art of French Cooking tegen, die ik dubbel heb. Wilde jij die niet? Het is de tweedelige paperbackversie!
m'n spullen gaan inderdaad terug naar m'n ouders. ik zelf ga op en neer tussen de duutser en m'n ouders, denk ik.

oh ja, als je die kwijt wilt ben ik best geinteresseerd! Wat wil je ervoor hebben?
pi_82271950
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 09:56 schreef AKnynke het volgende:

[..]

m'n spullen gaan inderdaad terug naar m'n ouders. ik zelf ga op en neer tussen de duutser en m'n ouders, denk ik.

oh ja, als je die kwijt wilt ben ik best geinteresseerd! Wat wil je ervoor hebben?
Ik heb er zelf ¤23 euro voor betaald. Ik weet alleen niet waar de verzendkosten op komen! Ze kunnen wel door de brievenbus denk ik, als ik ze apart verzend... ¤25 inclusief verzenden?
pi_82272015
Ik moet nu werken, maar ik lees het vanavond wel!
  donderdag 3 juni 2010 @ 10:03:36 #279
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_82272074
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 10:00 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik heb er zelf ¤23 euro voor betaald. Ik weet alleen niet waar de verzendkosten op komen! Ze kunnen wel door de brievenbus denk ik, als ik ze apart verzend... ¤25 inclusief verzenden?
laat me er heel even over nadenken..Vooral aangezien je ze dan naar m'n ouders gaat sturen,en ik niet weet wanneer ik daar ben. Je hoort heel binnenkort van me! Natuurlijk, als je ze aan iemand anders kunt verkopen: doen!
  donderdag 3 juni 2010 @ 10:13:53 #280
229513 Blurred86
Live Positive
pi_82272385
Wat is dat toch met afvallen, als ik het wil dan lukt het niet en als ik het niet wil dan is er geen houden aan

oh en goedemorgen Ik ga even douchen en dan bijlezen!
pi_82272576
Goedemorgen!

Noukje = inderdaad een mooi meisje niet te druk maken hoor! Ik zag ook overal vetjes toen ik 16 as, toen ik 18 as en toen ik 20 was. Als ik nu foto's zie van toen denk ik echt "mens, waar heb je je druk over gemaakt?" en dat denk ik waarschijnlijk over een paar jaar ook weer .

Nynke, zijn dit je laatste dagen in Zweden? Wat ga je daarna doen? En waar ga je nu wonen? Als je niet wilt antwoorden hoeft niet hoor, ben wel erg benieuwd!

Hier gaat het weer wat beter, wederom 11 uur geslapen en in ieder geval niet weer bezweet wakker geworden. Misschien had ik gewoon een onwijs slaap tekort? Alleen m'n keel werkt nog niet mee.

Trouwens, wat las ik over een meet...? *nieuwsgierig is*
pi_82272880
quote:
Alpe d'Huzes: meer dan 10 miljoen binnen
donderdag 03 juni 2010 | 06:57 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 03 juni 2010 | 09:56
ALPE D’HUEZ - Stichting Alpe d'Huzes heeft woensdagavond bekend gemaakt dat al meer dan 10 miljoen euro is opgehaald voor KWF Kankerbestrijding. Daarmee is het streefbedrag voor 2010 gehaald nog voordat de 2.686 renners, die fietsen voor het goede doel, donderdag de Alpe d'Huez beklimmen.

Alpe d'Huzes is een initiatief waarbij 2.686 deelnemers geld bijeen fietsen voor de strijd tegen kanker. Vandaag moeten ze minstens zesmaal de legendarische Alpenreus Alpe d'Huez beklimmen. bron
Da's een best bedrag, Cali fietst niet voor niets.
pi_82273089
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 10:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

wat goed!
Ja doei.
pi_82273104
oh, en Noukje is een lekker wijf
Ja doei.
  donderdag 3 juni 2010 @ 10:39:39 #285
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_82273163
Ik ga tussen Nederland (ouders) en Duitsland (Duutser) op en neer pendelen denk ik. Dit zijn niet m'n allerlaatste dagen, zondag verhuizen we m'n spullen en ga ik mee naar het zuiden, maar ik kom nog een paar dagen terug om rustig weg te gaan en laatste dingen te regelen. Eind juni ga ik definitief weg, hoewel ik hier wel een baan als onderzoeksassistent op het oog heb. Dus, misschien kom ik wel terug.
pi_82273212
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 10:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

wauw!
  donderdag 3 juni 2010 @ 11:24:06 #287
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82275053
'k zal vaker foto's posten, haha, best goed voor m'n zelfvertrouwen

wat een lekker weer!!
Nu zo met m'n ouders en oma naar de apenheul
planning voor vandaag:
o: 2 crackers met filet american
t: appel
m: 2 boterhammen met appelstroop
t: krentebol
a: bbq'en (ik heb een stukje vis, kipfilet, satéstokje, groentesalade en fruitsalade)

Fijne middag allemaal
  donderdag 3 juni 2010 @ 11:31:42 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82275495
Hebben jullie al gehoord / gelezen dat Joran van der Sloot weer verdacht wordt van de moord op een meisje? Dit keer is 'ie echt de pineut.
Niet meer actief op Fok!
pi_82275541
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 11:31 schreef Viking84 het volgende:
Hebben jullie al gehoord / gelezen dat Joran van der Sloot weer verdacht wordt van de moord op een meisje? Dit keer is 'ie echt de pineut.
En het gerucht gaat ook al dat hij zelfmoord heeft gepleegd.....
pi_82275706
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 11:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]

ja, vooral die laatste ja..

'we kunnen het alleen maar hopen'..

ben dat Joran gezeik wel echt zat
Ja doei.
  donderdag 3 juni 2010 @ 11:36:44 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82275727
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 11:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja maar dat gerucht schijnt niet op betrouwbare bronnen te zijn gebaseerd. Ik hoop het niet iig. Als het tot een proces komt, zal het een Peruaans proces worden en Joran mag z'n straf ook uitzitten in een Peruaanse gevangenis .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 3 juni 2010 @ 11:37:25 #292
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82275759
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 11:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, vooral die laatste ja..

'we kunnen het alleen maar hopen'..

ben dat Joran gezeik wel echt zat
Ik zou het echt heel zuur vinden als 'ie zelfmoord heeft gepleegd, want zo ontkomt hij aan z'n straf. Ik wil dat 'ie wegrot in de bak .
Niet meer actief op Fok!
pi_82275781
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 11:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zou het echt heel zuur vinden als 'ie zelfmoord heeft gepleegd, want zo ontkomt hij aan z'n straf. Ik wil dat 'ie wegrot in de bak .
eigenlijk kan het me vrij weinig boeien welk van de twee 't is, zolang 't gezeur maar ophoudt !
Ja doei.
pi_82275800
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 11:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja maar dat gerucht schijnt niet op betrouwbare bronnen te zijn gebaseerd. Ik hoop het niet iig. Als het tot een proces komt, zal het een Peruaans proces worden en Joran mag z'n straf ook uitzitten in een Peruaanse gevangenis .
Ik hoop het inderdaad ook niet.
Maar het gerucht moet toch ergens vandaan komen.
  donderdag 3 juni 2010 @ 11:39:39 #295
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82275868
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 11:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

eigenlijk kan het me vrij weinig boeien welk van de twee 't is, zolang 't gezeur maar ophoudt !
Pfff!!! .
Niet meer actief op Fok!
pi_82275907
Ik wacht nog even met veroordelen totdat een rechter er uitspraak over heeft gedaan.
  donderdag 3 juni 2010 @ 11:42:10 #297
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82275988
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 11:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik wacht nog even met veroordelen totdat een rechter er uitspraak over heeft gedaan.
Hoe groot is de kans dat je twéémaal in je leven in verband wordt gebracht met de dood van een jong meisje? Verder is ze op zijn kamer gevonden en hij is gevlucht. Kwestie van 1 + 1 optellen.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? donderdag 3 juni 2010 @ 11:43:08 #298
70532 loveli
N
pi_82276036
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 11:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik hoop het inderdaad ook niet.
Maar het gerucht moet toch ergens vandaan komen.
Als het alleen een gerucht is, zal het hem zelf goed uitkomen als het geloofd wordt.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 3 juni 2010 @ 11:43:42 #299
70532 loveli
N
pi_82276064
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 11:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoe groot is de kans dat je twéémaal in je leven in verband wordt gebracht met de dood van een jong meisje? Verder is ze op zijn kamer gevonden en hij is gevlucht. Kwestie van 1 + 1 optellen.
Da's dan wel weer heel dom, je eigen hotelkamer.
crap in = crap out
pi_82276156
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 11:43 schreef loveli het volgende:

[..]

Als het alleen een gerucht is, zal het hem zelf goed uitkomen als het geloofd wordt.
Klopt.....
Maar goed niemand geloofd het
  donderdag 3 juni 2010 @ 11:45:56 #301
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82276167
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 11:43 schreef loveli het volgende:

[..]

Da's dan wel weer heel dom. je eigen hotelkamer.
Heeft 'ie met Natalee beter gedaan dan .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')