Ik ken dat woord niet? Huhquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, en dat is overdrachtelijk dus.
Ik ga twee eitjes koken en dan eens aan de studie.
En ik heb twee mango's en een meloen whoeoeoeoeh!!!.
If you don't mind, dan gebruik ik even de juiste termenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Uh.. achter 2 schroefjes losdraaien (ringsleutel) en dan met schroevendraaier ergens anders iets aandraaier, die tandwieltjes komen dus meer uit elkaar te staan.
Je zou eigenlijk mijn handboek fietsentechniek moeten lenen. Het is niet zo heel moeilijk maar dit is best delicaat...
Als ie echt heeel los is kun je er ook een tandje met een kettingpons uithalenamar dan moet je ketting niet helemaal geroest zijn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan kijken of ik verschil ga zien![]()
Ik wil er overigens bij alles 3-5 cm af (meer mag naturlich ook).
Goed, denk ik! Dank u nog voor het smsje, maar toen was ik idd allang klaarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:41 schreef neen het volgende:
Hoi van terrasmooi weer! Zo maar uit eten denk ik
Hoe was je examen nou dan sdb?
Peer kan wel ja, iig iets met veel heupquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:52 schreef Laureline het volgende:
Dat ziet er eigenlijk heel goed uit shiny! En je bent ook een peertje zie ik![]()
Lijstje vandaag:
O: aardbeien, kwark, grapefruitsap
T: 2 cappuccino, half uur crosstrainer
D: boterham gebakken ei, 2 crackers ossenworst
T: 2 crackers filet americain, bakje kwark
T: boterham pindakaas, cracker ossenworst, cracker filet americain
D: boerenkool (met selderieknol!) en halve magere rookworst
T: cappuccino, misschien nog peerijsje of kwark
Ik wilde eigenlijk vanavond naar Gogol Bordello in Paradiso, maar toen zagen we weer op tegen opvang voor de mini regelen en kaartjes scoren (=uitverkocht), èn ik moet nog een opdracht afmaken deze dagen, dus nu gaan we niet. Nouja, ik ben toch al te oud![]()
![]()
weinig noukje!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:33 schreef Noukjee het volgende:
Vanavond oefenwedstrijd Nederland - Ghana![]()
today:
o: 2 crackers met kipfilet en komkommer
t: paar snoepjes
m: 2 beschuitjes, 1 met appelstroop, 1 met vruchtenhagel
t: paar olijven (zoete, zijn zo lekker!!)
a: word chili con carne
a: misschien nog paar olijven en snack-a-jacks tijdens voetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |