Nou, 3 weken dus niet gelopen ofzo en na 4.5km ging ik maar even wandelen.... nog wel een sprintje getrokken en daarna weer gewandeld. Rondje tot aan het laatste stuk naar huis maar even ietsjes langer maken zodat ik dan op 5k zit en dan rustig kan kijken of ik doorloop of wandel/loop enzo.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:46 schreef loveli het volgende:
You go neen! En niet binnen het halve uur terugkomen
Beetje cultuur voordat je richting het oosten gaat! Moldavie ook toch? Ik ben daar 2 jaar geleden geweest en ik kan je vertellen dat er nog O-Zone fans rondliepen daarquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:20 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben bezig met muziek downloaden en mijn camera uittesten. En ik heb hele foute muziek gedownload (lees: O-Zone)![]()
Literaire pracht!quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:08 schreef sigme het volgende:
Ik bestond niet meer. Nou moe!
Jep, het is dan ook een Moldavische groepquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:25 schreef neen het volgende:
[..]
Beetje cultuur voordat je richting het oosten gaat! Moldavie ook toch? Ik ben daar 2 jaar geleden geweest en ik kan je vertellen dat er nog O-Zone fans rondliepen daar
in the same fashion heb ik m'n benen geepileerd en m'n teennagels gelakt. morgen komen m'n ouders, overmorgen echt afstuderen en zondag naar de Duutser. Dit zijn goede dagen!quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:20 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben bezig met muziek downloaden en mijn camera uittesten. En ik heb hele foute muziek gedownload (lees: O-Zone)![]()
Goed zo Kwakquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:47 schreef kwakz0r het volgende:
ik ga lekker tudors kijken en hakengenoeg gewerkt voor vandaag, morgen weer een dag.
lijstje
o- cruesli
l- twee boterhammen met ham
t- bos radijs
t- twee boterhammen met ham
d- rigatoni (100 gram) met bolognesesaus
t- drie rijstwafels, uitjes en augurkjes, plakje kipfilet
kcal 1557
Het gaat goed met die 100gram?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:47 schreef kwakz0r het volgende:
ik ga lekker tudors kijken en hakengenoeg gewerkt voor vandaag, morgen weer een dag.
lijstje
o- cruesli
l- twee boterhammen met ham
t- bos radijs
t- twee boterhammen met ham
d- rigatoni (100 gram) met bolognesesaus
t- drie rijstwafels, uitjes en augurkjes, plakje kipfilet
kcal 1557
Dokter!quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Meet? Gezellig!
Ik maak me echt zorgen om m'n rug. Ik heb vrij regelmatig dat ik door m'n benen zak omdat de pijn daar helemaal doorheen schiet. Dat lijkt me niet goed..
Welke?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:09 schreef Tinkepink het volgende:
Huu, ik kijk op het moment een hele enge film en schrik me bij ieder geluidseffect het apenzuur.
Iddquote:
gewoon niet in huis halen dan... ze zijn niet heel erg ongezond, maar ook niet gezond, en er zitten veel snelle carbs in --> vult niet en wel snel weer trek door je suikerdip.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:10 schreef Noukjee het volgende:
@ DAD,
lijkt me niet goed nee! zou even langs de dokter gaan!
*zucht* ik heb een nieuwe 'verslaving'..*zucht*..snack-a-jacks!
nee klopt, maar m'n vriend had zo'n zin om te snaaien, en toen dacht ik, hmm, haal dan snack-a-jacks, ALS ik toch stiekem ook zin heb en mee eet, is het ten minste niet zo slecht als chips/nootjes/snoep/koekquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
gewoon niet in huis halen dan... ze zijn niet heel erg ongezond, maar ook niet gezond, en er zitten veel snelle carbs in --> vult niet en wel snel weer trek door je suikerdip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |