abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 mei 2010 @ 07:36:38 #1
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82131176
Het vorige deel: Slankkk #1050 Met k(l)ussende slankies!

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'. Aanmelden is niet verplicht. Deze reeks heeft een slowchat karakter, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondergesneeuwd worden, stel hem dan gerust nog een keer!

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met een deel van de deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!
De OP is hier te vinden.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 31 mei 2010 @ 07:37:25 #2
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82131184
Dienstmededeling voor loveli:
gezond ontbeten, gesport en voor vanavond staat er brocolli op het menu.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_82131239
Goeiemorgen&tvp!
Heerlijk, om 9 uur beginnen

Ohja, gister had ik nog alle 8! chococaramels op alleen voor de tv enzo...
  maandag 31 mei 2010 @ 08:01:16 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82131353
hoi, hoi.. Goedzo Tink. Ben nog maar 2.30 uur aan het werk en heb nu al geen zin meer. Zucht
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_82131403
Goedemorgen
Cali, succes met bergbedwingen!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_82131462
mogge

druk dagje, extreeeeeeeem druk dagje
dus ehm.. tot vanavond
Ja doei.
  maandag 31 mei 2010 @ 08:24:11 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82131594
Goeiemorgen .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 31 mei 2010 @ 08:25:41 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82131611
Niet meer actief op Fok!
pi_82131684
Morgen! Oh ik kan wel weer gelijk m'n bed in. Saai dagje op kantoor vandaag.
pi_82131710
quote:
Op maandag 31 mei 2010 08:25 schreef Viking84 het volgende:
http://www.nu.nl/nieuws/2(...)-paul-mccartney.html

Ik las 'samenwonen' .
Dat lijkt me best een leuk stel
En wie doen we voor Ringo? Femke Halsema?
  maandag 31 mei 2010 @ 08:49:16 #11
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_82131951
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_82131984
Goedemorgen!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_82132035
Hee Heb net al braaf hardgelopen, nu eens nadenken wat voor gezond ontbijtje ik ga kiezen. De kop is eraf - ofzoiets

Sarabi, ik ben indd (ook) een orthopedagoogje-in-spé! Toevallig!
pi_82132369
Goedemorgen.

Welkom Sterre.

Veel plezier in Frankrijk, Cali!

Resultaat van zaterdag:
O: yoghurt
S: ca 10km wandelen
L: yoghurt, boterham met tevredenheid
D: verse pasta met spinaziesaus, gegrilde paprika en grana padano
T: volkoren toastjes met kaas

Resultaat van zondag:
O: afbakbroodjes met boter en zout
S: badkamer poetsen
L: boterham met ei
T: yoghurt
D: ovenschotel met andijvie, aerpels, tomaat en kaas

Planning voor vandaag:
O: witlofsalade met ei
T: bruine boterham met philadelphia light
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: bruine boterham met philadelphia light
T: yoghurt
D: onbekend
  maandag 31 mei 2010 @ 09:16:15 #15
229513 Blurred86
Live Positive
pi_82132373
Goedemorgen! mijn internet doet het niet (zit nu op mijn telefoon) dus ik kan niet hard aan de studie zoals gepland ben nu maar wat op aan het ruimen en aan het wachten tot mijn bed afgeleverd wordt. ze komen tussen 9.30 en 12.30, dus dat zal wel weer lang wachten worden..
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_82132660
Wat is een boterham met tevredenheid, vmw? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? maandag 31 mei 2010 @ 09:38:33 #17
70532 loveli
N
pi_82132852
quote:
Op maandag 31 mei 2010 09:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat is een boterham met tevredenheid, vmw? .
Da's zonder beleg.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 31 mei 2010 @ 09:39:25 #18
70532 loveli
N
pi_82132878
quote:
Op maandag 31 mei 2010 07:37 schreef Tinkepink het volgende:
Dienstmededeling voor loveli:
gezond ontbeten, gesport en voor vanavond staat er brocolli op het menu.
Hoop dat je er ook weer meer energie door krijgt.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 31 mei 2010 @ 09:41:50 #19
70532 loveli
N
pi_82132939
quote:
Op maandag 31 mei 2010 08:54 schreef SterreMarit het volgende:
Hee Heb net al braaf hardgelopen, nu eens nadenken wat voor gezond ontbijtje ik ga kiezen. De kop is eraf - ofzoiets

Sarabi, ik ben indd (ook) een orthopedagoogje-in-spé! Toevallig!
Ik had ook al het ideed at ik je vaker ben tegengekomen. Had je eerder in slank gepost?

Als je het lust, havermout is een prima ontbijt. Complexe koolhydraten, vezels en gezonde stofjes, goed begin van de dag.
crap in = crap out
  maandag 31 mei 2010 @ 09:46:14 #20
229513 Blurred86
Live Positive
pi_82133039
quote:
Op maandag 31 mei 2010 09:41 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik had ook al het ideed at ik je vaker ben tegengekomen. Had je eerder in slank gepost?

Als je het lust, havermout is een prima ontbijt. Complexe koolhydraten, vezels en gezonde stofjes, goed begin van de dag.
Speaking of havermout; sinds het uit is met mijn ex kan ik geen havermout meer zien Voorheen was ik echt gek op havermout en keek ik soms 's avonds al uit naar mijn ontbijt de volgende ochtend ( ) maar sinds het uit is staat het me echt heel erg tegen, echt raar. Misschien morgen maar weer eens proberen, hopen dat mijn liefde voor havermout weer terugkeert!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  maandag 31 mei 2010 @ 10:03:54 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82133436
quote:
Op maandag 31 mei 2010 09:46 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Speaking of havermout; sinds het uit is met mijn ex kan ik geen havermout meer zien Voorheen was ik echt gek op havermout en keek ik soms 's avonds al uit naar mijn ontbijt de volgende ochtend ( ) maar sinds het uit is staat het me echt heel erg tegen, echt raar. Misschien morgen maar weer eens proberen, hopen dat mijn liefde voor havermout weer terugkeert!
Misschien omdat het zwaar op de maag ligt? Als ik liefdesverdriet heb, kan ik ook geen dingen eten die zwaar op de maag liggen.
Niet meer actief op Fok!
pi_82133560
Haai
O: Brinta
T: Smoothie
L: Driee sneetjes volkoren met rookvlees
T: Reuzenradijzen uit Duitsland
D: Tonijnsteak met luie aardappels uit de oven met rozemarijn & knof

Moet morgenvroeg fruit & veggies gaan inslaan
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_82133588
Oh en vandaag 1 jaar single Wat vliegt de tijd
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_82134392
quote:
Op maandag 31 mei 2010 09:41 schreef loveli het volgende:

[..]

Uhm...ik ben al jaaaaren op dieet, dus het zou zomaar kunnen dat ik hier eerder heb gepost? Maar dat kan ik me zo niet herinneren, moet dan een paar jaar geleden zijn

Ik heb gekozen voor 2 boterhammetjes, havermout heb ik nog nooit gegeten omdat het zo vies klinkt...en ik heb het dus ook niet in huis
  Vis een optie? maandag 31 mei 2010 @ 10:51:18 #25
70532 loveli
N
pi_82134597
quote:
Op maandag 31 mei 2010 10:43 schreef SterreMarit het volgende:

[..]

Uhm...ik ben al jaaaaren op dieet, dus het zou zomaar kunnen dat ik hier eerder heb gepost? Maar dat kan ik me zo niet herinneren, moet dan een paar jaar geleden zijn

Ik heb gekozen voor 2 boterhammetjes, havermout heb ik nog nooit gegeten omdat het zo vies klinkt...en ik heb het dus ook niet in huis
Jaren op dieet, hoe doe je dat? Jaren calorierestrictie of steeds weer af vallen en dan weer terugvallen in je oude gewoontes?

Dieet is slecht, verandering van levenswijze is goed. Als je een patroon met voldoende groente, eiwitten, gezonde vetten, vezels en met zo weinig mogelijk troep (slechte vetten, snelle koolhydraten) gecombineerd met voldoende beweging kunt volhouden, pak je daar in de toekomst gezondsheidswinst mee en als bonus krijg je een slank en gezond lijf.
Bankzitten en leven op een slablaadje doen we hier niet aan
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')