dit ja!quote:
Mooi, deze post na die van loveli. Ik dacht héél even: huh?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
ik opzich wel, aangezien ik 't opperde
zal vanavond wel even wat data uit mn agenda plukken
Ik ging altijd op deze:quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:13 schreef neen het volgende:
O! Weet iemand nog een paar fijne hardloopplaatjes? Beetje zoals the prodigy/goose/shitdisco ofzo zodat ik door kan lopen
Dit is het niet helemaal voor mij gok ikquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:25 schreef Blurred86 het volgende:
Ik vind Santigold altijd erg fijn tijdens het lopen! Niet helemaal vergelijkbaar met the prodigy, maar toch
Hmm, eerste gaat wel maar niet voor lopen denk ik met die rare piepjes het is niet stoer genoegquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:27 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik ging altijd op deze:
Hoewel een beetje raar rent ie wel lekker. Oja en ik weet niet op welk tempo je rent, maar deze was precies goed
quote:
Omdat ik deze week al elke dag minstens 1,5 uur moet buikdansen als voorbereiding voor de showquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarom een kwartiertje? Iets langer doorgaan en je hebt er (veel) meer aan.
Hey Kwak, zorg je dat je ook een beetje ontstresst op bepaalde momenten? Het klinkt wel erg drukdrukdruk-stressstresstress, loop je jezelf niet voorbij?quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:52 schreef kwakz0r het volgende:
ik ga naar huisword zo van kantoor geschopt... ben nu de hele tijd bang dat ik dingen niet goed heb bewaard met afsluiten
zucht... ik vind mn laptop niet zo lief meer...eventjes...
ik wilde t op kantoor afmaken maar besef me net dat ik er dan straks niet meer uit kan zonder sleutel... dus maak t toch thuis maar af. meh.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:35 schreef neen het volgende:
[..]
Dit is het niet helemaal voor mij gok ikmeer iets voor als ik ga huppelen ofzo
[..]
Hmm, eerste gaat wel maar niet voor lopen denk ik met die rare piepjes het is niet stoer genoegting tings valt sowieso af, irritant nummer. Beter pak ik Brooke Hogan ofzo.
Nee, wel van van Pendulum erbij. Misschien wat te hoog tempo maar wel zo baas, vooral die voodoo people mixFatboy Slim - Push the Tempo en van wat the Chemical Brothers denk ik.
Moet ik wel aan 40 minuutjes komen.
Tx voor de hulp wel
Haha, awwwquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben/was van plan te Body Jammen vanavond, maar mn kaak miept al de hele dag (behalve nu met pijnstiller) en ik ben bang dat ik weer hetzelfde krijg als maandag
(licht in mn hoofd, algehele malaise, you know the drill
) Dus misschien toch maar niet.
Gnork.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |