SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem aan dat je er dan meteen in mag. En nogmaals, als je spullen nodig hebt even roepen. Ik heb bv eenpersoons beddengoed over, zo goed als nieuwe hoeslakens die ik niet gebruik, serviesgoed, een rilletjer ondervloer ondervloer voor een kleine kamer, etc.quote:Op woensdag 2 juni 2010 07:47 schreef Chicolate het volgende:
Bijna verslapen, zal wel moe geweest zijn. En wanneer ik erin kan: geen idee. Maar ik betaal huur vanaf de dag dat het contract getekend wordt, dus het zal wel snel zijn.
Hahahahahahahahaquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:18 schreef P.F het volgende:
O gadver, ik vind die Sabine echt niets, uit het vorige topic, die had vroeger ook vast een verzorgpony
Huh, ja echt 3 jaar geleden! Ja ik vind het leuk! Ik denk jij ook!! (veel eten, lekker weer, cultureel maar niet TE, op sommige plekken wel veel jongeren..)quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:
P.F. ik las dat je vakantie had gehad in Algarve...was het wat?
Was 25 mei in de aanbieding bij Lidl, 6 tientjes.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:32 schreef P.F het volgende:
Leukleukleuk chico!
Ik ben bijna compleet, alleen nog een combimagnetron en een stofzuiger.. Maar ja, dat heb ik ook niet echt nodig!!
Zijn inderdaad duur. Ik zou wel de herhalingsprik halen voor Hep. A. Dan hoef je daar héél lang geen geld meer voor te dokkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:44 schreef Ewelina het volgende:
Inentingen zijn trouwens duur. En ik heb nu 2 pijnlijke armen.
Doe ik ook. Maar veel huisartsen in grote steden verwijzen je door.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:04 schreef Blurred86 het volgende:
Ik haal mijn inentingen voortaan bij mijn eigen huisarts ipv de GGD, veel goedkoper![]()
Hij stuurt het recept naar de apotheek, ik haal ze zelf op en ga dan bij de assistente langs om ze te laten zetten. Zo heb ik alleen de kosten voor de inentingen zelf (huisartskosten worden volledig vergoed door zorgverzekering). Scheelde mij voor mijn hepB inentingen in totaal 45 euro met de GGD.
Heb ik ook gedaan!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:04 schreef Blurred86 het volgende:
Ik haal mijn inentingen voortaan bij mijn eigen huisarts ipv de GGD, veel goedkoper![]()
Hij stuurt het recept naar de apotheek, ik haal ze zelf op en ga dan bij de assistente langs om ze te laten zetten. Zo heb ik alleen de kosten voor de inentingen zelf (huisartskosten worden volledig vergoed door zorgverzekering). Scheelde mij voor mijn hepB inentingen in totaal 45 euro met de GGD.
!!! Damn! Felicitados maar weer hequote:Op woensdag 2 juni 2010 09:20 schreef Phaidra het volgende:
Hoi![]()
![]()
Vandaag hebben lief en ik ons 10-jarig jubileum!![]()
![]()
Dat dat er uberhaupt opstaanquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:51 schreef Viking84 het volgende:weer thuis van school.
Ik had een heel drama verwacht met de leerling die de les niet in mocht, maar alles verliep vlekkeloos. Maar die dame van de opvang, wat een Kenau is dat zeg, omg, ik zou het echt in m'n broek doen als leerling.
Tevens besloten dat 2 keer zeggen dat iemand moet gaan zitten of z'n boeken moet pakken genoeg is. Vanochtend hadden ze een SO. Ging de leerling achter de computer zitten en Call of Duty opstarten. Eehh?![]()
Ik stond op het punt om gewoon maar een 1 te geven
.
O vervelend! is dat dan 2 maand zo gebleven ofzo of ook nog wat dichtgemaakt? ze moeten toch ergens naar binnenquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan!!
Vanuit de McDo in Zuid Frankrijk. (espressootje, da's alles.
) Mooi weer en alles. Wel bleek toen we aankwamen dat er was er ingebroken 2 maanden geleden en is er een hoop gestolen en was het een rotzooi. Maar goed, just things zullen we maar zeggen. Ga er nu wel een gevangenis van maken, met ijzeren hekken voor ramen en deuren. Het is niet anders. Heb niet bijgelezen, maar zag op deze pag. felicitaties voor Chico en Phaidra, dus ook van mij: Félicitations!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |