Niet ergens een back-upje per ongeluk te vinden met hulp van een dig-nerd? En remember, de doodstraf is afgeschaft. Kut dat er een tegenslag is, maar kijk eens hoeveel werk je al verzet hebt! Respect hoor!quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:12 schreef kwakz0r het volgende:
kut
kut
kutkutkut
ben even heel erg ongelukkig met zichzelf. stomme fouten gemaakt met opslaan corpus en dat betekent: alle bestanden doorlopen en zoeken naar missende onderdelen (het zijn er meer dan 500), en met een beetje pech de helft van het werk opnieuw doen. HUIL. KRAS. KRIJS. DAGDAG deadline, DAGDAG weekend.
ik kan echt even niks meer hebben nu hoor... het houdt nooit op met dat kutproefschrift...
ook al is dit natuurlijk helemaal mijn eigen schuld
oh, ik kan het me zo goed voorstellen. Gelukkig valt het mee...quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:06 schreef kwakz0r het volgende:
tenks allemaal. ben halverwege met controleren (vandaar even pauze) en de schade lijkt mee te vallen.
@li: waarschijnlijk heb ik een aantal keren een oudere versie van een .txt notepad documentje opgeslagen terwijl er ook een nieuwere openstond, of gewoon doodleuk op "niet opslaan" geklikt na het aflsuiten... of text in het verkeerde document geplakt (dat kom ik dan zometeen ook tegen als het goed is). dat, of windhoos heeft me niet gevraagd of ik het wilde opslaan en ik heb te hard dichtgeklikt...
niks meer te vinden ook ana datum of tijd van veranderen van bestand: ik heb daarna vrijwel alle bestanden nog hernoemd of verplaatst, meerdere malen...
het voelt vooral klote omdat dit geen "nuttig" werk is in academische zin... ik vind het minder erg om de hele dag analyses te draaien en uit te spitten en in tabelletjes te zetten, dat voelt nog een soort nuttig..
maar ik schrok net wel heel erg, ik heb even flink gejankt ind e wc...
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben het verkiezingsprogramma van Groen Links aan het bestuderen en ik ben danig onder de indruk!.
Ik wil die van D66, PvdA en de SP ook nog bekijken, maar ik heb niet het gevoel dat die partijen aan GL kunnen tippen. Voeg daarbij dat ik Femke Halsema een uitstekend politica vind en je snapt waarom ik naar GL neig.
quote:
Verliefheid is niet te dwingen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]Ik val op blond, remember
. Dan zou ik wel op Sabine Uitslag stemmen
.
Wanneer was de bruiloft ook al weer?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg, wanneer gaan we weer 's meeten?
Ik zal eerlijk toegeven dat een leuk snoetje meehelpt, maar ook niet meer dan datquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Verliefheid is niet te dwingen.
Vikje en Femke sitting in a tree: K-I-S-S-I-N-G!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |