abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82196184
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 16:41 schreef neen het volgende:
Hoi van terras mooi weer! Zo maar uit eten denk ik

Hoe was je examen nou dan sdb?
Goed, denk ik! Dank u nog voor het smsje, maar toen was ik idd allang klaar
Nu maar afwachten!
pi_82196185
Ik ga op baantjesjacht (wil augustus fulltime werken, juli redelijk vaak, juni niet echt ivm tentamens)

En dan daarna wil ik 2-3 avonden per week werken oid.. 15 uur of zo?

Maar geeeen idee wat, ik heb ook weer niet zo veel ervaring.. Hmz.
pi_82196254
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 16:52 schreef Laureline het volgende:
Dat ziet er eigenlijk heel goed uit shiny! En je bent ook een peertje zie ik

Lijstje vandaag:
O: aardbeien, kwark, grapefruitsap
T: 2 cappuccino, half uur crosstrainer
D: boterham gebakken ei, 2 crackers ossenworst
T: 2 crackers filet americain, bakje kwark
T: boterham pindakaas, cracker ossenworst, cracker filet americain
D: boerenkool (met selderieknol!) en halve magere rookworst
T: cappuccino, misschien nog peerijsje of kwark

Ik wilde eigenlijk vanavond naar Gogol Bordello in Paradiso, maar toen zagen we weer op tegen opvang voor de mini regelen en kaartjes scoren (=uitverkocht), èn ik moet nog een opdracht afmaken deze dagen, dus nu gaan we niet. Nouja, ik ben toch al te oud
Peer kan wel ja, iig iets met veel heup

Gogol Bordello
Jij bent daar nog helemaal niet te oud voor
pi_82196350
Ik kwam er op doordat Lau een oppas zocht
en ik zo: o ja dat heb ik ook 1 avond gedaan.

pi_82196662
Meh, ik ben moe en daardoor heeeeeeeeeeeeeel kribbig. Kon me vandaag amper inhouden nieuwe collega is nogal van de kletserige en veel vragen en daar kon ik vandaag enorm slecht tegen. Ik hoop dat er vanavond geen deeltijdstudenten komen zeuren, want ook dat kan ik niet echt hebben

En nu moet ik nog een powerpoint gaan maken voor m'n assessment workshop van 24 juni En morgen komt de collega waar ik die workshop mee geef om alles nog eens door te spreken. Like ALWEER en we komen nooit tot iets concreets En ze zenuwt er de hele tijd over en daar krijg ik poep van, ik wil gewoon die workshop geven en niet er vantevoren dagen over liggen te meuten.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_82196704
Als ik morgenvroeg even moe ben als nu meld ik me ziek Anders ga ik echt wel iemand slaan ben ik bang.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_82196945
SDB: ziet er goed uit hoor
Syrena, hoe kom je dan zo moe? Dagje vrij kan dan wonderen verrichten

Lijstje:
O: kwart meloen + croissantje
T: snoepjes (paar)
L: 2,5 boterham (pindakaas, jam, chocopasta)
T: dropje en 2 wortels!!
D: courgette, enmisschien soep uit blik. Geen tijd om zelf soep te maken en vriendje kan dat niet. Buh.
pi_82197116
Vanmorgen uitgeslapen (9.00 uur wakker). En toen was er niks aan de hand. Ben om 12 begonnen met werken en het was er heel warm en benauwd en werd meteen bestookt met vragen. Geen ideeverder, gisteren op de nieuwe werkplek gewerkt, of het daardoor komt?

Dagje vrij zit er deze week niet in, zit vol afspraken
  dinsdag 1 juni 2010 @ 17:33:33 #219
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82197775
Vanavond oefenwedstrijd Nederland - Ghana

today:
o: 2 crackers met kipfilet en komkommer
t: paar snoepjes
m: 2 beschuitjes, 1 met appelstroop, 1 met vruchtenhagel
t: paar olijven (zoete, zijn zo lekker!!)
a: word chili con carne
a: misschien nog paar olijven en snack-a-jacks tijdens voetbal
pi_82198023
@ syrena: lekker vroeg naar bed vanavond
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 17:33 schreef Noukjee het volgende:
Vanavond oefenwedstrijd Nederland - Ghana

today:
o: 2 crackers met kipfilet en komkommer
t: paar snoepjes
m: 2 beschuitjes, 1 met appelstroop, 1 met vruchtenhagel
t: paar olijven (zoete, zijn zo lekker!!)
a: word chili con carne
a: misschien nog paar olijven en snack-a-jacks tijdens voetbal
weinig noukje!
  dinsdag 1 juni 2010 @ 17:46:24 #221
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82198295
Mijn daglijstje
o. weetabix met melk
t. wrap met geitenkaas + honing + sla + zaden en nootjes
l. dubbele boterham filet + boterham pindakaas + boterham hagelslag en margarine
t. 5 mini-komkommers + 500 gram kerstomaatjes + dipsausje
t. 3 scholiertjes
d. óf een aspergegerecht (uit eten) met een biertje óf brocolli met saus en een uurtje sport
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_82198311
Perruche, ik eet vanavond gourgettesoep. Misschien ook voor jou een idee?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_82198473
Ik heb sinds vrijdag een spalk om mijn duim/pols... Pff, wat een gedoe . Hopelijk gaat t wel helpen!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_82201503
Hooooooooi! Heb goede dag gehad vandaag. Mijn kindertjes waren echt heel lief en leuk! Nu had ik er vandaag ook maar de helft, andere helft ging te toetsen bij andere leerkracht, magoed!
Mag ook sowieso tot de zomervakantie blijven werken, dus heb ik iig zomervakantie doorbetaald en ze gaan uiterste best doen om mij een baan voor volgend jaar te bezorgen! Joepie Duimen jullie mee? Zal nog wel meer dan week duren voor ik dat hoor!

Ow en Viking, wat goed! Nu ook doen wat je zegt, dat is heel belangrijk. Soms betrap ik mezelf op iets zeggen van iets belachelijks, maar doe het dan toch om niet mn geloofwaardigheid kwijt te raken.
Heb vd week weer wat gezegd over speelgoed en troepjes, not in my class! Dus had vandaag een bakje gepakt en alles van alle tafels geveegd. 15.15 mag je het terug! Als ik het dan nog eens zie, dan houd ik het een week en die x erop is het van mij! Ben benieuwd

Mijn lijstje van vandaag:

O: broodje pindakaas vifit
T: granenreep
L: kwark met appel, broodje kipfilet, bouilon met doopbroodje
T: 2 handjes rozijnen en broodje kipfilet
D: pizza vriendje heeft besteld!
T: maar niks op praktisch niks denk!

Ik verval beetje in dezelfde lijstjes op dagen dat ik werk! Wie heeft leuke afwisseling voor me? Morgen weer boodschappen doen, wat mag ik absoluut niet vergeten? any tips
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_82201526
Zo, even een kwartiertje zitten voor ik moet gaan koken. Wel heel veel gedaan vandaag! .

Vanavond moet Nederland spelen? Dat verklaart waarom ik in een kassarij stond met alleen maar mannen die állemaal alleen maar bier en pizza's kochten (serieus! Wel vijf achter elkaar!).
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_82202002
De afspraak met m'n scriptiebegeleider morgen gaat niet door. . Nog een weekje langer in spanning zitten of m'n scriptie goedgekeurd wordt.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 19:19:21 #227
295518 de_nachtwacht
scatterbrain
pi_82202196
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, even een kwartiertje zitten voor ik moet gaan koken. Wel heel veel gedaan vandaag! .

Vanavond moet Nederland spelen? Dat verklaart waarom ik in een kassarij stond met alleen maar mannen die állemaal alleen maar bier en pizza's kochten (serieus! Wel vijf achter elkaar!).
Ik had zo in die rij kunnen staan, minus de pizza, maar wel met bier en nootjes.
pi_82203560
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
De afspraak met m'n scriptiebegeleider morgen gaat niet door. . Nog een weekje langer in spanning zitten of m'n scriptie goedgekeurd wordt.
Nou zeg Maar hij wordt vast goedgekeurd

Ik ben alweer wat minder moe, en minder sjaggo. Er is dan ook niemand in de bieb waar ik me aan kan ergeren Ben net al langs de kasten gelopen en nu bezig met een plan wat er allemaal verplaatst moet worden om meer plaats in de rekken te krijgen
pi_82203668
Tjemig, wat gaan deze topics hard! Bijna niet bij te houden voor iemand die niet zoveel online is zoals ik momenteel

Anyhoe, ik eet blijkbaar teveel suikers qua td'tjes las ik? Hmmmm...daar sta ik wel van te kijken aangezien dit is wat je 'leert' in eetstoornisklinieken...daar willen ze zeker de honger stimuleren *proest* Ik zal eens gaan kijken naar meer suikerarme td'tjes die wel makkelijk mee te nemen enzo zijn! Thnx voor de tip
pi_82204285
Hoi!
Wb mn fiets: ik heb wat gedraaid aan het schroefje dat verbonden zit met de ketting zit en het is al wat beter.
Wb mezelf: moet wel beter op het eten letten, had om 5 uur namelijk een dikke hypo, met zweten en trillen enzo. Na 2 glazen ranja ging het wel snel beter, maar dit is niet de bedoeling.
Eenmaal thuis had ik natuurlijk knetterhonger, dus terwijl de aviko griekse aardappelschotel in de pan zat, ben ik een zak nootjes gaan aanvallen

Plan: thee in plaats van koffie
Evergreenkoekjes in mn jas voor de nodige trek.
pi_82204398
Viking - Goed bezig hoor inderdaad nu consequent volhouden, als je 't zat bent moeten ze 't ook weten! Mijn leerlingen hebben dat vandaag gemerkt door een paar 'onverwachte' SO's (de oplettende leerlingen hadden mijn hint van vrijdag begrepen, de rest moet voortaan beter op mijn hints letten ).

DaD ik duim voor je scriptie komt vast goed!

En mensen die zelf hun fiets repareren zijn stoer! Ik kan alleen banden plakken, van kettingen en ander technisch vernuft heb ik geen kaas gegeten, dan ga ik met m'n liefste pruillipje naar de overbuurman, die is heel handig .

Mijn dag was rustig, veel les maar ging prima, goede sfeer, wel moe nu. Nog even werken voor morgen en dan even ontspannen.

Lijstje:

O: Boterham rookvlees, boterham appelstroop, beker karnemelk.
T: Boterham kaas.
L: Krentebol, boterham met ham, kop tomatensoep.
T: Boterham ham, kop cappucino.
D: Hele berg gegrillde groente (aubergine, paprika, courgette, ui) met sla, olijven en wat fetakaas .
T: Straks nog wat yoghurt met ananas.

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2010 20:03:57 ]
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:05:47 #232
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82204615
j.t. neem als tussendoor eens wat fruit, tomaat, komkommer want zo kom je niet aan je vitaminen..
En Pizza?? Lekker, echt van genieten! Bewust kauwen en proeven

Sterre, alle koekjes die claimen 'gezond' te zijn zitten vol met suikers en ze bevatten behoorlijk veel calorieen.

Hmmm, kunnen ze bij postbus 51 niet eens een keer de nadruk leggen op het belang van Ingredientendeclaraties leren lezen?? Het verbaasd me steeds weer dat eigenlijk niemand weet wat hij eet. Zonde.

Mijn calorieen voor vandaag 1950, zonder bier
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_82204647
Ik heb voor de verandering eens geen gierende honger op het einde van mijn avonddienst
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:07:29 #234
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82204695
Mooi lijstje Ratt... Nog een stukje fruit tussendoor?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_82204770
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:05 schreef uniekhoorn het volgende:
j.t. neem als tussendoor eens wat fruit, tomaat, komkommer want zo kom je niet aan je vitaminen..

Sterre, alle koekjes die claimen 'gezond' te zijn zitten vol met suikers en ze bevatten behoorlijk veel calorieen.

Hmmm, kunnen ze bij postbus 51 niet eens een keer de nadruk leggen op het belang van Ingredientendeclaraties leren lezen?? Het verbaasd me steeds weer dat eigenlijk niemand weet wat hij eet. Zonde.

Mijn calorieen voor vandaag 1950, zonder bier
Mijn moeder in de Duitse Lidl voor het rek met ontelbare soorten "ontbijtgranen": "Welke hiervan kan ik nou het beste nemen?" Ik wijs de zak bio-muesli aan. "Gatverdamme" Tja, de rest zit allemaal zo ongelofelijk veel suiker in Je ziet het wel direct, omdat in Duitsland voor op de pakken moet staan aangegeven hoeveel en wat er in 1 portie zit. Ik vind het erg fijn, al moet je soms even wegen hoeveel stuks 1 portie is.
pi_82204801
Alleen op de bagels stond niks, die ga ik zo bekijken thuis. Ze waren sowieso van witmeel
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:12:49 #237
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82204938
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:08 schreef Syrena het volgende: Tja, de rest zit allemaal zo ongelofelijk veel suiker in Je ziet het wel direct, omdat in Duitsland voor op de pakken moet staan aangegeven hoeveel en wat er in 1 portie zit. Ik vind het erg fijn, al moet je soms even wegen hoeveel stuks 1 portie is.
Fijn is dat he? zo weet ik nu ook dat 3 kaasticks slechts 104 kcal is. Ideaal als ik zin heb in vet maar toch niet teveel wil eten (nee, ik weet dat het niet gezond is, maar ik ben dan ook niet van de altijd-en-alleen-verantwoord-brigade )
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:15:17 #238
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82205062
Ohaai!

Shiny lijkt mij meer een zandloper dan een peer? Mooi, die hoge zwarte rok

*duimt ook voor DaDs scriptie*

Lijstje

O: twee sneetjes met biefstukworst
T: stukje kokosbrood
L: stukje kokosbrood en snee nutella
T: chocomuffin
D: Griekse salade met gegrilde kipfilet met gegrilde uien
T: perenijsje
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:15:17 #239
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82205063
ik ga pannenkoeken bakken ik heb keihard gewerkt en het schiet voor geen meter op ik ga mn deadline never nooit halen...

morgenavond John Mayer... ik ga er dan een hele avond niet aan denken, en vanavond nog maar even door werken ofzo. bah.

lijstje
o- twee vitalu met pindakaas
l- twee volk. boterhammen met kipfilet, groene paprika
t- twee volk. boterham met ham, gele paprika
d- pannenkoeken (1/3e pak mix, ongeveer 4 pannenkoeken), 1 met nutella, rest met zoetstof
t- augurkjes

das 1600 kcal...
Kwak
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:17:28 #240
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82205161
Kwakje Ik herinner me wat (was het Tink?) iemand laatst zei toen Nynke stresste voor haar thesis - kan je niet een gevorderde student inhuren om datawerk voor je te doen, of is dat erg onhandig / niet mogelijk?
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:17:43 #241
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82205176
Mijn D was trouwens ipv asperges of sport + brocolli en saus:
kipfilet, sperziebonen, brocolli, bloemkool, paprika en wortel in kerrie masalasaus met zilvervliesrijst.
pi_82205182
Ingeschreven voor nieuwe master! .
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:18:34 #243
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82205232
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kwakje Ik herinner me wat (was het Tink?) iemand laatst zei toen Nynke stresste voor haar thesis - kan je niet een gevorderde student inhuren om datawerk voor je te doen, of is dat erg onhandig / niet mogelijk?
Neuh, volgens mij was het loveli of CF. Maar een goed plan is het natuurlijk wel.
pi_82205458
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:05 schreef uniekhoorn het volgende:
...
hmmmmmja, ik ben daar nou net niet zo heel erg fan van, dus dat houd ik niet langer dan 2 dagen vol ... plus dat fruit volgensmij ook niet zo heel super is ivm natuurlijke suikers etc. Correct me if i'm wrong, maar daarom vind ik meestal 1 stuk fruit per dag wel genoeg!
Net even calorieën gecheckt: vandaag zo rond de 1600 kcal! Netjes, ik houd hem zo voor vandaag en als ik honger krijg, doe ik pakje kipfilet opeten en dat is bijna niks
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:23:33 #245
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82205495
Hahaha, zo'n beetje voor het eerst in ons leven zijn Mark het eens over wie een mooie vrouw is Sabine Uitslag van het CDA .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:25:07 #246
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82205568
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:18 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Neuh, volgens mij was het loveli of CF. Maar een goed plan is het natuurlijk wel.
nope... het gaat hier om het selecteren welke "hits" relevant zijn en welke niet... dat ga ik niet aan de project-assistent overlaten (er is een MA student om ons te helpen...)

de dingen die hij wel zou kunnen doen kost net zoveel tijd om uit te leggen als het zelf te doen... er zijn vast geniale computerprogramma's te schrijven om het werk te doen dat ik nu doe, maar ik heb ze niet, begrijp ze niet, en heb dus even gewoon pech.

ik baal vooral dat ik tot nu toe alles drie keer opnieuw heb zitten doen omdat ik verdwaalde in mn eigen bestandjes, of weer bedacht dat het anders moest. ik zit ook continu te twijfelen of ik het wel goed doe, en niks vergeet en hoe ik er in godsnaam een verhaal van moet gaan maken...

laat me maar even... ik moet er gewoon doorheen...
Kwak
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:25:15 #247
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_82205573
tvp...de hele dag in Stockholm gewinkeld. De buit: nieuwe schoenen, zonnebril, 2 jurkjes en een ondergoedsetje. best heel erg goed geslaagd!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:25:21 #248
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82205579
Hoe ziet dat kokosbrood eruit, Maria? Als brood met stukjes kokos erin of als kokosbrood dat je in de winkel koopt?
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:25:39 #249
236335 neen
schone schijn
pi_82205588
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 16:52 schreef Laureline het volgende:
Dat ziet er eigenlijk heel goed uit shiny! En je bent ook een peertje zie ik

Lijstje vandaag:
O: aardbeien, kwark, grapefruitsap
T: 2 cappuccino, half uur crosstrainer
D: boterham gebakken ei, 2 crackers ossenworst
T: 2 crackers filet americain, bakje kwark
T: boterham pindakaas, cracker ossenworst, cracker filet americain
D: boerenkool (met selderieknol!) en halve magere rookworst
T: cappuccino, misschien nog peerijsje of kwark

Ik wilde eigenlijk vanavond naar Gogol Bordello in Paradiso, maar toen zagen we weer op tegen opvang voor de mini regelen en kaartjes scoren (=uitverkocht), èn ik moet nog een opdracht afmaken deze dagen, dus nu gaan we niet. Nouja, ik ben toch al te oud
Te oud mijn ouwelui waren zelfs mee naar de Stereophonics en een tijdje terug was ik met m'n moeder ergens naartoe (hoewel ik daar een van de jongsten was maar goed) dus nooit dat je te oud bent!
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:19 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Ik had zo in die rij kunnen staan, minus de pizza, maar wel met bier en nootjes.
Ik ben gewoon op tijd om hem te kijken! Vorige niet gezien ivm lijsttrekkersdebat nou ja even snel een ander shirtsie aandoen en dan richting studiegenoot om hem te kijken dus ik zal nog wel wat missen maar goed.

Net thais gegeten, was lekker en 2 biertjes erbij maar m'n zus ook dus dan mag het op terras spa rood jeweets! Heerlijk weer nog hier
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:26:13 #250
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82205620
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:23 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha, zo'n beetje voor het eerst in ons leven zijn Mark het eens over wie een mooie vrouw is Sabine Uitslag van het CDA .
echt? ik vond haar zo'n ontzettend eind jaren negentig "love letters" hoofd hebben. zo iemand die in een sissi jurk wil trouwen en op paardrijden zit, en dr man heet dan marco...
Kwak
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:27:39 #251
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82205710
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:26 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

echt? ik vond haar zo'n ontzettend eind jaren negentig "love letters" hoofd hebben. zo iemand die in een sissi jurk wil trouwen en op paardrijden zit, en dr man heet dan marco...
Toen ik zag dat jij de lapo had wíst ik dat je iets negatiefs over haar ging zeggen .

Wat een fantasieën heb jij erbij .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:27:50 #252
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82205718
kut... ik moet ook nog mails sturen volgens mn to do list van vandaag, maar ik kan me er zó niet toe zetten...

goftedomme... mijn collega kan dit wél... die heeft keurige mooie kleurgecodeerde bestanden. waarom is t bij mij nou altijd chaos, hoe geordend ik ook denk te beginnen?
Kwak
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:28:45 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82205775
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:25 schreef neen het volgende:

[..]

Te oud mijn ouwelui waren zelfs mee naar de Stereophonics en een tijdje terug was ik met m'n moeder ergens naartoe (hoewel ik daar een van de jongsten was maar goed) dus nooit dat je te oud bent!
Hm, verdacht dat je de Stereophonics wel bij name noemt maar dat 'ergens' niet .
Niet meer actief op Fok!
pi_82205810
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:23 schreef Viking84 het volgende:
Als jullie er ook maar eensgezind niet op stemmen!
pi_82205845
quote:

[..]

mooie vergelijking. Het zal dr permanentje wel zijn.

Blegh, wat zit ik vol! Maar ja, eigen schuld... En morgen beter doen
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:30:15 #256
211002 Goodbye
Awesome!
pi_82205863
Ja, dat stemmen mag van mij nou wel gebeuren. Al die heisa in de media ben ik inmiddels wel zat
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:31:13 #257
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82205917
j.t. liever een stukje fruit extra dan een granenreep, tenminste dat werkt voor mij.
Je moet het zelf vol kunnen houden natuurlijk, dat is het belangrijkste!

Hoeveel pizza heb je gegeten? Welke?
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:31:58 #258
236335 neen
schone schijn
pi_82205954
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hm, verdacht dat je de Stereophonics wel bij name noemt maar dat 'ergens' niet .
Tja, het was in Groningen daar ben ik nou niet echt trots op.
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:34:08 #259
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82206084
Das jammer, Kwak Maar pannekoeken zijn fijn, en het komt vast wel goed!
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:25 schreef Viking84 het volgende:
Hoe ziet dat kokosbrood eruit, Maria? Als brood met stukjes kokos erin of als kokosbrood dat je in de winkel koopt?
Niet dat roze/gele spul iig Ik heb het gisteren gebakken, het is meer als een soort cake, al vind ik het niet zo zoet als cake (al kan dat ook omdat ik er minder suiker in heb gedaan dan moest ). Met een boel kokos erin yep! (uit mn hoofd: zelfrijzend bakmeel, bakpoeder, kaneel, melk, eieren, boter, suiker, kokos. Als je interesse hebt snor ik het recept wel op )
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:36:45 #260
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82206235
Eens met GeeBeetje! Al dat gedoe Cohen heeft gezorgd dat...! Wilders zei dat...! Roemer valt tegen of nee toch niet of wel...!? Basisschool is er niks bij
quote:

[..]

pi_82206280
quote:

[..]

Precies ja! Vik, dit is gewoon een echte meid.
pi_82206313
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 17:46 schreef Phaidra het volgende:
Perruche, ik eet vanavond gourgettesoep. Misschien ook voor jou een idee?
Heb ze gebakken met komijn en chilipoeder soep ervan maken is idd ook lekker!
pi_82206321
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:31 schreef uniekhoorn het volgende:
j.t. liever een stukje fruit extra dan een granenreep, tenminste dat werkt voor mij.
Je moet het zelf vol kunnen houden natuurlijk, dat is het belangrijkste!

Hoeveel pizza heb je gegeten? Welke?
granenreep lijkt me op zich niet heel erg, zit 110kcal in dat ding, 10kcal teveel voor tussendoortje, bomvol koolhydraten, magoed het is nog ochtend, heel de dag nog om te verbranden. Fruit vult niet zo heel erg bij mij, helaas en dan sta ik half 12 met een hypo voor de klas, lijkt me ook niet handig
Uhmm pizza, een hele pizza funghi had ernstig honger, volgens voedingscentrum was die pizza (heb groot aangevinkt) 750 kcal ofso ...
pi_82206491
JT: van dr oetker? Reken maar op 200 kcal meer (heb ooit gekeken in de super), die dingen zijn best vet!
pi_82206654
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Das jammer, Kwak Maar pannekoeken zijn fijn, en het komt vast wel goed!
[..]

Niet dat roze/gele spul iig Ik heb het gisteren gebakken, het is meer als een soort cake, al vind ik het niet zo zoet als cake (al kan dat ook omdat ik er minder suiker in heb gedaan dan moest ). Met een boel kokos erin yep! (uit mn hoofd: zelfrijzend bakmeel, bakpoeder, kaneel, melk, eieren, boter, suiker, kokos. Als je interesse hebt snor ik het recept wel op )
Ja, ik wil het wel ! Moet volgende week trakteren en dit klinkt wel heel erg lekker!
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:53:02 #266
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82207036
Ik slik momenteel antibiotica waarvan ik knetterstoned word. Eerst nam ik het altijd tussen de middag, maar dat was toch niet zo'n succes bij het onderhandelen en nu dus 's avonds.
Heb het gevoel alsof ik 15-20 jaar terug ga in de tijd en weer blow.
pi_82207098
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
JT: van dr oetker? Reken maar op 200 kcal meer (heb ooit gekeken in de super), die dingen zijn best vet!
van de pizzeria uit de stad
pi_82207174
Ja, nu heb ik ook zin in pizza !

Ha, en ik heb weer een leuke voor m'n gekke-fouten archiefje: "I feel me all three weeks dizzy!". 3HAVO .
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:56:19 #269
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82207182
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:45 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ja, ik wil het wel ! Moet volgende week trakteren en dit klinkt wel heel erg lekker!

Jamaican coconut bread!

Met waarschuwing: ik ken héél veel mensen die kokos vies vinden Al is vriendje ook geen fan, maar dit kokosbrood vond ie wél lekker!
pi_82207255
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:56 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Jamaican coconut bread!

Met waarschuwing: ik ken héél veel mensen die kokos vies vinden Al is vriendje ook geen fan, maar dit kokosbrood vond ie wél lekker!
Oh.. nou, dan, euh, tja stomme mensen. Ze proeven het maar gewoon! En dan zet ik er wel een bak mandarijntjes naast voor de mensen die niet van kokos houden .

Ik had vorig jaar wortel-notencake gemaakt, durfden een aantal collega's het gewoon niet te eten "Ja, wortel in een cake, dat vind ik zo'n gek idee".

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2010 20:57:47 ]
pi_82207307
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:57 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Oh.. nou, dan, euh, tja stomme mensen. Ze proeven het maar gewoon! En dan zet ik er wel een bak mandarijntjes naast voor de mensen die niet van kokos houden .

Ik had vorig jaar wortel-notencake gemaakt, durfden een aantal collega's het gewoon niet te eten "Ja, wortel in een cake, dat vind ik zo'n gek idee".
hmm, worteltaart is vet lekker trouwens
  dinsdag 1 juni 2010 @ 21:03:47 #272
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82207590
P.F. ik las dat je vakantie had gehad in Algarve...was het wat?
  dinsdag 1 juni 2010 @ 21:05:11 #273
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82207656
Wat een anti-wortel mietjes! Kokos is heerlijk

Tevens: dit lijkt me zo lekker! Ik ga het binnenkort eens maken, want ik heb al véél te lang een pak quinoa staan http://skinnychef.com/recipes/quinoa-risotto
  dinsdag 1 juni 2010 @ 21:11:39 #274
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82208074
Kokos

Heb zo'n zin in vakantie met vriend maar dat is pas in september.
We hebben wel eerder nog een vakantie maar dan gaan we niet weg (of met schoonouders en kinderen een weekend CenterParcs) Dan ga ik niet mee
  dinsdag 1 juni 2010 @ 21:21:59 #275
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82208671
ik ben fan van Affelay

wie heeft trouwens t doelpunt gemaakt? dat heb ik net gemist toen ik pannenkoeken stond te bakken...
Kwak
pi_82208745
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 21:21 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben fan van Affelay

wie heeft trouwens t doelpunt gemaakt? dat heb ik net gemist toen ik pannenkoeken stond te bakken...
geen idee, ik kijk cougar town heb wel zin in de eerste wedstrijd van NL! Dan gaan we met de kids op school in de hal kijken
pi_82208924
Lijstje (overdag was blijkbaar te weinig)
O: dubbele boterham hagelslag
B: (beweging) half uur fietsen
T: 3 koppen koffie
T: mandarijntje
T: cup a soup kerrie
L: 4 boterhammen grillworst
T: glas sap
T: 3 koppen koffie
T: mandarijntje
____________ (toen was het 17:00 en voelde ik me niet lekker met zweten, trillen en geirriteerd zijn)
T: 2 glazen ranja
B: half uur fietsen
T: véél nootjes (slecht )
D: aviko aardappelschotel (rond 20:00; te laat als je honger hebt in elk geval )
T: bakje biogarde yoghurt
  dinsdag 1 juni 2010 @ 21:32:33 #278
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82209377
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 21:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Kokos

Houd jij niet van kokos? Wie had dát nou gedacht? .

En nee, we stemmen niet op christelijke partijen en ook niet op mooie snoetjes (tenzij dat mooie snoetje toevallig dingen zegt waar wij het me eens zijn ), dus geen stem voor Sabine van ons .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 1 juni 2010 @ 21:37:11 #279
211002 Goodbye
Awesome!
pi_82209692
We stemmen niet op..

Hihihi, dragen jullie al dezelfde kleren?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_82209757
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 21:21 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben fan van Affelay

Kuyt geloof ik

oh, en Mr.Mo en ik vonden Affelay beide klote spelen, hij mag richting bank
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')