Ik had zo in die rij kunnen staan, minus de pizza, maar wel met bier en nootjes.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, even een kwartiertje zitten voor ik moet gaan koken. Wel heel veel gedaan vandaag!.
Vanavond moet Nederland spelen? Dat verklaart waarom ik in een kassarij stond met alleen maar mannen die įllemaal alleen maar bier en pizza's kochten (serieus! Wel vijf achter elkaar!).
Nou zegquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
De afspraak met m'n scriptiebegeleider morgen gaat niet door.. Nog een weekje langer in spanning zitten of m'n scriptie goedgekeurd wordt.
Mijn moeder in de Duitse Lidl voor het rek met ontelbare soorten "ontbijtgranen": "Welke hiervan kan ik nou het beste nemen?" Ik wijs de zak bio-muesli aan. "Gatverdamme"quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:05 schreef uniekhoorn het volgende:
j.t. neem als tussendoor eens wat fruit, tomaat, komkommer want zo kom je niet aan je vitaminen..
En Pizza?? Lekker, echt van genieten! Bewust kauwen en proeven
Sterre, alle koekjes die claimen 'gezond' te zijn zitten vol met suikers en ze bevatten behoorlijk veel calorieen.
Hmmm, kunnen ze bij postbus 51 niet eens een keer de nadruk leggen op het belang van Ingredientendeclaraties leren lezen?? Het verbaasd me steeds weer dat eigenlijk niemand weet wat hij eet. Zonde.
Mijn calorieen voor vandaag 1950, zonder bier
Fijn is dat he? zo weet ik nu ook dat 3 kaasticks slechts 104 kcal is. Ideaal als ik zin heb in vet maar toch niet teveel wil eten (nee, ik weet dat het niet gezond is, maar ik ben dan ook niet van de altijd-en-alleen-verantwoord-brigadequote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:08 schreef Syrena het volgende: Tja, de rest zit allemaal zo ongelofelijk veel suiker in
Je ziet het wel direct, omdat in Duitsland voor op de pakken moet staan aangegeven hoeveel en wat er in 1 portie zit. Ik vind het erg fijn, al moet je soms even wegen hoeveel stuks 1 portie is.
Neuh, volgens mij was het loveli of CF. Maar een goed plan is het natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
KwakjeIk herinner me wat (was het Tink?) iemand laatst zei toen Nynke stresste voor haar thesis - kan je niet een gevorderde student inhuren om datawerk voor je te doen, of is dat erg onhandig / niet mogelijk?
hmmmmmja, ik ben daar nou net niet zo heel erg fan van, dus dat houd ik niet langer dan 2 dagen vol ...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:05 schreef uniekhoorn het volgende:
j.t. neem als tussendoor eens wat fruit, tomaat, komkommer want zo kom je niet aan je vitaminen..
En Pizza?? Lekker, echt van genieten! Bewust kauwen en proeven
...
nope... het gaat hier om het selecteren welke "hits" relevant zijn en welke niet... dat ga ik niet aan de project-assistent overlaten (er is een MA student om ons te helpen...)quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Neuh, volgens mij was het loveli of CF. Maar een goed plan is het natuurlijk wel.
Te oudquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:52 schreef Laureline het volgende:
Dat ziet er eigenlijk heel goed uit shiny! En je bent ook een peertje zie ik![]()
Lijstje vandaag:
O: aardbeien, kwark, grapefruitsap
T: 2 cappuccino, half uur crosstrainer
D: boterham gebakken ei, 2 crackers ossenworst
T: 2 crackers filet americain, bakje kwark
T: boterham pindakaas, cracker ossenworst, cracker filet americain
D: boerenkool (met selderieknol!) en halve magere rookworst
T: cappuccino, misschien nog peerijsje of kwark
Ik wilde eigenlijk vanavond naar Gogol Bordello in Paradiso, maar toen zagen we weer op tegen opvang voor de mini regelen en kaartjes scoren (=uitverkocht), čn ik moet nog een opdracht afmaken deze dagen, dus nu gaan we niet. Nouja, ik ben toch al te oud![]()
![]()
Ik ben gewoon op tijd om hem te kijken! Vorige niet gezien ivm lijsttrekkersdebatquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:19 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ik had zo in die rij kunnen staan, minus de pizza, maar wel met bier en nootjes.
echt? ik vond haar zo'n ontzettend eind jaren negentig "love letters" hoofd hebben. zo iemand die in een sissi jurk wil trouwen en op paardrijden zit, en dr man heet dan marco...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:23 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha, zo'n beetje voor het eerst in ons leven zijn Mark het eens over wie een mooie vrouw isSabine Uitslag van het CDA
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |