Klopt. Ik moet er wel aan wennen, vind het wel gek zo'n lange jurk. Maar ik vind de kleurtjes zo tof!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:09 schreef kwakz0r het volgende:
ik zei:
ik denk dat die lange ook heel leuk is maar een beetje vreemd toont doordat de foto een beetje van onderaf genomen is ofzo... die is in t echt vast leuker dan op de foto. maar de groene vind ik feestelijker en bijzonderder!
ha! mn eigen fipo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:20 schreef kwakz0r het volgende:
even in spoiler want t is zijn vak en ik mag ze vast niet zomaar publicerenOp die tweede foto zijn jullie echt aan het genietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tsk. Voetbal > politiek geneuzel. En er is natuurlijk altijd nog de stemwijzer.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:25 schreef neen het volgende:
Ik ben gewoon op tijd om hem te kijken! Vorige niet gezien ivm lijsttrekkersdebatnou ja even snel een ander shirtsie aandoen en dan richting studiegenoot om hem te kijken dus ik zal nog wel wat missen maar goed.
Nee, maar we zijn beide christelijk opgevoed en hebben daar nu helemaal niks meer mee. Dus de kans dat één van ons op een christelijke partij stemt is echt bijzonder klein. Ik weet trouwens vrij zeker dat ik op een andere partij stem dan Vik.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:37 schreef Goodbye het volgende:
We stemmen niet op..
Hihihi, dragen jullie al dezelfde kleren?
Vijf keer maar.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:49 schreef Laureline het volgende:
Oh, ik hoor dronken gelal op straat. Is er gescoord?
No worries. Vraag of handtekening zetten en scan opsturen een optie is. Of faxen. En PF komt je wel helpen verven en inrichtenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:47 schreef Chicolate het volgende:
Hoi. Teveel deadlines, overdag druk en daardoor weinig slaap. Moet nog 'even' een presentatie in elkaar draaien + toets maken + presentatie oefenen. En dan morgen weer vroeg op. Om 8.00-23.00 van huis te zijn. En dan de week erna nog meer deadlines.
Oh en ik heb een kamer. [klaag]Maar ik vind het helemaal niet leuk nu, want ze hebben het contract tekenen midden tijdens mn werkdagen gepland (dus ik kan niet en nu moet ik regelen dat het verzet wordt. Weer iets dat niet in 1x goed gaat en waar tijd in moet gaan zitten). En dan ook nog al die dingen met verhuizen/verven/spullen kopen spullen vragen. Het leek allemaal zo leuk, maar nu het zo druk is, vind ik het allemaal hartstikke kut eigenlijk.[/klaag]
Schwalbequote:
dat is mn fat picturequote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:35 schreef Laureline het volgende:
Die foto's zijn tof Kwak! En je gezicht toont toch echt slanker dan een tijd geleden, ik kan me een foto herinneren van je op de bank, zoiets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:20 schreef kwakz0r het volgende:
er was op tournee met ons een fotograaf mee, die speelde viool maar heeft ook hele mooie foto's gemaakt. ik heb er zowaar twee gevonden waar ik op t podium sta op te treden op de bonte avond, die ik heel leuk vind van mezelf (een alleen, een in duet met de orkestdirigent) ook al heb ik wel dikke wangen, op deze foto's stoort t me niet zo. ik heb niet door dat ze gemaakt worden, en dat zie ik aan mezelf. ik denk dat ik op de eerste foto iets sta te vertellen...
even in spoiler want t is zijn vak en ik mag ze vast niet zomaar publiceren2e foto is leuheuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:35 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Tsk. Voetbal > politiek geneuzel. En er is natuurlijk altijd nog de stemwijzer.![]()
en ik heb ook al de Champions League finale gemist, misschien dat ik zelfs (weer
) de wk finale ga missen.
Maar ik heb wel m'n seizoenskaart geregeldzelfde plekje, hogere prijs
Ajoh! Je hoeft niet per se alles meteen helemaal mooi te maken enzo toch? Eerst even alleen om te crashen en dan later wanneer je het wat rustiger hebt helemaal naar je zin maken ofzo?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:47 schreef Chicolate het volgende:
Hoi. Teveel deadlines, overdag druk en daardoor weinig slaap. Moet nog 'even' een presentatie in elkaar draaien + toets maken + presentatie oefenen. En dan morgen weer vroeg op. Om 8.00-23.00 van huis te zijn. En dan de week erna nog meer deadlines.
Oh en ik heb een kamer. [klaag]Maar ik vind het helemaal niet leuk nu, want ze hebben het contract tekenen midden tijdens mn werkdagen gepland (dus ik kan niet en nu moet ik regelen dat het verzet wordt. Weer iets dat niet in 1x goed gaat en waar tijd in moet gaan zitten). En dan ook nog al die dingen met verhuizen/verven/spullen kopen. Het leek allemaal zo leuk, maar nu het zo druk is, vind ik het allemaal hartstikke kut eigenlijk.[/klaag]
Niet te druk maken, komt allemaal wel goed want stiekem is het hartstikke leuk! Gaat je lukken hoor
het lijkt niet wat het is
Eensch. Ik snap sowieso niet waarom iedereen zo lovend is over Affelay. Hij speelde wel aardig hoor, maar meer ook niet. Van der Vaart speelde vandaag maar 25 minuten en scoort, versiert een strafschop en geeft een assist. Affelay - Van der Vaart 0-3.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:06 schreef neen het volgende:
[..]
Schwalbeoverdreven commentaar bij de goal van Sneijder (die lang niet zo mooi was als die van Robben tegen United) Babel die dominant is maar wel 3x de bal verloor in 3 minuten. VdV die fantastisch inviel en liet zien dat zowel Afellay als Kuijt niet in de basis horen. Leuke 2e helft. Legendarische keeper. Ik ben niet ontevreden.
Waar moet ik alle wedstrijden gaan kijkenheb verschillende potentiële kijkplekken maar de vorige keer werd Nederland uitgeschakeld toen ik ging wisselen van plek
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat is mn fat picturedie bekijk is als ik snoepneiging heb... ik vind mn hoofd op de fatpicture ook wel erg bol, vergeleken bij hoe het een poosje geleden was (ook maar in spoiler, de thin-picture)
Witte schouders!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er goed uit joh! Alweer goed op de weg terug dan of wat? Wel lekker <100 nu toch?Ik mag hopen dat hij de volgende pot VdV in ieder geval in de basis zetquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:16 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Eensch. Ik snap sowieso niet waarom iedereen zo lovend is over Affelay. Hij speelde wel aardig hoor, maar meer ook niet. Van der Vaart speelde vandaag maar 25 minuten en scoort, versiert een strafschop en geeft een assist. Affelay - Van der Vaart 0-3.![]()
Maar ik ben toch heel bang dat Van Marwijk met Robben op links begint en Kuijt op rechts. *zucht*
Robben speelt sowieso als hij fit is en Kuijt mag dan wel in de pikorde voor rappert Babel
wat een fantastische passeerbewegingen probeerde hij vandaag weer zeg
en allemaal mislukt ook
het lijkt niet wat het is
Nou Nederland komt toch niet in de finale, dus dat is niet echt iets om je druk om te maken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:11 schreef neen het volgende:
[..]en ik heb ook al de Champions League finale gemist, misschien dat ik zelfs (weer
) de wk finale ga missen.
Maar ik heb wel m'n seizoenskaart geregeldzelfde plekje, hogere prijs
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:17 schreef neen het volgende:
[..]
Witte schouders!
Ziet er goed uit joh! Alweer goed op de weg terug dan of wat? Wel lekker <100 nu toch?
Vanaf de kwartfinales kijk ik doorgaans alle wedstrijden welquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:20 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Nou Nederland komt toch niet in de finale, dus dat is niet echt iets om je druk om te maken.
Seizoenskaart voor Cambuur neem ik aan?
omdat ie een oetsiefloetsie schattiepetattie isquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:16 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Eensch. Ik snap sowieso niet waarom iedereen zo lovend is over Affelay. Hij speelde wel aardig hoor, maar meer ook niet. Van der Vaart speelde vandaag maar 25 minuten en scoort, versiert een strafschop en geeft een assist. Affelay - Van der Vaart 0-3.![]()
Maar ik ben toch heel bang dat Van Marwijk met Robben op links begint en Kuijt op rechts. *zucht*
Toen ik na oud & nieuw terugkwam uit londen was ik ook zwaar joh! Duivelse plek is het gewoon en dit jaar ga ik er zeker nog een keer naartoequote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]dankjewel, dit was midden vorige zomer. ik was voor mijn doen al bruinig, en dit is op de derde dag in barcelona
nou, ik hang nét onder de 100... ik was na terugkomst uit londen weer 101![]()
maar daar is alweer anderhalf vanaf. ik heb geloof ik de knop weer gevonden
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico!En toch ook wel gefelie
Als je het rustiger hebt gaat het vast leuker zijn!
Het geld is niet het probleem, de tijd die het kost om het bij elkaar te krijgen. Dus ik denk dat ik gewoon 1x naar de ikea rij en meteen alles daar haal, geen gedoe verderquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:02 schreef loveli het volgende:
[..]
No worries. Vraag of handtekening zetten en scan opsturen een optie is. Of faxen. En PF komt je wel helpen verven en inrichten
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:14 schreef kwakz0r het volgende:voor chico. je bent gewoon net zo'n klein autistje als ik.
probeer t maar over je heen te laten komen en een beetje los te laten. het hóeft niet allemaal in 1 keer goed, en hoe minder druk je je daar over maakt, hoe minder energie het ook kost.
De naakte waarheid? Bestaat al behoorlijk lang. Maar lang niet zo leuk als met Gokquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:56 schreef neen het volgende:
Wtf? Gaan ze een Nederlandse versie van the naked truch van mijn beste vriend Gok Wan uitbrengen? Op rtl?
Ook ff rondvragen he Chicolate! je weet nooit wat voor leuk spul mensen soms nog hebben staan... of handig spullen, oventje, koffiezetapparaat weet ik veel+ veel mensen willen wel helpen. Dus even subtiel laten weten dat je gaat verhuizen
Nou ga ik maar eens naar bedik was op tijd naar huis gegaan om te gaan slapen maar ik ging nog msn'en en hier wat niksen
lekker koesse allemaal he
Oquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
De naakte waarheid? Bestaat al behoorlijk lang. Maar lang niet zo leuk als met Gok.
Ik heb ook en hekel aan vragen maar als je gewoon quasi onopvallend (dus toch opvallendquote:Ja ga ik zeker doen. Vind het altijd eng om iets van mensen te vragen, maar nu is het wel nuttig enzo he.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kwak: ik vroeg me af, is een fatpicture wel verantwoord? Of heb je dat niet overlegd?
Het is een beetje een zelfonvriendelijke methode lijkt me zo...
En nu ga ik slapen! Trusten
Ehm, en van de week verkondigde je nog dat Nederland één van de acht kanshebbers was?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:20 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Nou Nederland komt toch niet in de finale, dus dat is niet echt iets om je druk om te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |