Da's een best bedrag, Cali fietst niet voor niets.quote:Alpe d'Huzes: meer dan 10 miljoen binnen
donderdag 03 juni 2010 | 06:57 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 03 juni 2010 | 09:56
ALPE D’HUEZ - Stichting Alpe d'Huzes heeft woensdagavond bekend gemaakt dat al meer dan 10 miljoen euro is opgehaald voor KWF Kankerbestrijding. Daarmee is het streefbedrag voor 2010 gehaald nog voordat de 2.686 renners, die fietsen voor het goede doel, donderdag de Alpe d'Huez beklimmen.
Alpe d'Huzes is een initiatief waarbij 2.686 deelnemers geld bijeen fietsen voor de strijd tegen kanker. Vandaag moeten ze minstens zesmaal de legendarische Alpenreus Alpe d'Huez beklimmen. bron
wat goed!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Da's een best bedrag, Cali fietst niet voor niets.
wauw!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Da's een best bedrag, Cali fietst niet voor niets.
En het gerucht gaat ook al dat hij zelfmoord heeft gepleegd.....quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:31 schreef Viking84 het volgende:
Hebben jullie al gehoord / gelezen dat Joran van der Sloot weer verdacht wordt van de moord op een meisje? Dit keer is 'ie echt de pineut.
ja, vooral die laatste ja..quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En het gerucht gaat ook al dat hij zelfmoord heeft gepleegd.....
Ja maar dat gerucht schijnt niet op betrouwbare bronnen te zijn gebaseerd. Ik hoop het niet iig. Als het tot een proces komt, zal het een Peruaans proces worden en Joran mag z'n straf ook uitzitten in een Peruaanse gevangenisquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En het gerucht gaat ook al dat hij zelfmoord heeft gepleegd.....
Ik zou het echt heel zuur vinden als 'ie zelfmoord heeft gepleegd, want zo ontkomt hij aan z'n straf. Ik wil dat 'ie wegrot in de bakquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, vooral die laatste ja..
'we kunnen het alleen maar hopen'..
ben dat Joran gezeik wel echt zat
eigenlijk kan het me vrij weinig boeien welk van de twee 't is, zolang 't gezeur maar ophoudtquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou het echt heel zuur vinden als 'ie zelfmoord heeft gepleegd, want zo ontkomt hij aan z'n straf. Ik wil dat 'ie wegrot in de bak.
Ik hoop het inderdaad ook niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar dat gerucht schijnt niet op betrouwbare bronnen te zijn gebaseerd. Ik hoop het niet iig. Als het tot een proces komt, zal het een Peruaans proces worden en Joran mag z'n straf ook uitzitten in een Peruaanse gevangenis.
Pfff!!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
eigenlijk kan het me vrij weinig boeien welk van de twee 't is, zolang 't gezeur maar ophoudt!
Hoe groot is de kans dat je twéémaal in je leven in verband wordt gebracht met de dood van een jong meisje? Verder is ze op zijn kamer gevonden en hij is gevlucht. Kwestie van 1 + 1 optellen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik wacht nog even met veroordelen totdat een rechter er uitspraak over heeft gedaan.
Als het alleen een gerucht is, zal het hem zelf goed uitkomen als het geloofd wordt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik hoop het inderdaad ook niet.
Maar het gerucht moet toch ergens vandaan komen.
Da's dan wel weer heel dom, je eigen hotelkamer.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat je twéémaal in je leven in verband wordt gebracht met de dood van een jong meisje? Verder is ze op zijn kamer gevonden en hij is gevlucht. Kwestie van 1 + 1 optellen.
Klopt.....quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Als het alleen een gerucht is, zal het hem zelf goed uitkomen als het geloofd wordt.
Heeft 'ie met Natalee beter gedaan danquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Da's dan wel weer heel dom. je eigen hotelkamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |