abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82202002
De afspraak met m'n scriptiebegeleider morgen gaat niet door. . Nog een weekje langer in spanning zitten of m'n scriptie goedgekeurd wordt.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 19:19:21 #227
295518 de_nachtwacht
scatterbrain
pi_82202196
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, even een kwartiertje zitten voor ik moet gaan koken. Wel heel veel gedaan vandaag! .

Vanavond moet Nederland spelen? Dat verklaart waarom ik in een kassarij stond met alleen maar mannen die įllemaal alleen maar bier en pizza's kochten (serieus! Wel vijf achter elkaar!).
Ik had zo in die rij kunnen staan, minus de pizza, maar wel met bier en nootjes.
pi_82203560
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
De afspraak met m'n scriptiebegeleider morgen gaat niet door. . Nog een weekje langer in spanning zitten of m'n scriptie goedgekeurd wordt.
Nou zeg Maar hij wordt vast goedgekeurd

Ik ben alweer wat minder moe, en minder sjaggo. Er is dan ook niemand in de bieb waar ik me aan kan ergeren Ben net al langs de kasten gelopen en nu bezig met een plan wat er allemaal verplaatst moet worden om meer plaats in de rekken te krijgen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_82203668
Tjemig, wat gaan deze topics hard! Bijna niet bij te houden voor iemand die niet zoveel online is zoals ik momenteel

Anyhoe, ik eet blijkbaar teveel suikers qua td'tjes las ik? Hmmmm...daar sta ik wel van te kijken aangezien dit is wat je 'leert' in eetstoornisklinieken...daar willen ze zeker de honger stimuleren *proest* Ik zal eens gaan kijken naar meer suikerarme td'tjes die wel makkelijk mee te nemen enzo zijn! Thnx voor de tip
pi_82204285
Hoi!
Wb mn fiets: ik heb wat gedraaid aan het schroefje dat verbonden zit met de ketting zit en het is al wat beter.
Wb mezelf: moet wel beter op het eten letten, had om 5 uur namelijk een dikke hypo, met zweten en trillen enzo. Na 2 glazen ranja ging het wel snel beter, maar dit is niet de bedoeling.
Eenmaal thuis had ik natuurlijk knetterhonger, dus terwijl de aviko griekse aardappelschotel in de pan zat, ben ik een zak nootjes gaan aanvallen

Plan: thee in plaats van koffie
Evergreenkoekjes in mn jas voor de nodige trek.
pi_82204398
Viking - Goed bezig hoor inderdaad nu consequent volhouden, als je 't zat bent moeten ze 't ook weten! Mijn leerlingen hebben dat vandaag gemerkt door een paar 'onverwachte' SO's (de oplettende leerlingen hadden mijn hint van vrijdag begrepen, de rest moet voortaan beter op mijn hints letten ).

DaD ik duim voor je scriptie komt vast goed!

En mensen die zelf hun fiets repareren zijn stoer! Ik kan alleen banden plakken, van kettingen en ander technisch vernuft heb ik geen kaas gegeten, dan ga ik met m'n liefste pruillipje naar de overbuurman, die is heel handig .

Mijn dag was rustig, veel les maar ging prima, goede sfeer, wel moe nu. Nog even werken voor morgen en dan even ontspannen.

Lijstje:

O: Boterham rookvlees, boterham appelstroop, beker karnemelk.
T: Boterham kaas.
L: Krentebol, boterham met ham, kop tomatensoep.
T: Boterham ham, kop cappucino.
D: Hele berg gegrillde groente (aubergine, paprika, courgette, ui) met sla, olijven en wat fetakaas .
T: Straks nog wat yoghurt met ananas.

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2010 20:03:57 ]
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:05:47 #232
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82204615
j.t. neem als tussendoor eens wat fruit, tomaat, komkommer want zo kom je niet aan je vitaminen..
En Pizza?? Lekker, echt van genieten! Bewust kauwen en proeven

Sterre, alle koekjes die claimen 'gezond' te zijn zitten vol met suikers en ze bevatten behoorlijk veel calorieen.

Hmmm, kunnen ze bij postbus 51 niet eens een keer de nadruk leggen op het belang van Ingredientendeclaraties leren lezen?? Het verbaasd me steeds weer dat eigenlijk niemand weet wat hij eet. Zonde.

Mijn calorieen voor vandaag 1950, zonder bier
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_82204647
Ik heb voor de verandering eens geen gierende honger op het einde van mijn avonddienst
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:07:29 #234
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82204695
Mooi lijstje Ratt... Nog een stukje fruit tussendoor?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_82204770
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:05 schreef uniekhoorn het volgende:
j.t. neem als tussendoor eens wat fruit, tomaat, komkommer want zo kom je niet aan je vitaminen..

Sterre, alle koekjes die claimen 'gezond' te zijn zitten vol met suikers en ze bevatten behoorlijk veel calorieen.

Hmmm, kunnen ze bij postbus 51 niet eens een keer de nadruk leggen op het belang van Ingredientendeclaraties leren lezen?? Het verbaasd me steeds weer dat eigenlijk niemand weet wat hij eet. Zonde.

Mijn calorieen voor vandaag 1950, zonder bier
Mijn moeder in de Duitse Lidl voor het rek met ontelbare soorten "ontbijtgranen": "Welke hiervan kan ik nou het beste nemen?" Ik wijs de zak bio-muesli aan. "Gatverdamme" Tja, de rest zit allemaal zo ongelofelijk veel suiker in Je ziet het wel direct, omdat in Duitsland voor op de pakken moet staan aangegeven hoeveel en wat er in 1 portie zit. Ik vind het erg fijn, al moet je soms even wegen hoeveel stuks 1 portie is.
pi_82204801
Alleen op de bagels stond niks, die ga ik zo bekijken thuis. Ze waren sowieso van witmeel
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:12:49 #237
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82204938
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:08 schreef Syrena het volgende: Tja, de rest zit allemaal zo ongelofelijk veel suiker in Je ziet het wel direct, omdat in Duitsland voor op de pakken moet staan aangegeven hoeveel en wat er in 1 portie zit. Ik vind het erg fijn, al moet je soms even wegen hoeveel stuks 1 portie is.
Fijn is dat he? zo weet ik nu ook dat 3 kaasticks slechts 104 kcal is. Ideaal als ik zin heb in vet maar toch niet teveel wil eten (nee, ik weet dat het niet gezond is, maar ik ben dan ook niet van de altijd-en-alleen-verantwoord-brigade )
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:15:17 #238
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82205062
Ohaai!

Shiny lijkt mij meer een zandloper dan een peer? Mooi, die hoge zwarte rok

*duimt ook voor DaDs scriptie*

Lijstje

O: twee sneetjes met biefstukworst
T: stukje kokosbrood
L: stukje kokosbrood en snee nutella
T: chocomuffin
D: Griekse salade met gegrilde kipfilet met gegrilde uien
T: perenijsje
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:15:17 #239
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82205063
ik ga pannenkoeken bakken ik heb keihard gewerkt en het schiet voor geen meter op ik ga mn deadline never nooit halen...

morgenavond John Mayer... ik ga er dan een hele avond niet aan denken, en vanavond nog maar even door werken ofzo. bah.

lijstje
o- twee vitalu met pindakaas
l- twee volk. boterhammen met kipfilet, groene paprika
t- twee volk. boterham met ham, gele paprika
d- pannenkoeken (1/3e pak mix, ongeveer 4 pannenkoeken), 1 met nutella, rest met zoetstof
t- augurkjes

das 1600 kcal...
Kwak
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:17:28 #240
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82205161
Kwakje Ik herinner me wat (was het Tink?) iemand laatst zei toen Nynke stresste voor haar thesis - kan je niet een gevorderde student inhuren om datawerk voor je te doen, of is dat erg onhandig / niet mogelijk?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:17:43 #241
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82205176
Mijn D was trouwens ipv asperges of sport + brocolli en saus:
kipfilet, sperziebonen, brocolli, bloemkool, paprika en wortel in kerrie masalasaus met zilvervliesrijst.
pi_82205182
Ingeschreven voor nieuwe master! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:18:34 #243
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82205232
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kwakje Ik herinner me wat (was het Tink?) iemand laatst zei toen Nynke stresste voor haar thesis - kan je niet een gevorderde student inhuren om datawerk voor je te doen, of is dat erg onhandig / niet mogelijk?
Neuh, volgens mij was het loveli of CF. Maar een goed plan is het natuurlijk wel.
pi_82205458
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:05 schreef uniekhoorn het volgende:
...
hmmmmmja, ik ben daar nou net niet zo heel erg fan van, dus dat houd ik niet langer dan 2 dagen vol ... plus dat fruit volgensmij ook niet zo heel super is ivm natuurlijke suikers etc. Correct me if i'm wrong, maar daarom vind ik meestal 1 stuk fruit per dag wel genoeg!
Net even calorieėn gecheckt: vandaag zo rond de 1600 kcal! Netjes, ik houd hem zo voor vandaag en als ik honger krijg, doe ik pakje kipfilet opeten en dat is bijna niks
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:23:33 #245
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82205495
Hahaha, zo'n beetje voor het eerst in ons leven zijn Mark het eens over wie een mooie vrouw is Sabine Uitslag van het CDA .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:25:07 #246
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82205568
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:18 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Neuh, volgens mij was het loveli of CF. Maar een goed plan is het natuurlijk wel.
nope... het gaat hier om het selecteren welke "hits" relevant zijn en welke niet... dat ga ik niet aan de project-assistent overlaten (er is een MA student om ons te helpen...)

de dingen die hij wel zou kunnen doen kost net zoveel tijd om uit te leggen als het zelf te doen... er zijn vast geniale computerprogramma's te schrijven om het werk te doen dat ik nu doe, maar ik heb ze niet, begrijp ze niet, en heb dus even gewoon pech.

ik baal vooral dat ik tot nu toe alles drie keer opnieuw heb zitten doen omdat ik verdwaalde in mn eigen bestandjes, of weer bedacht dat het anders moest. ik zit ook continu te twijfelen of ik het wel goed doe, en niks vergeet en hoe ik er in godsnaam een verhaal van moet gaan maken...

laat me maar even... ik moet er gewoon doorheen...
Kwak
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:25:15 #247
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_82205573
tvp...de hele dag in Stockholm gewinkeld. De buit: nieuwe schoenen, zonnebril, 2 jurkjes en een ondergoedsetje. best heel erg goed geslaagd!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:25:21 #248
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82205579
Hoe ziet dat kokosbrood eruit, Maria? Als brood met stukjes kokos erin of als kokosbrood dat je in de winkel koopt?
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:25:39 #249
236335 neen
schone schijn
pi_82205588
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 16:52 schreef Laureline het volgende:
Dat ziet er eigenlijk heel goed uit shiny! En je bent ook een peertje zie ik

Lijstje vandaag:
O: aardbeien, kwark, grapefruitsap
T: 2 cappuccino, half uur crosstrainer
D: boterham gebakken ei, 2 crackers ossenworst
T: 2 crackers filet americain, bakje kwark
T: boterham pindakaas, cracker ossenworst, cracker filet americain
D: boerenkool (met selderieknol!) en halve magere rookworst
T: cappuccino, misschien nog peerijsje of kwark

Ik wilde eigenlijk vanavond naar Gogol Bordello in Paradiso, maar toen zagen we weer op tegen opvang voor de mini regelen en kaartjes scoren (=uitverkocht), čn ik moet nog een opdracht afmaken deze dagen, dus nu gaan we niet. Nouja, ik ben toch al te oud
Te oud mijn ouwelui waren zelfs mee naar de Stereophonics en een tijdje terug was ik met m'n moeder ergens naartoe (hoewel ik daar een van de jongsten was maar goed) dus nooit dat je te oud bent!
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:19 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Ik had zo in die rij kunnen staan, minus de pizza, maar wel met bier en nootjes.
Ik ben gewoon op tijd om hem te kijken! Vorige niet gezien ivm lijsttrekkersdebat nou ja even snel een ander shirtsie aandoen en dan richting studiegenoot om hem te kijken dus ik zal nog wel wat missen maar goed.

Net thais gegeten, was lekker en 2 biertjes erbij maar m'n zus ook dus dan mag het op terras spa rood jeweets! Heerlijk weer nog hier
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:26:13 #250
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82205620
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:23 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha, zo'n beetje voor het eerst in ons leven zijn Mark het eens over wie een mooie vrouw is Sabine Uitslag van het CDA .
echt? ik vond haar zo'n ontzettend eind jaren negentig "love letters" hoofd hebben. zo iemand die in een sissi jurk wil trouwen en op paardrijden zit, en dr man heet dan marco...
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')