Wat zijn nu je lenge en gewicht en wat wil je bereiken? In een maand moet je geen kilo's af willen vallen, maar je kunt best een stuk strakker worden met de juiste voeding en voldoende beweging/sport.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:31 schreef Noukjee het volgende:
En dan gaan we morgen ook nog eens bbq'en, en ga over een maand op vakantie.. volgens mij ben ik dan nog lang niet bikini-klaar. *zucht* zie het even niet meer zitten
Ik zal wel een keer een foto posten met m'n nieuwe zomerjurkjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:28 schreef Laureline het volgende:
Pas maar op sigme! Het begint nu met de bibliotheek, en dan lijkt het allemaal nog betrekkelijk onschuldig, maar het is uiteindelijk een samenzwering om je helemaal te laten verdwijnen natuurlijk. Heb je nog een Kafka meegenomen uit de bieb om je vast in te lezen?
m'n spullen gaan inderdaad terug naar m'n ouders. ik zelf ga op en neer tussen de duutser en m'n ouders, denk ik.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nynke, verhuis je terug naar je ouders? Ik was het alweer helemaal vergeten, maar kwam tijdens het in- en uitpakken van m'n kookboeken Mastering the Art of French Cooking tegen, die ik dubbel heb. Wilde jij die niet? Het is de tweedelige paperbackversie!
Ik heb er zelf ¤23 euro voor betaald. Ik weet alleen niet waar de verzendkosten op komen! Ze kunnen wel door de brievenbus denk ik, als ik ze apart verzend... ¤25 inclusief verzenden?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
m'n spullen gaan inderdaad terug naar m'n ouders. ik zelf ga op en neer tussen de duutser en m'n ouders, denk ik.
oh ja, als je die kwijt wilt ben ik best geinteresseerd! Wat wil je ervoor hebben?
laat me er heel even over nadenken..Vooral aangezien je ze dan naar m'n ouders gaat sturen,en ik niet weet wanneer ik daar ben. Je hoort heel binnenkort van me! Natuurlijk, als je ze aan iemand anders kunt verkopen: doen!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb er zelf ¤23 euro voor betaald. Ik weet alleen niet waar de verzendkosten op komen! Ze kunnen wel door de brievenbus denk ik, als ik ze apart verzend... ¤25 inclusief verzenden?
Da's een best bedrag, Cali fietst niet voor niets.quote:Alpe d'Huzes: meer dan 10 miljoen binnen
donderdag 03 juni 2010 | 06:57 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 03 juni 2010 | 09:56
ALPE D’HUEZ - Stichting Alpe d'Huzes heeft woensdagavond bekend gemaakt dat al meer dan 10 miljoen euro is opgehaald voor KWF Kankerbestrijding. Daarmee is het streefbedrag voor 2010 gehaald nog voordat de 2.686 renners, die fietsen voor het goede doel, donderdag de Alpe d'Huez beklimmen.
Alpe d'Huzes is een initiatief waarbij 2.686 deelnemers geld bijeen fietsen voor de strijd tegen kanker. Vandaag moeten ze minstens zesmaal de legendarische Alpenreus Alpe d'Huez beklimmen. bron
wat goed!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Da's een best bedrag, Cali fietst niet voor niets.
wauw!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Da's een best bedrag, Cali fietst niet voor niets.
En het gerucht gaat ook al dat hij zelfmoord heeft gepleegd.....quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:31 schreef Viking84 het volgende:
Hebben jullie al gehoord / gelezen dat Joran van der Sloot weer verdacht wordt van de moord op een meisje? Dit keer is 'ie echt de pineut.
ja, vooral die laatste ja..quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En het gerucht gaat ook al dat hij zelfmoord heeft gepleegd.....
Ja maar dat gerucht schijnt niet op betrouwbare bronnen te zijn gebaseerd. Ik hoop het niet iig. Als het tot een proces komt, zal het een Peruaans proces worden en Joran mag z'n straf ook uitzitten in een Peruaanse gevangenisquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En het gerucht gaat ook al dat hij zelfmoord heeft gepleegd.....
Ik zou het echt heel zuur vinden als 'ie zelfmoord heeft gepleegd, want zo ontkomt hij aan z'n straf. Ik wil dat 'ie wegrot in de bakquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, vooral die laatste ja..
'we kunnen het alleen maar hopen'..
ben dat Joran gezeik wel echt zat
eigenlijk kan het me vrij weinig boeien welk van de twee 't is, zolang 't gezeur maar ophoudtquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou het echt heel zuur vinden als 'ie zelfmoord heeft gepleegd, want zo ontkomt hij aan z'n straf. Ik wil dat 'ie wegrot in de bak.
Ik hoop het inderdaad ook niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar dat gerucht schijnt niet op betrouwbare bronnen te zijn gebaseerd. Ik hoop het niet iig. Als het tot een proces komt, zal het een Peruaans proces worden en Joran mag z'n straf ook uitzitten in een Peruaanse gevangenis.
Pfff!!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
eigenlijk kan het me vrij weinig boeien welk van de twee 't is, zolang 't gezeur maar ophoudt!
Hoe groot is de kans dat je twéémaal in je leven in verband wordt gebracht met de dood van een jong meisje? Verder is ze op zijn kamer gevonden en hij is gevlucht. Kwestie van 1 + 1 optellen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik wacht nog even met veroordelen totdat een rechter er uitspraak over heeft gedaan.
Als het alleen een gerucht is, zal het hem zelf goed uitkomen als het geloofd wordt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik hoop het inderdaad ook niet.
Maar het gerucht moet toch ergens vandaan komen.
Da's dan wel weer heel dom, je eigen hotelkamer.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat je twéémaal in je leven in verband wordt gebracht met de dood van een jong meisje? Verder is ze op zijn kamer gevonden en hij is gevlucht. Kwestie van 1 + 1 optellen.
Klopt.....quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Als het alleen een gerucht is, zal het hem zelf goed uitkomen als het geloofd wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |