Kijk nou uit! Het is echt zeer verslavend, dat springen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:56 schreef erodome het volgende:
Heb je nog een plaats in je koffer?
Ik rij dan misschien wel meestal buiten de bak, maar ik heb nog nooit op een amerikaans strand gereden en wil ook wel die sprong wagen
Man! Dat is echt een eitje.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:50 schreef _Led_ het volgende:
Voor het springen ben ik echt niet bang, het is het neerkomen dat me zorgen baart
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:06 schreef Flammie het volgende:
Ja kut... dat begint al goed want het moet natuurlijk TRU OH 243 zijn !!!
ja duhquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
Gaat deze reeks nu standaard 'Lichamen met fantastische mogelijkheden' heten?![]()
![]()
Gewoon The Secret je weet toch. En anders telekinese FTW!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:10 schreef Flammie het volgende:
Ey Darkwolf.. wat zou je doen als dat ding niet open gaat
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:12 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Gewoon The Secret je weet toch. En anders telekinese FTW!
Voor die manier van neerkomen ben ik ook niet bang, ik ben bang voor de "Oh shit hij gaat niet open en de reserve doet ook niks wat de fuck" 190km/u variantquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:09 schreef Darkwolf het volgende:
Man! Dat is echt een eitje.
Kwam letterlijk op mijn hoefjes terecht en kwam met enkele stappen tot stilstand.
Het is dan ook (vanaf 14,000 feet) een seconde of 60 vrije val en dan gaat die parachute al open hoor. Dan zit je nog wel een aantal minuten in de lucht voordat je echt op de grond terecht komt.
Nou, mijn lichaam heeft op dit moment niet zoveel mogelijkheden. Ik ben ziekquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:36 schreef _Led_ het volgende:
Voor die manier van neerkomen ben ik ook niet bang, ik ben bang voor de "Oh shit hij gaat niet open en de reserve doet ook niks wat de fuck" 190km/u variant
Tja, met die beredenatie kan ik ook net zo goed het vliegtuig beter niet in gaan en thuis blijven natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:36 schreef _Led_ het volgende:
Voor die manier van neerkomen ben ik ook niet bang, ik ben bang voor de "Oh shit hij gaat niet open en de reserve doet ook niks wat de fuck" 190km/u variant
Maar ik ben niet zo groot, komt dat even goed uit!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:09 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Kijk nou uit! Het is echt zeer verslavend, dat springen.
In Australie had ik ook op het strand willen rijden maar dat is uiteindelijk de Australische natuur geworden, wat opzich ook geen straf was eigenlijk.
Helaas ga ik altijd met zo min mogelijk op reis en dus ook met een kleiner koffer.
Misschien is dat apparaat uit Honey I Shrunk The Kids nog op eBay te vinden ergens?
Ik zou aan die essentie toe willen voegen (of als 1 van de hoofdpunten willen stellen zelfs) :quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:01 schreef erodome het volgende:
Nu serieus, je doet het wat mij betrefd helemaal goed, lekker reizen, lekker genieten van het leven, daarmee raak je de essentie van leven naar mijn mening
Niet zo heel vaak helaas in dit deel van het leven.quote:
Is dat omdat je niemand hebt die voor je paard zou willen zorgen in de tussentijd, of omdat je niet zolang zonder sex kunt ?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:34 schreef Darkwolf het volgende:
Als ik eenmaal een eigen paard heb, houd dit feest natuurlijk ook voor mij op.
Logic: you are doing it wrong.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:43 schreef _Led_ het volgende:
Is dat omdat je niemand hebt die voor je paard zou willen zorgen in de tussentijd, of omdat je niet zolang zonder sex kunt ?
Het kost een man denk ik meer om een vrouw te onderhouden dan om een paard te onderhoudenquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:22 schreef Darkwolf het volgende:
Wat denk jij dat het allemaal kost om een paard te hebben en te onderhouden?
Inderdaad, in de meeste gevallen zeg ik: QFT!quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
Het kost een man denk ik meer om een vrouw te onderhouden dan om een paard te onderhouden.
Maak jij je toekomstige paard nu al uit voor prostituee ????quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:22 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Logic: you are doing it wrong.
Wat denk jij dat het allemaal kost om een paard te hebben en te onderhouden?
Logic: you are still doing it wrong.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:03 schreef _Led_ het volgende:
Maak jij je toekomstige paard nu al uit voor prostituee ????
Als jij een paard gaat aanschaffen, vind jij het dan belangrijk of het een mannetje of vrouwtje is? Dat vroeg ik me zomaar af. En zo ja, is dat dan echt om de seks of ook om andere redenen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:27 schreef Darkwolf het volgende:
Logic: you are still doing it wrong.
In dat geval maak ik toch uiteindelijk winst als ik haar ga uithoeren gekkie? Dan kan ik toch juist op (dure) vakanties?
Logic, je snapt er duidelijk niks van - je zei juist dat je niet meer op vakantie zou kunnen als je eenmaal een paard had.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:27 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Logic: you are still doing it wrong.
In dat geval maak ik toch uiteindelijk winst als ik haar ga uithoeren gekkie? Dan kan ik toch juist op (dure) vakanties?
Zelf heb ik altijd cavia's gehad. Deze waren toevallig vrouwtjes omdat ik met een vrouwtje begon. Dus toen werden de rest ook vrouwtjes.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:33 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik heb zelf hamsters (2 mannetjes) en bij de aanschaf vond ik het geslacht alleen maar belangrijk omdat ik niet een huis vol hamsters wil
. Dus ik wilde of 2 mannetjes of 2 vrouwtjes.
Precies.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:35 schreef _Led_ het volgende:
Logic, je snapt er duidelijk niks van - je zei juist dat je niet meer op vakantie zou kunnen als je eenmaal een paard had.
Oh ? doe ik toch iets verkeerd ...quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:39 schreef Darkwolf het volgende:
<snip>
(Een prostituee zou juist geld op moeten brengen toch?)
Als je de klant bent wel ja.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:56 schreef R0N1N het volgende:
Oh ? doe ik toch iets verkeerd ...Mij kost het geld
Omdat je zegt dat je paard zo duur is, zie R0N1N's postquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:39 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Precies.
En toen vroeg jij of ik mijn paard nu al uit maak voor prosittuee.
Wat mis ik hier nu? En hoe kom jij tot die gedachten?
Ja ok. Maar ik ging er vanuit dat ik dan een P.I.M.P was daar het paard van mij is en dus voor mij uhmm "werkt"! Maar zo snap ik hem ja!quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:58 schreef _Led_ het volgende:
Omdat je zegt dat je paard zo duur is, zie R0N1N's post
Dat is geen prostituee die je geld kost, je hebt het nu over je vrouwquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:56 schreef R0N1N het volgende:
Oh ? doe ik toch iets verkeerd ...Mij kost het geld
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
Dat is geen prostituee die je geld kost, je hebt het nu over je vrouw.
Nou, dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:19 schreef R0N1N het volgende:
Maar als ik kijk wat m'n ex vriendin me heeft gekost, & dat delen door het aantal keren dat we sex hebben gehad ...
dan kost een prostituee maar een schijntje
Nou...... zou ik niet te snel zeggen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Het kost een man denk ik meer om een vrouw te onderhouden dan om een paard te onderhouden.
En jij kost minder geld in de maandquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:08 schreef erodome het volgende:
Nou...... zou ik niet te snel zeggen.
Paarden zijn geen goedkope hobby, alleen hun woonplekje, zo kaal met alleen gras in de zomer en hooi erbij in de winter kost me 330 eur en dat is alles behalve duur.
250 per maand per paard is niet heel vreemd, alleen voor het woonplekje.
Dan gaat hij zich ook lichamelijk om laten bouwen tot paardquote:
Dan ga ik naar de US of A en heb ik gratis verblijf bij iemand op een kleine ranch.quote:
Heyyyy! Dit zou onderons blijven! Bij deze Amos maar even met een lul verhaal opgehangen over een vage vakantie naar de US of zoiets vaags!quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
Dan gaat hij zich ook lichamelijk om laten bouwen tot paard.
Strangers from the internet. Je moet het maar durven tegenwoordigquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:17 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dan ga ik naar de US of A en heb ik gratis verblijf bij iemand op een kleine ranch.
Nog nooit naar de US geweest dus best spannend. En natuurlijk spannend dat ik (net als met Australie vorig jaar) bij iemand verblijf die ik op internet heb leren kennen maar verders nog nooit ontmoet heb dus!![]()
Que?quote:Heyyyy! Dit zou onderons blijven! Bij deze Amos maar even met een lul verhaal opgehangen over een vage vakantie naar de US of zoiets vaags!![]()
Met mijn super reading ultra paranormale gaven met super sonische remote viewing engine (TM) kan ik ze allemaal multi layer (TM) scannen tot wel 3 levens terug!quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:19 schreef Amos_ het volgende:
Strangers from the internet. Je moet het maar durven tegenwoordig
quote:Que?
Gewoon mediteren en de stilte opzoeken. Dan komt de wijsh... ehhh het telefoonnummer zo naar je toe gechannelt. Eitje.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:28 schreef Amos_ het volgende:
De eerste hindernis is om telepathisch achter dat nummer te komen
Telepatisch*? Dat doen de moderne helderzienden tegenwoordig toch gewoon via Googlequote:Op donderdag 3 juni 2010 09:28 schreef Amos_ het volgende:
De eerste hindernis is om telepathisch achter dat nummer te komen
Ik heb dat nogal vaak, dat ik de Engelse variant opschrijfquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:38 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Telepatisch*? Dat doen de moderne helderzienden tegenwoordig toch gewoon via Google?
*'Tepelatisch' schreef iemand trouwens een keer op dit forum, ik kwam niet meer bij. (Tja, een kinderhand is snel gevuld
)
Nipple-athic?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:39 schreef Amos_ het volgende:
Ik heb dat nogal vaak, dat ik de Engelse variant opschrijf
Ik mag hopen van wel, vooral omdat ik ook nog wel wat bijdraag aan het geheel wat we ons gezin noemen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:42 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En jij kost minder geld in de maand?
_Led_, je pm-inbox is vol.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:00 schreef JoepiePoepie het volgende:
OMG! Zie de statistieken van juni 2010 tekeer gaan van mijn Joran van der Sloot-website:
[ afbeelding ]
En er staat alleen maar een tekening op, die heel veel gehotlinkt wordt. En er zitten ook bezoekers uit Peru bij
.
Ja, behalve dat * JoepiePoepie de Viva en de Flair leest heeft ze ook nog een Joran van der Sloot-website.
Elke keer dat Joran van der Sloot iets stouts doet, moet ik weer bandbreedte bijbestellen.
Agreed!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:29 schreef R0N1N het volgende:
Dat waardeloos stuk verdriet is al die aandacht niet waard.
De kolossale inktvis (Mesonychoteuthis hamiltoni)quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:56 schreef Deceit het volgende:
Hey,
ik had ff een vraagje, hoe heet die reusachtige 'vis/inktvis' die gevonden was? vorig jaar, of 2 jaar geleden?
Ja, nog 1 dagje he! En dan word je omgebouwd tot paardquote:
Patrick van der Eem linkt zelfs naar de tekeningquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:29 schreef R0N1N het volgende:
Dat waardeloos stuk verdriet is al die aandacht niet waard.
Thank you!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:37 schreef R0N1N het volgende:
[..]
De kolossale inktvis (Mesonychoteuthis hamiltoni)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kolossale_inktvis
Dat voetballen interesseert me helemaal nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:33 schreef Flammie het volgende:
WIE IS ER KLAAR VOOOOOR HET WK VOETBALLLLL??!!!
Ik ben echt zo een die op de banken springt als Nederland scoort
Ik durf niet meer te kijken, ben niet zo'n voetbalfan, dus kijk niet zo vaak, maar elke keer dat ik dan wel naar het nederlands elftal ging kijken op tv verloren ze.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:33 schreef Flammie het volgende:
Jaa die was me ook al opgevallenquote:Op woensdag 9 juni 2010 08:50 schreef Bastard het volgende:
Allemaal al braaf gestemd?
Ik ga vanavond stemmen, niet op 1 van de grote partijen maar op een echte TRU partij, partij voor mens en spirit (lijst 14)
Mja, weet je wat het is, ik vind de huidige politiek zo misselijkmakend, het zijn allemaal leugenaars en draaikonten, allemaal hun extremen en ik kan mijzelf met geen enkele partij vereenzelvigen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:30 schreef _Led_ het volgende:
Ik krijg echt jeuk van de gezapigheid van die mensen
Da's dus bijna hetzelfde als de Tegenpartijquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:04 schreef Bastard het volgende:
Toch de manier waarop ze tegen de maatschappij en omgangsvormen aankijken is op zn minst verfrissend, en misschien dat nou juist wat we nodig hebben de komende periode, een frisse kijk, een andere insteek, geen haat tegen elkaar of andere partijen maar samen vanuit het hart.
Mja, zolang ze niet echt aan politiek hoeven te doen is dat lekker makkelijk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mja, weet je wat het is, ik vind de huidige politiek zo misselijkmakend, het zijn allemaal leugenaars en draaikonten, allemaal hun extremen en ik kan mijzelf met geen enkele partij vereenzelvigen.
Vanuit deze partij, de politiek vanuit het hart zal het ook niet gaan lukken, mooie idealen maar misschien niet haalbaar. Toch de manier waarop ze tegen de maatschappij en omgangsvormen aankijken is op zn minst verfrissend, en misschien dat nou juist wat we nodig hebben de komende periode, een frisse kijk, een andere insteek, geen haat tegen elkaar of andere partijen maar samen vanuit het hart.
Dat maakte mij als zweverige stemmer en zwever op zich hierop uitkomen
Onzin! 't Is juist allemaal zo makkelijk: Geen gezeik, iedereen rijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:17 schreef _Led_ het volgende:
Mja, zolang ze niet echt aan politiek hoeven te doen is dat lekker makkelijk.
Pas als er compromissen gesloten moeten worden, vervelende beslissingen genomen moeten worden, bezuinigd moet worden en omgegaan moet worden met precaire situaties als relmarokkanen in Gouda komen ze erachter dat je niet alles met een vrolijk liedje en een grouphug kunt oplossen
Politiek is makkelijk vanaf de zijlijn.
Als je erin zit zul je altijd dingen moeten doen die de helft van de mensen heel naar van je vindt.
quote:
Ja leuk! Ergens rond jouw note 180 staat er:quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:23 schreef _Led_ het volgende:
Ik zie dat ik de magische 200 notes heb gehaald !
Als ik er 500 heb ga ik ze bundelen en uitgeven
Ja hoor, Ik ben helemaal klaar voor het WK.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:33 schreef Flammie het volgende:
Je had ook gewoon halfnaakt naast de rijinstructeur kunnen gaan zitten hoor, er hoeft niet per se voetbal op televisie te zijn om makkelijk je rijbewijs te halenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:42 schreef _Led_ het volgende:
Zo heb ik in 1995 mijn rijbewijs gehaald; ik had de CBR-software geinstalleerd voor mijn rij-instructeur en toen kon/mocht ik zelf m'n eigen afrijden in de CBR-kalender plannen.
Dus tijdens een wedstrijd voor NL, niemand op de weg
"Voegt u maar in op de snelweg meneer"
"Oh okee, geen probleem !"
Jij bespreekt geaardheid met je rijinstructeur?quote:
Nee maar hij ging niet op mijn avances inquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Jij bespreekt geaardheid met je rijinstructeur?
Tja inderdaad, dan moet hij wel hetero geweest zijn met zo'n _Lekker ding_ naast zichquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:46 schreef _Led_ het volgende:
Nee maar hij ging niet op mijn avances in
Zo kan het ook ja. Had zelf meer het omgekeerde. Halve examen in de file gestaan & het begon al bijna direct met 5 minuten wachten voor een open brug - bleef er +/- 5 minuten echt rondrijden over, heen en terug naar 't CBRquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:42 schreef _Led_ het volgende:
Zo heb ik in 1995 mijn rijbewijs gehaald; ik had de CBR-software geinstalleerd voor mijn rij-instructeur en toen kon/mocht ik zelf m'n eigen afrijden in de CBR-kalender plannen.
Dus tijdens een wedstrijd voor NL, niemand op de weg
"Voegt u maar in op de snelweg meneer"
"Oh okee, geen probleem !"
quote:The 60-year-old had been due on stage at the Citadel centre in Ayr on Saturday night, but hundreds of fans were left disappointed when they arrived to discover that the show had been postponed, the Daily Record reports.
One disgruntled supporter told the newspaper: "We were told it was due to unforeseen circumstances. How can a psychic cancel his show due to unforeseen circumstances? It doesn't say much for his talents."
Ja maar, in dit topic is het ieder voor zich. Af en toe post iemand iets, maar niemand reageert eropquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:10 schreef _Led_ het volgende:
Okee, back on topic, de rest van het geouwehoer waar het hoort -> TRU OH 243: Lichamen met fantastische mogelijkheden Part II
Jaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:19 schreef _Led_ het volgende:
Okee, ik kan geen reiki, wil je een date met mij ?
Maar je kunt je penis nog wel zien als je staat of hangt je pens er te veel overheen?quote:
ik kan 'm wel zien als ie staat.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar je kunt je penis nog wel zien als je staat of hangt je pens er te veel overheen?
Nou dan valt het of wel mee met die pens of je hebt een gigantische penis of beide of allebei nietquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:33 schreef _Led_ het volgende:
nou, groot is ie niet maar ik ben wel heel enthousiast
Oh nou, dan doe ik mee met schudden:quote:
Jaquote:
Ik voel de reiki nu al omhoog komen !quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja, mits EINZ succes bij je boekt
.
In die gigantische pens van jequote:
En daarom kan ik al mijn hele leven over het algemeen beter opschieten met jongens en mannen dan met vrouwenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:03 schreef _Led_ het volgende:
Je ziet er uit als een dame, maar je gedraagt je niet zo.
Leuk !
Nog een paar uurtjes en dan ga ik ook aan het bierquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:56 schreef Spellmeista het volgende:
terug van weggeweest heel even dan..piece
Waar was je dan? Pies terug!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:56 schreef Spellmeista het volgende:
Hey Spellmeista, peacequote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:56 schreef Spellmeista het volgende:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:59 schreef Lavenderr het volgende:
We hadden het nog over je, over de groepsstalking.
Dat laatste las ik de eerste keer ook alquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:58 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
In die gigantische pens van je?
Edit: Je hebt ge-edit: Je had het eerst over opborrelen. Dus dan moet ik ook editen:
In die gigantische penis van je?
Nou, wat ik vooral heel storend vind aan veel vrouwen, is dat ze vaak niet direct en niet straight to the point zijn. Ze zeggen heel vaak niet op een directe manier wat ze bedoelen, je moet het dan maar radenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:30 schreef nokwanda het volgende:
En dat makkelijker omgaan met mannen als met vrouwen ervaar ik nu ook weer. Nieuwe baan. De mannen zijn 100% makkelijker om mee om te gaan. Wat hebben vrouwen toch voor een issues?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, wat ik vooral heel storend vind aan veel vrouwen, is dat ze vaak niet direct en niet straight to the point zijn. Ze zeggen heel vaak niet op een directe manier wat ze bedoelen, je moet het dan maar raden.
En ik kan met de meeste vrouwen niet lachen.
Gefeliciteerd met je nieuwe baan trouwens.
Wat een ontzettend vrouwelijke eigenschap van jequote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:42 schreef nokwanda het volgende:
Verder doe ik maar alsof ik het niet merk en ik ben gewoon vrolijk tegen iedereen.
Bovendien heeft het confronteren van vrouwen geen enkele zin. Het zal dan eerder erger worden dan beter. Dus mijn mond houden en verder mijn normale gang gaan zal meer nut hebben. Dan leren ze me kennen en vallen er misschien wat (voor)oordelen weg.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:43 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Wat een ontzettend vrouwelijke eigenschap van je.
Kleintjes tochquote:
Het gaat hier ook echt altijd over seksquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:55 schreef nokwanda het volgende:
En in tegenstelling tot vele vrouwen ben ik heel erg tevreden met mijn titties cupje A
Ze zijn klein, maar rond.
Het gaat niet over sex, behalve in jouw hoofd. deze opmerking gaat over wat jij al ervaart als sex. Ik ervaar praten over mijn lijf niet als sex. Ik zeg alleen dat ik tevreden ben over mijn lichaam en wat ontevredenheid doet met veel andere mensen. Dat heeft he-le-maal niks met sex te maken imo.quote:Op zondag 20 juni 2010 10:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Het gaat hier ook echt altijd over seks!
Ik keek een keertje in de Slowchat van SEX en daar ging het helemaal niet over seks, maar ja die mensen daar zijn misschien al helemaal verzadigd
.
Mijn vriend zit vaak samen met andere kunstenaars een tekening te maken als we in de kroeg zijn. Het begint meestal met monsters en alien-achtige wezens, maar het duurt echt altijd hooguit 5 minuten totdat een van hen een grote piemel, een grote tiet, en/of een kut vagina erop heeft getekend en vervolgens wordt het bijna altijd een tekening van een orgie waarin ze mij en zichzelf ook allemaal laten meedoen(in de tekening dan he
).
Nou ja, seks en aanverwante zaken dan. En als iemand het heeft over kleine ronde borsten denk ik inderdaad vrij snel aan seks jaquote:Op zondag 20 juni 2010 11:20 schreef nokwanda het volgende:
Het gaat niet over sex, behalve in jouw hoofd. deze opmerking gaat over wat jij al ervaart als sex. Ik ervaar praten over mijn lijf niet als sex. Ik zeg alleen dat ik tevreden ben over mijn lichaam en wat ontevredenheid doet met veel andere mensen. Dat heeft he-le-maal niks met sex te maken imo.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:59 schreef _Led_ het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)tje-op-snelweg.dhtml
"Hij was geobsedeerd door spiritisme, numerologie, spirituele en occulte zaken."...
Missen we toevallig een TRU/BNW user sinds September ?
Waar ken je hem van?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Ik ken hem, ja. Dit hakt er behoorlijk in, kan ik je wel zeggen.
Ik bedenk me net.. wat maakt bijgeloof anders dan geloof? Je gelooft in "bijde" gevallen iets.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:53 schreef _Led_ het volgende:
Nou ja, als iemand mij dus nog wou vragen waarom ik er zo op gebrand ben om bijgeloof uit te bannen...
Dat is precies waarom ik de link erbij plaatstequote:Op woensdag 23 juni 2010 10:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik bedenk me net.. wat maakt bijgeloof anders dan geloof? Je gelooft in "bijde" gevallen iets.
quote:Bijgeloof is het irrationele geloof of de overtuiging dat er bovennatuurlijke krachten in het spel zijn die van invloed kunnen zijn op toekomstige ontwikkelingen, en dat bepaalde handelingen deze krachten kunnen neutraliseren, oproepen of bijsturen. Meestal heeft het betrekking op het verwerven van geluk en het afweren van ongeluk.
Is een geloof in de zin van religie niet ook een bijgeloof? Er is alleen een soort van massale rechtvaardiging omdat zoveel mensen het geloven.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik bedenk me net.. wat maakt bijgeloof anders dan geloof? Je gelooft in "bijde" gevallen iets.
Aanwezigheid van geesten is ook niet te verklaren voor de meeste, voor mij wel en is het natuurlijk?quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:47 schreef EINZ het volgende:
Overigens is dat wat mensen zien als “bovennatuurlijk” alleen maar wat ze nog niet hebben kunnen verklaren
Dat is waarom door sommigen liever 'buitennatuurlijk' gebruikt wordt, om aan te geven dat het gaat om zaken die zich niet aan de huidige natuurwetten zouden houden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Aanwezigheid van geesten is ook niet te verklaren voor de meeste, voor mij wel en is het natuurlijk?
bovennatuurlijk.. raar woord, meer iets voor buiten de aardse natuur.. ET dus.
Vind ik een beetje flauw, je denkt niet dat de psychose's en de medicijnen die hij blijkbaar vaak niet slikte een grotere oorzaak waren?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:53 schreef _Led_ het volgende:
Nou ja, als iemand mij dus nog wou vragen waarom ik er zo op gebrand ben om bijgeloof uit te bannen...
Ik denk dat bijgeloof en psychoses elkaar versterken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:17 schreef erodome het volgende:
[..]
Vind ik een beetje flauw, je denkt niet dat de psychose's en de medicijnen die hij blijkbaar vaak niet slikte een grotere oorzaak waren?
Ik denk dat heel veel en psychose's elkaar versterken....quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:19 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik denk dat bijgeloof en psychoses elkaar versterken.
Wat zij zegt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:27 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel en psychose's elkaar versterken....
Een echte atheist kan weleens in een psychose overstuur raken van de nutteloosheid van alles, het waarom zou je er moeite insteken idee, atheisme u maar uitbannen, want mensen in een psychose kunnen weleens last hebben ervan?
Of zie je de onzin van die bewering toch wel in en begrijp je dat het de psychose is die dan spreekt en niet het atheisme?
Nee, dan vermoord je je kinderen om je ex een hak te zetten, omdat die je gezin en je nut van weg hebben genomen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:31 schreef _Led_ het volgende:
omdat je daardoor niet je kind doodt in de hoop zelf te blijven leven ?
Bestaat er wel iets dat niet natuurlijk is?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Aanwezigheid van geesten is ook niet te verklaren voor de meeste, voor mij wel en is het natuurlijk?
bovennatuurlijk.. raar woord, meer iets voor buiten de aardse natuur.. ET dus.
Oh op die manierquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:42 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Allemaal ontsproten uit een natuurlijk creatief proces van een natuurlijk wezen
Dan is de reden dus wraak, niet atheisme.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, dan vermoord je je kinderen om je ex een hak te zetten, omdat die je gezin en je nut van weg hebben genomen.
Inderdaad. Ik zie dit wanargument overigens wel vaker voorbij komen, o.a. door gelovigen en religieuzen om aan te tonen dat "atheisme' meer doden op zijn geweten heeft dan religie. Ze zijn toevallig atheist maar doden niet uit naam van atheisme. Deze man doodde uit naam van occulte e.d. (gevoed door een psychose), iets heel anders.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:59 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dan is de reden dus wraak, niet atheisme.
Precies.. iets met spijker en kop enzo!quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:59 schreef _Led_ het volgende:
[..]
laat die mensen toch gelovig zijn!quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:01 schreef Flammie het volgende:
Ach ja.. zo zijn er ook mensen die vliegtuigen in gebouwen crashen vanwege hun geloof.... Ik heb er gelukkig niet zo veel mee te maken etc... maar het is ronduit verschrikkelijk
Nee, de psychose is de oorzaak, die van de ex een of ander monster maakt dat erop uit is om de ander kapot te maken, daarom vermoord degene met de psychose zijn kinderen om zijn vrouw dat te ontnemen en te raken, om terug te vechten denkt hij op dat moment.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:59 schreef _Led_ het volgende:
[..]
De zaak opzich wil ik hier ook sowieso niet bespreken. In het verloop van de discussie ging het mij iig niet meer om de persoon, maar meer om de stellingen die genomen worden en de uitspraken die worden gedaan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:22 schreef Flammie het volgende:
Geloof zelf is niks misdadigs.. de praktijken die eruit kunnen voortvloeien kunnen wel misdadig zijn mits andere mensen iets ernstigs aangedaan zal worden... Verder lijkt me dit niet de plek om dergelijke zaken verder te bespreken. Het voorval is ernstig.. ik leef mee met familie en met jou omdat jij ze lijkt te kennen.
=======================================================================================
Duitsland - Ghana : 0-0
Ghana kan niet op goal schieten... misschien toch eens op trainen? Ozil kan niet afwerken....
Dat wil niet zeggen dat ik uit ervaring ook weet dat de grens soms heel erg dun is en dat je met welke stelling hierin ook verdomd voorzichtig moet zijn. En ook in de adviezen die je iemand meegeeft en in hoeverre je iemand bevestigt of afwijst. Het is gewoon koorddansen. En dat geldt zeker ook op een forum.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, de psychose is de oorzaak, die van de ex een of ander monster maakt dat erop uit is om de ander kapot te maken, daarom vermoord degene met de psychose zijn kinderen om zijn vrouw dat te ontnemen en te raken, om terug te vechten denkt hij op dat moment.
De psychose veroorzaakt de waanideen die het zo ver brengen dat iemand iets heel ergs doet, hoe dat vormt hangt af van de gewone denkbeelden van dat persoon die in die psychose groteske vormen aannemen.
Dit gaat er niet om om aan te tonen dat een atheist ook moord, dit gaat erom om te laten zien hoe dom het is om te zeggen dat bijgeloof wil uitbannen om hele nare gebeurtenissen te verkomen die door iemand worden begaan die een psychose heeft.
Iemand met een psychose die zo ver gaat dat hij/zij zichzelf of zijn omgeving in gevaar brengt heeft geen bijgeloof of wat dan ook nodig, die is geesteziek en en begaat daarom die daad, wat voor achtergrond hij/zij verder dan ook heeft.
Zat dus 2 weken bij iemand op de ranch in Californie. Lekker koel in de ochtend omdat hij bij de kust in de buurt zit dus was prima slapen daar.quote:
Het was een rare gallop op het strand. Tussen gallop en ren gallop in zeg maar. Hard ging het zeker!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:33 schreef erodome het volgende:
Welkom thuis darkje!
En ben je nog in volle rengalop over het strand geweest of cattledriving gedaan?
DOEN!quote:
Who are you calling an apequote:Op donderdag 24 juni 2010 11:37 schreef Flammie het volgende:
[ afbeelding ]
Darkwolf te paard op het strand in the USA
Lekker hoor. Jij wel! Tsssssss!quote:Op maandag 28 juni 2010 11:12 schreef Flammie het volgende:
Ik ben lekker paard aan het rijden langs de vlakten en weilanden van het prachtige Limburg terwijl jij werkt haha
Wat een laag beeld heb jij van paarden dan. Er moet heel wat gebeuren wil een paard jou een trap willen verkopen.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:18 schreef Flammie het volgende:
het was maar een geintje natuurlijk![]()
Ik denk dat het paard me echt meteen wegschopt als ik ook maar aanstalten maak om op het zadel te klimmen
Zo'n afschuwelijk eng persoon ben je toch niet?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:18 schreef Flammie het volgende:
het was maar een geintje natuurlijk![]()
Ik denk dat het paard me echt meteen wegschopt als ik ook maar aanstalten maak om op het zadel te klimmen
Als je vlotjes een beetje leuk wil kunnen rijden, als in leuk op een buitenrit meekunnen zonder bijzondere dingen te kunnen doen da kan ik je een cursusje centered riding aanraden.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:27 schreef Flammie het volgende:
Hoe hebben jullie eigenlijk paardrijden geleerd als ik vragen mag
Lijkt me best cool om in de zomer ofzo paard te rijden
Nee. Met rodeo, dressuur en andere zaken heb ik helemaal niets.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:53 schreef Flammie het volgende:
Oefening baart kunst dusEy Darkwolf.. doe jij ook wel eens rodeo rijden of paardrijden op echt tempo zeg maar
Tofquote:Op maandag 28 juni 2010 12:12 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nee. Met rodeo, dressuur en andere zaken heb ik helemaal niets.
Voor mij is de "sport" om gewoon een team te worden met het dier in kwestie en samen lekker ontspannen te kunnen rijden.
Even lekker over het strand denderen vind ik echter helemaal niet verkeerd en ook houd ik wel van een lekker lesje springen over hindernissen. Maar ook dit laatste dus niet prestatie gericht. Puur recreatie.
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:12 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nee. Met rodeo, dressuur en andere zaken heb ik helemaal niets.
Voor mij is de "sport" om gewoon een team te worden met het dier in kwestie en samen lekker ontspannen te kunnen rijden.
Even lekker over het strand denderen vind ik echter helemaal niet verkeerd en ook houd ik wel van een lekker lesje springen over hindernissen. Maar ook dit laatste dus niet prestatie gericht. Puur recreatie.
joa, en iedereen die om 3 uur of half 4 weggaat voor het voetbal.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:10 schreef Darkwolf het volgende:
Prachtig warm weer.
Maar helaas.
De hele dag zit ik binnen. Werken enzo.
Wie deelt dit lot nog meer met mij?
Dat is dus echt een probleem, waar ik vroeger onwetend nog wel kon genieten van dat soort evenementen is het nu echt tenenkrommend meestal.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Agelopen weekend was hier Concours Hippique . Ga je weleens kijken bij dit soort evenementen?
Vooral de Grote Prijs Haarlemmermeer , springparcours met barrage was super. Hoogte 1.45!
Helaas maar een keertje.quote:
Nee. Dat doet mij dus helemaal niets en is mij veels te druk en te georganiseerd.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
Agelopen weekend was hier Concours Hippique . Ga je weleens kijken bij dit soort evenementen?
Vooral de Grote Prijs Haarlemmermeer , springparcours met barrage was super. Hoogte 1.45!
Neen. Dat soort dingen kan het paard prima zelf duidelijk maken me dunkt!quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:12 schreef nokwanda het volgende:
Zo van: je paard vindt je eigenlijk een oetlul eerste klas en wil die dikke reet van je nooit meer op zijn rug voelen
Jij kan ook echt alleen maar daar aan denken he.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:20 schreef _Led_ het volgende:
Hem kennende : "Je paard wil al jarenlang een keer door je genomen worden !"
Of andersom: dat het een hengst isquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:20 schreef _Led_ het volgende:
Hem kennende : "Je paard wil al jarenlang een keer door je genomen worden !"
Och och LEDje toch.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:05 schreef _Led_ het volgende:
Je hebt die link wel heel erg snel op voorraad
Het koste mij dan ook slechts twee zoek pogingen op YouTube. Snel was ik zeker ja!.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:35 schreef _Led_ het volgende:
nee, die komt er niet bij als je snel genoeg bent, wat mijn punt onderstreept
Daarvoor hoef je niet via gedachte te kunnen praten, paarden kunnen echt heel duidelijk eruit zien alsof ze echt balen ervan, oh nee, loop ik met die dope on a rope, de schande zo tegenover de andere paarden!!!quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:12 schreef nokwanda het volgende:
Zo van: je paard vindt je eigenlijk een oetlul eerste klas en wil die dikke reet van je nooit meer op zijn rug voelen
Jij niet, DW niet, ik ook niet, maar de meeste mensen zien dat echt nietquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:59 schreef erodome het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je niet via gedachte te kunnen praten, paarden kunnen echt heel duidelijk eruit zien alsof ze echt balen ervan, oh nee, loop ik met die dope on a rope, de schande zo tegenover de andere paarden!!!
Precies. Paarden zijn wezens die toch geen bewuste keuzes kunnen maken en weten niet beter, laat staan dat ze dit kunnen uiten.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:21 schreef nokwanda het volgende:
Jij niet, DW niet, ik ook niet, maar de meeste mensen zien dat echt niet
Blind als een mol, de meeste mensen.
Wat een overtuiging, Flammie. Word er geemotioneerd van!quote:Op maandag 12 juli 2010 14:07 schreef Flammie het volgende:
Ha zo daar ben ik weer mannenIk heb jullie zoooo gemist
Gezellig Flammie dat je er weer bentquote:Op maandag 12 juli 2010 14:07 schreef Flammie het volgende:
Ha zo daar ben ik weer mannenIk heb jullie zoooo gemist
Whahahaquote:Op maandag 12 juli 2010 15:23 schreef _Led_ het volgende:
Nooit naar Oostende gaan zonder je in te smeren !
De buurman van een vriend van me is in oktober 1998 naar Oostende gegaan zonder zich in te smeren.
Die hebben we nooit meer terug gezien !
Ik kom binnenkort eens wat bij je etenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:46 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar goed _Led_, je komt dus binnenkort bij me stofzuigen?
Ik verheug me er nu al opquote:
Van wie moet je dat dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:33 schreef JoepiePoepie het volgende:
Wat een gezellige drukte trouwens vandaag in TRU!
Alleen een beetje jammer dat ik niemand heb kunnen strikken om te komen stofzuigen, dus moet ik dat alsnog zelf doen vanavond.
Van wie dat moetquote:
Dat heb ik nooit gezegd, jij bood aan te zuigen als ik zou komen etenquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Van wie dat moetIk heb geen personeel en als ik niet zuig komt _Led_ niet bij me eten
.
O.k., ik heb gisteravond uitgebreid gezogen, dus wanneer kom jequote:Op woensdag 14 juli 2010 09:50 schreef _Led_ het volgende:
Dat heb ik nooit gezegd, jij bood aan te zuigen als ik zou komen eten
Zoals gezegd, roep maar wanneer je een plekje in je agenda vrij hebtquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
O.k., ik heb gisteravond uitgebreid gezogen, dus wanneer kom je?
En ik zei toen:quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:18 schreef _Led_ het volgende:
Zoals gezegd, roep maar wanneer je een plekje in je agenda vrij hebt
Ik weet niet hoe laat je weer thuis moet zijn, maar ik eet meestal laat (tussen 20.00 en 22.00 uur) en we eten iets met kipquote:
Ja hoor, ik stuur hem wel naar je vrouwquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:53 schreef _Led_ het volgende:
Is goed. Zorg jij dat je kerel ver van huis is ?
quote:
Nee da's waar, goede voeding is erg belangrijkquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Die moet toch voor mijn vriend koken. Moet hij verhongeren ofzo?
DOH!!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:14 schreef _Led_ het volgende:
Nee da's waar, goede voeding is erg belangrijk
O.k., geef dan maar alvast door dat hij graag Hollandse pot wil, want dat krijgt hij van mij nooit. Weleens geprobeerd hoor, maar dat mislukt bij mij altijdquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:14 schreef _Led_ het volgende:
Nee da's waar, goede voeding is erg belangrijk
Dat is 9000 euro/dollar/punten?quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:56 schreef Flammie het volgende:
YYYESSSS FUCKING YESSSSS!!!!!!
Ik heb zojuist op Pokerstars.net een partij gewonnen met hoge inzet (3000) en ik heb daar het 3 voudige aan teruggewonnen![]()
Dus heb 9000 mogen BIJSCHRIJVEN !!!!!
En dat voor 45 minuten spelen ofzo!!!!
Ik weet niet welke hogere macht hier achter zat maar bedankt!!!!!!
Ik ga gewoon op deze manier verder maar nu met wat kleinere inzet... zo kun je ook rijk worden
en voor het lekkere eten ofc.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:34 schreef _Led_ het volgende:
Ik ging in het casino in vegas eigenlijk voornamelijk gratis drank halen
Doe je goed! En dan niet je geld in de machines of tafels stoppen, zoals ze dus gehoopt hebben? Smiecht!quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:34 schreef _Led_ het volgende:
Oh, dan kun je ook gewoon de verkiezingsuitslagen gaan bijwonen in sommige gemeentehuizen, daar schijn je ook gratis drank te krijgenquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:34 schreef _Led_ het volgende:
"Vijftig centimeter! Heus waar!"quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:38 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh, dan kun je ook gewoon de verkiezingsuitslagen gaan bijwonen in sommige gemeentehuizen, daar schijn je ook gratis drank te krijgen. Een vriend van mij doet dat altijd, maar hij overdrijft altijd over alles, dus misschien is het wel helemaal niet waar trouwens
.
Hmm, je zit er niet ver naast. Ja, ik heb 'm gezienquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hmm, je zit er niet ver naast. Ja, ik heb 'm gezien. Ik heb ooit een filmpje van hem gemaakt toen hij bij mij naar de plee ging en hij van mij toen ik ging
.
Ja, we waren dronken en nee niet van de gratis drank.
Maar eeeh, we kunnen natuurlijk ook gewoon bij Flammie gaan slijmen goeie vrienden gaan worden met Flammie, dan geeft hij ons gratis drank van zijn 9000 dollar die hij anders toch maar gaat verbrassen.
Nee, gewoon meelopen kamer 100 inquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:52 schreef Lavenderr het volgende:
Had hij zijn broek al los toen hij naar de wc ging dan? En jij ook?
En dat heb je gefilmd?
Eeehm, dat woordje 'stal' he, dat zeg je expres om Darkwolf blij te maken, tochquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:58 schreef _Led_ het volgende:
Om de ouwe grap maar even van stal te halen :
"Wil je net als ik ook een piemel van 30cm ? Daar is een truc voor !"
"Oh ja ???? Vertel !!!"
"Moet je er net als ik ook 10cm van af knippen !"![]()
![]()
![]()
Damnit, had je dat niet eerder kunnen zeggen ?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:55 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nee, gewoon meelopen kamer 100 in.
Oh men, als mijn laptop ooit gestolen wordt, kunnen ze behoorlijk wat rare prive-filmpjes vinden.
Disclaimer: Nee, geen seksfilmpjes.
Had jou toch meer ingeschat als dit type hahahaquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Van wie dat moetIk heb geen personeel en als ik niet zuig komt _Led_ niet bij me eten
.
Speaking of which... ik blijf dus mooi in die van mij vanavond, want er komt echt een pokke storm aan. Brace yourselves!quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
Eeehm, dat woordje 'stal' he, dat zeg je expres om Darkwolf blij te maken, toch?
Oh, en omdat dat niet lukte probeerde je maar mijn fotoboek te cracken, met je smoes dat FOK aan auto-refresh doetquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:00 schreef _Led_ het volgende:
Damnit, had je dat niet eerder kunnen zeggen ?
Zit ik voor niks al die moeite te doen om je bak te hacken
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh, en omdat dat niet lukte probeerde je maar mijn fotoboek te cracken, met je smoes dat FOK aan auto-refresh doet.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |