abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82221814
hoi!

vroeg op, hele dag studeren.. de laatste tentamenperiode komt eraan

Lijstje:

O: 2 gekookte eitjes
T: banaan
L1: 2 boterhammen kaas
L2: 2 boterhammen kaas
T: appel
S: uurtje krachttraining
D: nasi (vega) met wat pindasaus

Ja doei.
pi_82221828
Goedemorgen!
Vandaag hopelijk een minder lange dag, was best moe gister.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 2 juni 2010 @ 09:04:11 #53
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82222904
ik kijk er ook niet vaak naar hoor, puff, maar wel als ik me weer even moet bedenken waarom ik wil afvallen.
Kwak
pi_82222943
Hooi
Ik kan niet meer inloggen op mijn telefoon Moet dus eigenlijk een nieuw ww aanvragen enzo, maar ben bang dat het dan weer misgaat
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_82223324
Hoi

Vandaag hebben lief en ik ons 10-jarig jubileum!

@Nynke, ik zou ook voor de groene gaan! Die is toch netter. En daarna de fleurige aan als je gaat feesten.
Chico, gefeliciteerd met je kamer! Verhuizen en alles dat erbij komt kijken is altijd hectisch en vervelend, maar daarna is het fijn. Succes!!
Studeerze Moblo.

Meteen maar een lijstje van gister:
O: brinta
T: sinaasappel-limoenkwark
L: bakje griekse salade (175 g) met dikke snee bruinbrood&boter
T: koffie met melk
D: courgettesoep met rauwe ham
T: ijsje
T: roze koek bij de thee

Ik had nog fruit en mini-paprikaatjes bij me, maar die ben ik helemaal vergeten te eten als T op m'n werk, zo vol zat ik na de lunch! Vandaag een nieuwe poging.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_82223461
Goedemorgen.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: witlofsalade met ei
T: bruine boterham met philadelphia light
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt
D: patat, kaasbitterballen, appelmoes, doperwtjes, foebel

Planning voor vandaag:
O: witlofsalade met ei
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt
D: groentetaart

Edit: Gefeli Phaidra!
Gaan jullie nog wat leuks doen om het te vieren?
pi_82223531
Tien jaar! Gefeliciteerd Phaidra!

Chico, ik begrijp je zo goed. Ik ben ook zo iemand die alles in één keer goed wil, maar dat kost soms gewoon te veel tijd en energie. En eigenlijk maakt het niets uit als je de eerste tijd op je bed moet zitten omdat je nog geen bank hebt. Wel gewoon in je omgeving roepen dat je gaat verhuizen hoor, het zal je verbazen hoeveel mensen nog spullen hebben staan! En niet te vergeten gefeliciteerd met je huisje! . Wel foto's posten tegen die tijd hè?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_82223577
Morrrrning

Gefeliciteerd Phaidra tien jaar, pfieuw, doe je goed

Mijn planning voor vandaag:

O: yoghurt en optimel vla met muesli en lijnzaad
T: appel en boterham pindakaas
L: bruin pistoletje filet americain met uitjes
T: bakje gemengde fruitsalade
D: bami met gamba's, groenten en saus (flink bord)
T: ?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_82223847
Haha, 10 jaar is idd echt lang! Maar over het algemeen kostte het weinig moeite .
Helaas gaan we niks doen om t te vieren, de meneer moet vanavond een presentatie geven op z'n werk...
Misschien dit weekend wat leuks plannen!

Oh ja, ik vergeet steeds te zeggen dat ik DaD's huisje echt heel mooi vind!! Prachtige kleuren & behangetjes, komt erg mooi uit .
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 2 juni 2010 @ 09:42:00 #60
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82223873

[ Bericht 100% gewijzigd door Noukjee op 02-06-2010 09:46:29 ]
  woensdag 2 juni 2010 @ 09:45:16 #61
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82223973
Ik zou voor het groene jurkje gaan

@ kwak, mooie foto's! Mooie kwaliteit ook en juist tof dat je niet door had dat er een foto werd gemaakt maakt een foto toch altijd iets mooier vind ik!

@ anna, idd, wat een nare droom joh! Je hebt toch stiekem niet echt een piemel he!

@ Phaidra, Gefeliciteerd! doe je goed!

En ik denk wel dat nederland in de (kwart/halve) finale komt

Zometeen even de stad in, moet nog wat shirtjes hebben (nouja, eigenlijk niet, maar goed excuus om te gaan shoppen ) en daarna even lekker in de tuin zitten met vriendjelief
lekker weertje vandaag!
  woensdag 2 juni 2010 @ 09:47:00 #62
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82224030
oke, daar ging iets mis
  woensdag 2 juni 2010 @ 09:49:27 #63
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82224088
@noukje: het leukste is dat de foto's gemaakt zijn van vrij ver weg, en het was een verlichte veranda van een bungalowtje, met een lamp en wat kerstlichtjes, en de camera stond op een donker veldje ervoor, waar alle mensen zaten...

@DaD en Chico: ik ben een keer verhuisd in een hele drukke periode, ik werkte fulltime en had elk weekend van 10-10 repetities met het nederlands studenten kamerkoor, en daarna een repetitieweek van 10 dagen en concerten in 3 weekends incl. donderdag en vrijdagavond er achteraan.....

ik heb geverfd in de avonden, ben overgegaan op een door de weekse avond (in het donker) en kwam toen niet verder dan mn tafel in elkaar zetten, spullen in de keuken opruimen, matras en kleren (in zakken) in de slaapkamer gooien, tv aansluiten, rest van de dozen stapelen uit de loop, en dat was het.

uiteindelijk op een doordeweekse-avond in mn eentje al mn meubels bij ikea gekocht en de volgende dag laten bezorgen, maar het meeste nog heel lang in dozen gehad.

zo heb ik een week of twee geleefd, en uiteindelijk heb ik 4 maanden op dat matras geslapen omdat mn bed veel levertijd had.... en ik heb er geen blijvende schade aan over gehouden ben er denk ik zelfs iets makkelijker van geworden (zo zijn mijn cds nu na anderhalf jaar nog steeds niet geordend na de vorige verhuizing )
Kwak
  woensdag 2 juni 2010 @ 09:50:09 #64
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82224119
en gefeli phaidra!!
Kwak
pi_82225287
feli phaidra
  Vis een optie? woensdag 2 juni 2010 @ 10:39:10 #66
70532 loveli
N
pi_82225477
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 07:47 schreef Chicolate het volgende:
Bijna verslapen, zal wel moe geweest zijn . En wanneer ik erin kan: geen idee. Maar ik betaal huur vanaf de dag dat het contract getekend wordt, dus het zal wel snel zijn.
Ik neem aan dat je er dan meteen in mag. En nogmaals, als je spullen nodig hebt even roepen. Ik heb bv eenpersoons beddengoed over, zo goed als nieuwe hoeslakens die ik niet gebruik, serviesgoed, een rilletjer ondervloer ondervloer voor een kleine kamer, etc.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 2 juni 2010 @ 10:40:03 #67
70532 loveli
N
pi_82225511
voor de tien jaar van Phaidra!
crap in = crap out
  woensdag 2 juni 2010 @ 10:43:41 #68
229513 Blurred86
Live Positive
pi_82225621
Gefeliciteerd Phaidra! En Chico met je nieuwe kamer

Ik moet nog een beetje op gang komen, gisteren wat gaan drinken met 2 vriendinnetjes en het werd wat later dan gepland
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  woensdag 2 juni 2010 @ 11:12:34 #69
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82226720
net heerlijk ontbeten;
waldkornbol met smeerkaas,ketchup, tomaat, komkommer, augurk, gekookt ei!

En zo lekker de stad in
pi_82227453
Gefeliciteerd Phaidra! Een echt jublieum!

En Chicolate, ik had jou natuurlijk al gefeliciteerd En ik sluit me aan bij de rest: de dingen wijzen zich vanzelf wel en daarna kan je heerlijk genieten van je eerste eigen huisje! Ik ben nu acht keer verhuisd in mijn volwassen leven en dat is ook alle keren goed gegaan.

Lijstje voor vandaag:
O: 2 boterhammen aardbei en 1 boterham pindakaas
T: appeltje
L: salade met ei en een pistoletje
T: boterham pindakaas
S: hardlopen
D: vegetarische pasta met courgette, aubergine, paprika, ui, tomaat en parmezaanse kaas in de tuin
  woensdag 2 juni 2010 @ 11:51:11 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82228254
weer thuis van school.

Ik had een heel drama verwacht met de leerling die de les niet in mocht, maar alles verliep vlekkeloos. Maar die dame van de opvang, wat een Kenau is dat zeg, omg, ik zou het echt in m'n broek doen als leerling.
Tevens besloten dat 2 keer zeggen dat iemand moet gaan zitten of z'n boeken moet pakken genoeg is. Vanochtend hadden ze een SO. Ging de leerling achter de computer zitten en Call of Duty opstarten. Eehh? Ik stond op het punt om gewoon maar een 1 te geven .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 2 juni 2010 @ 12:00:12 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82228632
Gefeli Phaidra! En dat terwijl je nog maar zo jong bent! .
Niet meer actief op Fok!
pi_82229433
O gadver, ik vind die Sabine echt niets, uit het vorige topic, die had vroeger ook vast een verzorgpony
pi_82229468
Wat een schatjes, die leerlingen van jou, Vik
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_82229483
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:18 schreef P.F het volgende:
O gadver, ik vind die Sabine echt niets, uit het vorige topic, die had vroeger ook vast een verzorgpony
Hahahahahahahaha
pi_82229525
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:
P.F. ik las dat je vakantie had gehad in Algarve...was het wat?
Huh, ja echt 3 jaar geleden! Ja ik vind het leuk! Ik denk jij ook!! (veel eten, lekker weer, cultureel maar niet TE, op sommige plekken wel veel jongeren..)
pi_82229635
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_82229719
OOOO en chico !

JAAAY !!!!!!!!!!!!!!!!!

Je kan gewoon bellen om het te verplaatsen, moet je zeggen dat je een tentamen hebt/op vakantie bent Dan doen ze wel moeilijk maarrrr het kan wel!!

En als je er eerst alleen een bed hebt is dat al een goed begin hoor
pi_82229870
Chico en Phaidra, gefeliciteerd!
pi_82229872
O chico kijk of er een vloer in ligt, hier beneden staan rollen laminaat zeil. Plus altijd stoelen, banken etc. buiten.

Totdat je wel weet wat je wil Of je kijkt op de ikea, maakt een lijstje en klaarrrr.

Vraag ook aan kennissen etc. voor spullen!
  woensdag 2 juni 2010 @ 12:31:30 #81
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82229999
Als ik die verhalen van Viking hoor, denk ik terug aan mezelf tijdens de middelbare school Ik deed in de latere jaren eigenlijk ook geen huiswerk. Ik was niet bijzonder vervelend (eigenlijk best braaf ) maar ik had geen zin om allemaal stomme opdrachtjes te doen thuis terwijl ik het toch wel redde Afgezien van wiskunde dan - dat deed ik niet echt omdat ik het toch niet snapte
Behalve bij toetsweken, dan ging ik stressballen en deed ik wel iets
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 2 juni 2010 @ 12:31:53 #82
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82230013
Phaidra, 10 jaar, wat tof! Gefeliciteerd, wat gaan jullie doen om te vieren?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_82230023
Leukleukleuk chico!

Ik ben bijna compleet, alleen nog een combimagnetron en een stofzuiger.. Maar ja, dat heb ik ook niet echt nodig !!
  Vis een optie? woensdag 2 juni 2010 @ 12:43:19 #84
70532 loveli
N
pi_82230519
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:32 schreef P.F het volgende:
Leukleukleuk chico!

Ik ben bijna compleet, alleen nog een combimagnetron en een stofzuiger.. Maar ja, dat heb ik ook niet echt nodig !!
Was 25 mei in de aanbieding bij Lidl, 6 tientjes.
linkje
crap in = crap out
pi_82232588
Gefeliciteerd Phaidra!
pi_82233363
Inentingen zijn trouwens duur. En ik heb nu 2 pijnlijke armen.
pi_82234120
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 13:44 schreef Ewelina het volgende:
Inentingen zijn trouwens duur. En ik heb nu 2 pijnlijke armen.
Zijn inderdaad duur. Ik zou wel de herhalingsprik halen voor Hep. A. Dan hoef je daar héél lang geen geld meer voor te dokken
  woensdag 2 juni 2010 @ 14:04:21 #88
229513 Blurred86
Live Positive
pi_82234379
Ik haal mijn inentingen voortaan bij mijn eigen huisarts ipv de GGD, veel goedkoper
Hij stuurt het recept naar de apotheek, ik haal ze zelf op en ga dan bij de assistente langs om ze te laten zetten. Zo heb ik alleen de kosten voor de inentingen zelf (huisartskosten worden volledig vergoed door zorgverzekering). Scheelde mij voor mijn hepB inentingen in totaal 45 euro met de GGD.
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_82234565
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 14:04 schreef Blurred86 het volgende:
Ik haal mijn inentingen voortaan bij mijn eigen huisarts ipv de GGD, veel goedkoper
Hij stuurt het recept naar de apotheek, ik haal ze zelf op en ga dan bij de assistente langs om ze te laten zetten. Zo heb ik alleen de kosten voor de inentingen zelf (huisartskosten worden volledig vergoed door zorgverzekering). Scheelde mij voor mijn hepB inentingen in totaal 45 euro met de GGD.
Doe ik ook. Maar veel huisartsen in grote steden verwijzen je door.
pi_82234698
Sommige zorgverzekeringen vergoeden reisvaccinaties .
Ik heb ze door een wijkverpleegster laten zetten, lang gelee. Which reminds me, die zou ik in ruil daarvoor helpen met een pc-probleem

En de man van wie ik gratis mijn mooie gasfornuis heb gekregen krijgt nog altijd een fles wijn van me

Ik ben een Ymme
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_82234720
Hoi!

Even een studeer-break maar ga ook zo meteen weer door!

Gefeliciteerd Phaidra iig!

en *adem in adem uit* chico!

Essay weer een eind verder, en zo even een onderbreking van een college van 45 minuten en dan weer door nog even een maandje bikkelen en dan heb ik mijn P, vind ik
Ja doei.
pi_82234871
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 14:04 schreef Blurred86 het volgende:
Heb ik ook gedaan!!
Vanuit de McDo in Zuid Frankrijk. (espressootje, da's alles. ) Mooi weer en alles. Wel bleek toen we aankwamen dat er was er ingebroken 2 maanden geleden en is er een hoop gestolen en was het een rotzooi. Maar goed, just things zullen we maar zeggen. Ga er nu wel een gevangenis van maken, met ijzeren hekken voor ramen en deuren. Het is niet anders. Heb niet bijgelezen, maar zag op deze pag. felicitaties voor Chico en Phaidra, dus ook van mij: Félicitations!!
pi_82234994
oh co! wat naar! succes met het verbouwen tot gevangenis

en veel plezier! ben jaloers!!
Ja doei.
  woensdag 2 juni 2010 @ 14:24:38 #94
236335 neen
schone schijn
pi_82235348
In mijn kamer waren echt alle muren felgroen die overgeschilderd en het plafond gewoon zo gelaten want die is maar lichtgroen. Cheap ass lamp opgehangen en vloer gelegd maar zonder plinten en och, die heb ik ook niet nodig.

Wat ik nog moet doen is:
- speakers ophangen of uberhaupt een nog aansluiten want ik mis daar stekkertjes voor
- paar dingen ophangen
- magneetverf ergens opdoen zodat ik nog wat zooi op kan hangen en het wat gezelliger wordt
- opruimen

En nog zoveel dingen die ik wil maar die nooit gaan passen dus ja, dan maar niet. Ik heb wel een oven

Waarschijnlijk ga ik sommige dingen nooit doen want eigenlijk interesseert het me niet echt.
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:20 schreef Phaidra het volgende:
Hoi

Vandaag hebben lief en ik ons 10-jarig jubileum!

!!! Damn! Felicitados maar weer he
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:51 schreef Viking84 het volgende:
weer thuis van school.

Ik had een heel drama verwacht met de leerling die de les niet in mocht, maar alles verliep vlekkeloos. Maar die dame van de opvang, wat een Kenau is dat zeg, omg, ik zou het echt in m'n broek doen als leerling.
Tevens besloten dat 2 keer zeggen dat iemand moet gaan zitten of z'n boeken moet pakken genoeg is. Vanochtend hadden ze een SO. Ging de leerling achter de computer zitten en Call of Duty opstarten. Eehh? Ik stond op het punt om gewoon maar een 1 te geven .
Dat dat er uberhaupt opstaan bij ons konden ze altijd monitoren wat iedereen aan het doen was, te irritant zo kon ik nooit stiekem naar spele.nl
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 14:14 schreef conleche het volgende:

[..]

Heb ik ook gedaan!!
Vanuit de McDo in Zuid Frankrijk. (espressootje, da's alles. ) Mooi weer en alles. Wel bleek toen we aankwamen dat er was er ingebroken 2 maanden geleden en is er een hoop gestolen en was het een rotzooi. Maar goed, just things zullen we maar zeggen. Ga er nu wel een gevangenis van maken, met ijzeren hekken voor ramen en deuren. Het is niet anders. Heb niet bijgelezen, maar zag op deze pag. felicitaties voor Chico en Phaidra, dus ook van mij: Félicitations!!
O vervelend! is dat dan 2 maand zo gebleven ofzo of ook nog wat dichtgemaakt? ze moeten toch ergens naar binnen

[ Bericht 55% gewijzigd door neen op 02-06-2010 14:30:16 ]
het lijkt niet wat het is
  Vis een optie? woensdag 2 juni 2010 @ 14:31:34 #95
70532 loveli
N
pi_82235638
Balen Co!
crap in = crap out
pi_82235819
Bah wat naar C! Is er veel weg?
  woensdag 2 juni 2010 @ 14:52:16 #97
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82236701
dat is kut Co!!

Phaidra gefeliciteerd!!

Dit weer!! wow, vandaag nog vrij dan helaas do, vr, za, zo, ma en dinsdag werken.

LIjstje?:
O: boterham kipfilet, boterham filet americain, beschuit jam, gekookt ei
T's: appel, mandarijn, plak suikerbrood, tarwebolletje kaas, wat chipjes, beetje choco tarwebolletje hamburger speciaal , 2 kipkluifjes
D: macaroni.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_82236805
Wat vervelend Co!

En ik was Chico nog vergeten te feliciteren

Lijstje:
O: 2 geroosterde boterhammen
T: banaan
L: omelet met champignon + mok melk
T: nectarine
D: ???
T: worteltjes

Nog een mager lijstje, maar weet ook nog niet wat D gaat worden
Of er nog een T bij komt ligt er ook aan of ik nog ga hardlopen
pi_82236913
Gefeliciteerd Phaidra, wow tien jaar is iets minder dan de helft van mijn leven! Niet dat ik wil zeggen dat je oud bent (want dat ben je ook niet ). Maargoed om een lang verhaal kort te maken, maak er een leuke dag van

En Chico! Dus je word mede-Amsterdammer, eindelijk! Mag ik vragen waar je komt te wonen (pm?). Gaan we dan weer een keer koffie drinken in de stad?
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:06:22 #100
236335 neen
schone schijn
pi_82237333
Dit weer 21 graden lekker op m'n hoofd schoolwerk heb ik gedag gezegd en ik ga nu even lekker in het park zitten niksen. Vanavond weer een rondje lopen want zondag moet ik eraan van de mensen die ik ken die meedoen wil ik natuurlijk sowieso niet als laatste eindigen en de eerste plaats zit er ook niet in dus ik ga mooi voor plek 2 van de 5

En ik heb ook zo'n foto voor de spiegel gemacht dit weekend maar opmeten en painten
het lijkt niet wat het is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')